Oral-B Aquacare 6

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 22 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Aquacare 6 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

Stef321 02-12-2019

Gezond gebit

Geschreven voor: Oral-B Aquacare 6

Na enkele weken het Oral-B Aquacare 6 Pro-Expert - Elektrisch Flosapparaat te gebruiken, ben ik nog niet overtuigd of ik het zelf zou kopen. Het voelt namelijk niet aan alsof je gebit en mond beter gekuist is door het gebruik van dit flosapparaat. Je ziet of voelt wel enigszins dat de laatste etensrestjes verwijderd worden. Als aanvulling op een goede poetsbeurt, zal het wel nuttig zijn.
Het apparaat is vlot te hanteren: het waterreservoir kan je zeer snel aanvullen, de verschillende standen wijzen zichzelf heel snel uit. Er is niet zoveel verschil te voelen tussen de verschillende intensie standen.
In het begin had ik het wat moeilijk met de aan/uit knop die niet zo heel gemakkelijk in te drukken is. Maar na een tijdje lukt het wel beter.
Ik kreeg dit toestel gratis om het uit te testen.

Conclusie: ik geloof wel in het nut, maar het voelt niet dat het een groot nut heeft. Het toestel zelf is eenvoudig in gebruik.

Pluspunten

• eenvoudig

Minpunten

• nut?

Sven VdB 25-11-2019

Goede aanvulling op de tandenborstel en flos

Geschreven voor: Oral-B Aquacare 6

De Oral-B Aquacare 6 pro-Expert is een goede aanvulling bij het goed onderhouden van he gebit. Zie het niet als een vervanging van de tandenborstel, flosdraad of stokjes maar eerder als een extra instrument voor een nog netter gebit.
Zelf gebruik ik dit toestel nu twee weken. Het vergt in het begin wel wat oefening om het product goed te gebruiken zonder de jezelf, de badkamerspiegel en het aanrecht volledig nat te maken. Maar eens je het onder de knie hebt is het een aangename aanvulling bij het tandenpoetsen, waarmee je in beperkte extra tijd zorgt voor een merkbaar beter resultaat.
Wel merk ik dat ik na het gebruik van de waterflosser (op de intense stand) nog steeds vuil van tussen mijn tanden kan pulken met flosstokjes. Vandaar zou ik niet op dit product alleen betrouwen, maar dit zien als een extra aanvulling voor een nog beter resultaat.
Het toestel op zich is vrij omvangrijk (lees de omvang van ca. 3 elektrische tandenborstels in dikte) en neemt dus redelijk wat plaats in op je aanrecht. Wel is het door het ingebouwde waterreservoir makkelijk om het toestel op te bergen of mee te nemen.
Ik kreeg de Oral-B Aquacare 6 pro-Expert gratis toegestuurd voor een producttest, maar na een gebruik van ca. 2 weken is het deel geworden van mijn tandenpoetsroutine en zal ik het ook in de toekomst blijven gebruiken

Pluspunten

• doet wat het moet doen
  • goede aanvulling op dagelijks tandenpoetsen

Minpunten

• vrij groot in omvang

DriesBr 18-11-2019

Tanden voelen netjes aan na gebruik, niet handig in gebruik

Geschreven voor: Oral-B Aquacare 6

Bij het jaarlijkse bezoek aan de tandarts kreeg ik dit jaar het advies om dagelijks te flossen. Ik ging in eerste instantie aan de slag met de klassieke flosdraad. Die werkt goed, maar is toch telkens weer een heel gedoe.

Recent kreeg ik de kans om dit toestel gratis te testen en dus ervaring op te doen met elektrisch flossen. De verpakking en de beschrijving zien er veelbelovend uit. Bij het openen van de verpakking was de verrassing echter groot om te zien dat het om een best groot toestel gaat (zie ook foto's). In eerste instantie is het dan ook niet echt handig in gebruik, maar het went wel na een tijdje.

Achteraan zit het waterreservoir, dat je via een klepje kan bijvullen. Maar dat had iets groter mogen zijn voor langere autonomie. Vooraan zit een keuzeknop om de intensiteit van het flossen te kiezen. Dat is wel een meerwaarde.

Tot op heden dus tevreden over dit toestel, maar zeker niet overweldigd! Daarnaast vind ik hem ook best wel prijzig voor wat je krijgt.

Pluspunten

• Goed resultaat

Minpunten

• Onhandig
  • Prijzig

jeroenSCH 13-11-2019

aangename handige mondspoeling

Geschreven voor: Oral-B Aquacare 6

oen ik de waterflosser voor de eerste maal gebruikte vond ik het maar niets. Het was pas na enkele keren gebruiken dat ik de echte waarde leerde kennen. De eerste malen vergt het wat behendigheid maar daarna went het snel. Tip gebruik lauw water en medium stand. De flosser is een prima aanvulling op een reguliere tandenborstel en is handig wanneer je snel je mond even wil spoelen. Ik heb dit product gratis gekregen maar zou het zeker zelf kopen.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • eenvoudig

Minpunten

• in het begin wat wennen en knoeien

jeroenSCH 13-11-2019

aangename handige mondspoeling

Geschreven voor: Oral-B Aquacare 6

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • eenvoudig

Minpunten

• in het begin wat wennen en knoeien