De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 176 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIS260ZT op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,1

Hidde Zijlstra 16-08-2023

bevalt goed

Geschreven voor: ETNA KIS260ZT

Erg mooi vormgegeven product. Makkelijk aan te sluiten en intuïtief in gebruik. Timer per kookzone is makkelijk in te stellen.

Pluspunten

• design
  • makkelijk aan te sluiten
  • timer
  • verhit snel en goed

Officiele reactie van Atag 18-08-2023

Beste Hidde,

Wat leuk om te lezen dat jouw nieuwe kookplaat je zo goed bevalt!

Naast de snelle en gemakkelijke aansluiting verwarmen de zones ook snel.

Bedankt voor deze mooie beoordeling. We wensen je heel veel kookplezier toe!

Met vriendelijke groet,
Suzan
Webcare ETNA

frank 15-03-2023

een aanrader

Geschreven voor: ETNA KIS260ZT

Na opzoekwerk op internet kwam dit toestel er meerdere malen als beste uit de test. Omdat dit de eerste keer dat wij op inductie gaan koken hebben wij geen te ingewikkelde/dure kookplaat gekocht .Tof design en praktisch, werkt prima

Pluspunten

• prijs
  • design

Officiele reactie van Atag 16-03-2023

Beste Frank,

Wat leuk dat jij bij de overstap van gas naar inductie gekozen hebt voor ETNA! Slim dat jij vooraf goed onderzoek gedaan hebt om een kookplaat te vinden die goed bij jou past! Wij zijn blij dat de kookplaat zo goed bevalt.

Wij willen jou bedanken voor het schrijven van deze mooie review en wensen jou heel veel kookplezier!

Met vriendelijke groet,
Ellen