Philips PerfectCare Pure GC7635

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 143 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PerfectCare Pure GC7635 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,1

cockynr1 29-01-2016

Bijna 2 jaar in gebruik en reeds voor de tweede keer in reparatie, dit maakt het toestel dure aankoop

kristien 17-11-2014

Dit voor mij het ideale stoomstrijkijzer: degelijk strijkwerk, handig, en een mooi design. De tijd die ik vroeger nodig had om te strijken is tegenwoordig gehalveerd. Ik zou niets anders meer willen!

Maaike 1 15-11-2014

Mijn Philips GC7635/30 perfectcare werkt nog altijd als nieuw, ben nog altijd zeer tevreden,zou het niet meer willen missen.

marinalu 10-11-2014

nog steeds heel tevreden over dit stoomstrijkijzer , zou het niet meer kunnen missen ,het is een plezier om uw was te strijken :-)

tiele 77 01-11-2014

Stoomt bijna niet en je moet paar seconden wachten eer er stoom uitkomt. Je kan moeilijk plooien strijken omdat deze niet voldoende kracht heeft om te stomen. Slecht strijkresultaat, mijn gewoon strijkijzer streek beter.

INSIDERAVO 24-07-2014

nog steeds zeer tevreden van dit toestel, ik ondervind nog telkens wat een surplus het is dat dit een handig toestel is niet alleen om te strijken, maar ook om te dragen/op te bergen

Maaike 1 23-07-2014

Nog steeds heel tevreden over dit toestel. Het toestel heeft geen min punten alleen maar plus punten...het is gewoon een plezier om er mee te werken.

kristien 22-07-2014

Nog steeds erg tevreden over dit toestel. De strijkklus is veel sneller klaar, het resultaat is zeer goed. Onderhoud is eenvoudig en zelfs mijn dochters vinden het ook een geweldig strijksysteem. Ik wil niets anders meer.

nolleke morren 21-07-2014

Nog steeds super tevreden! Zonder kreuken en in een oogwenk zijn de hemden nu gestreken. Strijken doe ik nu met plezier!!

marinalu 20-07-2014

dit strijkijzer voldoet aan alle voorwaarden , handig in gebruik en de strijk is 3 keer vlugger gedaan ,dan met mijn vorig strijkijzer

SHARYSSA 28-04-2014

Supertevreden over mijn Philips vroeger stond ik bijna elke dag te strijken dat er toch maar niet te veel zou bijeen komen.
Nu laat ik mijn strijk liggen tot zaterdags en doe met gemak 3 tot 4 wasmanden na elkaar,zalig hoe soepel dat het systeem alles strijkt. Ik kan het alvast niet meer missen!

INSIDERAVO 05-04-2014

nog steeds heel tevreden over dit toestel, het is een lichtgewicht tegenover mijn vorig toestel, dus heel makkelijk hanteerbaar, en een slim toestel, geen gedoe met aanpassen van warmte, het toestel past zich aan aan de stof, wat wil je nog meer?

nolleke morren 02-04-2014

Nog steeds heel tevreden over mijn strijkijzer! Is nu een paar maanden dat ik het gebruik en zou voor geen geld willen ruilen. Strijken is nu een plezier en stel het zelf niet meer uit!

marinalu 01-04-2014

Ik ben nog steeds heel tevreden over deze stoomgenerator ,vlug op temperatuur ,past zich goed aan bij verschillende soorten stoffen en zeer handig in gebruik

kristien 01-04-2014

Nog steeds mijn beste stoomgenerator ooit. Ik wil niets anders meer! Bijzonder aangenaam om mee te werken, prima resultaat.

Ingrideke 01-04-2014

Na enkele maanden gebruik ben ik nog steeds van dezelfde mening. Uiterst makkelijk in gebruik, snelle opwarming, de eco-stand is heel stil om te strijken... Voor mij is de PerfectCare geslaagd!

