Tefal VS4003 - Reviews

Deprecated > Aantal stoomschalen
Website fabrikant

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

5,8

stef156 23-04-2012
  • Product jaar of meer in bezit

5,5
Toestel nu net meer dan 1 jaar in mijn bezit en deze heeft identiek hetzelfde probleem als mijn vorige philips stoomkooker.(zo heb ik er 2 gehad met identiek hetzelfde probleem)

Namelijk het plastiek begint kleine scheurtjes te vertonen en zelfs te barsten.

-Wij hebben hem meestal met de hand afgewassen en zelden in het afwasmachine.
-wordt wel bijna dagelijks gebruikt maar dan nog na 1 jaar kleine scheurtjes en barsten.wordt weeral naar de winkel gaan voor garantie .

Ik begin te twijfelen of de doorzichtige plastiek wel degelijk is.(philips had dezelfde)

-Voor de mensen die hem dus dagelijks gebruiken hou er rekening mee dat u kleine scheurtjes en barsten krijgt na 1 jaar gebruik.(deze worden erger en erger tot zelfs de rand los komt)

-Voor de rest vind ik het niet zo een makkelijk om kookprogramma's in te stellen maar dat kan ook aan mij liggen.

-ook spijtig dat er maar 1 rooster bij is en de bovenste 2 "dichte" bakjes zijn dus niet zo goed voor aardappelen vind ik .

Bep 27-10-2017

Heb hetzelfde probleem, na iets meer dan 2 jaar gebruik is de plastik helemaal gescheurt en de bak onbruikbaar. Als tefal zo iets weet moet er toch een mand besteld kunnen worden? Zelf naar tefeal gemaild maar zeggen dat dit onderdeel niet los te leveren is. Slechte reklame!!!!!
Zal de volgende keer weer een braun kopen, veel degelijker

mariskahallo 26-05-2013
  • Product jaar of meer in bezit

Wij koken al jaren met een stoomkoker. Nog nooit zo ontevreden geweest.

Mist een "on" knop, dus je stelt de tijd in en moet dan afwachten tot het apparaat begint te stomen.
Leuk receptenboekje, maar geen gebruik van gemaakt.
Na een half jaar gebruiken krijgen we continu het signaal dat we moeten bijvullen. Hoeveel dan? Tot het apparaat overstroomt blijkbaar. Ook ontkalken helpt hier niet tegen helaas. Zonde van de prijzige aanschaf. Volgende keer weer een goedkopere (Bestron) of Philips.

E. Takens 31-01-2012

Het instellen is heel makkelijk en het kookresultaat prima. Je hoeft er voor normaal gebruik niet bij te blijven, tenzij de kooktijd heel erg lang is en water bijgevuld moet worden. Minpunten zijn het korte snoer van zo'n 75 cm en de stapelbaarheid van de delen. Je moet bij het stapelen goed de nummers van de schaaldelen in de gaten houden (rechts op de handvatten)en er ontbreekt een duidelijke rand aan de schaaldelen waardoor je ze makkelijk scheef stapelt.

Bep 27-10-2017

Slechte mandjes

Heb het apparaat iets meer dan 2 jaar in gebruik. De plastick mandjes zijn helemaal gescheurd en open gebarsten dus onbruikbaar. Jammer het apparaat was duur genoeg.
Bij navraag bij Tefal zijn deze niet na te bestellen. Zal de volgende keer weer een braun bestellen

Minpunten

• Slechte stoommanden

E. Takens 20-03-2012

Inmiddels wat meer gebruikt en bevalt goed. Voor mensen die zoutloos moeten eten misschien een uitkomst want de smaak blijft veel beter bewaard dan bij gekookt voedsel uit een pan met water. Wij eten bijvoorbeeld gestoomde aardappels nu zoutloos. Prima apparaat op te korte snoer en stapelbaarheid na, al begint dat laatste iets te wennen.