Philips BT6000B/12 zwart - Reviews

Bluetooth
12 watt vermogen
Vormgeving
cylinder

Beoordeling op basis van 18 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Leo 08-11-2016

prima apparaat.

De Philips BT6000 is zeer gemakkelijk te bedienen en geeft een prachtig en helder geluid. Een topper in zijn prijsklasse.

buddyb 13-05-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb al een aantal jaren een een Jawbone mini met een heel goed geluid en laag voor zo'n kleine speaker echter het volume is heel beperkt.
Daarom op zoek naar een andere BT speaker.
De UE boom was een goede kandidaat maar uiteindelijk is het toch de BT6000 geworden omdat het geluid mooi helder is zonder vervorming en het heeft meer laag.
De UE boom gaat wel iets harder maar het geluid vond ik niet mooi zuiver.
Connecten met de BT6000 gaat goed alleen gebeurd dit niet automatisch na de 1e keer wat jammer is.
Een ander nadeel is dat je de speaker niet rechtop kan zetten zodra er een kabel is aangesloten. Dit gaat ten koste van het 360 geluid.
Aangezien ik altijd BT gebruik en in principe geen adapter aansluit tijdens gebruik is dit voor mij niet zo'n groot probleem.
Handig is dat de speaker na 15 minuten automatisch op standby gaat wanneer deze niet gebruikt wordt.
Duurzaamheid kan ik nog niks over vertellen maar het ziet er heel degelijk uit.
O ja, geen hoesje helaas maar nu wel gratis te bestellen met eigen ontwerp. Dit kan een aantal weken duren dus tot die tijd voorzichtig zijn.

buddyb 13-05-2015

Update: connecten gaat na de 1e keer wel automatisch als je de BT6000 als laatste aan zet.

Jer Dee 08-04-2015 Product paar dagen in bezit

Super tevreden, mede dankzij het 360 geluid. Als de volgende uitvoering een Bas, Mid en Treble functionaliteit heeft en een reistas/zak, dan is hij helemaal af.

Markus 10-02-2017 Product half jaar of langer in bezit

Goede accuduur en mooi geluid

Ik heb de bt6000 nu al bijna een jaar en de accu en het geluid zijn nog steeds goed en aan te bevelen.

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Goede accuduur
  • Net design
  • Makkelijk te verbinden via nfc of bluetooth

Minpunten

• Geen wifi

turbo123 28-12-2015

prima apparaat voor de juiste prijs

Geluid is zeer goed. Soms vind de luidspreker wat minder goed mijn iPad. Ik moet hem dan even aan en uitzetten of de iPad aan en uit zetten en dan is het geen probleem meer. Ik zou deze luidspreker zeker aanraden aan andere mensen.

RemcoL 02-09-2015

Prima draagbare speaker

Na jaren lang de Philips ShoqBox te hebben gebruikt nu over op de BT6000.
Prima geluid, zeer eenvoudig te koppelen aan m'n iPhone.
Erg handig dat je op je telefoon de status van de accu van de speaker kan zien.

Anoniem 16-07-2015

prima apparaat als je gaat voor geluidskwaliteit

Eerste indruk. Prima geluidskwaliteit. Hoewel spatwaterdicht lijkt me de speaker op het zandstrand minder geschikt door de minuscule gaatjes in de behuizing. Doordat de speaker zwaar aanvoelt, geeft het de illusie ook zwaar te vallen. Omdat er een solide afdekbeugel en smalle opening boven de geluidsknop en de speakerbehuizing zit, is het niet aan te raden hieraan je riem oid te monteren ivm met de kwetsbaarheid van de volumeknop. Al met al een prima speaker voor in en om het huis met redelijk bereik van het infrarood signaal ( van in huis tot de tuin), b.v. bij de BBQ of een feest met vrienden in de tuin.

