De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 9 9365cc Nieuwste Generatie Elektrisch Scheerapparaat, Clean&Charge-station, Grafiet op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Liesvan88 13-12-2019

Bijna net zo glad als natscheren

Dit scheerapparaat heeft mijn vriend erg verrast. Hij scheert een stuk gladder (bijna net zo glad als bij natscheren) dan verwacht. De batterij gaat lang mee en het apparaat ziet er erg mooi uit. Een nadeel is de hoeveelheid geluid bij het schoonmaken van het apparaat (zeker als je het apparaat relatief dicht bij je slaapkamer hebt staan. Wij zijn tevreden over de test van dit product (we mochten het apparaat kosteloos testen). Richting de toekomst ben ik wel heel benieuwd wat de kosten voor de reinigingsvloeistof en nieuwe mesjes zijn, dat zou nog tegen kunnen vallen.

Pluspunten

• Glad resultaat
  • lange accuduur
  • Ligt goed in de hand

Minpunten

• Erg luid bij schoonmaken

Peter 10-11-2019

Super resultaat

Dit apparaat is een echte aanrader, met geluk heb ik deze gratis mogen testen. het geeft je een prachtig glad scheerresultaat wel moet je soms een paar keer erover gaan wat minder is. Wel heb ik dankzij dit apparaat heb ik minder uitslag na het scheren. Ook zit mijn huid er heel glad en fris uit na het scheren. Ook is dit toestel makkelijk schoon te maken waar je geen moeite aan heb.
Het ligt ook wel best goed in je handen wel is het jammer dat het niet kan dienen als tondeuse en het weegt ook wel wat zwaarder dan andere apparaten. Het trimmen is wel wat lastiger in het begin maar hoe beter je het apparaat kent hoe beter het gaat. Je kan zeer strak aflijnen let de Braun.
De batterij vind ik zelf ook goed 1 keer moeten opladen en nog steeds vol.

Conclusie is dat als je een man bent die geeft om een glad gezicht met een gerust hart dit apparaat kan kopen zeker een aanrader.

Pluspunten

• Zeer strak
  • Goed in de hand

Minpunten

• op somige plaatsen meerdere keren overgaan
  • Geen tondeuse
  • Kaaklijn gaat wat moeilijker