iRobot Roomba e5

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de iRobot Roomba e5 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Henk 01-11-2020

iRobot

Geschreven voor: iRobot Roomba e5

We gebruiken de iRobot in keuken en Leefruimte; een aanrader. Zeer tevreden van de werking en het design.

Charlotte 15-10-2020

Tijdsbesparend

Geschreven voor: iRobot Roomba e5

We hebben deze Roomba gekocht omdat we thuis elke dag stofzuigen vanwege onze langharige hond. Ik moet eerlijk zeggen dat de roomba volgens mij nauwkeuriger stofzuigt dan wij normaal doen. Dit mede omdat de roomba gemakkelijk onder de banken en kasten door kan vanwege zijn hoogte. Hij manoeuvreert ook probleemloos rond obstakels en poten van stoelen en kasten. Het enige minpuntje is waarschijnlijk dat de opvangbak zo klein is, maar daarvoor kan je gemakkelijk een Cleanbase bijkopen zodat de roomba tussendoor de bak kan leegmaken als dit nodig is. De borsteltjes en wieltjes zijn gemakkelijk te verwijderen of schoon te maken, en de opvangbak schuift er ook met gemak uit, dus je moet zeker niet technisch aangelegd zijn om ermee overweg te kunnen.

Pluspunten

• Stofzuigt alle hoeken en kanten
  • Gaat perfect onder kasten en stoelen door
  • Laat weten wanneer de opvangbak vol is
  • Gaat vanzelf terug naar het laadstation
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Afhankelijk van type vloer kan er veel geluid zijn
  • Batterij niet groot genoeg voor heel de woning
  • Maar kan verholpen worden door kamer per kamer

Frank Ruelens 28-09-2020

Perfecte schoonmaak, tot in de details

Product : I-Robot 7+
Ikzelf stond twijfelachtig over de aankoop van deze robot en dacht nooit dat hij de klus kon klaren met alle obstakels welk zich in een leefruimte bevindt.
We hebben 2 honden in huis (Great Dane & Cocker Spaniel) welke zowel buiten als binnen leven en frequent de passage maken vd tuin naar de woonruimte.
Je kan je inbeelden het zand, stof en haar wat deze 4-voeters met zich mee binnenbrengen.
De reden van aankoop was dus het leven iets aangenamer te maken en een robot de dagelijkse veegbeurt, stofzuigbeurt over te laten nemen.

Met verbazing heb ik zitten kijken hoe "Jules", zo heb ik onze I-robot genoemd, zich minutieus en tot in de details zich op z'n opkuisbeurt toelegt.
In't kort, ik ben super tevreden over m'n aankoop en vindt het nog steeds ongelooflijk hoe deze robot zowel keuken als inkomhal en living soepel afwerkt.
Tussen deze ruimte gaat hij volledig automatisch z'n base-station opzoeken om z'n vuil-reservoir te ledigen en dit volledig automatisch, gewoon prachtig.

Bij deze wens ik IRobot te feliciteren voor een sterk staaltje van technologie & precisie
welke ten dienste staat van de mens

Een aanrader voor iedereen wie een beetje meer vrije tijd wenst en tegelijker tijd een opgekuiste woonruimte apprecieert.

Pluspunten

• Doet alles zelf, tot in de details
  • Makkelijk met de app in te stellen en te werken

IRobot E5154 09-09-2020

IRobot Roomba E5154

Geschreven voor: iRobot Roomba e5

We hebben de stofzuiger momenteel een maand in gebruik en we zijn er zeer tevreden over. Het huis wordt netjes gestofzuigd terwijl we op het werk zijn. Af en toe vergeet hij wel eens een klein plekje. De ene keer blijft hij redelijk lang in eenzelfde ruimte (die dan niet zo vuil is), terwijl hij dat de andere keer niet doet. Als je echt wil dat hij consequent alles poetst, denk ik dat je beter duurder model neemt. Maar prijs/kwaliteit is dit een aanrader. Ons tapijt dat volgens mij net geen 1,5 cm is, neemt hij niet mee. Voorlopig nog geen onderhoud aan gehad. Enkel na gebruik het bakje legen.

Pluspunten

• maakt goed schoon
  • makkelijk in gebruik
  • via app te bedienen

Minpunten

• maakt vrij veel lawaai
  • vergeet soms een plekje

VG 12-08-2020

maakt het leven makkelijker!

Geschreven voor: iRobot Roomba e5

Ik gebruik de robot voor het dag-tot-dag schoonmaken van mijn appartement. De robot doet dit zeer zorgvuldig, ondanks het feit dat het een "moeilijke" ruimte is met veel obstakels.
Sleek design, handig te bedienen met de app.
Ik kan deze robot zeer sterk aanbevelen!

Pluspunten

• design
  • prijs
  • zeer goede kuisresultaten

Minpunten

• batterijduur net ok

Stefan 17-06-2020

iRobot Roomba e5

Geschreven voor: iRobot Roomba e5

Wij hebben de iRobot Roomba nu een 15 tal dagen in ons bezit en hij bevalt tot nu toe prima! Opladen gaat vlot en de bediening via de app is eenvoudig.
Pluspunten
• app
• propere vloer
• komt overal
Minpunten
• wat lawaai

Inne 07-04-2020

Roomba e5

Geschreven voor: iRobot Roomba e5

Een absolute hulp in huis! Thuis komen in een proper huis zalig! Het bakje reinigen met water is super gemakkelijk. Hij vindt zijn weg zeer gemakkelijk zelfs in een klein appartement. De eerste paar keer is het even zoeken maar daarom niet minder perfect erna kent hij het huis wel goed. Alleen matten zijn niet zo simpel en kleine matten leg je beter even aan de kant voor de rest perfect !

Pluspunten

• Gemakkelijk in onderhoud
  • Vindt rap zijn route
  • Mooi design
  • Zelf oplaadbaar, nooit een platte batterij

Minpunten

• Dikke matten
  • Lange haren draaien rond de wieltjes
  • Geen

Nick 07-04-2020

Zeer goede stofzuiger

Geschreven voor: iRobot Roomba e5

De stofzuiger doet goed zijn werk. De vloer is helemaal proper.
Leuk is ook de app via de gsm, zodat je hem s'nacht kan laten werken.
Enige minpuntje is het lawaai dat hij maakt, maar zeker niet te vergelijken met een gewone stofzuiger.

Pluspunten

• app
  • propere vloer
  • komt overal

Minpunten

• beetje lawaai

nessie 06-04-2020

mooi design

Geschreven voor: iRobot Roomba e5

Ik heb hem gekocht om dagelijks de kattenharen te stofzuigen. Zeer gemakkelijk in gebruik en ook de app is gebruiksvriendelijk. Ook makkelijk om hem te reinigen.

Pluspunten

• virtuele muur
  • gebruiksgemak

Minpunten

• lawaai
  • niet ideaal voor mijn barstoelen

Hans 23-01-2020

goede acuduur, kuis heel goed

Geschreven voor: iRobot Roomba e5

Ik heb dit product gekozen omdat ik een hond heb en ik moest dagelijks de haar dat de hond verliest stofzuigen