Philips BT2500B/00 zwart - Reviews

Batterijen watt
Bluetooth
Multiroomspeaker

Beoordeling op basis van 153 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Ilias2405 29-09-2015

Super goed. Goede bas

D8t is een goede speaker met veel geluid en goede tonen.
De enige reden waarom ik design 4 sterren heb gegeven is omdat ik meer kleuren leuker zou vinden. Maar verder is het allemaal top

Akatz 22-09-2015

Slechte kwaliteit

Ondanks het gemak in gebruik heb ik dit product kort na aanschaf terug gebracht naar de winkel. Dit i.v.m. een krakende ruis in het geluid. In de winkel heb ik een nieuwe gekregen maar na korte periode van gebruik gaf deze dezelfde problemen.

Miekeval 21-09-2015

goed apparaat met lange speeltijd

Apparaat voldoet goed voor het beoogde doel: opgenomen bestanden en podcasts van smartphone beluisteren. Het geluid is goed voor zo'n kleine luidspreker, maar wel duidelijk minder dan via echte geluidsinstallatie.

Jomaru24 08-09-2015

Handzaam goed apparaat

handzaam, redelijk/goed geluid en makkelijk in de bediening.
Je hoeft hem niet aan te schaffen voor super sterk of HIFI kwaliteit maar voor op het strand bv voldoet de speaker uitstekend.

Sjon 07-09-2015

Handig ding! Veel beter geluid dan m'n laptop.

Je neemt hem door de hele kamer mee om van je muziek te genieten. Geen hifi, maar wel erg leuk en veel meer plezier van bijvoorbeeld de muziek van een YouTube-filmpje.

Ziet er ook erg goed uit. Echt waar voor je geld!

Zita 07-09-2015

Mooi vol geluid

Ik stond versteld dat er uit zo'n kleine box zo'n mooi vol geluid kon komen. Het enige zeer kleine minpuntje is dat hij niet heel stabiel staat.

geert.s 15-02-2015 Product paar dagen in bezit

Handig, goed draagbaar, ik mis echter wel "hoog" in het geluidsbeeld. Over het algemeen tevreden, zou het apparaat weer kopen

altijdsonnyweer 13-02-2015 Product kwartaal in bezit

Prima geluid, zelfs harder dan je verwacht van een luidspreker van dit formaat. De bouwkwaliteit is ook degelijk en goed vormgegeven.
Jammer dat de luidspreker niet werkt op aux, dit zou de accuduur waarschijnlijk vergroten..jammer.

75martin 12-02-2015 Product paar weken in bezit

fijne speaker met goed geluid. Geluid kwaliteit is erg goed. Klein van vorm. door leuke vormgeving kun je hem overal makkelijk plaatsen.

jaar van de draak 07-02-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie stevige speaker,geschikt om muziek te luisteren bij werk of huiswerk.Past precies in je achterbroekzak ,wat de speaker handzaam maakt. Het wieltje om het geluid harder of zachter te zetten is ouderwets handig! Mijn dochter vindt het geluid goed.

Marthy53 05-02-2015 Product paar dagen in bezit

Fijne compacte vormgeving, en prima geluid. Ook de antislipring aan de achterkant werkt voortreffelijk!

Wilfriedus 01-02-2015 Product paar dagen in bezit

Alles werkt naar behoren, de geluidskwaliteit is goed. Bluetoothverbinding komt meteen tot stand, speelt direct muziek af. Met telefoon nog niet getest maar ik verwacht geen problemen. Heb hem om makkelijk muziek af te spelen. Hij is lekker plat en past in een jaszak.

Greg15 30-01-2015 Product paar dagen in bezit

6,3
Het geluid is goed. De mogelijkheden van het apparaat zijn beperkt. De vormgeving vindt ik een beetje saai. De r&d afdeling had een mooier vorm kunnen ontwikkelingen. Het is wel makkelijk te vervoeren in bagage.

Greg15 30-01-2015 Product paar dagen in bezit

6,2
De geluidskwaliteit kon beter. De mogelijkheden van dit apparaat zijn beperkt. Het heeft maar 1 doeleinde. Verder is de vormgeving ok en niet uitmuntend. Qua duurzaamheid kan ik veel over zeggen. Het gekozen materiaal (polymeer) van de omhulsel kan snel stuk gaan.

Tooss 29-01-2015 Product paar dagen in bezit

Voor gebruik op (zaken)reis, in het hotel e.d. is het prima. Geluid is zuiverder dan verwacht voor zo een kleine luidspreker. Aansluiten via bluetooth gaat makkelijk. Ik heb een zwarte gekocht. Mooi model, best chique, is niet eens heel erg simpel.

Jan van Gendt 28-01-2015 Product paar dagen in bezit

Bevalt ons goed
gebruik via telefoon
kan eenvoudig en op afstand
ziet er ook goed uit
we zijn er tevreden mee

Anneke82 28-01-2015 Product paar dagen in bezit

Erg tevreden. Mooi vormgegeven en er prettig om het volume ook op de speaker zelf te kunnen regelen.

Ron031966 28-01-2015 Product paar dagen in bezit

het is een leuk handsame luidspreker. de geluidskwaliteit is zeer goed en de mogelijkheden zijn ook naar wens. kortom het is een goede aankoop voor het bedrag wat hij gekost heeft.

leend31 27-01-2015 Product paar dagen in bezit

gewoon goed voor redelijke prijs. Mooie vormgeving en voelt degelijk aan. Nu met cashback actie zeker de moeite waard om aan te schaffen. Geen gedoe met connecten, bluetooth aanzetten en klaar.

henk345 27-01-2015 Product paar dagen in bezit

Apparaat werkt uitstekend. Erg gemakkelijk in gebruik te nemen.
Prima aankoop. Geluidskwasliteit zeer goed voor een dergelijk
klein apparaat.