De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 58 reviews die zijn achtergelaten voor de LG XBOOM Go PL7 blauw op Kieskeurig.be.

Philoled 15-01-2021

LG XBOOM PL7W wireless parel in geluidskwaliteit

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL7 blauw

Na ondertussen al een paar wireless speakers te hebben gehad ben ik nu een bluetooth luidspreker tegengekomen die de verwachtingen volledig inlost. Naast een prachtige afwerking en een prima bouwkwaliteit biedt deze speaker een geweldige allround geluidskwaliteit. De helderheid en detailweergave is uniek te noemen. Het apparaat heeft dan ook met recht en rede een eisa award gewonnen. Zonder meer zeer terecht!

Pluspunten

• uitgebalanceerd geluid
  • mooi design
  • bouwkwaliteit
  • batterijduur
  • speakerambilight is amusant !

Minpunten

• minpunten.... no way!

Jakeki 09-12-2020

Muziek overal

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL7 blauw

Fijn product met een heel handig gebruiksgemak. Klank is heel mooi. Design is top en fijn met de lichtjes. Kan overal mee en batterij gaat heel lang mee.

Pluspunten

• Oogt mooi
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Geen adapter bij kabel om te laden.

m_elien 09-12-2020

Mooi, helder geluid

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL7 blauw

Ik ben heel tevreden over deze box. Hij heeft een mooi, helder geluid, maar dan moet wel de functie ‘sound boost’ aan staan. Zonder deze functie verdwijnt de muziek naar de achtergrond en is het niet krachtig. De batterij gaat lang mee, dit is dus een groot pluspunt als je de hele dag muziek hebt op staan. Via de app hier van, kan je een muzieklijst laten afspelen, het geluid regelen en het licht aan de zijkanten van de speaker bedienen. Dat licht is wel mooi voor ‘s avonds. Wat een klein minpuntje is, is dat de speaker nogal aan de zware kant is om hem ergens mee naartoe te nemen.

Pluspunten

• Accuduur
  • Verschillende aansluitingen
  • Helder geluid

Minpunten

• Zwaar

StuiterKip 07-12-2020

Leuk apparaat

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL7 blauw

Nu een maand dit apparaat in huis.
Jammer dat je de boost knop moet gebruiken zodat het geluid beter klinkt.
Desondanks is het gebruik van die apparaat gemakkelijk. Te gebruiken met een app welke snel te downloaden en te installeren is.

Pluspunten

• gemakkelijk te installeren
  • gekleurde lampen
  • accuduur

Minpunten

• geen spraakassistent
  • zwaar

Jeffrey 05-12-2020

superdikke LG XBOOM Go PL7 (Wit)

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL7 blauw

Twee weken geleden heb ik de LG XBOOM Go PL7 mogen ontvangen. Deze zat in een stevige doos met een duidelijke handleiding. De oplaad kabel die er bij zat was voor mij erg kort. Hierdoor kan je alleen dicht bij een USB aansluiting de XBOOM opladen. Daardoor kan je soms niet gebruik maken van de XBOOM tijdens het laden.

De ringvormige Multi Color-verlichting is zeker een aanwinst voor het product. Deze spelen mooi mee op de beat en zorgen voor een mooie sfeer in de ruimte waar de muziek wordt afgespeeld. Vorige week heb ik samen met een vriend de LG XBOOM aan elkaar gekoppeld. Dit effect was erg leuk. Hierdoor hoorde je op stereoniveau de muziek wat een nieuwe beleving was voor mij.

Voor de rest is het een erg mooi product en kan ik deze aan iedereen aanbevelen. Zijn strakke design zorgt er voor dat het tijdloos in iedere omgeving kan staan. Zeker een aanrader!

• Sound Boost
  • IPX5-classificatie

Minpunten

• Korte oplaad kabel

Sofie 04-12-2020

Kwaliteit!

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL7 blauw

Ik was al langer op zoek naar een handige meeneem box die een goede geluidsweergave heeft en waarbij de pret lang kan duren (goede batterij). Met de LG Xboom heb ik deze gevonden :) Zuivere klanken en een goede bas, die ook op pijl blijven als je de muziek luider afspeelt.  Ik weet niet of het met de 'woofer' te maken heeft, maar je voelt de box echt trillen op de beats.Het strakke design is tijdsloos en ziet er niet alleen in mijn huis  leuk uit, maar past echt in iedere setting. Hij voelt ook redelijk zwaar, iets wat ik niet als een nadeel ervaar omdat dat ook zorgt voor grote stabiliteit. Ook als ik hem meeneem naar de badkamer en op de rand van de lavabo plaats, hoef ik niet ongerust te zijn dat hij een spatje water te verduren krijgt, want ook daar is hij tegen bestand (ik heb hem natuurlijk niet meegenomen in bad :)
Deze box laadt ook nog eens je gsm op, als het nodig is! Ook handig dat je de luidspreker kan gebruiken bij een telefoongesprek. Na het uitpakken kan je de QR scannen en je kan van start om de de box helemaal te personaliseren. (lichten aan de box geven een discogevoel in de kleur die jij verkiest, playlist, ect).Ik denk er aan om mijn vriendin er 1 cadeau te doen met kerst want liefde is...samen je box synchroniseren en genieten van stereo :)

