Bose SoundTouch 20 Series III - Reviews

Dennis 03-09-2016 Product paar dagen in bezit

Spijt (dat ik het niet eerder had gekocht)

Super geluid, zeer eenvoudig te installeren en te bedienen (in no time werkt het)
Wel een beetje prijzig maar dat is snel vergeten als je er naar aan het luisteren bent.

Helemaal blij ermee 😄

Pluspunten

• Geluid
  • Gebuiksgemak

Minpunten

Pemgom 23-05-2016 Product paar dagen in bezit

Prima product

Met de SoundTouch 20 de prachtige vorm en nog mooier geluid van Bose in huis voor een redelijke prijs. Door de compacte vorm overal te plaatsen. Prettig dat het via niet alleen via bluetooth maar vooral ook via wifi te gebruiken is. Met de bij behorende app snel en eenvoudig 6 voorkeurzenders te installeren. Nu wel al 2 onhandigheden in deze app ontdekt, de zenders verspringen van voorkeursplaats als wifi even hapert! En de app accepteert alleen spotify premium, dus weet dat dat je extra geld per maand gaat kosten, als je spotify op een van de voorkeursplaatsen op de SoundTouch wil.

Rens 21-05-2016 Product paar dagen in bezit

Goede koop

Apparaat kent compacte vormgeving met moderne neutrale uitstraling. Installatie van deze wireless geluidsdrager is gemakkelijk. De gratis te downloaden app leidt je heel gemakkelijk door het hele proces. Kost je nog geen 5 minuten. Geluid is vol en ruim voldoende voor een grote woonkamer. 6 voorkeursinstellingen. De bijgeleverde afstandsbediening is handig en eenvoudig te bedienen. Kortom een aanrader.