Jabra Solemate wit - Reviews

Batterijen watt
Bluetooth
Multiroomspeaker

Carlo_Amico 25-09-2014 Product paar weken in bezit

Mijn Solemate heb ik uitvoerig getest en vergeleken met de JBL Charge (eerste serie). De testen heb ik uitgevoerd met een iPad Air en op een Galaxy S4 en met Spotify als audiobron. Het koppelen gaat met beide devices snel en eenvoudig.
Het geluid, daar koop je tenslotte een speaker voor. Om een goed oordeel te kunnen geven heb ik naar verschillende soort muziek geluisterd, van klassiek tot Soul(mate ;-) ) en van singer songwriter tot beukende Techno. De Solemate heeft met geen enkele genre moeite. Verwacht geen hifi kwaliteit, maar dat lijkt mij logisch. Wel is het zo dat, mede door de bass speaker, de Jabra een stuk voller klinkt dan de JBL, zelfs bij een lage volume.
Wat mij betreft is de Solemate de ultieme winnaar in zijn klasse!

Mcwelly 03-03-2014 Product kwartaal in bezit

Het is echt een super luidspreker het heeft heel veel mogelijkheden. Het gaat ook heel luid en een goede geluidskwaliteit. Ik denk niet dat er ooit een betere luidspreker heeft bestaan.

duitert 07-02-2014 Product kwartaal in bezit

Handig apparaat. Redelijk geluid. Zeker geen hifi. Maar goed voor bad, tuin en keuken. Fijn dat er naast blue tooth ook een jack to jack kabeltje bij wordt geleverd. Kortom: prima apparaat voor mooie prijs.

Jannus007 24-01-2014 Product maand in bezit

De Jabra Solemate voldoet helemaal aan hetgeen je wordt voorgeschoteld in de beschrijving. De bediening is werkelijk kinderlijk simpel. Verbinding maken met alle Blue Tooth apparaten gaat super snel. De stembegeleiding is uniek en een goede hulp. De accu doet precies wat er wordt gesteld en gaat zeker 8 uur mee. Het geluid is voor zo'n klein kastje werkelijk zeer goed. Zelfs de bas is prominent aanwezig en wordt goed en zonder vervorming weergegeven. Inmiddels gebruik ik de Sabra Solemate dagelijks en ik weet zeker dat hij, als het weer zomer wordt, mijn tuinleven een stuk mooier zal maken. De mogelijkheid om er telefoongesprekken mee te voeren is ook weer super simpel en de ook hier is de geluidskwaliteit super. De microfoon in de Solemate werken ook goed, mijn gesprekspartners heb ik nog niet horen klagen. Ale met al, een super apparaat.

viktorbenschop 24-01-2014 Product paar weken in bezit

Het is gewoon the ultimate portable speaker!
Het geluid is vol. Niet zo luid als een groter docking station. Maar zeker luid genoeg voor de grote van de speaker. Ideaal om mee te nemen naar het strand, op vakantie, op tocht... Als je hem in je hand hebt voel je kwaliteit.

frankroch 24-01-2014 Product maand in bezit

Super speaker. Klein, handig met een geweldig vol geluid. Batterij ook zeer goed en uiteraard handig. Aansluiten met iPhone was 2x niets. Bottom line, super ding.

Nielskersic 24-01-2014 Product paar weken in bezit

Het enige wat ik mis is een audio output of een app waardoor je er meerdere aan kunt sluiten. Als ik met een grote groep muziek wil luisteren hebben een vriend en ik allebei een Solemate, maar kunnen ze niet op elkaar aansluiten. Voor de rest vindt ik de geluidskwaliteit goed en is de hoeveelheid geluid die er uitkomt erg goed voor het formaat. Een echte aanrader

rokr 24-01-2014 Product maand in bezit

De verpakking van deze Jabra Soulmate is al een feestje! Hij zit in een stevig kunststof doosje. Ik gebruik het nog steeds om 'm in op te bergen. Ik heb de witte versie en dat ziet er gewoon heel fraai uit. Alle kabeltjes, handleiding en stofzakje kun je in de onderkant van de verpakking bewaren. De bediening en bluetoothverbinding is heel simpel. Het geluid is vol en dynamisch. Je merkt gewoon dat er heel veel aandacht is besteed aan goede speakers. Het apparaat is compact en zwaar. En dat laatste vind ik vooral een teken van deugdelijkheid.