Pluspunten

• batterijvermogen
  • lader-functie voor gsm
  • stevige bas!
  • waterdicht
  • te personaliseren

Minpunten

• geen spraakbesturing

Domenique Kemps 04-12-2020

leuke speaker met powerbank ingebouwd

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL7 blauw

Sedert enkele weken in het bezit van deze leuke LG Xboom PL7, qua geluid moet hij toch een beetje onderdoen tegen onze oude JBL speaker, maar deze JBL is uiteraard ook wel een stuk duurder.
Maar dus voor de prijs van de LG valt hij reuze mee. Hij heeft ook een sound boost die je kan activeren voor een voller geluid, deze kan je ook activeren via de app op je smartphone.
Ook de leuke verlichting is instelbaar en ook zowel op het toestel als in de app.
Mooi meegenomen is de ingebouwde powerbank voor als je onderweg een lege batterij van je smartphone dreigt te krijgen. Onderweg in het park of aan het zwembad bvb kan hij dan al eens tegen een drupje water, wel opletten hij is niet volledig waterdicht.

Pluspunten

• verlichting
  • sound boost
  • ingebouwde powerbank

Minpunten

• aan de zware kant

Mitch 04-12-2020

Redelijk geluid, mooi design

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL7 blauw

Ik heb dit product mogen testen van Reviewclub en vind het een leuk product. De geluidskwaliteit is redelijk, ik heb tevens een Sony XB43 mogen testen van Reviewclub en in verhouding vind ik dat de Sony een warmer en meer gedetailleerd geluid heeft. Tevens heeft de Sony minder last van vervorming op hoge volumes. Daar staat wel tegenover dat de LG een stuk kleiner is een veel lichter. Tevens heeft de LG een meer volwassen design. Als je nummers met wat meer bass draait zie je de verlichte passive radiators goed bewegen aan de zijkant. De accuduur is ook meer dan goed.

Pluspunten

• Accuduur

Minpunten

• Druk geluid

Andy DP 02-12-2020

Stevig toestel met heel wat kracht

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL7 blauw

Een zeer leuk en aangenaam toestel deze LG XBOOM PL7! Bij ontvangst was deze direct verbonden zonder dat we daar veel zoekwerk voor moesten doen, echt heel gemakkelijk in gebruik. Ik zou bijna durven zeggen dat je de handleiding niet nodig hebt, al raad ik wel aan deze toch eens te bekijken voor de andere verborgen mogelijkheden die niet zomaar voor de hand liggen. Deze PL7 heeft heel wat power in zijn mars om de buren al eens te irriteren als je deze volumeknop op maximum zet. Wonen je buren wat verder, geen probleem, je kan deze speaker koppelen met tot wel 100 (!!) andere speakers. Zeker geen probleem dus om aan je gewenst geluidsniveau te geraken. Ook kan je meerdere toestellen verbinden met deze speaker. Zo kan je lekker ruziën over wie zijn lievelingsmuziek er mag spelen. Al zou ik dat ruziën maar achterwege laten en vooral genieten van dit toestel want dat is het zeker waard!

Pluspunten

• mooi geluid
  • Stevig gebouwd

Minpunten

• geen handvat/riempje

Meli 02-12-2020

Witte speaker

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL7 blauw

De speaker getest zowel thuis als werk(op school).
Het is een prima speaker met goed geluid. Alles wijst zich vanzelf, je hebt de handleiding bijna niet nodig. Fijn dat je je mobiel er ook aan kunt opladen. Je kunt hem echt 24 uur gebruiken voordat je hem moet opladen.
Het geluid is goed, de lichtjes aan de zijkant zijn een leuke bijkomstigheid evenals het trillen.
Zelfs in een gymzaal is het geluid voldoende.
Ik vind het wel zwaar om mee te nemen, de andere kant is dat de speaker echt stabiel is en niet snel omvalt. Wat ik mis is misschien een etui of iets dergelijks om hem in mee te nemen ter bescherming.
Kortom, een mooie speaker met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Duur batterij

Minpunten

• gewicht

JKnoops8 30-11-2020

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL7 blauw

Onlangs de XBOOM PL7 mogen testen. De box geeft een mooi, helder geluid. Ook met de hardere muziek stijlen (denk aan hardstyle) geeft de box een goed geluid. Zeker de soundboost is een goede toevoeging. De bijbehorende app die je kan downloaden heeft beperkte functies. Je kan wel muziek doorduwen en de box bedienen qua licht. Maar heel veel voegt de app niet toe. De box is ook relatief zwaar voor het formaat.

