Philips Performer Expert FC8726/09 - Reviews

A
Nat en/of droog
droog

Ingewal 24-10-2014 Product paar weken in bezit

Een stofzuiger die en energie zuinig is en een super zuigkracht heeft. Ik ben na een paar weken overtuigd en meer dan tevreden! De speciale borstel voor haren in tapijt is ren uitkomst, maar ook de normale borstel en verschillende zuigstanden zijn zeer effectief. De stofzuiger is licht, wendbaar en heeft een Redelijk lang snoer. Ook als de zak bijna vol is heeft hij nog een topmzuigkracht!

maris27 16-10-2014 Product paar weken in bezit

ik had hiervoor een hoog vermogen watt stofzuiger, maar de Philips fc 8726/09 met maar 650 watt heeft een minstens net zo hoog zuigvermogen als mijn vorige.
De stofzuiger is erg stil soepel te hanteren, hij rijdt goed over onze plavuizen in de keuken en tapijt in de kamer.
Omdat hij zo licht is kan ik hem ook makkelijk naar de eerste verdieping tillen.
Handig dat is het mondstuk niet hoef te verwisselen voor verschillende ondergronden.

Kortom: een stille krachtige huishoudhulp

leo_les 16-10-2014 Product paar weken in bezit

Energie zuinig maar dit merk je dus niet bij de zuigkracht.
we hebben een tegelvloer en diverse tapijten, 3 kids een kat en een hond. het stofzuigen met de speciale dieren borstel zuigt boven verwachting goed. Door de rubberen "haartjes" aan de zijkant van de borstel neem je gemakkelijk elk kruimeltje en haartje mee. Hij komt gemakkelijk onder onze meubels en banken wat heelijk is zodat niet alles van z'n plek hoeft. het snoer is lang genoeg om onze gehele beneden verdieping te doen en dat zegt wat :) Al met al prima machine ik ben er heel blij mee!!

Bubbels1402 11-10-2014 Product paar weken in bezit

Ik ben deze stofzuiger aan het testen voor insiders.nl en ben redelijk tevreden. Qua uiterlijk en accessoires zeer tevreden en ook zijn prestatie is super.
Enkel vind ik de snoer te kort en de handeling om met de smartlock de buis er af te halen te zwaar voor mensen met chronische pijn in de handen.

loesonline 05-10-2014 Product paar weken in bezit

Ik heb deze eco stofzuiger van Philips type FC8726 en vind dit een echte aanrader. Zuigkracht is enorm, de zuigmond hecht zich direct vast aan de grond, wij hebben huisdieren en grote deurmatten voor de zandvoeten van de kinderen, probleemloos alle vuil weg, er zit een opening aan de borstel voor de grotere stukken vuil, en zijborstels voor de hoeken, ideaal! Ik heb een forse stofallergie maar door de HEPA 13 en HEPA airseal (veel minder fijnstof, schonere lucht) nagenoeg geen klachten meer van benauwdheid en niezen. Snoer is 11 meter waarmee ik dus hele kamer kan doen zonder van stopcontact te hoeven wisselen, de slang is super ergonomisch (ik ben fysiotherapeut) vanwege de verstelbare lengte (ook voor mensen die ruim 2 meter lang zijn) en de wieltjes onder de zuigmond waardoor de borstel makkelijk over de ondergrond loopt. Erg prettig is dat hij stuk minder herrie maakt dan 'gewone' stofzuigers en veel lager energieverbruik heeft aangezien wij dagelijks stofzuigen.