Philips Performer Expert FC8726 - Reviews

Model stofzuiger
slede
Energielabel
A

Beoordeling op basis van 18 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Hannied 02-01-2016

Zeer fijne stofzuiger

Hij voelde gelijk al zeer degelijk. Er is veel keus aan type kop. Ik ga uitproberen welke het beste aanvoelt.

Volume is prima, ik dacht eerst dat hij op laag vermogen stond, maar hij stond voluit.

Hij rolt zeer fijn mee en de kabel heeft een fatsoenlijke lengte. Ook de stang is lang genoeg.

De aan/uitknop is iets te gevoelig naar mijn smaak, Ik kon niet stofzuigen met de kinderen erbij want zodra ze deze aanraakten ging hij uit of weer aan... Maar dat is een miniscule opmerking.

Jada 19-12-2015

Wat een verbeterde techniek!

Onze vorige Philips Classic dateerde uit 2001 en was aan vervanging toe. Ik had niet veel verwachtingen met het vermogen van de FC8726/09 aangezien mijn Classic een 1700 W vermogen had. Wat een verschil in alleen het geluid. De bijgeleverde borstels doen hun werk zoals omschreven en dierenharen haal ik zonder al te veel moeite van de kussens. Ik heb dit model gekozen omdat, ik dagelijks gebruik van ga maken en met drie katten en een hond in huis is dit een ideale stofzuiger die hopelijk net zo lang meegaat als de Classic.

trein1 05-11-2015

Hij is beter dan verwacht.

De zuigkracht is zeer goed, tijdens het zuigen zwenkt hij goed zonder om te vallen, dus goed te hanteren.

Jilke 02-11-2015

Stofzuiger al binnen 2 jaar kapot vorige Philips stofzuiger

Helaas hebben we de stofzuiger nog niet zolang en is deze al kapot gegaan. Na dat de vorige Philips stofzuiger ons goed bevallen was weer 1 aangeschaft maar helaas deze is kapot.

DaisyandtheAnimal 08-07-2015

Goede machine, maakt prima schoon en verwijdert alle haren van tapijt

de turboborstel maakt het tapijt echt zichtbaar schoon, het gaat er over als een vliegtuig maar is wel stil. de hond blaft ook niet meer tijdens het stofzuigen.

Karst54 30-01-2015

Zeer Tevreden over zuigkracht

We wilden een sterke stofzuiger met veel vermogen, dus het moest meer dan 2000 Watt worden. Maar blijkt helemaal niet nodig! Deze 8026/9 voldoet prima en zuigt sterk, terwijl hij ook nog fluister stil is! dat hij daarbij ook nog eens weinig energie verbruikt, is ook mooi meegenomen

Ozturk 23-01-2015

Werkt helemaal goed!

Ik ben er erg blij mee. Hij maakt niet zoveel herrie en is ideaal voor mensen die huisdieren hebben.

Syl76 29-10-2014

Ideale stofzuiger voor dierenbezitters

Ik heb deze stofzuiger nu een maand in bezit en bevalt erg goed. Ik heb 2 kids en 3 katten,en de stofzuiger heeft geen moeite met alle haren,ook de stoffen bank is moeiteloos haarvrij te krijgen.Het snoer vind ik iets aan de korte kant,maar de stang daarintegen is extra lang,dus krom staan hoeft niet meer.Vanwege het lage wattage was ik sceptisch over de zuigkracht,maar zuigt super!ook als de zak bijna vol is.Maakt weinig geluid dat zelfs de katten niet meer bang zijn voor de stofzuiger.De borstal voor de vloer is heel flexibel en glijd erg makkelijk.Ik ben erg tevreden en kan deze echt aanraden!

Ingewal 24-10-2014 Product paar weken in bezit

Een stofzuiger die en energie zuinig is en een super zuigkracht heeft. Ik ben na een paar weken overtuigd en meer dan tevreden! De speciale borstel voor haren in tapijt is ren uitkomst, maar ook de normale borstel en verschillende zuigstanden zijn zeer effectief. De stofzuiger is licht, wendbaar en heeft een Redelijk lang snoer. Ook als de zak bijna vol is heeft hij nog een topmzuigkracht!

ingewal 23-10-2014

Fijne stofzuiger, ideaal mat tapijt en huisdieren

Van een stofzuiger zonder Zak naar eentje met zak. Eerst even afwachten vond ik het, maar de zuigkracht van deze energiezuinige stofzuiger is geweldig! De verschillende borstels, waaronder een speciaal voor haren in een tapijt/vloerbedekking is top! Afwisselend die borstel gebruiken en je weet zeker dat haren van kinderen/huisdieren echt weg zijn.
De stofzuiger is soepel en licht en zo makkelijk te vervoeren.