JohnER 29-06-2015

Fenomenaal

Tijdens mijn zoektocht voor een nieuwe portable speaker kwam ik langs de BT-6000. Ik heb het geluid vergeleken met concurrerende modellen in dezelfde maar ook duurdere prijsklassen. Het resultaat was verassend, ik had namelijk niet verwacht dat dit model van Philips een betere, heldere geluid levert dan modellen die tot wel 2x zo duur zijn. Waar deze vooral in uitblinkt is de bas! Deze is stukken sterker dan alle andere modellen in deze grootte en soms zelfs groter. Het feit dat dit model 4 speakers heeft in plaats van 2 maakt maakt dit denk ik mogelijk.

Ook superhandig is de micro USB aansluiting, de handigheid hiervan moet je niet onderschatten aangezien je bij bijna iedereen thuis wel een micro USB lader zal vinden. Nu hoef je dus niet meer één of andere grote AC adapter mee te nemen wat wel het geval is bij veel concurrerende modellen.

Mijn complimenten voor een fantastisch product!

Bergsmurf 23-06-2015

Perfecte apparaat niet duur goed geluid

Voor de prijs is dit zeker een aanrader. Geluid is loop zuiver. Geen negatieve punten kunnen vinden en waarnemen.

Jacquot1 02-05-2015 Product maand in bezit

De BT6000 is echt geweldig, ik gebruik het apparaat echt overal voor!
* In de tuin
* Tijdens krantjes vouwen
* Op vakantie, waar je geen stroom hebt. Accu gaat 8 uur mee!
* Tijdens het koken
* Tijdens alles wat nog komen gaat!

Conclusie, met dit apparaat haal je een top speaker in huis!

Deniseortan 30-04-2015 Product paar weken in bezit

Ik heb de BT6000 voor mijn verjaardag gekregen en ik ben hier erg blij mee. Ik kan maar 2 kleine nadelen bedenken en dat zijn het gewicht en het feit dat er geen hoesje bij zit. De goede punten zijn dat het geluid zuiver en hard kan, dat hij lang mee gaat en dat hij er leuk uit ziet. Ik kan eigenlijk alleen maar zeggen dat ik er erg blij mee ben en dat ik de speaker komende zomer vaak mee ga nemen.

rikstaals 29-04-2015 Product paar dagen in bezit

De PHILIPS BT6000 bevalt mij tot nu toe prima! De speaker geeft een prima geluidskwaliteit, boven verwachting moet ik zeggen. Het geluid klinkt 'vol' wat betreft de verschillende toonhoogten.

De speaker is makkelijk te bedienen, de handleiding heb ik dan ook niet nodig gehad. Het koppelen aan een iPhone was erg eenvoudig, zoals het hoort. De geluidsbediening via de draaiknop is erg prettig, hierdoor kun je snel het gewenste volume afstemmen.

Het bluetooth bereik is prima in orde. Wanneer ik twee kamers verderop was werkte de speaker nog naar behoren. Ook de accuweergave op je telefoon is erg handig!

Kortom...een aanrader!

zweegers 20-04-2015 Product paar weken in bezit

Nog nooit zo blij geweest met een draagbare bluetooth speaker, de BT6000. Super geluid en eenvoudige handleiding om het apparaat te installeren. (Zelfs ik kan het) Mooi klein om mee te nemen zelfs als ik onder de douche ga gaat hij mee naar de badkamer, of met het paardrijden gaat hij mee op de koets. Ik heb hem bij als mijn handdtas. Kan hem echt niet meer missen en hij ziet er ook nog is top uit.

