JBL Charge 4 blauw

Bluetooth
30 watt vermogen
Kleur(en)
blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Charge 4 blauw op Kieskeurig.be.

7,4

Crown 30-12-2018

Dof geluid

Geschreven voor: JBL CHARGE 4 blauw

De charge 4 gekocht met het idee dat de uitvoering van de 4 iets meer power heeft dan de 3. Helaas is de opbouw verandert. De twee kleine speakers in het midden zijn vervangen voor één iets grotere speaker waardoor de geluid niet meer stereo klinkt. Tevens is de toon doffer, mist hoge tonen. Het klinkt als of de speaker nog in de doos zit. Hierdoor geen complete speaker meer.
Jammer! Advies,charge 3.

Pluspunten

• Sterke accu
  • Mooi ontwerp

Minpunten

• Dof geluid
  • Klinkt niet stereo

Martin 29-08-2019

Levering

Geschreven voor: JBL Charge 4 blauw

JBL Charge 4 is een mooi product, goede kwaliteit geluid.
Eerst besteld bij MediaMarkt, maar product is niet geleverd. Mediamarkt en Postnl verwijzen naar elkaar... nog niet opgelost. Zucht!!!
Ondertussen zelfde product bij Belsimpel besteld. Bedankt Kieskeurig voor tip andere leverancier! Nu toch nog op tijd verjaardagscadeau voor mijn dochter. Ze is er heel erg blij mee.

diamondfan01 29-06-2019

fantastisch geluid

Geschreven voor: JBL Charge 4 zwart

Ik heb de speaker nu een paar weken en iedere keer word ik verrast door het erg mooie geluid. Vette bas, hoge tonen gewoon aanwezig, makkelijke bluetooth koppeling en lange gebruiksduur. Wat wil je nog meer? Voorheen een goedkoop ding. Wat een verschil.

Pluspunten

• bas
  • hoge tonen
  • koppeling bluetooth
  • design
  • degelijkheid

Geert 03-05-2019

JBL charge 4

Geschreven voor: JBL Charge 4 zwart

Ik heb deze JBL charge 4 gekocht omdat ik een BT speaker zocht die nogal hoog volume kan geven tijdens mijn improvisatieoefeningen (sax). Aangezien het budget beperkt was kwam ik op deze uit. Het volume is ruimschoots voldoende! Diepte en helderheid van het geluid vallen echter wat tegen vergeleken bij de soundlink mini II die ik ook heb (maar te weinig volume biedt). Ietwat kartonnerig. Het design is echter wel mooi en de accu gaat lang mee. Dus al met al redelijk tevreden.Volgende keer zou ik wel meer budget uittrekken voor ook een betere geluidskwaliteit.

Pluspunten

• Accuduur
  • Volume

Minpunten

• geluidskwaliteit

C. van Leeuwen 30-05-2019

Klein formaat, groots geluid!

Geschreven voor: JBL Charge 4 zwart

Ik ben enorm te spreken over de JBL Charge 4! Er komt een mooi, uitgebalanceerd geluid uit deze speaker. Hier en daar lees je over krakend geluid, of teveel bass, maar daar ben ik het niet mee eens. Gewoon mooi, helder geluid! Ook het koppelen met je telefoon of ander apparaat gaat heel makkelijk. Al met al een goede koop!

Pluspunten

• formaat
  • uitgebalanceerd geluid
  • strak ontwerp
  • prima accuduur