Philips BT7500B/12 zwart - Reviews

Bluetooth
30 watt vermogen
Kleur(en)
zwart

Beoordeling op basis van 12 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Eric 05-05-2016 Product paar dagen in bezit

Top geluid

Ik gebruik hem op mijn Heos link voor als het niet heel hard hoeft kan zich meten qua geluid met de heos 3
Alleen jammer dat hij bij signaal via de aux ingang niet uit de standby springt

Koen Verschoor 26-10-2014 Product paar weken in bezit

De BT7500B biedt alles wat een fatsoenlijke speaker moet bieden. Allereerst is er de uitstekende geluidskwaliteit, de speaker geeft een warm, diep en rijk geluid, ook op hoog volume. Mocht je een feestje willen geven in de woonkamer, dan is deze speaker dus toereikend! Daarnaast is er de enorme eenvoud waarop de speaker werkt; kwestie van plug & play, je kan direct aan de slag via bluetooth. Het bereik van bluetooth is prima: je kunt rustig door het huis blijven lopen en via je telefoon muziek streamen zonder haperingen. De speaker zelf is lekker compact en mooi vorm gegeven. De volumeknop voelt stevig en draait prettig; de speaker lijkt daarmee van duurzame kwaliteit. Een nadeel, echter, is het feit dat de speaker altijd op stroom aangesloten moet worden - er zit geen oplaadbare batterij in. De speaker is dus louter geschikt voor thuisgebruik. Als dat is wat je zoekt, kan ik deze speaker zeer zeker aanbevelen wegens prima geluidskwaliteit, mooie, duurzame vormgeving en bereik van bluetooth.

Boycke 25-10-2014 Product paar weken in bezit

Met de BT7500B maakt Philips haar beloftes waar. De compacte geluidsbox voorziet de gewenste ruimte van een zeer goede geluidskwaliteit, waarbij zowel de hoge, als de lage tone zeer goed tot uiting komen. Dit net als de plug and play. Je voorziet de box van stroomtoevoer en er kan direct muziek worden afgespeeld. Mocht de situatie zich voordoen dat je met meerdere apparaten muziek wilt afspelen, dan heeft de Philips BT7500B multipairing. Ook hier geldt plug and play voor en ben ik zeer over te spreken. Tot slot het design. De box heeft een ingetogen, maar chique design, waardoor er binnen ieder huishouden een plaats gevonden kan worden. Samenvattend ben ik zeer te spreken over de geluidskwaliteit, de mogelijkheden, zoals het multipairing en het design. Bent u op zoek naar een compacte geluidsinstallatie, waarbij de prijs-kwaliteitsverhouding zeer juist verdeeld is, dan is de Philips BT7500B een zeer goede optie.

JoostUtrecht 24-10-2014 Product maand in bezit

De philips bt7500b is een lichte, stijlvolle maar vooral krachtige speaker. Ik ben voornamelijk erg onder de indruk van de kwaliteit van het geluid. Het vervormt zelfs bij erg hoog volume namelijk nauwelijks waardoor het mogelijk is om de gehele woonkamer te voorzien van je favoriete muziek in hoge kwaliteit. Wat voor mij ook echt een groot pluspunt is, is het gemak waarmee de speaker in te stellen is. Binnen no time is je bluetooth apperaat verbonden en kan je op afstand bepalen welke muziek je afspeelt. Voor de prijs is het een van de betere speakers die te koop zijn en dankzij het stijlvolle zwart met grijze design staat de speaker mooi maar onopvallend in het huis.

Kortom ben ik erg tevreden met mijn aankoop en kan ik deze speaker iedereen aanbevelen die iets in deze prijsklasse zoekt.

joostan 22-10-2014 Product paar weken in bezit

Afgelopen weekend de speaker gebruikt voor een feestje. In eerste instantie waren we bang dat de speaker niet luid genoeg zou zijn aangezien het een kleine speaker voor een groot gezelschap isa. Maar uiteindelijk hebben we het volume niet eens helemaal open hoeven zetten, zo hard kan deze speaker.
Achteraf bleek deze speaker ideaal voor feestjes. Gewoon een afspeellijstje op je telefoon maken en je hebt er heel de avond plezier aan.

Verder is de kwaliteit van het geluid indrukwekkend. Zowel de lage bas als de hoge tonen komen perfect door.

Dus al met al is dit product een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een gebruiksvriendelijke speaker met goede geluidskwaliteit.

MSax 22-10-2014 Product paar weken in bezit

We zijn heel tevreden met deze nieuwe aanwinst. Heel makkelijk om meerdere telefoons tegelijkertijd te verbinden met Bluetooth zonder veel gedoe. Via mijn telefoon kan ik rechtstreeks muziek streamen naar de box. Mooi, compact design en neemt weinig ruimte in, in onze woonkamer. Het geluid is boven verwachting goed voor het formaat en een goede prijs/kwaliteit verhouding.

leoist 29-04-2017

geweldig geluid

Naar meerdere draadloze luidsprekers geluisterd, en ook naar de duurdere merken, zoals JBL, Altec lansing, en ook Sonos.
Maar als je gaat kijken naar de prijs/kwaliteit verhouding, komt deze BT7500B/12 er grandioos uit.
De instellingen van de equalizer van Spotify ingesteld, en er kwam een geweldig geluid uit.
Ook voordat ik hem kocht, de reviews gelezen, maar je moet het zelf horen.

