Philips PerfectCare Pure GC7635/30 - Reviews

Continu navulbaar
Gebruiksklaar in
1 min.

Mark 24-03-2016 Product kwartaal in bezit

Matig eerste strijkresultaat en weinig stoom

2,5
Nadat mijn vorige stoomsysteem kapot ging, heb ik deze een paar maanden geleden aangeschaft. In vergelijking met mijn vorige apparaat geeft deze een (zeer) matig eerste strijkresultaat. Ik moet meerdere keren heen en weer om hetzelfde gladde resultaat te bereiken. Ook stoomt het apparaatniet zo lekker. Waar mijn vorige apparaat uit de hele zool stoomde, komt er bij deze alleen maar stoom uit de punt. Een stoomsysteem koop je volgens mij om makkelijker en sneller te strijken, echter met dit apparaat kost het strijken me veel meer tijd als voorheen. Mogelijk ervaart iemand die overstapt van een stoomstrijkijzer er voor wie dit het eerste stoomsysteem is deze beperkingen niet of minder.

cockynr1 29-01-2016 Product jaar of meer in bezit

5,7
Bijna 2 jaar in gebruik en reeds voor de tweede keer in reparatie, dit maakt het toestel dure aankoop

Jetske Bouma 02-11-2015 Product jaar of meer in bezit

LET OP! bij dit product moet je zeer vaak nieuwe ontkalk modules bestellen - het is een geweldig apparaat maar het "verplichte" anti-calk module systeem is echt erg waardeloos en kostbaar. Ik heb in het afgelopen half jaar al de 3e module verbruikt! En het apparaat blijft steeds piepen als je hem niet vervangt dus het gewoon niet doen is niet echt een optie. Verder geweldig apparaat.

Reauen 30-07-2015 Product jaar of meer in bezit

5,7
3e keer voor reparatie nu, wordt er helemaal gek van.
Een knipperende lampje waardoor hij het elke keer niet meer doet. (elementen gekocht om te kijken of dat het was maar geen succes).

In het begin een goed apparaat, mooie vormgeving. Maar nu alleen maar lastig. Ik ga een andere halen.

Jammer, dat wordt dus een Tefal o.i.d. geen Phillips producten meer voor mij.

daniel1965 21-06-2015 Product kwartaal in bezit

Het is op zich een fijn apparaat maar op 1 of andere wijze lekt hij soms uit het waterreservoir, daar heb al iets eerder over gelezen en gaan de ontkalkcartridges slecht anderhalve maand mee. Hierdoor wordt het een dure hobby en heb ik Philips gevraagd of omruilen mogelijk is, maar dat loopt nog.

Suez 21-01-2015 Product kwartaal in bezit

Overgestapt van een gewoon stoomstrijkijzer naar deze stoomgenerator. Als je eenmaal een stoomgenerator hebt, wil je niet meer terug. Ik ben bepaald geen strijkfan, maar met dit apparaat vind ik strijken een stuk minder erg. Het gaat inderdaad bijna twee keer zo snel.
Voordeel vind ik ook dat het nog een redelijk compact apparaat is.

Nadelen; in het begin moest ik even wennen aan het feit dat je de knop steeds ingedrukt moet houden tijdens het strijken, maar dit went snel.
De stoomslang zit nog wel eens in de weg. Maar dat komt misschien ook omdat ik linkshandig ben en alle apparaten altijd voor rechtshandigen ontworpen worden.
Het grootste nadeel vind ik de anti kalk cartridges die toch vrij prijzig zijn. Na 3/4 maanden strijken moet je hem vervangen (want anders produceert het apparaat geen stoom meer). 4 cartridges kosten 22 euro, dus dat bedrag moet je er nog wel bij rekenen per jaar. Maar al met al zeer tevreden over het apparaat.

roderoos 17-11-2014 Product half jaar in bezit

Dit voor mij het ideale stoomstrijkijzer: degelijk strijkwerk, handig, en een mooi design. De tijd die ik vroeger nodig had om te strijken is tegenwoordig gehalveerd. Ik zou niets anders meer willen!

