Creative D100 roze

Nikkei BOXX1PK roze

Nikkei BOXX1PK roze

8,1

wilcoowtje 01-10-2015 Product jaar of meer in bezit

Heb de speaker al ruim een jaar, het is gewoon een super speaker en voor de prijs echt waard echt aan te raden

gijs1997 24-05-2013 Product paar dagen in bezit

Het enige wat jammer is dat hij op batterijen loopt dus niet echt zuinig maar das ook het enige minpuntje.Hij gaat overigens wel lang met de 4 batterijen die erin gaan.Voor de rest lekker compacte speaker enorm goede Bass, beste speaker in zijn prijsklasse zal lang duren voordat je een betere gaat vinden !!!

Dirk Janssen 12-09-2012 Product paar dagen in bezit

De kwaliteit is gewoon prachtig mooi. Echt waar. Het is een best kleine speaker die opzicht wel in een Eastpak rugtas past. Met boekjes erbij :b

Upgradedd 08-01-2012 Product paar dagen in bezit

ik kreeg hem een paar dagen geleden binnen heb niet eens de handlijding hoeven te gebruiken samen met mijn htc wildfire heb ik power amo er op gezet en een equalizer gemaakt in het begin is het geluid best dof maar nu klinkt het beter als ooit ik heb er geen spijt van maar zet er dus wel een equalizer bij ik heb gekozen voor rock ( maar dat luister ik niet )
over de duurzaam heb ik nog niet veel te zeggen maar ziet er stevig uit

Maarten1978 07-01-2012 Product kwartaal in bezit

De creative d100 is geen docking station, maar een draadloze speaker. Prima geschikt voor keuken en slaapkamer. Voor de huiskamer heeft ie net wat te weinig power. Maar het valt nog wel mee. Geluidskwaliteit = gewoon goed. Ik gebruik hem i.c.m. mijn iphone4. Beetje omslachtige manier van aansluiten, maar als je het eenmaal door hebt is het zo gedaan.
Hou wel je zender (iphone/ipod) in de buurt, want het signaal gaat moeilijk door muren heen (bluetooth signaal is niet zo sterk). Heel groot pluspunt ++ : er gaan 4 gewone AA batterijen in. Dit vind ik helemaal top!! Je bent niet verbonden aan het stopcontact. Je neemt hem overal mee naar toe (het strand).
Mijn conclusie: een leuk ding voor slaapkamer, keuken en het strand. Helemaal geweldig dat er batterijen in gaan. eindcijfer: een 8+