Maaike 1 31-03-2014

Na bijna vier maanden ben ik nog altijd zeer tevreden over de Philips GC7635/30 PerfectCare Pure. Er valt niets aan af te keuren , niet te zwaar , warmt zeer snel op ,heeft een fijne punt dat je overal goed bij kan , stomen gaat goed ....
Het is gewoon fantastisch , ik zou het niet meer kunnen missen...

ruth710108 27-03-2014

Ondertussen na een aantal maanden gestreken te hebben ben ik nog steeds heeel tevreden over de Philips stoomgenerator. Strijkt zoals het moet, past temperatuur aan, bergt gemakkelijk op en als ik even pauze neem, zet hij zichzelf af! Super

INSIDERAVO 26-03-2014

het is een mooi toestel, mooi design, licht van gewicht, makkelijk mee te dragen, te verplaatsen,te hanteren, kan geen brandplekken geven als je het op de stof laat staan, kan tijdens het strijken bijgevuld worden, past zich wat temperatuur betreft zelf aan de stof aan, glijdt makkelijk over de stof, als je wat uitkijkt is de prijs best in orde (soms nog deeltje terugbetaald)geeft duidelijk signalen als het water dient bijgevuld te worden, als het op temperatuur is,..best wel een aanrader en een zeer goed alternatief voor zijn duurdere 'broertjes'

kokske 24-03-2014

Reeds bij de test vond ik dit een gebruik gemakkelijk toestel, het werkt zo goed en kinderlijk simpel dat in mijn gedachte schoot van hoelang dit apparaat deze unieke werkkwaliteit zal blijven geven, wel dit toestel word dagelijks gebruikt en het is en blijft een perfect toestel dat zijn werk doet zoals het hoort , 10/10 geef ik nooit maar dit toestel verdiend minimaal een 9,5

TSJOK 29-12-2013

Strijkijzer ligt goed in de hand; niet te zwaar noch te breed. Makkelijk om smalle broekspijpen te strijken. Jammer dat er geen anti-kleef/glanszool bijzit zodoende er ook over prints kan gestreken worden. Ik miste ook de vulbeker voor het waterreservoir.
Stoomt behoorlijk. Wel wennen dat de stoom vooraan geconcentreerd is; gevaarlijk om je te verbranden à de stoom.
Ter info: Ik testte het toestel in het kader van een trnd-project

kokske 19-12-2013

Na degelijke test hierbij het eindresultaat van Philips GC7635/30.
Prijs kwaliteit 100% 10/10 een dergelijk toestel kan men met een gerust hart semiprofecioneel noemen wat de werking en resultaten betreft. de temperatuur niet hoef te veranderd te worden past zichzelf aan, Philips weegt een stuk lichter dan een ander toestel ( dat niet beschikt over die kapaciteiten die dit toestel wel heeft ) Het is zeer gebruiksvriendelijk, een kind van 12 jaar zou zelfs met gemak dit toestel kunnen gebruiken en zelfs kreukvrij strijken. DE LED verlichting vind ik persoonlijk ( maar dit is ten persoonlijke tittel ) bijkomstig oogt mooi maar ik bekijk dit toestel enkel en alleen wat de strijkresultaten zijn en deze zijn in de perfectie , tenslotte strijk ik meerendeels wit goed ( horeca materiaal )en dat is tot in de puntjes , daar ik zelden of nooit 10/10 geef, moet ik echter en kan ik niet anders dan dit toestel een 9,9/10 geven

Toffe Davina 18-12-2013

Het gebruik van dit toestel is zeer voor de hand liggend, aan/uit knop, eco-stand en stoomfunctie zijn de enige knopjes die je moet gebruiken. Het stomen gaat zeer goed. Wat betreft de eco-stand: ik merk weinig verschil in kwaliteit bij deze strijkstand, waardoor ik deze dus veel zal gebruiken... Eigenlijk lijkt me het enige nadeel de anti-kalk cartridges, wat tot latere aankopen verplicht, al weet ik nu nog niet hoe snel deze vervangen zouden moeten worden. Het voordeel is dan weer dat het toestel in goede staat blijft door dat kalkvrij water. Met mijn vorig toestelletje had ik hier last van...

Theaatje 18-12-2013

Na enkele weken de strik gedaan te hebben met dit toestel, wil ik absolut geen ander meer. Het werkt perfect er is geen enkel min punt, het scoort in alle delen het maximum. Dus wie nog een kerstcadeau moet hebben , met dit scoor je zeker.
Bedankt aan Trnd dat ik dit heb mogen testen.

strijkplank 18-12-2013

Zeer goed strijkijzer! Enorm makkelijk, zeer gebruiksvriendelijk, zeer snel en vooral een geweldig kerstgeschenk voor je geliefden! Echt een aanrader!