Fujifilm X T20 + XF 18-55mm F 2.8-4 R LM OIS zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fujifilm X T20 + XF 18-55mm F 2.8-4 R LM OIS zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

Geoffrey 17-12-2018

Prachtige kleine systeemcamera met goed objectief

Ik ben blij met de aankoop dan deze systeemcamera. Niet groot dus makkelijk mee te nemen. Na het lezen van vele reviews en advies van mensen met kennis van zaken, koos ik voor dit toestel en objectief. Handig is het neerklapbaar touchscreenscherm bij het nemen van eenfotocompositie laag bij de grond. Levert zowel zeer goede beeld- als videokwaliteit. De enige minpunten zijn de handleiding...die kon veel beter. Ook de batterijduur valt wat tegen en daarom kocht ik er ook een reservebatterij bij. Ik kocht het toestel bij kamera express in Gent en werd daar zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen.

Pluspunten

• geen groot toestel
  • beeld- en videokwaliteit

Minpunten

• handleiding
  • accuduur

Bo 25-11-2018

Fuji X T20

Lang getwijfeld om mijn Nikon D7000 in te ruilen voor de Fuji X T20. Tot op vandaag nog geen enkel moment spijt gehad! Het toestel is in gewicht veel lichter en dus makkelijker om overal mee te nemen. Niet alleen het gewicht, maar ook de kwaliteit van de foto's is merkbaar beter.
Het is even wennen, maar het is een fijn toestel om mee te werken en heeft enorm veel toepassingen.

Ik heb geen probleem met de grip van het toestel. Kan me wel inbeelden dat iemand met grotere handen dit als een negatief punt ziet.

Pluspunten

• gewicht
  • kwaliteit foto's
  • toepassingen
  • touchscreen