Kenwood BM350

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood BM350 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,4

B***********@h********** 09-12-2023
Geschreven voor: Kenwood BM350

Heb reeds paar keer brood gebakken met oventje. Bakken doet het goed, het oventje is mooi en handig. Doch een groot nadeel heeft het: als het brood klaar is om uit de oven te doen dan kleeft het vast aan de kneedhaak (kneedhaak is geen anti-kleef), op zijn beurt blijft de kneedhaak vast zitten op het asje waar hij op draait, en je trekt je brood helemaal stuk vanonderen bij het uithalen uit de bakpan! Ik heb nog een broodbakoventje (Aldi), en deze heeft kneedhaak met anti-kleef en heb hiermee geen enkel probleem bij het uithalen!

André Schepens 07-04-2021

Geef ons maar die van de Aldi

Geschreven voor: Kenwood BM350

Na jaren een Aldi backmachine gebruikt te hebben dachten we eens een gerenommeerd merk aan te schaffen. Wat hebben we hier spijt van. Kneder komt ongeveer 75% van de tijd los wat resulteert in een slecht gebakken brood. Ondertussen zijn we reeds specialist in het auditief waarnemen wanneer de kneder loskomt. Per kneedbeurt komt de kneder 4 a 5 keer los. Na het bakken is de kneder heel moeilijk uit het brood te verwijderen. Contact met Kenwood resulteert in een antwoord dat het in feite onze schuld is en dat we het recept moeten volgen. Geef ons maar "die van den Aldi". Die heeft bijna 10 jaar ons dagelijks broodje gebakken zonder enig probleem.

Minpunten

• Kneder komt los tijdens kneden
  • Kneder moeilijk te verwijderen na bakken
  • geen service van Kenwood