Medisana Uhw - Reviews

zilver

6,9

Ellen 06-12-2016 Product paar dagen in bezit

Compact en zeer stil!

Vele luchtbevochtigers bekeken en vele omschrijvingen gelezen en deze kwam voor mij als beste naar voren. En dan voor dat prijsje nota bene! Daarnaast werd hij aangeprezen als 'zeer stil' met slechts 15db en dit is absoluut waar gebleken! Één staat bij mij in de slaapkamer en je hoort hem nauwelijks! Ook is hij zeer compact en toch met een ruime inhoud van 4,2 liter water. Ik had veel last van hoesten en een droge mond wegens een te laag vochtgehalte in huis, de Medisana's staan nu 2 dagen aan en mijn hoesten is bijna geheel verdwenen. Hygrometer geeft nu keurig 52% aan. Daarbij is hij geschikt voor oppervlaktes tot 30m2 en de uitstoot van de waternevel is zeer eenvoudig te regelen via een draaiknop aan de voorkant, ik heb er daarom 1 voor de slaapkamer en 1 voor de woonkamer aangeschaft. Zeker vanwege zijn prijs was dit geen probleem. Super tevreden mee, zou hem iedereen aanbevelen!

Pluspunten

• Compact
  • Zeer stil!
  • Eenvoudig te bedienen
  • Zeer mooie prijs!
  • Regelbare uitstoot van nevel

Anoniem 24-01-2015 Product paar weken in bezit

Voor de prijs is dit een fantastisch apparaat; doet wat het moet doen. Tegen een geringe energie-inspanning wordt de lucht in de kamer op een snelle wijze bevochtigd.
Werkt geruisloos en slaat af als het water op is.
Het enige ongemak betreft het vullen, maar als je een handdoek o.i.d. gebruikt bij het afnemen en vullen van het reservoir is er geen centje pijn.
Ziet er nog eens netjes uit ook.
Ik ben er uitermate tevreden mee.

Frank600 21-01-2014 Product kwartaal in bezit

Een onhandig apparaat: het vullen is een knoeierig proces, waarbij 1. de houder omgekeerd uit het apparaat getrokken moet worden, 2. de houder meestal vastgeklemd zit en alleen met veel trekken en duwen verwijderd kan worden, 3. de houder ondersteboven gevuld moet worden, waarbij er slechts een minimal handgreepje is, 4. de houder weer omgedraaid moet worden om geplaatst te worden waarbij het nog in het apparaat aanwezige water over de vloer spat. Kortom in combinatie met 220V een onveilige situatie.

Geen aanrader, de luchtbevochtigers die van boven gevuld worden zijn veel handiger en veiliger.

4lly848 29-12-2012 Product paar dagen in bezit

De Medusa 65 is okay in gebruik, maar je moet de machine verhoogd neerzetten door de condensatie, want die maakt de vloer (in mijn geval hardhoud) 's nachts helemaal nat. De lucht voelt een stuk beter aan het is veel beter wakker worden en een stuk minder droog. Pas op met bijvullen want soms lekt de machine wat water.

Aangezien de machine geen hitte produceert snap ik niet waarom dit een aspect van de review is...