De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Jet Bot op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Pim 18-01-2022

Zeer handig als dagelijkse hulp!

Geschreven voor: Samsung Jet Bot

Ik heb dit product getest in ruil voor mijn eerlijke mening. Op deze wijze heb ik voor het eerst ervaring kunnen op doen met een robotstofzuiger.
De installatie was eenvoudig. Na het uitpakken op een willekeurige plaats in de woonkamer aansluiten op het stopcontact en de robot inschakelen. Nadat deze met de app (SmartThings) was verbonden, maakte de stofzuiger zijn eerste ronde voor een plattegrond van de woonkamer. De robotstofzuiger is zeer innovatief. De zuigkracht kan op verschillende manieren worden ingesteld (Max, Slim en Normaal). Bij Slim wordt automatisch de zuigkracht aangepast bij bijvoorbeeld een grote hoeveelheid stof. Verder is de plattegrond eenvoudig aan te passen en kunnen sectoren als verboden worden gemarkeerd.
De robot heeft een redelijke opvangbak voor het stof, waardoor een cleaningstation niet bepaald nodig is. Mocht er door een huisdier ooit ontlasting of braaksel op de grond worden gelegd dan zal deze Jetbot er gewoon vrolijk doorheen gaan met alle gevolgen van dien. De Jetbot AI zal deze opstakels wel zien door de extra sensor/camera, maar die is dan ook +-1000 euro duurder.
Het stofzuigen ging zeer snel. Over +-20m2 duurt het stofzuigen 20-30 minuten. Na 2 dagen in gebruik is de robot eigenlijk al onmisbaar. Net voordat je het huis verlaat nog even de robot aan maakt het wel erg makkelijk!
De robot is snel, heeft veel mogelijkheden en de app is zeer eenvoudig in te stellen en te bedienen.

Pluspunten

• Innovatief
  • Uitgebreide mogelijkheden
  • Krachtig
  • Eenvoudig te reinigen

ClaudiaS 16-01-2022

enorm fijn

Geschreven voor: Samsung Jet Bot

Erg fijn, hij is veeeele malen beter dan verwacht. Deze stofzuiger is echt het geld waard. Jij kunt kleine plekjes uit de kaart halen, zoals bvb. de kerstboom. Hij is erg zachtjes hier twijfelden wij ook over, maar het geluid valt reuze mee. Er zijn ook veel keuzes, hij kan op bepaalde zijden rijden, verschillende mogelijkheden zoals schoonmaken totdat de batterij leeg is. Als het even niet uitkomt kan hij onderbroken worden en vindt hij zonder problemen terug naar zijn station.

Pluspunten

• zachtjes
  • slim
  • via app