Samsung VR10M703NWG

Bedrijfstijd
60 min
Geluidsniveau
72 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung VR10M703NWG op Kieskeurig.be.

Anna312 02-09-2019

Werkt super

Geschreven voor: Samsung VR10M703NWG

Met een kruipende baby en elke dag veel hondenharen op de grond is de powerbot echt een verademing. In plaats van elke dag zuig ik nu nog maar 1x per week zelf. De rest van de tijd gaat robi zoals we hem noemen even door het huis.

Kimberley41 01-09-2019

Heerlijk opgeruimd gevoel

Geschreven voor: Samsung VR10M703NWG

We hebben de stofzuiger gisteren ontvangen en geïnstalleerd (wat echt heel eenvoudig is). Na enige tijd laden was hij klaar voor zijn eerste klus: de woonkamer! We zijn er bij gebleven, zodat we konden zien wat we nog moesten doen om het huis robotstofzuiger-proof te maken.
De stofzuiger gaat heel methodisch te werk en is over het geheel genomen voorzichtig en ziet de dingen duidelijk staan. Enige probleempje is dat hij zwarte poten van meubels niet zo goed ziet, dus daar botst hij tegenop. Wij lossen dit op door witte kleedjes om de stoelpoten te vouwen of de stoelen ondersteboven aan de eettafel te hangen. Klein beetje werk voor veel gemak!
Vanochtend werd ik wakker en ontdekte ik dat het apparaat nog een rondje was gegaan, omdat hij op repeat stond!
Heerlijk opstaan zo! Geeft echt een heerlijk opgeruimd gevoel! En erg fijn dat onze kleine man van 10 maand niet meer door de kattenharen en het zand heen kruipt!

NB! Ik heb overdag nog gewoon gezogen en in de nacht is onze bot aan het werk gegaan. De foto is het resultaat van zijn klus! Verbazingwekkend wat er na een dag leven alweer op de grond ligt.

Een nadeel van het apparaat is dat hij af en toe te weinig ruimte heeft om te draaien en dan achteruit tegen de muur/plint/deur oploopt. Dat zou op termijn wel wat kunnen doen voor het schilderwerk.
Wat ook jammer is, is dat je het inplannen van de stofzuiger alleen voor één dag of gelijk voor de hele week kunt doen. Je kunt niet kiezen voor om de dag. Aan de andere kant kun je ook eenvoudig zelf steeds even opnieuw die actie instellen op het moment dat jij dat wilt.

Kortom: Tot zover erg tevreden! Enige wat ons nu nog rest is om onze nieuwe huisgenoot een naam te geven!

SumoSu 09-08-2019

Niet echt een aanrader bij robuust vloeren.

Geschreven voor: Samsung VR10M703NWG

Ik heb een robuuste vloer hier heeft het toch wel mooi mee, hij zit wel elke keer vol. Maar laat ook kleine dingen liggen.

Daarnaast gaat het ook niet helemaal lekker als je vloermatten hebt, hier rijd het dan tegen aan, waardoor het niet erover kan.

Tinkie bell 30-06-2017

Robot stofzuiger

Heb de robot stofzuiger nu 2 weken in huis raad hem iedereen aan
Hij is goed voor de dagelijkse stofzuigbeurt zeket als je een hond in huis hebt
Hij gaat hier mooi over de drempels , onder het bed ook heel fijn hoef je niet te bukken
Verschillende ondergronden heeft hij ook geen moeite mee
Enigste nadeel is dat je toch je gewone stofzuiger erbij moet pakken 1 x in de week voor de hoekjes enzo waar hij niet bij kan

Eefje123 30-05-2017

Geweldig product!

Geschreven voor: Samsung VR10M703NWG

Ik ben groot fan van de robotstofzuiger. Hij is wendbaar, kan onder m'n bed door en zuigt alle katten jaren op. Met de afstandsbediening kun je het apparaat besturen, alle kanten op alleen helaas niet achteruit, dat is wel jammer. Verder niets dan lof!

Pluspunten

• Wendbaar
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Kan niet achteruit rijden

Yvonne de Jong 20-05-2017

Ideaal alleen nog wel een stofzuiger ernaast nodig

Geschreven voor: Samsung VR10M703NWG

De stofzuiger net een dikke week in huis. Je kan terwijl je de stofzuiger aanzet ideaal andere klussen in huis doen. Wel vind ik dat de stofzuiger lang doet over sommige stukken in huis. Wel pakt hij de plinten enorm goed mee en zuigt deze stukken soms
wel even extra. Daarna probeert de stofzuiger zijn weg te vervolgen maar ik heb dan soms het idee dat hij sommige stukken dubbel pakt en daardoor een stuk overslaat. Het tapijt, hoogpolig, komt de machine op een of ander manier niet helemaal op. Hij probeert wel een stukje mee te pakken maar keert dan gelijk terug naar het laminaat. Nogmaals geprobeerd apparaat op tapijt te zetten maar keert gelijk terug. Hierdoor moet ik met de normale stofzuiger alsnog het hoogpolige tapijt nogmaals doen. De oplaadt tijd is prima. Ook de besturing via de afstandsbediening gaat grandioos. Onder de bedden is het dan ook een ideaal apparaat. Ook vind de stofzuiger zijn weg wel terug naar het oplaad punt.

Pluspunten

• Komt makkelijk onder bedden
  • Neemt plinten goed mee
  • Handige afstandsbediengen

Minpunten

• Duurt lang
  • Gaat niet over hoogpolig tapijt