Philips Performer Expert FC8726 bruin

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Performer Expert FC8726 bruin op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

loesonline 05-10-2014

Ik heb deze eco stofzuiger van Philips type FC8726 en vind dit een echte aanrader. Zuigkracht is enorm, de zuigmond hecht zich direct vast aan de grond, wij hebben huisdieren en grote deurmatten voor de zandvoeten van de kinderen, probleemloos alle vuil weg, er zit een opening aan de borstel voor de grotere stukken vuil, en zijborstels voor de hoeken, ideaal! Ik heb een forse stofallergie maar door de HEPA 13 en HEPA airseal (veel minder fijnstof, schonere lucht) nagenoeg geen klachten meer van benauwdheid en niezen. Snoer is 11 meter waarmee ik dus hele kamer kan doen zonder van stopcontact te hoeven wisselen, de slang is super ergonomisch (ik ben fysiotherapeut) vanwege de verstelbare lengte (ook voor mensen die ruim 2 meter lang zijn) en de wieltjes onder de zuigmond waardoor de borstel makkelijk over de ondergrond loopt. Erg prettig is dat hij stuk minder herrie maakt dan 'gewone' stofzuigers en veel lager energieverbruik heeft aangezien wij dagelijks stofzuigen.