Pluspunten

• Heldere klank
  • Sound Booster

Minpunten

• gewicht
  • beperkte functies op de app

Tim 30-11-2020

Prima speaker

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL7 blauw

Het is een prima speaker met een lange batterijduur en prima geluid. Het geluid is diep en er zit prima bass in voor een speaker van dit formaat. Vooral de prijs-kwaliteitverhouding is erg goed. Ook kan de speaker als powerbank gebruikt worden om bijvoorbeeld je telefoon op te laden. Aan de zijkanten zitten lichtjes die je zelf kan bedienen via de app zodat deze bijvoorbeeld de muziek kunnen volgen.

Pluspunten

• Redelijke prijs
  • Prima geluid
  • Goede prijs-kwaliteitverhouding

Minpunten

• Niet waterbestendig
  • Minder zuiver geluid bij hoog volume
  • Weinig opties voor de lichten

R Hurkmans 28-11-2020

Boven verwachting

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL7 blauw

Ik ben deze speaker momenteel aan het testen, nadat ik de kwaliteit heb beoordeeld ben ik gaan kijken naar de prijs. De prijs viel me 100% mee, de speaker heeft een scherpe heldere klank en de woofers aan de zijkant geven voldoende bass. De verlichting van de speaker geeft een extra party sfeer en ook de batterijduur is ruim voldoende.

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding, ik ben zeer tevreden!!!

Pluspunten

• Klank
  • Bass

jeannetstraver 27-11-2020

genieten van je mooiste muziek

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL7 blauw

muziek luisteren is een feestje met dit apparaat, mooi geluid, makkelijke bediening en een lange levensduur van de batterij. Ook leuk dat er licht en de trillingen van de beat te zien zijn

Pluspunten

• lange batterijduur
  • stabiel
  • mooi geluid

Minpunten

• erg zwaar

Lientje1984 27-11-2020

Prachtige speaker, mooi design

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL7 blauw

Soms twijfel je over van alles en nog wat. Dat had ik dus met het kiezen van een speaker, noem het een vrouwending! Nu kreeg ik de kans om de speaker van LG te testen en ik was meteen enthousiast. Mijn eerste indruk is positief en zie ik de voordelen van zo’n speaker in. Er komt een prachtig geluid uit de LG XBOOM GO PL7. Hij is groot van stuk, en dat maakt hem wel een beetje zwaar. Hierdoor vind ik het niet een speaker die ik snel zou meenemen in mijn tas. Daarvoor zou ik denk ik eerder neigen naar de LG XBOOM GO PL5, de middenmaat. Het koppelen van de speaker is eenvoudig en ik heb er eigenlijk alleen bluetooth voor nodig gehad. Het is namelijk niet verplicht om een app te installeren om de speaker te kunnen gebruiken. Dit is alvast het eerste pluspunt wat mij betreft. In de omschrijving stond dat de speaker een leuke lichtshow verzorgd, dankzij de lichtringen. Hier ben ik niet heel erg van onder de indruk en kan ook wel zeggen dat het een beetje tegenvalt. Maar er is een optie om het licht uit te zetten, zo gaat de batterij ook weer langer mee. Wat ik nog een pluspunt vind aan deze LG PL7 is de soundboost knop. Hiermee geef je net wat meer dimensie aan het geluid, waardoor je de muziek veel meer voelt. Tot slot is het idee van de speaker dat je hem overal mee naar toe kunt nemen, maar daarvoor mis ik eerlijk gezegd wel een handige opberghoes om hem te beschermen tegen vuil.

Pluspunten

• soundboost knop
  • design
  • geluid
  • bass

Minpunten

• gewicht
  • lichtshow
  • handvat

FEESTBEEST 27-11-2020

prachtig apparaat

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL7 blauw

Ik heb deze soundbox uitvoerig getest en was echt wel verbaasd van zijn kwaliteiten. De setup was een fluitje van een cent. Het installeren van de bijbehorende app was ook heel simpel en voor de bediening heb je eigenlijk geen handleiding nodig. Alles wijst zich zelf uit.
Het design van het toestel oogt mooi met zijn ronde kanten en voelt ook rubberachtig aan. Precies wat het moet zijn. De party-lights knipperen mee op de muziek en in het halfdonker creeren deze een leuke sfeer. Ze zijn ook helemaal instelbaar met de app. Deze app kan ook alle andere functie zoals volume en soundboost regelen. Door 2 sec de play knop in te drukken wordt de google assistent geactiveerd en kun je daar het toestel ook mee bedienen. Dat vond ik wel een leuke verrassing.