Kortom een prettige stofzuiger die veel meer kan dan je zou vermoeden aan zijn wattage

maris27 16-10-2014 Product paar weken in bezit

ik had hiervoor een hoog vermogen watt stofzuiger, maar de Philips fc 8726/09 met maar 650 watt heeft een minstens net zo hoog zuigvermogen als mijn vorige.
De stofzuiger is erg stil soepel te hanteren, hij rijdt goed over onze plavuizen in de keuken en tapijt in de kamer.
Omdat hij zo licht is kan ik hem ook makkelijk naar de eerste verdieping tillen.
Handig dat is het mondstuk niet hoef te verwisselen voor verschillende ondergronden.

Kortom: een stille krachtige huishoudhulp

maris27 16-10-2014

stille krachtige stofzuiger

Kortom: een stille krachtige huishoudhulp

leo_les 16-10-2014 Product paar weken in bezit

Energie zuinig maar dit merk je dus niet bij de zuigkracht.
we hebben een tegelvloer en diverse tapijten, 3 kids een kat en een hond. het stofzuigen met de speciale dieren borstel zuigt boven verwachting goed. Door de rubberen "haartjes" aan de zijkant van de borstel neem je gemakkelijk elk kruimeltje en haartje mee. Hij komt gemakkelijk onder onze meubels en banken wat heelijk is zodat niet alles van z'n plek hoeft. het snoer is lang genoeg om onze gehele beneden verdieping te doen en dat zegt wat :) Al met al prima machine ik ben er heel blij mee!!

MariekemtH 16-10-2014

goed degelijk product

Goed vormgegeven mondstok met goede zuigkracht door speciale vormgeving.
Makkelijk te verplaatsen of de trap op te dragen door handvat.
Aanpasbare zuigkracht en hulpstukken makkelijk bereikbaar.

Bubbels1402 11-10-2014

Super stofzuiger

Deze stofzuiger werkt zeer goed en met de bijgeleverde accessoires en extra mondstuk van alle gemakken voorzien.
Goede zuigkracht en vooral als je dieren hebt is dat een must!
Enkel is dit snoer korter als de vorige versie die we hebben en met een groot huis dus vaker van stopcontact wisselen.

Bubbels1402 11-10-2014 Product paar weken in bezit

Ik ben deze stofzuiger aan het testen voor insiders.nl en ben redelijk tevreden. Qua uiterlijk en accessoires zeer tevreden en ook zijn prestatie is super.
Enkel vind ik de snoer te kort en de handeling om met de smartlock de buis er af te halen te zwaar voor mensen met chronische pijn in de handen.

Femmefatale 09-10-2014

hoge zuigkracht!

Ik heb de philips Performer Expert Stofzuiger met zak FC8726/09.
En bij het uitpakken was hij gemakkelijk in elkaar te zetten. In de beschrijving was het niet heel duidelijk het verschil van de twee grote mondstukken en het gebruik hiervan. Gaande weg ontdek je dit vanzelf. Wat wel wat onhandig is als je het hele huis in 1 x wilt zuigen want dan heb je de verschillende mondstukken nodig.
Opvallend is het geluid die deze stofzuiger maakt. Prettig zacht en ook de zuigkracht is aanzienlijk groot. Hierdoor heb je het gevoel dat er grondig wordt schoongemaakt in kleden en tapijt.
Wel is deze stofzuiger iets zwaarder om te hanteren dan ik gewend ben.

loesonline 05-10-2014 Product paar weken in bezit

Ik heb deze eco stofzuiger van Philips type FC8726 en vind dit een echte aanrader. Zuigkracht is enorm, de zuigmond hecht zich direct vast aan de grond, wij hebben huisdieren en grote deurmatten voor de zandvoeten van de kinderen, probleemloos alle vuil weg, er zit een opening aan de borstel voor de grotere stukken vuil, en zijborstels voor de hoeken, ideaal! Ik heb een forse stofallergie maar door de HEPA 13 en HEPA airseal (veel minder fijnstof, schonere lucht) nagenoeg geen klachten meer van benauwdheid en niezen. Snoer is 11 meter waarmee ik dus hele kamer kan doen zonder van stopcontact te hoeven wisselen, de slang is super ergonomisch (ik ben fysiotherapeut) vanwege de verstelbare lengte (ook voor mensen die ruim 2 meter lang zijn) en de wieltjes onder de zuigmond waardoor de borstel makkelijk over de ondergrond loopt. Erg prettig is dat hij stuk minder herrie maakt dan 'gewone' stofzuigers en veel lager energieverbruik heeft aangezien wij dagelijks stofzuigen.