Philips 4500 series HX6830 zwart, roze / duo pack

Timer
Laadstation
Snelheid instelbaar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 45 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 4500 series HX6830 zwart, roze / duo pack op Kieskeurig.be.

JohnnyQ1 21-09-2018
  • Product gekregen

Mooie design en nog goed ook!

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830 zwart

Wat een fijne ervaring. Een tandenborstel die er niet alleen goed uit ziet, maar ook nog eens goed poetst! Stijlvol zwart. De twee standen clean en white maken daadwerkelijk verschil. Overall poetst hij gewoon erg goed en de accuduur is fantastisch. Veel minder opladen dan mijn vorige tandenborstel. De druksensor werkt echt en de timer helpt je beter te poetsen. Daarnaast nog een mooi reisetui er bij en een extra opzetborstel. Kortom, ik zeg: kopen.

Pluspunten

• Accuduur
  • Poetst goed
  • Druksensor

Merlenoir 24-08-2020

Très bon produit !

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830 zwart, roze / duo pack

En tant que Dentiste, je trouve le temps de brossage largement insuffisant ! La brosse s'arrête après le brossage d'une demi-arcade correct. Il faut donc la relancer à trois reprises pour un brossage correct et complet. Cela induit chez l'utilisateur Lambda une impression de brossage correct alors qu'il n'en est rien !

Epeet 18-08-2020

Een stijlvol product

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830 zwart, roze / duo pack

vergeleken met mijn vorige sonicare een slanker model en toch goede ergonomische eigenschappen en uitstekende poetsfuncties

Dtc0314 17-08-2020

Goede tandenborstel.

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830 zwart, roze / duo pack

Een fijne tandenborstel die goed in de hand ligt en doet wat hij moet doen en dat is de tanden schoonmaken en een glad en schoon gebit achterlaten.

Mavej 17-05-2020

Fijne tandenborstel

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830 zwart, roze / duo pack

Prettig in gebruik, duidelijke reinigingsprogramma's. Gladde tanden, reinigt goed.
Maakt weinig geluid, lange batterijduur.

LTEGRS 09-02-2020

Heel erg goed

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830 zwart, roze / duo pack

Mijn tanden voelen écht tandarts-schoon na een poetsbeurt. Het is in het begin even wennen doordat het pulseert en niet roteert maar eens je dit gewoon bent wil je niks anders meer. De prijs-kwaliteit is meer dan goed en daarbovenop is de tandenborstel ook nog eens heel erg mooi. Enige aandachtspuntje is wel de volledige tandenborstel na elke poetsbeurt goed af te spoelen en af te drogen aangezien er anders zeer snel witte strepen van de tandpasta te zien zijn.

Ballie 29-01-2020

Product werkt heel goed

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830 zwart, roze / duo pack

De verschillende poetsstanden ervaar ik als zeer prettig. Zoals ook de lange levensduur van de batterij.

Sjorsje 06-01-2020

Leuke set

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830 zwart, roze / duo pack

Prima tandenborstels, geweldige poetservaring en de batterij gaat echt lang mee. de poetsdruksensor is leuk maar het lampje zie je niet, je hoort wel het geluid veranderen als je te hard drukt.
De tandenborstels zijn wel een beetje glad dus wel wennen om ze goed vast te houden tijdens het poetsen.

chevaux 27-12-2019

Correspond bien à mon attente

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830 zwart, roze / duo pack

Très agréable à utiliser, on s'y adapte assez vite. Il me semble que les dents sont effectivement plus blanches après quelques semaines d'utilisation et le brossage est très très bon. Le minuteur s'avère pratique

Anoniem 06-12-2019

Philips sonicare blijf mijn eerste keuze

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830 zwart, roze / duo pack

Philips sonicare blijf mijn eerste keuze als het gaat om gebitsverzorging. Ik ben al haast twee decennia gebruiker van deze fantastische sonicare producten. In één woord, geweldig.

Hoefje 03-11-2019

prima produkt

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830 zwart, roze / duo pack

Uitstekend produkt tegen een zeer redelijke prijs, geeft aan dat de twee minuten poetstijd nog niet over zijn, kractige borsteltjes, kortom goede koop gewwest.

Georgejmv 20-10-2019

Bleken niet meer nodig

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830 zwart, roze / duo pack

De sonic care wijze van poetsen bevalt mij beter dan roterende borstels. Keuze voor aanschaf van een nieuw apparaat werd alleen lastig door prijs-/ prestatieverhouding. Deze borstel geeft een fantastisch schoon resultaat na elke poetsbeurt. Schoner en daarmee ook witter hebben we het niet eerder gekregen.

Henk660 01-02-2019

Heel fijne elektrische tandenborstel

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830 zwart, roze / duo pack

Heel fijne borstel. geeft een schoon gevoel en het wordt ook schoon. Tijdens het poetsen geeft het een ontspannen gevoel. Gebruik het met mini borsteltjes.

PatSaume 01-11-2018

Mooiste design tandenborstel tot nu toe

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830 zwart

De Sonicare Protective Clean is qua design voor mij de mooiste tandeborstel op de markt. Matzwart ipv traditioneel wit. De performance is goed. De piepjes geven aan dat je een ander deel van je gebit moet poetsen en de druk indicatie voorkomt dat je te intensief poetst. Batterijduur is prima. Met één keer opladen ben ik nu al 2 weken aan het poetsen (iedere dag 2 x). Gebruik alleen de "clean" mode, maar de tandenbostel heeft ook nog een "white" programma. Merkte persoonlijk niet veel verschil tussen de programma's. Enig nadeel is dat de reisetui niet goed sluit.

Pluspunten

• Design en kleur
  • Indicatie voor poetsen ander deel gebit
  • Lange batterijduur

Minpunten

• Reisetui sluit niet goed

Sincere1983 15-10-2018

Erg fijn poetsen!

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830 zwart, roze / duo pack

Ik ben zeer te spreken over de Sonicare qua poetsresultaat, levensduur (is ook echt 2 weken) en geluidsniveau. Mede hierom hebben mijn vriendin en ik een 2e sonicare aangeschaft (op elke badkamer 1)! Opzetborstels zijn wel aan de prijzige kant maar dat nemen we voor lief voor een goed gebit.

Moes 14-10-2018

Philips elektrische tandenborstel

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830 zwart

Het is een mooie en sierlijke tandenborstel. Die goed zijn functie waar maakt namelijk tanden poetsen. Je tanden voelen en zien er schoon en glad uit. De tandenborstel is krachtig. De eerste keer moest ik even wennen aan het trillen en het zachte geluid maar hier ben je gauw aan gewend. Daarna wil je niets anders meer. Het opladen van de tandenborstel gaat gemakkelijk. Ook geeft de tandenborstel steeds de status van de batterij aan wat erg fijn is want zo zit je niet met een lege batterij. Nadeel of voordeel is dat het tandenborstelopzetstuk ovaal is vergelijkbaar met een handtandenborstel. De tandenborstel heeft twee poetsstanden namelijk clean en white. Daarnaast heeft hij een druksensor wat ideaal is. Tijdens het tandenpoetsen laat de tandenborstel een timer horen wat je helpt onthouden om een ander deel van je gebit te poetsen. Daardoor poets je je gehele gebit even lang en grondig. De tandenborstel wordt geleverd met een duidelijke handleiding en een reisetui wat erg ideaal is als je de tandenborstel wil meenemen. Ik vind deze tandenborstel een echte aanrader.

Pauline81 14-10-2018

Goede tandenborstel maar erg drukgevoelig

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830 zwart, roze / duo pack

Ik heb deze tandenborstel nu al een tijdje. In het begin moest echt enorm wennen aan de drukgevoeligheid. Ik dacht dat ik daar niet makkelijk aan kon wennen. Maar dat valt gelukkig mee. Door echt de tijd te nemen om rustig en zorgvuldig te poetsen merk je ook niet het signaal als je te hard drukt. Een andere manier van poetsen dan ik gewend was maar niet minder vervelend.
Een heel groot positief punt van deze tandenborstel is de lange accuduur. Hij gaat nu al 3,5 week mee zonder tussentijds op te laden. Dat is echt heel erg lang en ook wel erg fijn!
Wel is het jammer dat je de tandenbostel niet via de etui kunt opladen. Dat zou een mooi verbeterpuntje zijn.

Marianneke11 14-10-2018

Hele fijne tandenborstel!

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830 zwart, roze / duo pack

Het is een mooie design tandenborstel met handige indicatielampjes. Maakt minder geluid dan een normale elektrische tandenborstel.
Twee standen: Clean & White. De stand Clean is om de tanden schoon te maken en de stand White is om nog even grondig na te poetsen. Ik had het niet verwacht maar ik heb echt het idee dat mijn tanden witter zijn, nu na 3 weken.
Mijn tanden voelen in vergelijking met mijn vorige elektrische tandenborstel schoner aan.
De batterij gaat erg lang mee. Ik gebruik het nu 3 weken en heb de tandenborstel in de tussentijd nog niet opgeladen.
Het doosje dat je erbij krijgt is erg handig om de tandenborstel mee te kunnen nemen.
De enige minpuntjes wat ik kon ontdekken is de 2 minuten timer, dat hij ipv een waarschuwingssignaal automatisch uit springt. Ik had soms het gevoel nog even verder te willen poetsen. En er zit een signaal op die waarschuwd als je te hard poetst. Ik heb het nog niet gehoord..ook niet bij extra hard duwen.

WJ85 14-10-2018

Een tandenborstel zoals hij hoort te zijn.

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830 zwart

Sinds enkele weken heb ik deze tandenborstel in gebruik. De verpakking beloofd een hoop en dat maakt deze tandenborstel allemaal waar. Zichtbaar en vooral voelbaar schonere tanden. Twee opzetborstels en een reisetui waren gelijk inbegrepen. Praktisch en mooi design, dat waren de zaken die mij gelijk opvielen. Vooral de donkere, mannelijke kleur stond mij erg aan. Een tandenborstel die gemakkelijk 1,5 week mee kan zonder op te laden. Kortom een aanrader van mijn kant.

Pluspunten

• Accuduur
  • Frisse tanden

Minpunten

Foxy74 14-10-2018

Eindelijk weer schone tanden.

Geschreven voor: Philips 4500 series HX6830 zwart, roze / duo pack

Wat een fijne tandenbortsel. Sinds de zwangerschap van mijn zoontje heb ik extreme kokhals reflex. Deze tandenborstel heeft een kleine borstelkop die ik heel precies kan plaatsen achterin. Door de trillingen worden mijn tanden goed schoon. Zelfs de tandarts viel het op bij de controle afgelopen week. Ben er dus superblij mee.