Die app geeft ook de laadtoestand van de batterij weer. Met een volle lading kan de box 24 uur spelen en kan je tevens je smartphone er meer opladen. Een echte powerbank dus.
Het geluid wat deze box fabriceert is in één woord geweldig. De hoge tonen zijn ietsje minder maar door de meridian techniek en de passieve radiatoren, gecombineerd met de soundboost zijn de bassen overweldigd. Je kunt deze voelen als je je hand op de tafel houd waar de box opstaat. De 30W aan volume is ruimschoots voldoende.
Mocht je buiten zitten en het begint plots te regenen…. No problem. De box is IPX5 beschermd tegen spatwater.
Ook de functie van muziekonderdrukking bij een binnenkomend gesprek werkt feilloos. Je kan je gesprekspartner over de box beluisteren.
Mooi apparaat en keigoede sound, zo zou ik het samenvatten

Pluspunten

• mooi design
  • leuke lichtjes
  • prachtige bassen
  • powerbankfuncie
  • stembesturing mogelijk

Minpunten

• hoge tonen ietsje minder
  • op het witte toestel zie je snel vlekken
  • geen lader bijgevoegd (wel kabel)

Kim 27-11-2020

Superleuke kleuren

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL7 blauw

We wilden deze box testen om de voetbaltrainingen van onze dochter op te luisteren. Daar is deze niet echt geschikt voor. Alhoewel er een mooi geluid in zit en hij zeer zeker een esthetische aanwinst is in je interieur mist ie de power om buiten goed hoorbaar te zijn.
Voor gebruik binnenshuis is het zeker een aanrader!

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Lekker geluid
  • Makkelijk te koppelen
  • Leuke kleurtjes

Minpunten

• Mist power om buiten goed hoorbaar te zijn.

Edgar 26-11-2020

Spatwaterdichte box met supergeluid

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL7 blauw

Vorige week deze box ontvangen. Echt heel tevreden over het geweldige geluid. Ook is het model zeer robuust en spatwaterdicht, zodat je hem ook goed buiten kan gebruiken. Batterijduur is zeer goed en ook is de bediening eenvoudig. Kortom een top box

Pluspunten

• Geluid
  • Batterijduur
  • Spatwaterdicht

Robert 26-11-2020

Fijne box, kwalitatieve behuizing, gebuiksgemak

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL7 blauw

Fijne bluetooth speaker. Uit de doos was het meteen plug en play. Handleiding niet nodig. De sound boost knop geeft een voller geluid. Tijdens het klussen in de tuin geen zorgen gehad over de spatjes regen dankzij de waterbestendige behuizing.
Naast het mooie design kent deze box een lange accuduur. Al met al erg tevreden dus.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Geluid

Minpunten

• Gewicht

LizaO 25-11-2020

Robuuste speaker met mooi geluid

Geschreven voor: LG XBOOM Go PL7 blauw

Al een tijdje waren we op zoek naar een goede, wel enigzins betaalbare bluetooth speaker om in te zetten op meerdere plekken in ons huis en de tuin. Mijn man heeft in de garage een crossfit box en dan is het wel lekker dat je muziek een beetje volume en bass heeft en goed knalt. Dat was met deze LG xboom eigenlijk de grote test. En die heeft hij glansrijk doorstaan. Door de sound booster optie wordt de muziek voller, harder en de bass dieper en dat geeft fijne power.
Maar ook voor in de keuken, op de eettafel, in de badkamer; overal mooi geluid.

De kinderen vinden de meeknipperende discolampjes erg cool in de speaker, ik ben erg blij dat je ze af en toe ook uit kunt zetten ;) Dit kan via de app van LG of gewoon op de speaker zelf. In de app heb je ook nog meerdere opties om de verlichting in te stellen (qua snelheid en kleur).

Het ontwerp van de box is mooi en misstaat, zeker in de witte kleur die wij hebben, niet in ons interieur. De speaker voelt robuust aan. Hij is wel wat zwaar om in je tas mee te nemen naar strand of park, maar voor in en om het huis is het een fantastische speaker! Er kunnen tot 3 speakers aan elkaar gekoppeld worden, dus wellicht volgt er bij ons binnenkort een uitbreiding. Ook op de accuduur hebben we niks aan te merken, na een week veelvuldig gebruik nog niet weer hoeven op te laden.

Pluspunten

• krachtig geluid
  • mooi vormgegeven
  • robuust
  • partyverlichting voor een feestje
  • partyverlichting kan ook uit ;)

Minpunten

• zwaar, dus minder portable