ETNA AKV1178ZWA

Amerikaanse koelkast
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
339 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AKV1178ZWA op Kieskeurig.be.

Wietze 11-11-2019

geweldig gewoon

Geschreven voor: ETNA AKV1178ZWA

Wat is dit een geweldige koel/vriescombi. Hij is stil en zuinig in gebruik, hij heeft ontzettend veel en overzichtelijk ruimte.
Mijn vorige combi had dikke deuren en flessenhouders onderin ter hoogte van de laden. de onderste laden waren daardoor slecht te openen in verband met het draaibereik van de deuren.
Ik kan nu al mijn diepvriesproducten kwijt in 1 vriezer, fantastisch toch, alles bij de hand in de keuken

Pluspunten

• veel ruimte
  • overzichtelijk
  • zuinig

Minpunten

• flessenrek niet geschikt voor grotere flessen

Officiele reactie van Atag 12-11-2019

Beste Wietze, wat een mooie review en waardering, hartelijk dank hiervoor. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met zowel in- als exterieur. Heel veel plezier met deze Amerikaanse koelkast! Groet, Femke Webcareteam ETNA.

Hengelo 15-10-2019

Prachtig zwarte amerikaanse koelkast

Geschreven voor: ETNA AKV1178ZWA

Tijdens onze zoektocht naar een amerikaanse koelkast kwamen wij uit bij deze Etna. Nog maar kort in ons bezit, maar wat een ruimte en wat een eyecatcher. Wij zijn blij met de gemaakte keuze!

Pluspunten

• praktisch ingericht
  • zwarte kleur
  • voldoende ruimte voor gezin van 4

Officiele reactie van Atag 17-10-2019

Beste Hengelo, bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. Het unieke uiterlijk van geborsteld matzwart staal maakt deze Amerikaanse koelkast van ETNA tot een echte eyecatcher in je keuken. Veel plezier met deze Amerikaanse koelkast. Groet Heidi van webcareteam ETNA.

TheaDM 05-10-2019

Mooi, strak, stil

Geschreven voor: ETNA AKV1178ZWA

Het is een strak design met de ingewerkte handvatten en het compacte display welke makkelijk te bedienen is. Veel ruimte met voldoende planken ondanks dat deze niet verstelbaar zijn. Het enige minpunt was de ijsmaker. Doordat deze moeilijk op te vullen is en te klein is. Desondanks ben ik zeer tevreden van deze koelkast. Ook de levering van mijn pakket verliep vlekkeloos, verschillende malen op de hoogte gehouden over het levering uur en een vlotte, vriendelijke bezorging.

Pluspunten

• Strak design
  • Ruim

Minpunten

• IJsmaker
  • Warme zijkant

Officiele reactie van Atag 07-10-2019

Beste Thea,
Bedankt voor het plaatsen van deze review. Voor wat betreft de ijsmaker, dit is een bewuste keus geweest in het ontwerp, om zo zonder dat er ruimteverlies is in de deur, toch gebruik te kunnen maken van ijs.
Veel (koel) plezier van deze mooie, stoere Amerikaanse koelkast.
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA