Philips BT6600B/12 zwart - Reviews

Voeding
batterijen

Erwin 29-09-2016 Product paar weken in bezit

Robuust, mooi, goed geluid

Voelt stevig aan, ziet er goed uit, Voor een dergelijke kleine speaker verbazingwekkend goed geluid. met behoorlijk goede spreiding, al is dat niet egaal rondom. Liggend of staand een wezenlijk geluidsverschil. Presteert prima op maximaal volume.

Voordeel is dat hij mooi compact is. Nadeel zijn beperkte bedieningsmogelijkheden. Aan/uitknop is een draaiknop, die ook volumeregelaar is. Teveel slagen nodig, werkt dus niet handig. Bassen niet in te stellen; voor sommige muziek is bas wat te zwaar.
Handige oplaadplaat: net zoals waterkoker.

Bluetooth: hij koppelt goed en gemakkelijk met Windows 8.1 smartphone; werkt perfect,
Maar met mijn domme telefoon (Nokia 206), die Bluetooth-profiel bezit wat officieel door deze speaker zou worden ondersteund, wordt wel koppeling gemaakt, maar is er toch geen geluid. Jammer.

Pluspunten

• behoorlijk geluid, ook op max. volume
  • robuust
  • mooie vormgeving
  • gemakkelijk koppelen met Bluetooth
  • koppelt niet met Nokia 206

Minpunten

• gecombineerde draaiknop aan/uit/volume
  • logo philips niet slijtvast

Coolmi 29-12-2015 Product paar weken in bezit

Erg goed geluid en erg handzaam apparaatje.

De batterij gaat ook lang mee.

Enige nadeel is dat het bluetooth bereik af en toe wegvalt als je wat verder weg loopt.

Dit wordt niet automatisch opgepakt als je wat langer buiten bereik blijft

Sequinced 06-11-2015 Product paar weken in bezit

Ik bezit de Philips bt6600b nu twee weken en deze bevalt me prima! De speaker is degelijk, heeft een mooi design en een goede geluidskwaliteit, mooie hoge tonen en een diepe bas. Boven op de speaker zit een mooie robuuste knop voor volume. Hij heeft een lange batterij duur en gaat tot wel zeker 12 uur mee. De speaker heeft een USB poort waar de telefoon mee opgeladen kan worden, ideaal! Ook heeft de speaker een aux ingang, waarmee je dus batterij bespaart op je telefoon. Er kunnen tot wel 3 apparaten op aangesloten worden tegelijkertijd, werkt prima! Door het NFS systeem wordt een bestand direct afgespeeld zonder laadtijd.

Om de speaker op te laden, kun je hem in de meegeleverde Dock plaatsen of direct in de speaker stoppen. Het Docksysteem is zeer handig en gebruik deze dus het meest. Je hoeft hem er alleen maar op te zetten! Daarnaast kan hij tegen een spatje water en zijn de ingangen afgedekt met een rubber klepje en dit maakt hem dus ideaal om mee te nemen naar een zwembad, badkamer, enz.

De enigste min puntjes zijn dat de helderheid van het geluid iets minder wordt als het volume van zowel de speaker en telefoon vol open staat. Dit merk je echter bijna niet omdat de speaker zelden helemaal open staat aangezien deze erg hard gaat! En de speaker mist knoppen als play/pauze en volgend/vorig nummer. Dit is ook geen ramp voor mij persoonlijk.

Kortom Prima speaker, goede kwaliteit, mooi design, handig om mee te nemen en stijlvol om overal muziek te luisteren!!

KJansen 06-11-2015 Product paar weken in bezit

Echt een top apparaat. Zeer goed geluid en mooi klein formaat waardoor hij makkelijk overal mee naartoe genomen kan worden. Ook de connectivity met je telefoon werkt fijn, zodra je hem eenmaal gekoppeld hebt vindt hij hem automatisch en batterij gaat lang mee! Love it!!!!

Boy 04-11-2015 Product maand in bezit

Deze Philips BT6600B Bleutooth speaker is ideaal. Zijn geluidskwaliteit is zeer goed, zowel op een "zachte"stand als op een "zeer luide"stand. Hij ziet er mooi uit en is gemakkelijk in gebruik. Daarbij is hij makkelijk mee te nemen, met name omdat hij licht is. De batterij gaat lang mee en de levensduur van de batterij wordt ook op uw telefoon weergegeven!
Als enige minpunt kan ik aanhalen, dat het bereik qua afstand iets tegenvalt.

Overall, vind ik deze speaker een goede Bleutooth speaker

Danique Schols 03-11-2015 Product paar dagen in bezit

- Direct verbinding via bluetooth
- Mooi en strak design
- Geluidskwaliteit erg goed
- Makkelijk mee te nemen
- Accu erg duurzaam
Al met al een geweldige speaker met een goed vermogen om muziek af te spelen. Ideaal voor de muziekliefhebber.

Shauna 03-11-2015 Product paar dagen in bezit

Uit de box komt zeer goed geluid! Wel is de box iets zwaarder dan gedacht, waardoor ik hem minder makkelijk ergens mee naartoe zou nemen. Ook had ik het design mooier gevonden als de box in het wit of zilverkleurig verkrijgbaar was. Verder is het wel gewoon heel erg fijn om de box in huis neer te zetten en er muziek mee te luisteren. Niet heel veel op aan te merken dus, maakt een goede verbinding en er komt fijn geluid uit.

Shauna 03-11-2015 Product paar weken in bezit

Het geluid wat uit de box komt is zeer goed! Hij is wel iets zwaarder dan gedacht, waardoor het ik hem niet zo gauw mee ergens naartoe zal nemen. Ik had het design mooier gevonden als de box ook in het wit/ zilverkleurig verkrijgbaar was geweest en als die misschien iets lichter qua gewicht was geweest. Wel heel erg fijn om ergens in huis neer te zetten en om muziek mee te luisteren.

RvdE 29-10-2015 Product paar weken in bezit

Sinds enkele weken heb ik de BT6600 in gebruik, en ik ben erg tevreden over het product. De 12 uur batterijduur wordt makkelijk gehaald, en meestal is het niet eens nodig om deze tijd vol te maken gezien er een handig oplaadhoudertje meegeleverd wordt. Ik heb dus nooit meer dat mijn draadloze speakers leeg zijn als ik ze wil gebruiken.
Het enige wat ik minder goed vindt aan deze speakers is het feit dat ze niet zelf uit standby kunnen komen. Na een tijd niet gebruiken moet je wel het apparaat opnieuw aanraken om het weer verder te laten lopen.
Verder ben ik helemaal tevreden!