Philips NT5180/15

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips NT5180/15 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Wilhelm 09-05-2021
Geschreven voor: Philips NT5180/15

Hoewel heel fijn en handige trimmer, gaat deze heel snel kapot. Na paar weken doet hij niets meer.

Mjanne 17-12-2019

Hele goede neustrimmer

Geschreven voor: Philips NT5180/15

Ik heb de neustrimmer nu een aantal weken in gebruik. Het product wordt geleverd met een reisetui, waarin nog wat andere dingen zitten. Ook een batterij is meegeleverd, waardoor je de timmer direct kunt gebruiken. Het apparaat is eenvoudig in gebruik en ik heb deze voor mijn neus gebruikt. Het gaat eenvoudig en pijnloos. Daarna is het onder de kraan eenvoudig af te spoelen. In de reisetui zit een nagelknipper, een schaartje en een pincet. Handig, komt altijd van pas. Er zit ook een ruimte waar je de neustrimmer in zou moeten kunnen opbergen, maar het elastiek zit te strak om daar de neustrimmer tussen te doen. Los kan je het wel in de etui doen, maar het zit dan niet netjes. Het is leuk er bij, maar de kwaliteit van de etui laat echt te wensen over. De neustrimmer is echt prima en zeker een aanrader.

Pluspunten

• Goede kwaliteit neustrimmer
  • Eenvoudig in gebruik
  • Eenvoudig schoon te maken

Minpunten

• Etui: neustrimmer past er niet in

Hans Woortman 03-12-2019

Doet zoals je zou verwachten!

Geschreven voor: Philips NT5180/15

Erg handig en compact apparaat, die zijn werk doet zoals je verwacht. Niets fancy, het is een heel makkelijk apparaat (maar de prijs doet daar ook aan toe). Ik weet alleen niet of ik het mechanisme van het draaien om aan en uit te krijgen erg handig vind.

Pluspunten

• Handig
  • Compact
  • Niet veel poespas

Minpunten

• Draaimechanisme ietswat onhandig

van de Ven 03-12-2019

Fijne multifunctionele trimmer

Geschreven voor: Philips NT5180/15

Ik heb dit product als producttester van Philips mogen testen. Een compleet product met een nosetrimmer, nagelschaartje, pincet, schaartje en twee opzetstukjes om je wenkbrauwen. Makkelijk op te bergen in de etui. Gebruik van trimmer voor de neus- en oorharen is makkelijk en pijnloos. Ook de opzetstukjes voor de wenkbrauwen zijn erg handig. Ik ben er zeer tevreden over.

Pluspunten

• Complete set
  • Makkelijk
  • Pijnloos

Neushaartrimmer 02-12-2019

Prima trimmer, doet wat hij moet doen.

Geschreven voor: Philips NT5180/15

Het is een prima neushaar trimmer waarmee je pijnloos alle haartjes weg haalt. De extra stukjes op je wenkbrauwen bij te werken werken ook heel praktisch. Minpuntje is het etui wat er bij zit, deze is grappig maar is net te klein om de trimmer praktisch in op te bergen.

Pluspunten

• Pijnloos en snel
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Het etui is net te klein voor het apparaat.

W 03-05-2019

Ineens kapot

Geschreven voor: Philips NT5180/15

Eerste paar keren deed ie het goed , op een dag ineens kapot .
Heb een nieuwe batterij erin gedaan ... nog steeds kapot.
En heb hem ook volgens de gebruiksaanwijzing schoongemaakt dus daar kan t ook niet aan liggen.
Kan hem niet meer ruilen want ben de bon kwijt.

jjanse88 25-02-2016
Geschreven voor: Philips NT5180/15

De Philips 5000 serie NT5180/15 nu een paar weken in huis, en bevalt goed.
Geen last van trekkende bewegingen, de eerste keer is het ietwat onwennig maar na een paar te hebben gebruikt stelt het niet veel meer voor.
1000x beter dan met een pincet!

Honda78 14-08-2015
Geschreven voor: Philips NT5180/15

Eenvoudig in gebruik. Licht in de hand en makkelijk te gebruiken. Geen last van trekkende haren. Goed apparaat.

Backermans 14-08-2015
Geschreven voor: Philips NT5180/15

Handig in etui op te bergen apparaat, dus ook makkelijk mee te nemen. Met nagelschaartjes, een pincet, een schaartje en twee opzetstukjes om je wenkbrauwen bij te werken heb je een compleet setje om jezelf 'bij te werken'. De nosetrimmer doet heel makkelijk en goed z'n werk. Ook doet ie goed in de hoekjes z'n werk. Wat ik vooral handig vind zijn de opzetstukjes om mijn wenkbrauwen bij te werken.

allestester 13-08-2015
Geschreven voor: Philips NT5180/15

Erg gebruiksvriendelijk en meerdere scheerfuncties zijn mogelijk met deze trimmer. Door zijn vorm is hij te gebruiken voor het verwijderen van een veelvoud aan lichaamsbeharing. Is geleverd met een mooi tasje met nog enkele handige items.

edwin.hat 29-07-2015
Geschreven voor: Philips NT5180/15

De neustrimmer al een paar keer gebruikt,de neustrimmer is heel handig in gebruik.
Ik heb al eerder wat neushaar trimmer gekocht maar dan was je langer bezig dan met een schaar.
Wat ook reuze handig is dat je de kop zo kan afspoelen.
ben er heel gelukkig mee!!

Jupy78 29-07-2015
Geschreven voor: Philips NT5180/15

Goed degelijk apparaat. Door de gebogen kop kan je makkelijk over al bij. En zit in handig opberg hoesje bij. Doet goed wat hij moet doen.

Joesem01 27-07-2015
Geschreven voor: Philips NT5180/15

Handig en goed werkend apparaat. Verwijderd alle haartjes pijnloos. Inclusie een handige manicureset.

Georgsee 24-07-2015
Geschreven voor: Philips NT5180/15

Ik heb afgelopen week via onderzoekbureau The insider de neus trimmer NT5180/15 ontvangen en al een paar keer gebruikt.
Het is een goede, pijnloze en makkelijke neustrimmer die makkelijk de neusgaten onthaard, het is de beste neustrimmer die ik tot nu toe gebruikt heb.

Smgertjes 24-07-2015
Geschreven voor: Philips NT5180/15

Eindelijk de easy Travelkit binnen. Een fantastisch klein apparaatje dat heel makkelijk in elke toilettas past. Hij staat te boek als als neustrimmmer maar ook ideaal te gebruiken voor oren en zelf de lange wenkbrouwharen neemt hij heel gemakkelijk mee. Nog een voordeel is dat hij niet plukt aan de haren en ook geen huid meeneemt. Zonder wondjes haarvrij! Erg content!