HannM 19-04-2015 Product paar dagen in bezit

Sinds enkele dagen in het bezit van de Philips BT6000 Bluetooth-speaker.
Goede geluidskwaliteit en volume voor het formaat. Mid als Hoog zelfs erg krachtig. Laag/ Bass blijft natuurlijk een uitdaging met een box van dit formaat. Mooie vormgeving, lekker compact en waterbestendig waardoor het ideaal is om deze box mee te nemen op de boot of naar het park.
Kortom mooie prijs/ kwaliteit verhouding.

ncjermias 16-04-2015 Product paar dagen in bezit

Sinds een paar dagen in bezit van dit apparaat en heel erg tevreden. Een mooi formaat, niet te groot en niet te klein. Heel simpel gekoppeld aan mijn Iphone en het bereik is prima! Waneer je de BT600 in de tuin hebt liggen en je loopt met je mobiel naar binnen om wat voor jezelf te pakken dan hoor geen je gehaper or what so ever.
Qua geluid ben ik tevreden. Een degelijke bas met een geluidskwaliteit van wat je wel mag en kan verwachtten uit zo'n klein en zeer licht speakertje. De aan/uit knop is tegelijkertijd ook de volumeknop deze gebruik je simpel door er aan te draaien. Hierdoor krijgt de speaker ook een compact en strak uiterlijk en die ook niet heel erg opvalt in je interieur.
Mijn dochtertje van 3 heeft zelfs (perongeluk) een glas water op de tafel om laten vallen terwijl de speaker in de buurt lag. En hij doet het nog steeds zonder gekraak?! Ik denk dat deze BT600 vaak op vakantie en met weekend uitjes mee gaat. Het enige wat ik dan wel mis is een handig tasje waar die dan beschermt in zit.

TomasBRXL 15-04-2015

Eigenzinnig Bluetooth speaker

De BT6000B is een handige en praktische speaker als je op pad gaat.
Voor dit doeleinde gebruik ik hem dan ook. Vakanties, dagjes weg en op plekken waar je geen audio in de buurt hebt. Het geluid is meer dan acceptabel en goed regelbaar. Door de ronde behuizing verspreid het geluid zich mooi door de ruimte. Er zijn niet veel speakers die dat 360 effect kunnen bewerkstelligen. Ook de batterijduur is prima, zonder moeilijkheden gaat de BT600B makkelijk 8 uur mee. De afstand van de bluetooth is ook tip top in orde, je kan makkelijk manoeuvreren in een straal van 5 meter vanaf het product. De input van externe apparaten zit in het boven op de consule, hierdoor is het moeilijk het apparaat nog stabiel neer te zetten. Hoe dan ook de speaker is lekker eigenzinnig en zeker een aanrader voor iemand die opzoek is naar een praktische en kwalitatief goede mobiele speaker!

Flok84 09-04-2015

Het Bluetooth is geweldig voor een topgeluid

De BT6000 is een geweldig apparaat! Het kost niet veel moeite om hem aan te sluiten via bluetooth met bijvoorbeeld je Iphone of Ipad. Met name gebruik ik de BT6000 op 2 plaatsen en dat is in de schuur wanneer ik aan het klussen ben aan mijn fietsen of zet hem in de badkamer als ik sochtend een lekker muziekje wil horen. Met name het laatste is er praktisch aangezien hij spatwater proof is. Maar hij gaat ook mee naar de BBQ van de zomer in het park.
De streaming van het geluid via bluetooth is heel goed en volgens mij is het bereik wel wat verder dan de 12 meter.

Ik heb ook een oude mp3 speler aangesloten via de in/out functie onderop achter de rubber-knop en dit was het enige min puntje in het ontwerp ....de in/out aansluiting beter aan de zijkant kunnen plaatsen want je kan hem namelijk nu dan niet verticaal zetten. Ook heb je niet in zijn totaal geen 360 graden geluid. Want door die band in het midden hoor je toch een verschil als deze band je kant op wijst. Het is eerder 320 graden hetzelfde geluid.
Verder ben ik erg tevreden!!!

Joostmarkus 07-04-2015 Product paar dagen in bezit

Erg tevreden . Het geluid is optimaal.
De vorige die ik had was absoluut miet zo zuiver als deze . Daarnaast is de vormgeving erg mooi.
Verder heb ik veel complimenten gekregen van mijn maten over dit apparaat. Erg luxe.