Kenwood BM350 - Reviews

12 uur
Geschikt voor cakedeeg

6,6

Rob van Meeuwen 01-03-2013 Product jaar of meer in bezit

Mooi design maar verder niet zo'n degelijke broodbakker. Zijn een Inventum gewend, maar deze Kenwood heeft telkens iets. Broodblik eruit halen gaat heel vaak lastig. Kneedhaak blijft in blik vastzitten.
Grootste minpunt is de service van Kenwood. We hadden een nieuw blik nodig, half december!! Krijgen we eerst na een aantal weken een verkeerd blik, paste niet (wel zelfde nummer...) vervolgens moeten wachten tot eind vorige week. Waardeloos, voor ons nooit geen Kenwood spullen meer.

Gerrit1807 20-01-2012 Product half jaar in bezit

Wij hebben deze machine ongeveer 8 maanden gebruikt. Wekelijks 3 broden gebakken. Regelmatig blijft de kneedhaak in het brood achter waardoor er een groot gat in het brood ontstaat. Recent bleef de kneedhaak doordraaien, ook tijdens het rijsprogramma. Resultaat onbruikbare ingredienten. De machine voor reparatie opgestuurd naar Wehkamp. Er blijken hgeen onderdelen leverbaar te zijn. Resultaat wij kunnen opzoek naar een nieuwe machine. Wel een goede actie van Wehkamp. We krijgen aankoopbedrag en verzendkosten van het vergoed. Maar helaas wel teleurgesteld in de aanschaf.

Robert.BW 13-09-2011 Product kwartaal in bezit

4,7
Na twee maanden prima broden te hebben gebakken, ging de kneedfunctie willekeurig draaien. Ook tijdens de rijs- en baktijd. Het effect was een paar mislukte broden. in het begin hielp het nog wel eens om de machine aan en uit te zetten, maar dat was maar een tijdelijke oplossing. Een andere ergernis is de onmogelijkheid om het programma te resetten. heb je een verkeerd programma gekozen, dan moet je de hele baktijd uitzitten tot je weer een ander programma kan kiezen.

mrs Bean 09-07-2011 Product jaar of meer in bezit

Prima machine. Maakt idd wel wat lawaai maar omdat we 's nachts bakken(mbv timer) is dit geen probleem. Na ruim een jaar bijna elke dag 1 brood bakken(wij zijn met 5) is de vorm nog nooit eruit geschoten. Wel blijft de kneedhaak regelmatig in het brood steken als je het brood te lang laat afkoelen in de machine.

Friezin 14-11-2010 Product paar dagen in bezit

Heb deze broodbakmachine nu 2 dagen en er 2 broden in gebakken (volkoren- en rozijnenbrood. Ik heb hem tweedehands gekocht (was nauwelijks gebruikt) en het bakresultaat vind ik geweldig. Het brood rijst prachtig en is heerlijk luchtig. Het probleem van het los schietende bakblik ben ik nog niet tegengekomen. Ik hoop dat dit zo blijft... Dus tot nu toe heel tevreden.

pien73 30-10-2010 Product kwartaal in bezit

Wij kochten deze wat duurdere broodbakmachine omdat wij onze B&B gasten elke morgen verblijden met versgebakken brood en wij hoopten een fijn apparaat aan te schaffen. Maar dit was helaas een illusie. De machine maakt enorm veel lawaai.Wij dachten dat de machine niet goed was en stuurden hem terug. Na 3 weken kregen wij hem terug met de melding dat er niks mankeerde. Wat een aanfluiting. De goedkope machines die wij hiervoor gebruikten waren wat ons betreft veel beter.

koolmees 04-05-2010 Product jaar of meer in bezit

6,7
Wij hebben deze machine nu een jaar in bezit. Wat erg opvalt is dat geen bakresultaat hetzelfde is, ondanks dat steeds dezelfde ingrediënten worden gebruikt. Dan is het brood zo hoog, dat bijna de deksel omhoog komt, dan is het weer ingezekt, dan plakt het weer. Maar het meest irritante vind ik, dat de deeghaak in het brood blijft zitten en soms op de raarste plaatsen waardoor het brood dus aardig open gehaald moet worden om de haal eruit te krijgen. Inderdaad zegt de importeur, dat dit normaal is bij broodbakmachines, maar bij Panasonic heb ik dat nog nooit meegemaakt.

