Neato Botvac Connected - Reviews

2 uur
Stofopvang
stofreservoir

M. de Jong 07-02-2016 Product paar dagen in bezit

Deze week de BotVac Connected ontvangen. Netjes verpakt artikel. Bij het uitpakken valt direct op dat het een stevig gebouwde robotstofzuiger is. Klaarmaken voor gebruik stelde net veel voor, de robotstofzuiger laadt door middel van het laadstation relatief snel op. Als je deze stofzuiger vergelijkt met andere robotstofzuigers, zijn er diverse grote voordelen;
+ Batterij gaat lang mee
+ Botst niet continu tegen objecten aan
+ Weet waar hij in de ruimte is en werkt deze systematisch af
+ Kan over hoogpolig tapijt stofzuigen
+ De app werkt super

Het enige nadeel;
- De elektriciteitskabel van het laadstation is relatief kort.

RS 15-12-2016 Product paar weken in bezit

Beter dan een gewone stofzuiger

Briljant apparaat! Zuigt veel beter dan we zelf ooit zouden kunnen ook op het hoogpolige wollen vloerkleed (Berber). Ik weet niet waar hij elke nacht zoveel stof en poezenhaar vandaan haalt!

We hebben een zwarte hoogglans piano die we voor de komst van de Neato dagelijks moesten afstoffen, sinds hij in huis is hoeft dat helemaal niet meer. Willen echt niet meer zonder.

Ook ongelofelijk hoe voorzichtig hij met je meubels en dunne lamppootjes omgaat en er precies omheen zuigt.

Wij moeten wel elke avond de stoelen op tafel zetten maar dat komt door de buispoten. Hier probeert hij overheen te rijden en loopt dan vast.

De app werkt prima, alleen jammer dat hij geen uitgestelde start heeft, alleen een (op zich eenvoudig in te stellen) week schema. Zo'n volledig automatisch schema werkt alleen als je nooit handelingen vooraf hoeft te doen, zoals het op tafel zetten van de stoelen.

Pluspunten

• Precies
  • Voorzichtig
  • Zuigt erg goed
  • Zuigt erg goed kattenharen, ook van wollen kleed

Minpunten

• Wel schema, geen uitgestelde start

Sorosh 26-02-2016 Product maand in bezit

Zeer uitgebreide robotstofzuiger. De Neato Botvac is een slimme stofzuiger die meerdere kamers aandoet en zelfs helemaal onder je (tweepersoons)bed komt. Heb wel gemerkt dat ie bij hoogpolige tapijt heel vaak vastloopt. Dan krijg je de melding dat zijn borstel vastzit. Dus hiervoor heb je dan nog wel je normale stofzuiger nodig.

fr 05-02-2016 Product paar dagen in bezit

onze eerst robotstofzuiger, wij hadden een beetje schrik dat het de hondenharen niet te goeie zou meenemen. maar het doet zijn job. ook fijn instellen met de app, ideaal!

Irene 19-01-2016 Product paar weken in bezit

We hadden al jaren zo'n ronde robotstofzuiger maar die is helaas overleden. Dus zijn we op zoek gegaan naar een vervanger. Want als je een robotstofzuiger gewend bent dan is een gewone stofzuiger behelpen.
We hebben gekozen voor een Neato Connected omdat die door de vormgeving wel in de hoeken komt. Omdat de stofzuigers toch wel geluid maken doet hij zijn werk als wij niet thuis zijn. Omdat we onregelmatig werken vergaten we nog wel eens de stofzuiger aan het werk te zetten dat is nu verleden tijd doordat we hem aan kunnen zetten met de app op onze mobiele telefoons. Omdat de bediening dus niet op het apparaat zelf gedaan hoeft te worden heeft hij nu met zijn oplader een plekje gekregen onder ons bed dus lekker uit het zicht.
De Neato gaat op een heel andere manier door de kamers waardoor hij zeker op de kamers met tapijt mooie rechte banen ' trekt' zoals bij een strak gemaaid grasveld. Ook heb ik hierdoor het idee dat hij beter zuigt en overal komt.

Wim 10-12-2016 Product paar maanden in bezit

Laat geen hoekje ongepoetst

Deze robotstofzuiger stofzuigt grondiger en krachtiger dan een manuele stofzuiger. Super tevreden ervan!

Pluspunten

• Komt in ALLE hoekjes
  • Zuigkracht
  • Bedieningsgemak via bedieningsschermpje

Minpunten

• vrij veel lawaai
  • bediening met app werkt niet