Dirt Devil Spider - Reviews

60 min
Geluidsniveau
68 dB

brayart 09-01-2016 Product jaar of meer in bezit

Geweldig ding voor dat geld, ik koop meteen een nieuwe als hij kapot mocht gaan, heb hem een jaar en nog nooit reserve onderdelen moeten gebruiken, dus die betaalt zichzelf terug op den duur.

Lon 10-12-2015 Product paar weken in bezit

Waaaahhhh!!! Wat een ding! en dat voor die prijs!
Ik ben echt super blij met de dirty devil.
Ik vind hem prima zuigen, hij neemt mij een hoop werk uit handen, hij staat hier bijna 3x per dag aan. Af en toe loopt hij ergens vast maar dat is te verwaarlozen. Wel doe ik bijvoorbeeld af en toe een deur dicht zodat hij bijvoorbeeld de hal extra goed zuigt. Soms zijn we samen aan het werk. Ik ruim op, hij zuigt. Ik sta soms echt versteld hoe hij het voor elkaar krijgt om alles zo schoon te krijgen. Na het zuigen laad ik hem meteen weer op en maak het reservoir schoon en klaar! Ik had hem veel eerder aan moeten schaffen!

Corien 02-12-2015 Product kwartaal in bezit

Fijn product voor dit geld. Ik heb een hekel aan stofzuigen, dit is een goed alternatief. Gaat goed onder bed, bank etc door. Doorvoer van stof naar het bakje gaat soms wat moeizaam, waardoor je vaak het bakje moet legen, omdat het bij de ingang blijft zitten en er dan niets meer langs kan. Maar al met al een goed product voor een schappelijke prijs

MacHout 12-10-2015 Product paar dagen in bezit

6,2
Vooral leuk om dat kleine robotje te zien werken, maar omdat hij werkt op basis van patronen en niet onthoudt waar hij geweest is, is deze stofzuiger bijzonder inefficiënt. Prijstechnisch is hij natuurlijk wel interessant, maar ik ga sparen voor een technisch meer geavanceerd model.

brayart 21-09-2015 Product kwartaal in bezit

De Dirt Devil is geweldig. Hij neemt mij veel werk uithanden en werkt perfect. Ik zou meteen weer een nieuwe kopen als deze kapot zou gaan. Jammer is dat de accu al na een uur leeg is maar ja, wat kun je veel verwachten voor zo een klein bedrag. Hij zuigt perfect. Ik heb in het begin snippers door alle kamers gestrooid en echt alles was weg, ook in kleine hoekjes. We noemen hem "Joep" hahahaha het is een heel fijn apparaat en gemakkelijk in gebruik.

CoraHeld 26-08-2015 Product maand in bezit

Woon op de Antillen, overal tegels in huis en 2 honden die als ik niet op mijn werk ben, ook in huis mogen. Ik laad the Devil 's nachts op en als ik 's ochtends wegga gaan de honden naar buiten en mag Harrie (=the Devil) zijn werk doen. Ik gebruik hem 1 kamer per keer, zet nog wat dingen die in de weg staan op de gang is en als ik thuis kom zie ik de oogst van de dag in het filter, Waanzinnig! Heel handig, want meestal haal ik direct daarna nog een mop door de kamer.
Echt aan te bevelen - en dan voor die prijs?! Had iedereen maar zo'n Harrie!!!

brayart 03-06-2015 Product paar dagen in bezit

Wij zijn over de DevilM607 heel erg tevreden. Voor dit geld kun je niet veel verlangen en toch doet hij het goed.

We hebben hem getest door hem in een afgesloten ruimte te zetten alvorens de grond en ook de hoekjes en onder het

bed, confettisnippers te strooien. Voor een kamer van ongeveer 3X4 meter heeft hij 20 minuten nodig. We stonden er

versteld van, hoeveel hij opzoog, hij komt zelfs in de hoekjes. Het reservoir is heel eenvoudig leeg te maken en

te reinigen en reserve onderdelen kun je online bestellen en zijn niet duur. Hij werkt het beste als je hem kamer

voor kamer laat doen (wij wonen in een flat met 7 kamers, daarvoor had hij ongeveer 3 uur nodig. Hij wilde van de

hal met gladde vloer, telkens naar de woonkamer (is open) naar het tapijt en we moesten er een "plint" tussen

leggen want hij bleef maar dwingen de woonkamer binnen te gaan. Hij werkt perfect als je hem ruimte voor ruimte

laat doen. Voor de keuken van 3X4 had hij een klein half uurtje nodig, dat lijkt misschien veel maar, stel je

kijkt even een quiz op tv, dan is dat half uurtje al om en kun je hem in de volgende ruimte zetten. Wat een nadeel

is, hij rijdt zich soms vast in electrischetijdskabels en als je hem in de hal zet met een gladde vloer en daar

ligt bij ons een voetenmat, dan gaat hij de mat op maar "durft" er niet meer van af, dus blijft op de mat rondjes

draaien :-) Dus je moet hem een beetje de weg vrij maken, maar dat moet je ook als de werkste komt, dan laat je

ook niet schoenen, tassen, stoelen etc... staan, dan moet dat ook van de vloer :-) Wij zijn er blij mee, hij

stofzuigt en ik ga er meteen even later met de Leifheit Clean Twist achteraan. Een kind doet de was. Hij koste

maar 85 euro, dus als hij het daar 8 maanden voor doet, ben ik tevreden. Beslist koop ik daarna een duurder

Samsung model, maar wacht af, hoe oud deze wordt.

Error404 22-05-2014 Product paar weken in bezit

Gekocht omdat mijn vrouw overdag niet boven kan stofzuigen vanwege de kinderen: als ze slapen kan het niet maar als ze wakker zijn moet ze beneden zijn.

Voldoet aan alle verwachtingen! Eenvoudige bediening: aanzetten en hij doet z'n werk. Na een uurtje is de batterij leeg en het opvangbakje vol! Ongelofelijk hoeveel deze iedere keer bij elkaar opveegt. We hebben overigens in ons huis geen tapijten o.i.d.

Prijs kwaliteit verhoudig is zeer goed: voor 9 tientjes heb je een "hulp" in huis! Tegenwoordig gebruiken we 'm ook in de keuken. Na het ontbijt liggen er allemaal kruimels en hagelslag op de grond. We zetten 'm aan als de kinderen aangekleed moeten worden en een half uur later is de keuken weer toonbaar.

Val detector werkt ook prima. Je moet alleen één keer de schakelaars van de sensor gevoeligheid afstemmen op de vloer en uitproberen dat hij niet valt.

Verwacht niet dat het de stofzuiger vervangt. Je kunt het beter vergelijken met een Swiffer die ook kruimels en zand opneemt. Daarnaast rijdt hij blind door de kamer, dus er is kans dat hij e.e.a. overslaat. Maar als hij het niet vandaag pakt, doet hij dat gebiedje morgen dubbel.

Ben benieuwd hoelang de borstels en filter het uithouden. Ik ben nog geen winkel tegengekomen die deze los verkopen.

Ik kan 'm aan iedereen met harde vloeren aanbevelen.