Theo21 23-09-2009 Product maand in bezit

Na 2 broodbakmachines van de Aldi en 3-4 broden bakken per week hebben we nu deze kenwood gekocht.

Een duidelijk verschil qua structuur en rijzen van het brood. Dit is een stuk beter en ziet er ook smakelijker uit (buitenkant/korst vh brood).

we gebruiken hem nu 1,5 maand. Dus qua duurzaamheid is het nog de vraag, dat moet nog blijken.

Hij schiet bij ons in ieder geval niet uit de klemmen.

Goldie 20-07-2009 Product kwartaal in bezit

De broodbakmachine inmiddels enkele maanden in bezit. Dit is onze tweede BM. Wij bakken gemiddeld 4 broden per week. Tot heden hebben wij er geen problemen mee gehad. Verschillende deeg soorten geprobeerd en ze lukken allemaal. Kortom fijne machine en lekker brood!

PeterM 01-03-2009 Product kwartaal in bezit

Waardeloze broodbakker.
Bij mij schiet het bakblik al na de tweede keer brood bakken al uit de klemmen (tijdens het kneden).
Ik heb dit apparaat naar de importeur opgestuurd. Deze heeft vervolgens het bakblik vervangen, maar alweer bij de tweede keer brood bakken schiet het bakblik weer uit de klemmen.
Dus je moet er bij blijven en dan om de 3 a 4 minuten het bakblik terug drukken dan komt er wel een goed brood uit.

Peta 30-09-2008 Product paar dagen in bezit

Op basis van de vorige review (een 10!) hebben we deze broodbakmachine aangeschaft. Helaas hebben wij minder geluk. Al na drie keer gebruiken bleek het bakblik uit de klemmen te schieten. Hierdoor wordt het deeg niet goed gekneed. Als je niet in de buurt bent om het bakblik steeds weer opnieuw in de klemmen te duwen, wordt er zelfs helemaal niet gekneed. Door het openen van het deksel ontsnapt er warmte. Hierdoor rijst het brood ook niet goed. Kortom: erg ontevreden over deze machine.

Suzy 12-06-2008 Product paar weken in bezit

Broodmachine 2 weken in bezit en heb dagelijks 1 tot 2 broden gebakken.
Design: aangezien wij een zeer moderne, strakke keuken hebben, wilden wij geen traditioneel, huishoudelijke model. De Kenwood is qua design erg mooi en mag in de keuken best gezien worden.
Functioneel: eenvoudig te bedienen en een duidelijke handleiding.
Kwaliteit: wij hebben gedurende de 2 weken dat wij hem hebben dagelijks 1 a 2 broden gebakken in verschillende varianten. Textuur en kleur van broden is uitstekend! Het deeg wordt goed gekneed en rijst prachtig. Deeg loopt niet over, brandt niet aan en doet verder ook geen rare dingen die het niet zou moeten doen.
Duurzaamheid: is nog te kort om over te oordelen.
Minpuntje: de kneedhaak blijft regelmatig onder in het brood zitten als je het brood uit de vorm haalt. Blijkt bij navraag bij Kenwoord normaal te zijn voor deze en de meeste andere broodmachines. Wij hebben er niet echt last van.
Tip! Laat de vorm na het bakken afkoelen, laat er vervolgens een poosje koud water in staan en droog het vervolgens af. Zo blijft de non-stick laag onbeschadigd en in tact. Brood plakt niet!