Tefal Vitacuisine Compact

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Vitacuisine Compact op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

stef156 23-04-2012
Geschreven voor: Tefal Vitacuisine Compact

Toestel nu net meer dan 1 jaar in mijn bezit en deze heeft identiek hetzelfde probleem als mijn vorige philips stoomkooker.(zo heb ik er 2 gehad met identiek hetzelfde probleem)

Namelijk het plastiek begint kleine scheurtjes te vertonen en zelfs te barsten.

-Wij hebben hem meestal met de hand afgewassen en zelden in het afwasmachine.
-wordt wel bijna dagelijks gebruikt maar dan nog na 1 jaar kleine scheurtjes en barsten.wordt weeral naar de winkel gaan voor garantie .

Ik begin te twijfelen of de doorzichtige plastiek wel degelijk is.(philips had dezelfde)

-Voor de mensen die hem dus dagelijks gebruiken hou er rekening mee dat u kleine scheurtjes en barsten krijgt na 1 jaar gebruik.(deze worden erger en erger tot zelfs de rand los komt)

-Voor de rest vind ik het niet zo een makkelijk om kookprogramma's in te stellen maar dat kan ook aan mij liggen.

-ook spijtig dat er maar 1 rooster bij is en de bovenste 2 "dichte" bakjes zijn dus niet zo goed voor aardappelen vind ik .

Bep 27-10-2017

Heb hetzelfde probleem, na iets meer dan 2 jaar gebruik is de plastik helemaal gescheurt en de bak onbruikbaar. Als tefal zo iets weet moet er toch een mand besteld kunnen worden? Zelf naar tefeal gemaild maar zeggen dat dit onderdeel niet los te leveren is. Slechte reklame!!!!!
Zal de volgende keer weer een braun kopen, veel degelijker