Scheermethode
tile-scheersysteem
roterende kop(pen)
(Extra) functies
trimmer/tondeuse, precisietrimmer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 9 9365cc Nieuwste Generatie Elektrisch Scheerapparaat, Clean&Charge-station, Grafiet op Kieskeurig.be.

RRitskes 13-11-2019

prachtig design en lange scheertijd na opladen, scheert glad

Geschreven voor: Braun Series 9 9365cc Nieuwste Generatie Elektrisch Scheerapparaat, Clean&Charge-station, Grafiet

Een prachtig apparaat die gladder scheert dan mesjes met een etui om hem op vakantie mee te nemen. Netjes. Mag ook wel bij zo'n dure machine. Ik ben wel enthousiast over het ontwerp en de scheerprestaties, maar ik zou het qua scheertijd er niet voor over hebben. Het schoonmaken is gemakkelijk met de schoonmaak unit erbij, toch gaat mijn vent gewoon door met de mesjes; scheert sneller en je hebt niet zo'n groot apparaat in je badkamer. Ik mocht hem testen en ben wel heel tevreden over hoe makkelijk hij in gebruik is en hoe chique hij eruit ziet. Handig dat hij zowel in natte als in droge omgeving te gebruiken is.

Pluspunten

• reisetui en schoonmaakunit inclusief
  • scheert heel glad
  • na goed opladen, bijna maand gebruiken
  • prachtig design
  • scheert zowel nat als droog

Minpunten

• duur

Chandramukkhi 11-11-2019

Mooi apparaat maar matig scheerresultaat

De 9365cc noble metal is een robuust apparaat met een mooie uitstraling. Je krijgt er een reisetui bij wat zeker fijn is.
Eenmaal opgeladen kan je circa 3 weken scheren als je een gemiddelde sheertijd van 10 minuten aanhoudt, dat is handig.
Het zelfreinigende systeem is ideaal waardoor je geen omkijken meer hebt hiernaar. Je moet wel steeds het reinigingsmiddel aanschaffen om hier gebruik van te kunnen maken.
Mijn man heeft dit model gratis mogen testen maar is er niet bijster enthousiast over omdat niet alle haartjes verwijderd worden onder de kin.

Pluspunten

• Lange gebruiksduur

Minpunten

• Matig scheerresultaat

JanvH96 11-11-2019

Top scheerapparaat!

Deze 9365cc is door de kleur en het design erg deftig. De batterij gaat erg lang mee want na 4 weken gebruik het apparaat nog niet hoeven opladen! Ik heb dit apparaat gratis ontvangen om te testen en ben erg tevreden over het gladde scheerresultaat. Waar mesjes nog weleens voor irritatie kunnen zorgen is dat bij dit apparaat absoluut niet het geval. Het apparaat kan nat én droog gebruikt worden maar is hier vooral nat getest is. Fijne bijkomstigheid is dat bij dit apparaat een reinigingssysteem en opberg/reis etui zitten en ook de vloeistof voor het reinigingssysteem.. Ik ben groot fan van dit apparaat en voor mij geen ander scheersysteem meer!

Pluspunten

• Mooi apparaat
  • Super goed scheerresultaat

AshleyPW 11-11-2019

Een absolute aanrader

Lange tijd was ik op zoek naar een goede vervanger voor mijn wegwerp scheermesjes. Ik wilde een goed scheerapparaat, maar de keuze is reuze.
Vanuit Braun werd mij deze mooie nieuwe 9 series aangeboden om te proberen, uiteraard kon ik daar geen nee te zeggen.
Na een paar weken het appaaat gebruikt te hebben, ben ik zeer tevreden en wil ik voor geen goud meer terug naar mijn vorige situatie. Hoe lang mijn baard ook is, hij scheert alles moeiteloos weg, top resultaat. Dit apparaat kun je ook onder de douche gebruiken, moeiteloos, hij is volledig waterdicht. Het apparaat wordt opgeladen tijdens het reinigen, hoe makkelijk.
Ik raad dit apparaat aan iedereen aan die een degelijk en goed scheerapparaat zoekt, je krijgt geen spijt van de aankoop!

