Medion Robot stofzuiger met dweilfunctie MD 18501 (wit)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Medion Robot stofzuiger met dweilfunctie MD 18501 (wit) op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

Chrissie 26-08-2020

veel gemors en geen "fijn" werk.

Aangezien we nog een stofzuiger robot hebben die goed werkt, hebben we hier alleen nog maar de dweilfunctie gebruikt.
Er drupt constant water uit het bakje: zodra het bakje water binnen krijgt & bij het verplaatsen van de robot (of het bakje) naar de plaats waar moet begonnen worden met dweilen verliest ie constant druppels, zelfs als je de robot mooi horizontaal houdt.
Als de robot klaar is met dweilen en je verplaatst hem of haalt er eerst het bakje uit: constant gedrup. Dan mag je dus zelf nog es achterlopen met een dweil... :-(
De hindernissensensor werkt ook niet optimaal: de dweiler blijft te ver weg van muren: wel 10-12cm en soms meer rond bed- & tafelpoten, en zelfs wel 15cm ver vd douchecabine, nochtans een gewone douchecabine met onderaan gewone steentjes rond de bak (zoals plinten eruitzien). De dweiler doet ook alsof ie klaar is, terwijl er telkens nog een stuk onaangeroerd is. Eigenlijk zoals de poetsvrouw met dienstencheque...: alleen goed voor even tussendoor, het echte werk moet je zelf doen.

Pluspunten

• dweilfunctie werkt sneller dan stofzuigfunctie
  • dweilen stiller dan ándere stofzuigrobot

Minpunten

• drupt constant, veel gemors
  • kent geen hoeken
  • blijft veel te ver van alle obstakels
  • slaat stukken vloer over

Sarah 24-01-2020

Top aankoop!

Hij doet wat hij moet doen. En overtreft alle verwachtingen! Hij kan onder de zetel schoonmaken en heeft wieltjes om over een obstakel te geraken.

Pluspunten

• Stofzuigt goed

Minpunten

• Het duurt even voor het water goed verdeeld is