Fred54 25-12-2016

Prima apparaat, tegen een prima prijs. Fijne hoge/lage tonen

Ik heb dit apparaat nu een half jaar en het doet altijd wat het moet doen.
Fijn geluid, ruim voldoende geluidsterkte.
Mooi strak design. Vult met gemak een niet al te grote huiskamer of een flinke slaapkamer. Kortom prima in te passen in een huishouden.

Hollywood 30-11-2014 Product paar weken in bezit

Leuke bluetooth speaker. Doet zijn werk en is prima voor in de keuken of andere kleine ruimte. Verwacht geen top geluid van deze box ( bv in vergelijking met een Sonos) maar prijs kwaliteit is prima te noemen (je krijgt nu tijdelijk 40 € terug van phillips). Ben er erg tevreden mee, en werkt zeer eenvoudig.

MD1988 04-11-2014

Dit product heeft een strak design en is erg gebruiksvriendelijk door de 3 bluetooth devices die je tergelijk kunt verbinden

De Philips Draadloze BT7500B is erg gebruiksvriendelijk. Het is handig dat je 3 apparaten tegelijkertijd kunt verbinden via de Bluetooth Multipair. Zo kun je gemakkelijk wisselen tussen je mobiel, iPad en laptop. Het geluid dat uit de box komt is erg helder, en kan voor de liefhebbers ook nog eens heel hard. Prima te gebruiken op een feestje dus.

Verder kun je naast het luisteren van muziek via Bluetooth, je mobile of iPad opladen via de USB ingang aan de achterkant van de box. Ook nog eens multifunctioneel dus.

Keetje89 03-11-2014

Goede compacte geluidsinstallatie

Ik heb de BT7500B nu een paar dagen in huis en hij bavalt erg goed. De compacte geluidsbox voorziet je van een zeer goede geluidskwaliteit, waarbij zowel de hoge, als de lage tone goed tot uiting komen. Dit net als de plug and play. Je voorziet de box van stroomtoevoer en er kan direct muziek worden afgespeeld. Als je met meerdere apparaten muziek wilt afspelen, dan heeft de Philips BT7500B multipairing. Ook hier geldt plug and play voor. Het enige nadeel is, wanneer je wisselt tussen 2 apparaten, gaat de volume automatisch voluit. Het apparaat schakelt automatisch terug naar de andere telefoon als daar iets wordt afgespeeld. Dit lijkt erg fijn, echter als de desbetreffende telefoon een appje krijgt, schakelt hij ook gelijk over.

Samenvattend ben ik goed te spreken over de geluidskwaliteit, de mogelijkheden, zoals het multipairing en het design. Goede prijs-kwailteit verhouding.

LiesP 26-10-2014 Product paar weken in bezit

Voor onze keuken/werkkamer zijn de oude portable speakers (waren toevallig ook van Philips) vervangen door de PT7500B. Aangezien de speakers toch niet verplaatst werden is gekozen voor een niet-portable systeem, vanwege de prijs / kwaliteit.

Het is een mooi vormgegeven speaker van degelijke kwaliteit, die wel tegen een stootje kan. De bediening is zeer eenvoudig. Er zitten slechts drie knoppen op: aan/uit, volume en koppelen. Aan voorzijde zitten de speakers, aan de achterzijde twee bass radiators. Aan de achterzijde zitten ook de aansluitingen voor stroom, audio-kabel en een USB om je mobile device op te laden (handig!).

De speaker werkt super eenvoudig. Zowel laptop, Ipad als telefoon werd direct gekoppeld bij het inschakelen. De geluidskwaliteit is goed, zowel bij muziek, Youtube als Internetradio. Haperingen komen niet of nauwelijks voor. Groot voordeel van het systeem is dat er drie apparaten tegelijkertijd gekoppeld kunnen worden, waardoor je eenvoudig kan wisselen. Het volume is gewoon aan te passen via je mobile device. En voor mij het grootste voordeel: je hebt geen speciale app nodig. Alles werkt gewoon zoals je gewend bent. Minpuntje is dat bij het koppelen van apparaten het volume wel standaard vrij hard staat. De opties voor NFC en de audiokabel heb ik niet getest; Bluetooth werkt perfect voor mij.

Het geluid van de speaker is vol en krachtig. Het vermogen van 2x15 Watt is meer dan genoeg voor onze keuken/werkkamer. Persoonlijk vind ik de lage tonen/bass wat lafjes. Dit is helaas niet aan te passen op de speaker (geen equalizer). Maar dit is wel te verbeteren door de instellingen van je mobile device aan te passen. Er zijn zeker wel betere speakers op de markt, maar hier hangt ook een ander prijskaartje aan.

Al met al een mooie, degelijke speaker die eenvoudig in gebruik is. Nog steeds zeer tevreden!