De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun MGK3322 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ansxx 09-07-2022

Ik heb deze trimmer uit mogen testen en ik ben bedt tevreden van het toestel. Het apparaat ligt goed in de hand, is niet zwaar en maakt niet te veel lawaai. De haartjes blijven niet "vasthaken", wat bij mijn vorig toestel wel zo was. De messen zijn scherp en het resultaat na het trimmen is zoals het hoort. De batterij gaat lang genoeg mee om een volledige trimbeurt zonder probleem vol te houden. De kopjes zijn makkelijk te vervangen en schoon te maken.

j**1@t**t.be 08-07-2022

Uitstekend product

Geschreven voor: Braun MGK3322

De Braun 6-in-1 is superhandig want alles wat je nodig hebt zit in dit pakket. Het apparaat is licht van gewicht, voelt goed aan in gebruik en de opzet stukken zijnvan stevig materiaal. Werkt zeer precies en heel gedetailleerd. Het is dus heel gemakkelijk om met grote precisie te trimmen. De batterij gaat niet zo lang mee maar voldoende voor 1 of 2 beurten.

Pluspunten

• Handig
  • Multifunctioneel

v**o@g**l.com 04-07-2022

Tevreden maar niet perfect

Geschreven voor: Braun MGK3322

Ik vond dit toestel heel makkelijk te gebruiken. Integendeel vond ik de batterijduur relatief kort, wetende dat je misschien je baard wilt verzorgen, dan je schedel en dan je neus. Ik zou dit toch zeker aan m’n vrienden aanraden!

Sara 04-07-2022

Bijna goede trimmer

Geschreven voor: Braun MGK3322

De afgelopen weken heeft mijn vriend het toestel uitvoerig mogen testen. Ik heb het product ontvangen via Roamler om te testen voor Braun. Het apparaat ligt goed in de hand. De indicaties op het opzetstuk vonden we iets minder evident om in te stellen. De cijfers staan er relatief klein op en je draait er snel voorbij. Eens ingesteld blijft het wel goed staan. Het scheert goed en handig dat er meerdere opzetstukken aanwezig zijn. Helaas werkt het toestel niet als het aan het opladen is en kan je ook niet zien wanneer het toestel bijna plat is. Desondanks zijn we wel tevreden van dit toestel.

Pluspunten

• Ligt makkelijk in de hand

Minpunten

• Niet bruikbaar tijdens het laden
  • Geen batterij indicatie

Dimitri 03-07-2022

Veelzijdige trimmer

Geschreven voor: Braun MGK3322

Deze trimmer is goed ontworpen en ligt goed in de hand. Dankzij de vele accessoires kunt u hem voor alles gebruiken. Voor je haar, je lange of korte baard. Er is ook een hulpstuk voor het scheren van oor- en neushaar. Ik heb dit product via Roamler ontvangen om het te testen. Ik vind het jammer dat het niet waterdicht is. De aansluiting van de lader is erg kwetsbaar. Afgezien van deze 2 nadelen, vind ik het een zeer goed product.

Pluspunten

• Mooi ontwerp
  • Veel hulpstukken

Minpunten

• Niet waterproof
  • Kwetsbare aansluiting van de lader

Stefanie 03-07-2022

Goede prijs-kwaliteit!

Geschreven voor: Braun MGK3322

Mijn vriend was na het testen van de trimmer best tevreden. De trimmer heeft zowel zijn plus als minpuntjes. De trimmer ligt fijn in de hand en is zeer licht. Er zitten veel hulpstukken bij (voor oor en neushaartjes te verwijderen en verschillende opzetstukken in verschillende lengtes) die overigens ook goed werken. Hij trimt de baard mooi egaal bij. Enkel jammer dat hij toch een 10tal uur nodig heeft om op te laden en dat hij tijdens het opladen, niet gebruikt kan worden. Al bij al een fijne trimmer!

Pluspunten

• Prijs-kwaliteit
  • Veel hulpstukken

Minpunten

• Lange oplaadduur

j**s@g**l.com 03-07-2022

Na het testen van de Braun MGK3322 ben ik uiterst tevreden over dit toestel. Dit scheerapparaat heeft voldoende kracht om een langere baard in één keer volledig te trimmen, er worden geen haren uitgetrokken door een te zachte motor. Een mooi en even resultaat in maar enkele minuten. Al de extra hulpstukken zijn gemakkelijk in gebruik en vlot te monteren/demonteren. Ik ben alvast heel tevreden.

Ann VG 02-07-2022

Afgelopen maanden heb ik mijn nieuwe scheerapparaat uitvoerig kunnen testen. De batterij gaat lang mee en opladen gaat snel. Zowel het volledig wegscheren van mijn baard als het trimmen van de zijkanten van mijn haar ging vlot. De juiste lengte was gemakkelijk in te stellen door de indicaties aan het opzetstuk. Eens ingesteld blijft het ook stevig vast staan in de juiste positie, in tegenstelling tot mijn vorige apparaat. Door het grote gebruiksgemak en efficiënt scheren op alle lengtes raad ik dit toestel zeker aan. Nu kan ik mijn haar netjes thuis onderhouden.

BobB 01-07-2022

Zeer goed

Geschreven voor: Braun MGK3322

Het product zit prachtig verpakt, de kwaliteit vind ik zeer goed. Toen ik het apparaat teste, maakte het vlotte bewegingen, zeer gebruiksvriendelijk. In enkele minuten tijd had ik het gewenste resultaat,Het ontwerp van het toestel is mooi afgewerkt. Ik raad het product zeker aan. Het toestel doet wat het belooft.

BobB 01-07-2022

Zeer goed

Geschreven voor: Braun MGK3322

Het product zit prachtig verpakt , de kwaliteit vind ik zeer goed. Toen ik het apparaat teste , maakte het vlotte bewegingen , zeer gebruiksvriendelijk , in enkele minuten tijd had ik het gewenste resultaat. Het ontwerp van het toestel is mooi afgewerkt . Ik raad het product zeker aan. Het toestel doet wat het beloofd