Pluspunten

• Glad resultaat
  • Makkelijk schoon te houden
  • Reis etui
  • Zelfreinigend

Minpunten

• Geen afdekkapje

Peter 10-11-2019

Super resultaat

Dit apparaat is een echte aanrader, met geluk heb ik deze gratis mogen testen. het geeft je een prachtig glad scheerresultaat wel moet je soms een paar keer erover gaan wat minder is. Wel heb ik dankzij dit apparaat heb ik minder uitslag na het scheren. Ook zit mijn huid er heel glad en fris uit na het scheren. Ook is dit toestel makkelijk schoon te maken waar je geen moeite aan heb.
Het ligt ook wel best goed in je handen wel is het jammer dat het niet kan dienen als tondeuse en het weegt ook wel wat zwaarder dan andere apparaten. Het trimmen is wel wat lastiger in het begin maar hoe beter je het apparaat kent hoe beter het gaat. Je kan zeer strak aflijnen let de Braun.
De batterij vind ik zelf ook goed 1 keer moeten opladen en nog steeds vol.

Conclusie is dat als je een man bent die geeft om een glad gezicht met een gerust hart dit apparaat kan kopen zeker een aanrader.

Pluspunten

• Zeer strak
  • Goed in de hand

Minpunten

• op somige plaatsen meerdere keren overgaan
  • Geen tondeuse
  • Kaaklijn gaat wat moeilijker

Ilona33 10-11-2019

Topapparaat!

Wat een geweldig apparaat. Scheert glad en ligt goed in de hand. Neemt letterlijk elk haartje mee en voor de lastige delen is de precisietrimmer een uitkomst.
Batterij gaat heel lang mee en het apparaat kan zowel nat als droog gebruikt worden. Reinigen is zo gepiept door het reinigingsstation.

Mijn man heeft dit apparaat gratis getest en is heel erg tevreden. Een aanrader!

Pluspunten

• Batterijduur
  • Neemt elk haartje mee
  • Nat en droog te gebruiken

Minpunten

• Prijzig

Sharon 01-11-2019

Een topper!

Wat een topper! Scheert heerlijk glad, ligt lekker in de hand en is ook onder de douche te gebruiken. De batterij gaat lang mee, 3 weken op 1 keer opladen. De precisietrimmer is een fijne toevoeging om de randjes netjes bij te werken.

Door het schoonmaakstation hoef je je geen zorgen meer te maken over het reinigen van het scheerapparaat. Apparaat erin, aanzetten, schoon!

Sommige hoeken blijven moeilijk te bereiken, maar met een beetje manoeuvreren overal glad. Mijn vriend heeft dit scheerapparaat gratis mogen testen en is erg blij met het resultaat.

Pluspunten

• Scheert super glad
  • Pijnloos scheren
  • Waterbestendig
  • Lange batterijduur
  • Schoonmaakstation en etui inbegrepen

Minpunten

• Hoge prijsklasse
  • Schoonmaakvloeistof nodig voor reinigen
  • Geen tondeuse functie

ViragZs 01-11-2019
  • Product gekregen

fantastische machiene

De ‘Braun series 9 9365cc graphite’ heb ik nu ongeveer 4 weken gebruikt en ik was erg verrast! Ik had nooit gedacht dat ik van mesjes zou afstappen, maar het gemak dat dit apparaat levert heeft mij van gedachten veranderd. Het scheerresultaat is geweldig! Ook hoef ik met de bijgeleverde accessoires bijna niets te doen aan onderhoud (Clean & Charge system) en het apparaat is ook veilig mee nemen op reis (etui). Zeker 5 sterren waard!

Petra Romeijn 28-10-2019

Heel fijn apparaat!

Wat een goed werkend, luxe en sjiek scheerapparaat is dit! Er zitten twee soorten trimmers bij en een precisie trimmer. Het fijne hiervan is, dat je hiervoor geen koppen hoeft te wisselen, zoals bij sommige andere merken. Je kan hem zowel nat als droog gebruiken, super handig onder de douche dus. Met vijf minuten laden kun je maar liefst een uur scheren. Dat is toch prettig. Er zit een clean en charge (oplaad) station bij, dat na elke scheerbeurt oplicht als herinnering om hem erin te zetten. Er zit ook een mooie compacte, zwarte reis etui bij. We mochten de Braun serie 9 9365cc graphite gratis testen en mijn man is enthousiast! Hij kan met gemak een drie dagen baard wegscheren. Om het reinigingsstation te gebruiken heb je wel een bakje met speciale vloeistof nodig. Daardoor heb je wel geen enkel omkijken meer naar het schoonmaken van het apparaat, dat is dan weer handig. Alles werkt mooi met led verlichting in de display. Mijn man is in ieder geval enthousiast!

Pluspunten

• Lange batterij duur
  • Nat en droog te gebruiken