Braun Rasierer MultiGroomerKit MGK3322

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Rasierer MultiGroomerKit MGK3322 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

j**************@t********* 08-07-2022

Uitstekend product

De Braun 6-in-1 is superhandig want alles wat je nodig hebt zit in dit pakket. Het apparaat is licht van gewicht, voelt goed aan in gebruik en de opzet stukken zijnvan stevig materiaal. Werkt zeer precies en heel gedetailleerd. Het is dus heel gemakkelijk om met grote precisie te trimmen. De batterij gaat niet zo lang mee maar voldoende voor 1 of 2 beurten.

Pluspunten

• Handig
  • Multifunctioneel

v***************@g******** 04-07-2022

Tevreden maar niet perfect

Ik vond dit toestel heel makkelijk te gebruiken. Integendeel vond ik de batterijduur relatief kort, wetende dat je misschien je baard wilt verzorgen, dan je schedel en dan je neus. Ik zou dit toch zeker aan m’n vrienden aanraden!

Sara 04-07-2022

Bijna goede trimmer

De afgelopen weken heeft mijn vriend het toestel uitvoerig mogen testen. Ik heb het product ontvangen via Roamler om te testen voor Braun. Het apparaat ligt goed in de hand. De indicaties op het opzetstuk vonden we iets minder evident om in te stellen. De cijfers staan er relatief klein op en je draait er snel voorbij. Eens ingesteld blijft het wel goed staan. Het scheert goed en handig dat er meerdere opzetstukken aanwezig zijn. Helaas werkt het toestel niet als het aan het opladen is en kan je ook niet zien wanneer het toestel bijna plat is. Desondanks zijn we wel tevreden van dit toestel.

Pluspunten

• Ligt makkelijk in de hand

Minpunten

• Niet bruikbaar tijdens het laden
  • Geen batterij indicatie

Dimitri 03-07-2022

Veelzijdige trimmer

Deze trimmer is goed ontworpen en ligt goed in de hand. Dankzij de vele accessoires kunt u hem voor alles gebruiken. Voor je haar, je lange of korte baard. Er is ook een hulpstuk voor het scheren van oor- en neushaar. Ik heb dit product via Roamler ontvangen om het te testen. Ik vind het jammer dat het niet waterdicht is. De aansluiting van de lader is erg kwetsbaar. Afgezien van deze 2 nadelen, vind ik het een zeer goed product.

Pluspunten

• Mooi ontwerp
  • Veel hulpstukken

Minpunten

• Niet waterproof
  • Kwetsbare aansluiting van de lader

BobB 01-07-2022

Zeer goed

Het product zit prachtig verpakt, de kwaliteit vind ik zeer goed. Toen ik het apparaat teste, maakte het vlotte bewegingen, zeer gebruiksvriendelijk. In enkele minuten tijd had ik het gewenste resultaat,Het ontwerp van het toestel is mooi afgewerkt. Ik raad het product zeker aan. Het toestel doet wat het belooft.