ETNA AKV1178ZWA

Amerikaanse koelkast
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
339 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AKV1178ZWA op Kieskeurig.be.

Saskia 08-01-2020

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: ETNA AKV1178ZWA

De side by side koelkast heeft strak design met de ingewerkte handvatten en het compacte display.
Zowel het koel als het vries gedeelte zijn erg ruim.
De temperatuur is gemakkelijk in te stellen

Pluspunten

• ruim
  • stil en zuinig in verbuik

Minpunten

• nog niet kunnen vinden

Officiele reactie van Atag 09-01-2020

Beste Saskia, bedankt voor je mooie review . Veel plezier nog gewenst met je aankoop en geniet ervan. Met vriendelijke groet Claudia Webcare team ETNA.

PeterR 05-01-2020

Mooie gebruiksvriendelijke Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: ETNA AKV1178ZWA

Vanwege het mooie design, de kleur en de afmetingen. Wij wilden een Amerikaanse koelkast, maar die moest niet te kolossaal eruit zien en te aanwezig zijn. Veel vrienden en familieleden vinden de koelkast ook erg mooi.
De koelkast past mooi in onze hoekkeuken en onze woonkamer. Het geluid van de koelkast is heel minimaal.
Hij is gemakkelijk in gebruik en er is voldoende ruimte in de koelkast en de vriezer,

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Afmetingen

Officiele reactie van Atag 06-01-2020

Beste Peter,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Fijn dat op alle fronten deze helemaal naar jullie wens is.
Veel (koel) plezier!
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA

Alexander 12-12-2019

Fijne grote dubbeldeurs koelkast

Geschreven voor: ETNA AKV1178ZWA

Wij kwamen ruimte tekort in onze inbouwkoelkast, en waren daarom op zoek naar een dubbeldeurs koelkast.
In prijs variëren ze echter enorm!
Toen we een aanbieding van deze koelkast tegenkwamen waren we om. Hij is mooi, groot genoeg, zuinig en heeft geen wateraansluiting. En de beperkte diepte (buitenmaat) was voor voor ons ook belangrijk.
De planken in de beide delen zitten op vaste plekken, daar is geen variatie in mogelijk (anders dan een plank weglaten). Maar ze lijken op handige plekken te zitten, dus dat is geen probleem.
Koelen en vriezen lijkt ie goed te doen.
Wel moeten we erg wennen aan het geluid. Onze oude koelkast had een geluidsniveau van 38 db, deze 43 db. Meestal valt het niet zo op, maar soms maakt ie een brommend/zoemend geluid en klinkt ie als onze vaatwasser. Waarschijnlijk de no-frost behandeling van de aanwezige lucht,
De ijsblokjesmaker is een leuke gimmick, maar ik denk dat we het maar gewoon bij losse ijsblokjes-bakjes houden. Dat neemt een stuk minder ruimte in. De unit is een plastic bak die je gewoon weg kan laten, dat is dat gelijk een pluspunt.
Wat je nergens leest is dat ie een compleet platte achterwand heeft, en dat geadviseerd wordt 5 cm ruimte aan de achterzijde vrij te houden.
Het staat op wieltjes, en soms trek je het hele apparaat naar je toe in plaats van de deur te openen. Zou mooi zijn als die wieltjes vergrendeld konden worden.

Pluspunten

• uiterlijk
  • prijs
  • los ijsblokjesapparaat
  • ruimte
  • zuinig

Minpunten

• geluid
  • planken niet verstelbaar
  • wieltjes niet vergrendelbaar

Officiele reactie van Atag 13-12-2019

Beste Alexander, bedankt voor je mooie en uitgebreide review en goed om te lezen dat de AKV1178 in de basis aan je verwachtingen voldoet. Wat betreft het geluid is het waarschijnlijk zoals je zelf ook aangeeft het koelmiddel dat door de leidingen van het koelsysteem circuleert. Tevens is het mogelijk dat de koelkast niet geheel waterpas staat. Je kan dit aanpassen met de stelvoeten links en rechts aan de voorzijde. Zie afbeelding blz. 16 van de handleiding . Bij het instellen van deze stelvoeten heb je gelijk een bijkomend voordeel dat de wieltjes geblokkeerd worden zodat de koelkast niet meer verplaatst bij het openen van de deur. Mocht je nog vragen hebben dan horen wij dit graag. Met vriendelijke groet Claudia Webcare team ETNA.

Wietze 11-11-2019

geweldig gewoon

Geschreven voor: ETNA AKV1178ZWA

Wat is dit een geweldige koel/vriescombi. Hij is stil en zuinig in gebruik, hij heeft ontzettend veel en overzichtelijk ruimte.
Mijn vorige combi had dikke deuren en flessenhouders onderin ter hoogte van de laden. de onderste laden waren daardoor slecht te openen in verband met het draaibereik van de deuren.
Ik kan nu al mijn diepvriesproducten kwijt in 1 vriezer, fantastisch toch, alles bij de hand in de keuken

Pluspunten

• veel ruimte
  • overzichtelijk
  • zuinig

Minpunten

• flessenrek niet geschikt voor grotere flessen

Officiele reactie van Atag 12-11-2019

Beste Wietze, wat een mooie review en waardering, hartelijk dank hiervoor. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met zowel in- als exterieur. Heel veel plezier met deze Amerikaanse koelkast! Groet, Femke Webcareteam ETNA.

Hengelo 15-10-2019

Prachtig zwarte amerikaanse koelkast

Geschreven voor: ETNA AKV1178ZWA

Tijdens onze zoektocht naar een amerikaanse koelkast kwamen wij uit bij deze Etna. Nog maar kort in ons bezit, maar wat een ruimte en wat een eyecatcher. Wij zijn blij met de gemaakte keuze!

Pluspunten

• praktisch ingericht
  • zwarte kleur
  • voldoende ruimte voor gezin van 4

Officiele reactie van Atag 17-10-2019

Beste Hengelo, bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. Het unieke uiterlijk van geborsteld matzwart staal maakt deze Amerikaanse koelkast van ETNA tot een echte eyecatcher in je keuken. Veel plezier met deze Amerikaanse koelkast. Groet Heidi van webcareteam ETNA.

TheaDM 05-10-2019

Mooi, strak, stil

Geschreven voor: ETNA AKV1178ZWA

Het is een strak design met de ingewerkte handvatten en het compacte display welke makkelijk te bedienen is. Veel ruimte met voldoende planken ondanks dat deze niet verstelbaar zijn. Het enige minpunt was de ijsmaker. Doordat deze moeilijk op te vullen is en te klein is. Desondanks ben ik zeer tevreden van deze koelkast. Ook de levering van mijn pakket verliep vlekkeloos, verschillende malen op de hoogte gehouden over het levering uur en een vlotte, vriendelijke bezorging.

Pluspunten

• Strak design
  • Ruim

Minpunten

• IJsmaker
  • Warme zijkant

Officiele reactie van Atag 07-10-2019

Beste Thea,
Bedankt voor het plaatsen van deze review. Voor wat betreft de ijsmaker, dit is een bewuste keus geweest in het ontwerp, om zo zonder dat er ruimteverlies is in de deur, toch gebruik te kunnen maken van ijs.
Veel (koel) plezier van deze mooie, stoere Amerikaanse koelkast.
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA