Oral-B Aquacare 6 wit

Kleur(en)
wit
Fabrikant kleur(en)
wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 22 reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Aquacare 6 wit op Kieskeurig.be.

6,7

Denikee 09-01-2020

Fijn apparaat

Geschreven voor: Oral-B Aquacare 6 wit

Ik heb dit toestel nu een aantal weken in bezit en gebruik het altijd na het tandenpoetsen.
Hierna voelt mijn gebit helemaal schoon aan.
Het voelt aan dat alle restjes ook tussen je tandvlees goed wordt verwijderd.
Ik flos mijn tanden ook nog met een raggertje en het apparaat vervangt raggen naar mijn idee niet.
Maar om je gebit echt schoon te maken is dit apparaat super.
Zou hem ook niet meer willen missen.
Het apparaat is best groot maar dat stoort mij helemaal niet.
Hierdoor zit er ook een ruim waterreservoir in zodat je niet te vaak hoeft bij te vullen.
In het begin is het even wennen hoe je hem het best kan gebruiken zonder alles nat te spatten. Maar dit had ik ook zo onder de knie.
Ik heb dit apparaat mogen testen en zal hem ook trouw blijven gebruiken omdat mijn gebit zo schoon voelt naderhand.

Pluspunten

• Gebit snel schoon

Be Truong 05-01-2020

Niet aan mij besteed

Geschreven voor: Oral-B Aquacare 6 wit

Sinds maanden flos ik elke dag mijn tanden en toen ik dit apparaat gratis mocht gaan testen, was ik meteen super enthousiast! Maar helaas vind ik het tegenvallen. Het apparaat vind ik vrij groot in gebruik en na een tijdje kreeg ik zelfs kramp aan mijn hand. De verschillende snelheden was wel erg prettig, maar voor een goed resultaat moest ik echt de hoogste stand gebruiken, maar daar kon ik niet goed tegen. Ik kreeg wat irritaties. Ik moest het altijd boven de wasbak doen, want het water komt uit de mond. Ik vind de reservoir snel leeglopen, moest elke keer 2 keer bijvullen. Het spoelt wel de restjes tussen je tanden weg, maar krijg niet echt het gevoel dat het schoner is. Ik gebruik het nog soms, maar pak liever de ragger wegens gemak. Ik zal het zelf niet gekocht hebben, omdat ik het ook vrij duur vind vergeleken met eindresultaat.

Elwinjo 26-12-2019

Mooie gadget

Geschreven voor: Oral-B Aquacare 6 wit

Ik heb de oral b Oral-B Aquacare 6 ontvangen om te testen. Ik had van mijn tandarts te horen gekregen dat ik moest gaan flossen. Ik ben persoonlijk geen fan van flosdraad en de Oral-B Aquacare is een mooie oplossing voor mensen die willen flossen maar die geen fan zijn van flosdraad. Wat ik er wel bij moet zeggen is dat de aquacare niet altijd alle resten verwijderd en dat je af en toe dus alsnog zult moeten flossen met flosdraad.
De aquacare 6 is een behoorlijk grote unit en had wat mij betreft wat kleiner gemogen. Ik heb de aquacare standaard op de meest intense modus staan. Soms twijfel ik aan de werking omdat als ik flos met draad mijn tandvlees gaat bloeden en dit heb ik nog niet gehad bij de aquacare. De accuduur van de aquacare is goed! Ik kwam er na twee weken pas achter dat je de straal ook rechtuit kon richten door schuif knopje! Kortom de aquacare is een mooie gadget voor je tanden maar maar meer ook niet.

Pluspunten

• Accuduur

Minpunten

• Grote
  • Verbruikt veel water

E Rijnhout 24-12-2019

Goed apparaat, lastig in gebruik

Geschreven voor: Oral-B Aquacare 6 wit

Het apparaat valt door het waterreservoir nogal groot uit, maar toch is het waterreservoir best snel leeg. Tussen de twee stralen die je kan aanpassen voel ik persoonlijk weinig verschil. Het vergt flink wat oefening om de spiegel droog te houden. Ik vind de meerwaarde naast een goede elektrische tandenborstel minimaal. Ik heb het toestel gratis ontvangen om te testen en zal er in de toekomst weinig gebruik van maken. Ik zou het geld er niet voor over hebben. Dan maar de ouderwetse manier van flossen.

Pluspunten

• Degelijk apparaat

Minpunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Groot
  • Reservoir is snel leeg

Levi 11-12-2019

Proper geflost zonder afval.

Geschreven voor: Oral-B Aquacare 6 wit

Graag zou ik beginnen met een gouden tip voor gebruik: houd je mond lichtjes geopend en buig iets voorover tijdens het gebruik van deze aqua flosser. Zelf dacht ik uit nieuwsgierigheid snel het toestel eens te testen, water in het reservoir, floskop bevestigd en proberen. Heel de badkamer onder water omdat het water natuurlijk weer uit je mond moet kunnen ontsnappen. :) Eens je deze techniek doorhebt is de flosser op een makkelijke manier te gebruiken, je hebt wel steeds water dat uit je mond in de spoelbak loopt maar dat is aanvaardbaar. De flosser heeft 3 standen die je kan wisselen voor je de straal activeert. Wanneer je de juiste stand hebt gekozen zijnde sensitief, medium of intens plaats je het toestel in je mond en druk je op de power knop. Je voelt de straal duidelijk en kan zo ook goed mikken om de juiste plekjes te vinden waar je wil flossen. Ik vond de stand intens gevoelig maar verdraagbaar en na een paar dagen is deze gevoeligheid zelfs bijna volledig weg, net zoals in het begin bij overschakeling naar elektrisch poetsen. 2 maal moest ik het reservoir vullen om mijn gehele mond af te gaan, dus best eerste rij en bijvullen en dan 2e rij. Mijn volgende tandartsbezoek zal moeten uitwijzen of ik goed geflost heb. Wel is het makkelijker dan met een draadje en je hebt natuurlijk veel minder afval. Ik heb dit toestel nu een paar weken gratis mogen testen en ik ben tevreden van het gebruik.

Pluspunten

• Afvalvrij
  • Doet zijn werk
  • Kwaliteit
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Onhandige positie tijdens gebruik moet wennen.

GertRe 11-12-2019

Werkt goed, maar maakt flosdraad niet overbodig

Geschreven voor: Oral-B Aquacare 6 wit

Het is in het begin wel even wennen hoe je deze waterflosser het handigste kan gebruiken, hij is namelijk redelijk groot qua omvang. Maar als je dat een beetje onder de knie hebt werkt het prima. Zelf gebruik ik de stand met de gefocusde straal. Van de stand waarin het water net als met een douchekop meerdere kanten op gaat zie ik het nut niet in.
Mijn tip is wel om lauw water in het reservoir te doen, dat maakt het een stuk aangenamer.
Mocht je bijvoorbeeld een stukje vlees of iets anders tussen je tanden vast zitten dan krijg je die ook op de meest intense stand niet altijd weg en heb je alsnog flosdraad nodig maar voor de rest is dit een super aanvulling op het poetsen van je tanden. Ik kon het product gratis proberen en zal het dan ook zeker blijven gebruiken.

Pluspunten

• Degelijk
  • voldoet aan verwachting

Minpunten

• Wat groot in omvang

Mathiasv 11-12-2019

Tof product maar beperkte reiniging.

Geschreven voor: Oral-B Aquacare 6 wit

Desondanks dat het optimaal gebruik in het begin wat zoeken is, is deze waterlosser een plezier in gebruik. De verschillende standen zorgen ervoor dat je het product rustig kan leren kennen en kan flossen op jouw manier. Omdat ik het product gratis ontving besloot ik het ook even te bespreken met mijn tandarts. Deze gaf aan dat het bewezen is dat borsteltjes bij nauwe plaats tussen de tanden (in mijn geval) wel nog steeds beter zijn. Het product zou dus meer aan te raden zijn voor mensen die grote ruimtes hebben te overbruggen.

Pluspunten

• Verschillende standen
  • Vlot in gebruik

Minpunten

• Beperkte reiniging bij nauwe plaats

Stef321 02-12-2019

Gezond gebit

Geschreven voor: Oral-B Aquacare 6 wit

Na enkele weken het Oral-B Aquacare 6 Pro-Expert - Elektrisch Flosapparaat te gebruiken, ben ik nog niet overtuigd of ik het zelf zou kopen. Het voelt namelijk niet aan alsof je gebit en mond beter gekuist is door het gebruik van dit flosapparaat. Je ziet of voelt wel enigszins dat de laatste etensrestjes verwijderd worden. Als aanvulling op een goede poetsbeurt, zal het wel nuttig zijn.
Het apparaat is vlot te hanteren: het waterreservoir kan je zeer snel aanvullen, de verschillende standen wijzen zichzelf heel snel uit. Er is niet zoveel verschil te voelen tussen de verschillende intensie standen.
In het begin had ik het wat moeilijk met de aan/uit knop die niet zo heel gemakkelijk in te drukken is. Maar na een tijdje lukt het wel beter.
Ik kreeg dit toestel gratis om het uit te testen.

Conclusie: ik geloof wel in het nut, maar het voelt niet dat het een groot nut heeft. Het toestel zelf is eenvoudig in gebruik.

Pluspunten

• eenvoudig

Minpunten

• nut?

ddw74 27-11-2019
  • Product gekregen

Degelijk apparaat maar niet top!

Geschreven voor: Oral-B Aquacare 6 wit

Ik kreeg dit apparaat om te testen . De ingebruiksname verliep vlot . het gebruik vergt toch enige handigheid om de badkamer niet helemaal onder te sproeien met water . Het resultaat is degelijk maar ook niet 100% . De flosdraad moet je niet wegbergen , deze komt nog van pas voor de afwerking van de flosbeurt . Al bij al een degelijk gadget !

Pluspunten

• Degelijk

Minpunten

• Handigheid nodig

Michael Boes 27-11-2019

Zeker een aanrader

Geschreven voor: Oral-B Aquacare 6 wit

De Oral-B Aquacare 6 Pro-expert waterflosser is een goed apparaat als aanvulling op je tandenpoetsroutine. Bij het openen van de doos viel het apparaat groter uit dan ik had verwacht. Dat maakt dat het wat moeilijker op te bergen is, maar anderzijds moet je hierdoor natuurlijk minder snel het waterreservoir bijvullen. Het gebruik vergt wel wat oefening. In het begin werd heel de badkamer nat wanneer ik de waterflosser gebruikte. Ondertussen is dit al wel beter en heb ik het gebruik al meer onder de knie. Het apparaat wordt geleverd met 2 opzetstukjes en een lader. Ik heb na het gebruik van deze tandenflosser ook echt het gevoel dat mijn tanden nog properder zijn. Ik heb dit product gratis gekregen om te testen maar ga het zeker blijven gebruiken!

Pluspunten

• Maakt je tanden beduidend properder
  • Groot waterreservoir
  • Batterij gaat lang mee

Minpunten

• Groot
  • Vergt wat oefening in gebruik

Sven VdB 25-11-2019

Goede aanvulling op de tandenborstel en flos

Geschreven voor: Oral-B Aquacare 6 wit

De Oral-B Aquacare 6 pro-Expert is een goede aanvulling bij het goed onderhouden van he gebit. Zie het niet als een vervanging van de tandenborstel, flosdraad of stokjes maar eerder als een extra instrument voor een nog netter gebit.
Zelf gebruik ik dit toestel nu twee weken. Het vergt in het begin wel wat oefening om het product goed te gebruiken zonder de jezelf, de badkamerspiegel en het aanrecht volledig nat te maken. Maar eens je het onder de knie hebt is het een aangename aanvulling bij het tandenpoetsen, waarmee je in beperkte extra tijd zorgt voor een merkbaar beter resultaat.
Wel merk ik dat ik na het gebruik van de waterflosser (op de intense stand) nog steeds vuil van tussen mijn tanden kan pulken met flosstokjes. Vandaar zou ik niet op dit product alleen betrouwen, maar dit zien als een extra aanvulling voor een nog beter resultaat.
Het toestel op zich is vrij omvangrijk (lees de omvang van ca. 3 elektrische tandenborstels in dikte) en neemt dus redelijk wat plaats in op je aanrecht. Wel is het door het ingebouwde waterreservoir makkelijk om het toestel op te bergen of mee te nemen.
Ik kreeg de Oral-B Aquacare 6 pro-Expert gratis toegestuurd voor een producttest, maar na een gebruik van ca. 2 weken is het deel geworden van mijn tandenpoetsroutine en zal ik het ook in de toekomst blijven gebruiken

Pluspunten

• doet wat het moet doen
  • goede aanvulling op dagelijks tandenpoetsen

Minpunten

• vrij groot in omvang

Hazem S. 24-11-2019

Zalig flosbeurt maar iets te duur

Geschreven voor: Oral-B Aquacare 6 wit

Deze flosbeurt vond ik 1 van de aangenaamste flosbeurten die ik tot heden meegemaakt heb. Het toestel reinigde mijn tanden met behulp van de 2 soorten stralingen goed, alhoewel ik niet een groot verschil in opmerkte. De meest lastige vuiligheden tussen je tanden waar je niet aan kan met een gewoon tandenborstel konden snel verwijderd worden met behulp van deze flosser, omdat het toestel over 3 intensiteiten beschikt. Voor mij voldeed de middelmatige intensiteit al aan de verwachtingen. Hiernaast waren de 2 wisselstukken, die ik met de Oral-B Aqua Pro-Expert mondspoeler meekreeg zeer handig bij het aanbrengen en verwijderen van het apparaat. De oplaadtijd viel ook best mee, ik moest ongeveer een halfuur wachten vooraleer het systeem goed opgeladen was. 2 kleine minpunten die ik wel wil meedelen, is dat deze mondspoeler iets te zwaar aanvoelt in de hand, maar wel goed vast te houden is. Hiernaast vind ik de prijs waarvoor het te koop staat iets te overdreven voor zo’n systeem. In het algemeen vond ik het wel een waardevol product, maar er moet wel een eerlijke prijs tegenover de kwaliteit staan. Dit product werd mij als proefmonster aangeboden en het was zeker de moeite waard om gebruik van te maken.

Pluspunten

• voldoet aan verwachting
  • goede kwaliteit
  • snelle oplaadtijd
  • gebruiksduur
  • kopstukken

Minpunten

• iets te duur
  • iets te groot in hand

Mahe Brombart 22-11-2019

Roamler test -good product

Bon produit
Les +:
- sensation de propreté et dents lisses
- dès 3 jours, tartre diminué
- ergonomique et simple à utiliser
Les -:
- petit réservoir, à charger plusieurs fois pour une utilisation complète
Note: utiliser de l'eau tiède si vous avez les dents sensibles!

S0027 22-11-2019

Niet de beste oplossing voor gezonde tanden

Geschreven voor: Oral-B Aquacare 6 wit

Ik vind de oral B Aqua Care Pro Expert een goed toestel. Het is kwaliteitsvol en voelt vooral stevig aan. Ook is het simpel om te gebruiken. Het enige negatieve is dat het nogal slordig is wanneer je dit gebruikt. Het water spat overal weg waardoor er overal water ligt. Ik heb de oral B Aqua Care Pro Expert twee weken geleden gratis gekregen om uit te testen.

BartOelie 20-11-2019
  • Product gekregen

Leuke extra voor he tanden!

Geschreven voor: Oral-B Aquacare 6 wit

De Oral-B AquaCare 6 ligt goed in de hand, draadloos, gemakkelijk te gebruiken en her-oplaadbaar. Hij is gemakkelijk in te stellen van intensiteit en doet echt zijn werk! Bij de rechte straal kan je gemakkelijk tussen de tanden, en de roterende straal is een leuke massage voor de tanden en het tandvlees. Ook de sproeikop is gemakkelijk verwisselbaar. Ik was alvast enthousiast om deze Oral-B gratis te testen! Het is een leuke, extra verzorging voor je tanden!

Pluspunten

• Kwaliteit

Tim Mostrey 19-11-2019

Voldoet grotendeels

Geschreven voor: Oral-B Aquacare 6 wit

Deze waterflosser valt erg groot uit bij het eerste gebruik door het waterreservoir. Maar na een poos te gebruiken vind ik dit verwaarloosbaar. Tussen de twee stralen die je kan aanpassen voel ik persoonlijk weinig verschil. Het verschil tussen de intensiteit niveau’s is wel duidelijk, alleen merk ik pas goed resultaat op de hoogste stand. Deze stand zorgt er dan wel weer voor dat het reservoir verschillende malen moet worden bijgevuld tijdens 1 beurt. Samengevat is dit een prima toestel die doet wat het belooft maar er zijn wat ongemakken. Ook voor iemand die het niet gewend is dergelijk toestel te gebruiken is het zoeken en wennen naar hoe het juist te gebruiken. Op iedere intensiteit heb je water die alle kanten opgaat wat voor vervelende situaties boven de wastafel kan zorgen.

Zelf heb ik het toestel gratis ontvangen om te testen, zo zal ik het blijven gebruiken maar ik zou het zelf niet aankopen vanwege de bovengenoemde nadelen.

Pluspunten

• Krachtige reiniging
  • Robuust

Minpunten

• Reservoir snel leeg
  • Overal water

Ditello1 19-11-2019

Spetterend toestel

Geschreven voor: Oral-B Aquacare 6 wit

Deze Oral B Aquacare is een mooi vormgegeven toestelletje dat het klassieke flossen zou moeten vervangen. In het begin was ik nogal onhandig met de flosser en dat resulteerde in een natte spiegel. Na enkele dagen ben ik er wel wat handiger in geworden.
Wat ik leuk vind is het gevoel van lauw water op en tussen mijn tanden. Het geeft een proper gevoel.Ondanks de leuke sensatie is dit niet echt mijn ding omdat het veel plaats in beslag neemt in de badkamer in vergelijking met een rolletje flosdraad. Ik ben blij dat ik dit gratis heb mogen ontvangen om uit te testen.

Pluspunten

• Leuke sensatie
  • Mooi vormgegeven

Minpunten

• Vergt wat oefening
  • Neemt veel plaats in beslag

DriesBr 18-11-2019

Tanden voelen netjes aan na gebruik, niet handig in gebruik

Geschreven voor: Oral-B Aquacare 6 wit

Bij het jaarlijkse bezoek aan de tandarts kreeg ik dit jaar het advies om dagelijks te flossen. Ik ging in eerste instantie aan de slag met de klassieke flosdraad. Die werkt goed, maar is toch telkens weer een heel gedoe.

Recent kreeg ik de kans om dit toestel gratis te testen en dus ervaring op te doen met elektrisch flossen. De verpakking en de beschrijving zien er veelbelovend uit. Bij het openen van de verpakking was de verrassing echter groot om te zien dat het om een best groot toestel gaat (zie ook foto's). In eerste instantie is het dan ook niet echt handig in gebruik, maar het went wel na een tijdje.

Achteraan zit het waterreservoir, dat je via een klepje kan bijvullen. Maar dat had iets groter mogen zijn voor langere autonomie. Vooraan zit een keuzeknop om de intensiteit van het flossen te kiezen. Dat is wel een meerwaarde.

Tot op heden dus tevreden over dit toestel, maar zeker niet overweldigd! Daarnaast vind ik hem ook best wel prijzig voor wat je krijgt.

Pluspunten

• Goed resultaat

Minpunten

• Onhandig
  • Prijzig

Elza 15-11-2019

Geen tweede keer

Geschreven voor: Oral-B Aquacare 6 wit

Bij het uitpakken van de flosser zag het er veelbelovend uit. Helaas werd deze illusie helemaal verworpen toen ik hem gratis mocht testen.

De flosser is erg ongemakkelijk in gebruik. Het water kwam langs alle kanten uit de flosser en het gevoel om het water tegen je tanden te hebben was erg onprettig.

Ik raad deze flosser dan ook niet aan om te kopen. Als je dan toch wilt flossen, kan je beter de klassieke manier gebruiken. Na het gebruik van deze flosser heb ik heel mijn badkamer kunnen kuisen, omdat deze vol met water zat. Na 1x gebruik ben ik alvast niet bereid om dit nogmaals uit te testen.

Minpunten

• gebruiksonvriendelijk
  • pijnlijk aan gevoelige tanden

jeroenSCH 13-11-2019

aangename handige mondspoeling

Geschreven voor: Oral-B Aquacare 6 wit

oen ik de waterflosser voor de eerste maal gebruikte vond ik het maar niets. Het was pas na enkele keren gebruiken dat ik de echte waarde leerde kennen. De eerste malen vergt het wat behendigheid maar daarna went het snel. Tip gebruik lauw water en medium stand. De flosser is een prima aanvulling op een reguliere tandenborstel en is handig wanneer je snel je mond even wil spoelen. Ik heb dit product gratis gekregen maar zou het zeker zelf kopen.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • eenvoudig

Minpunten

• in het begin wat wennen en knoeien