ETNA KIS260ZT

Uitvoering
inductie
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken
Plaatsing
inbouw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIS260ZT op Kieskeurig.be.

Alda Boudewijn 13-07-2020

inductie kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIS260ZT

Ik heb deze gekozen omdat die voor mij perfect is prachtige kookplaat, ben er heel blij mee.had eerst gas maar nu op een inductie kookplaat over gegaan.geweldig

Officiele reactie van Atag 14-07-2020

Beste Alda,

Bedankt voor het plaatsen van deze enthousiaste review. Fijn dat je zo tevreden bent met deze mooie inductiekookplaat. Heel veel kookplezier gewenst.
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcareteam ETNA

Familie Kerstens 20-06-2020

inductie kookplaat etna

Geschreven voor: ETNA KIS260ZT

geweldige kookplaat om mee te beginnen.je kan in stapjes met plus en min de warmte verhogen op alle 4 de pannen als je die gebruikt.dit is voor het eerst dat we inductie gebruiken,daarom deze nog met gewone stekker in geaard stopcontact direkt te gebruiken.via andere revieuw ben ik dit gaan proberen.ik wou dat ik dit eerder was gaan doen.
aan de mensen die het nog niet weten met zekerheid echt DOEN.ik gebruik de plaat nu 9 dagen en zelfs een kind kan het nog leren zo gemakkelijk is het in gebruik.

Pluspunten

• in stapjes te verhogen
  • geeft aan als pan niet oke staat
  • snel verwarmt

Minpunten

• als pan op aan uit knop komt dan is de plaat uit

Officiele reactie van Atag 22-06-2020

Beste familie Kerstens,
Bedankt voor het plaatsen van deze positieve en uitgebreide review.
Dit is waar wij het voor doen, producten ontwikkelen voor consumenten waar men blij van wordt.
Wij wensen jullie veel kookplezier toe!
Met vriendelijke groet, Alice webcareteam ETNA

Arwen 31-05-2020

simpel te installeren goede kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIS260ZT

Ik heb twee katten in huis, waarvan een regelmatig op het aanrecht springt. Een tijd geleden heeft hij het hierdoor voor elkaar gekregen om het gasfornuis aan te zetten. Gelukkig was ik op dat moment thuis en is er daardoor niks gebeurd, maar sindsdien heb ik elke keer de gaskraan dicht gedaan na het koken. Op een gegeven moment word je daar natuurlijk ook wel vrij moe van om dit elke keer te moeten doen! Omdat verschillende mensen in mijn omgeving ook een inductieplaat hadden ben ik me hierop gaan oriënteren. De ETNA KIS260ZT viel me al snel op, omdat deze aan al mijn voorwaarden voldeed en voor een prima prijs. Wat zeker fijn is, aangezien ik natuurlijk een hoop nieuwe pannen moest kopen vanwege de overgang van gas naar inductie.

De installatie van de kookplaat ging zeer soepel, het is in feite een 'plug en play' systeem. Ook de bediening is zeer intuitief, en ik kook inmiddels met veel plezier op deze plaat. Er wordt goed aangegeven wanneer de plaat nog heet is na gebruik, en er zit ook een kinderslot op, zodat het mijn kat niet te heet wordt onder de voeten ;) ook is de plaat heel makkelijk schoon te maken, wat natuurlijk erg fijn is met ondeugende huisdieren. Kortom, een aanrader, ook als je geen katten hebt!

Pluspunten

• plug en play
  • goede kwaliteit
  • simpel te installeren
  • prima prijs
  • makkelijk te gebruiken

Officiele reactie van Atag 02-06-2020

Beste Arwen, dank je voor deze mooie review. Dit waarderen wij zeer. Wat fijn dat je kat ongestoord over de kookplaat kan wandelen zonder dat deze geactiveerd wordt. Wens je nog veel plezier met de inductiekookplaat van ETNA. Groet Chantal webcareteam ETNA.

Wilfried Wieleman 27-01-2020

gebruiksvriendelijke inductiekookplaat

Geschreven voor: ETNA KIS260ZT

Is de ideale inductiekookplaat als men van aardgas naar overschakeld ! wordt aangesloten via bijgeleverde verlengkabel en stekker, en is tevens gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• eenvoudige aansluiting via stopkontakt
  • gebruiksvriendelijke kookplaat

Minpunten

• nog geen gevonden

Officiele reactie van Atag 28-01-2020

Beste Wilfried,
Wat leuk dat je de moeite neemt om deze review te plaatsen. Wij wensen je veel kookplezier toe.
Met vriendelijke groet, Alice Webcareteam ETNA

Jan Houtepen 08-01-2020

Fijne kookplaat in gebruik

Geschreven voor: ETNA KIS260ZT

Oude kookplaat ging spontaan kapot. Na enig speurwerk op internet, kwam ik erachter dat deze kookplaat goed stond aangeschreven. Ik ben gaan kijken in de winkel en alles leek precies te zijn zoals beschreven stond. Kookplaat is erg makkelijk in gebruik, verwarmt snel, is makkelijk te bedienen en schoon te maken. Erg tevreden over deze aankoop en zeker aan te raden aan mensen die in twijfel zitten deze kookplaat te kopen

Pluspunten

• makkelijk schoon te maken
  • snel op gewenste tempratuur

Officiele reactie van Atag 10-01-2020

Beste Jan, bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. Ik waardeer je positieve feedback enorm, het is zeer prettig te lezen dat u ons aanraadt. Veel kookplezier.

Groet Heidi van webcareteam ETNA