Philips BT6000B/12 zwart - Reviews

usb
Usb

Leo 08-11-2016

prima apparaat.

De Philips BT6000 is zeer gemakkelijk te bedienen en geeft een prachtig en helder geluid. Een topper in zijn prijsklasse.
buddyb 13-05-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb al een aantal jaren een een Jawbone mini met een heel goed geluid en laag voor zo'n kleine speaker echter het volume is heel beperkt.
Daarom op zoek naar een andere BT speaker.
De UE boom was een goede kandidaat maar uiteindelijk is het toch de BT6000 geworden omdat het geluid mooi helder is zonder vervorming en het heeft meer laag.
De UE boom gaat wel iets harder maar het geluid vond ik niet mooi zuiver.
Connecten met de BT6000 gaat goed alleen gebeurd dit niet automatisch na de 1e keer wat jammer is.
Een ander nadeel is dat je de speaker niet rechtop kan zetten zodra er een kabel is aangesloten. Dit gaat ten koste van het 360 geluid.
Aangezien ik altijd BT gebruik en in principe geen adapter aansluit tijdens gebruik is dit voor mij niet zo'n groot probleem.
Handig is dat de speaker na 15 minuten automatisch op standby gaat wanneer deze niet gebruikt wordt.
Duurzaamheid kan ik nog niks over vertellen maar het ziet er heel degelijk uit.
O ja, geen hoesje helaas maar nu wel gratis te bestellen met eigen ontwerp. Dit kan een aantal weken duren dus tot die tijd voorzichtig zijn.

Jacquot1 02-05-2015 Product maand in bezit

De BT6000 is echt geweldig, ik gebruik het apparaat echt overal voor!
* In de tuin
* Tijdens krantjes vouwen
* Op vakantie, waar je geen stroom hebt. Accu gaat 8 uur mee!
* Tijdens het koken
* Tijdens alles wat nog komen gaat!

Conclusie, met dit apparaat haal je een top speaker in huis!

Deniseortan 30-04-2015 Product paar weken in bezit

Ik heb de BT6000 voor mijn verjaardag gekregen en ik ben hier erg blij mee. Ik kan maar 2 kleine nadelen bedenken en dat zijn het gewicht en het feit dat er geen hoesje bij zit. De goede punten zijn dat het geluid zuiver en hard kan, dat hij lang mee gaat en dat hij er leuk uit ziet. Ik kan eigenlijk alleen maar zeggen dat ik er erg blij mee ben en dat ik de speaker komende zomer vaak mee ga nemen.

rikstaals 29-04-2015 Product paar dagen in bezit

De PHILIPS BT6000 bevalt mij tot nu toe prima! De speaker geeft een prima geluidskwaliteit, boven verwachting moet ik zeggen. Het geluid klinkt 'vol' wat betreft de verschillende toonhoogten.

De speaker is makkelijk te bedienen, de handleiding heb ik dan ook niet nodig gehad. Het koppelen aan een iPhone was erg eenvoudig, zoals het hoort. De geluidsbediening via de draaiknop is erg prettig, hierdoor kun je snel het gewenste volume afstemmen.

Het bluetooth bereik is prima in orde. Wanneer ik twee kamers verderop was werkte de speaker nog naar behoren. Ook de accuweergave op je telefoon is erg handig!

Kortom...een aanrader!

zweegers 20-04-2015 Product paar weken in bezit

Nog nooit zo blij geweest met een draagbare bluetooth speaker, de BT6000. Super geluid en eenvoudige handleiding om het apparaat te installeren. (Zelfs ik kan het) Mooi klein om mee te nemen zelfs als ik onder de douche ga gaat hij mee naar de badkamer, of met het paardrijden gaat hij mee op de koets. Ik heb hem bij als mijn handdtas. Kan hem echt niet meer missen en hij ziet er ook nog is top uit.

HannM 19-04-2015 Product paar dagen in bezit

Sinds enkele dagen in het bezit van de Philips BT6000 Bluetooth-speaker.
Goede geluidskwaliteit en volume voor het formaat. Mid als Hoog zelfs erg krachtig. Laag/ Bass blijft natuurlijk een uitdaging met een box van dit formaat. Mooie vormgeving, lekker compact en waterbestendig waardoor het ideaal is om deze box mee te nemen op de boot of naar het park.
Kortom mooie prijs/ kwaliteit verhouding.

ncjermias 16-04-2015 Product paar dagen in bezit

Sinds een paar dagen in bezit van dit apparaat en heel erg tevreden. Een mooi formaat, niet te groot en niet te klein. Heel simpel gekoppeld aan mijn Iphone en het bereik is prima! Waneer je de BT600 in de tuin hebt liggen en je loopt met je mobiel naar binnen om wat voor jezelf te pakken dan hoor geen je gehaper or what so ever.
Qua geluid ben ik tevreden. Een degelijke bas met een geluidskwaliteit van wat je wel mag en kan verwachtten uit zo'n klein en zeer licht speakertje. De aan/uit knop is tegelijkertijd ook de volumeknop deze gebruik je simpel door er aan te draaien. Hierdoor krijgt de speaker ook een compact en strak uiterlijk en die ook niet heel erg opvalt in je interieur.
Mijn dochtertje van 3 heeft zelfs (perongeluk) een glas water op de tafel om laten vallen terwijl de speaker in de buurt lag. En hij doet het nog steeds zonder gekraak?! Ik denk dat deze BT600 vaak op vakantie en met weekend uitjes mee gaat. Het enige wat ik dan wel mis is een handig tasje waar die dan beschermt in zit.

Jer Dee 08-04-2015 Product paar dagen in bezit

Super tevreden, mede dankzij het 360 geluid. Als de volgende uitvoering een Bas, Mid en Treble functionaliteit heeft en een reistas/zak, dan is hij helemaal af.

Joostmarkus 07-04-2015 Product paar dagen in bezit

Erg tevreden . Het geluid is optimaal.
De vorige die ik had was absoluut miet zo zuiver als deze . Daarnaast is de vormgeving erg mooi.
Verder heb ik veel complimenten gekregen van mijn maten over dit apparaat. Erg luxe.