Maaike 1 15-11-2014 Product jaar of meer in bezit

Mijn Philips GC7635/30 perfectcare werkt nog altijd als nieuw, ben nog altijd zeer tevreden,zou het niet meer willen missen.

marinalu 10-11-2014 Product half jaar in bezit

nog steeds heel tevreden over dit stoomstrijkijzer , zou het niet meer kunnen missen ,het is een plezier om uw was te strijken :-)

tiele 77 01-11-2014 Product paar weken in bezit

4,7
Stoomt bijna niet en je moet paar seconden wachten eer er stoom uitkomt. Je kan moeilijk plooien strijken omdat deze niet voldoende kracht heeft om te stomen. Slecht strijkresultaat, mijn gewoon strijkijzer streek beter.

Royvv 03-10-2014 Product maand in bezit

5,3
Op zich is het een fijn apparaat om mee te strijken. Alleen de duurzaamheid en dus uiteindelijke kwaliteit van het apparaat is ronduit slecht te noemen. Defect na net iets meer dan 2 maanden zou niet moeten kunnen.
Mijn apparaat lekt sinds vorige week aan de randen van het waterreservoir. Dit gebeurt ook als het apparaat uit staat. Gevolg is dat de volgende dag de strijkplank nat is en het waterreservoir gedeeltelijk leeggelopen.
Het apparaat dan ook ter reparatie/vervanging terug gestuurd via Mediamarkt.
Helaas ruilt de Mediamarkt het apparaat niet direct om voor een nieuw exemplaar en biedt geen vervangend apparaat voor tijdens de reparatieperiode. Ofwel, in het minst gunstige geval zit ik dus maximaal 21 werkdagen zonder stoomapparaat.
Aangezien ik geen ander apparaat heb en er toch gestreken moet worden, zal ik dus nog een apparaat aan moeten schaffen.

In de reviews lees ik alleen maar hele positieve berichten en geen berichten over dergelijke mankementen.
Ben ik de enige die net "de pech" heeft van een apparaat met een fabrieksfoutje of iets dergelijks?

INSIDERAVO 24-07-2014 Product half jaar in bezit

nog steeds zeer tevreden van dit toestel, ik ondervind nog telkens wat een surplus het is dat dit een handig toestel is niet alleen om te strijken, maar ook om te dragen/op te bergen

Maaike 1 23-07-2014 Product half jaar in bezit

Nog steeds heel tevreden over dit toestel. Het toestel heeft geen min punten alleen maar plus punten...het is gewoon een plezier om er mee te werken.

roderoos 22-07-2014 Product half jaar in bezit

Nog steeds erg tevreden over dit toestel. De strijkklus is veel sneller klaar, het resultaat is zeer goed. Onderhoud is eenvoudig en zelfs mijn dochters vinden het ook een geweldig strijksysteem. Ik wil niets anders meer.

nolleke morren 21-07-2014 Product half jaar in bezit

Nog steeds super tevreden! Zonder kreuken en in een oogwenk zijn de hemden nu gestreken. Strijken doe ik nu met plezier!!

marinalu 20-07-2014 Product half jaar in bezit

dit strijkijzer voldoet aan alle voorwaarden , handig in gebruik en de strijk is 3 keer vlugger gedaan ,dan met mijn vorig strijkijzer

SHARYSSA 28-04-2014 Product half jaar in bezit

Supertevreden over mijn Philips vroeger stond ik bijna elke dag te strijken dat er toch maar niet te veel zou bijeen komen.
Nu laat ik mijn strijk liggen tot zaterdags en doe met gemak 3 tot 4 wasmanden na elkaar,zalig hoe soepel dat het systeem alles strijkt. Ik kan het alvast niet meer missen!

INSIDERAVO 05-04-2014 Product kwartaal in bezit

nog steeds heel tevreden over dit toestel, het is een lichtgewicht tegenover mijn vorig toestel, dus heel makkelijk hanteerbaar, en een slim toestel, geen gedoe met aanpassen van warmte, het toestel past zich aan aan de stof, wat wil je nog meer?

nolleke morren 02-04-2014 Product kwartaal in bezit

Nog steeds heel tevreden over mijn strijkijzer! Is nu een paar maanden dat ik het gebruik en zou voor geen geld willen ruilen. Strijken is nu een plezier en stel het zelf niet meer uit!

marinalu 01-04-2014 Product kwartaal in bezit

Ik ben nog steeds heel tevreden over deze stoomgenerator ,vlug op temperatuur ,past zich goed aan bij verschillende soorten stoffen en zeer handig in gebruik