iRobot Roomba 965

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de iRobot Roomba 965 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

K.arel 25-01-2020

Heel lawaaierig, botst tegen alles, vlug schade

Geschreven voor: iRobot Roomba 965

Deze robot maakt enorm veel lawaai. Met onze vorige stofzuigrobot kon je nog in dezelfde ruimte lezen en werken. Deze maakt evenveel lawaai als een echte stofzuiger.

Als je wifi niet goed dekt op 1 verdieping heb je pech. We hebben onze telecom provider moeten inschakelen eer we het door hadden.

Bij het stofzuigen 'kijkt' hij niet zoals andere robots, maar 'voelt' zijn omgeving door overal letterlijk tegen aan te rijden. Er is maar één borstel vooraan ipv 2. Na 2 maanden gebruik is de borstel al kapot. Bij het volgen van de herstelprocedure blijkt dat je een speciale schroevendraaier nodig hebt.

De app is dan wél weer super handig en goed gemaakt.
Ook een heel mooi design: ziet er goed uit. Het laadstation is wat krakkemikkig, maar het lukt hem wel telkens om erop te rijden. De vorige stofzuigrobot was daar minder goed in.

Heel wat zaken die beter kunnen. In zekere zin is het zowel een stap vooruit als achteruit tov een eerder model van 3 jaar oud.
Je betaalt beter 100eur meer voor een beter model.

Pluspunten

• Proper resultaat

Minpunten

• Lawaaiierig
  • Snel kapot