Trust Portable Boombox zwart

2x 3 watt
Nikkei BOXX3GY grijs

Nikkei BOXX1PK roze

Nikkei BOXX1PK roze

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.be.

Donaldvb 23-01-2014 Product paar dagen in bezit

Review Trust Portable Boombox
_____________________________________________
Vandaag heb ik de Trust Portable Boombox mogen ontvangen na een mooie aanbieding van 1dayfly.nl

Voordat ik de Boombox wilde bestellen, eerst even gekeken of er reviews waren van deze bluetooth speaker. Helaas waren deze er niet dus besloot ik dan maar de eerste te zijn.

Design:
Allereerst het design,voor iedereen is dit natuurlijk verschillend maar ik vind het ontwerp er strak uitzien, zeker wanneer hij op de tafel staat. Daarnaast is de bouwkwaliteit goed, alleen de knoppen aan de zijkant voelen wat goedkoop aan. Echter zijn de knoppen zeer handig in gebruik dus eigenlijk mogen we hier niet eens over klagen.

Geluid:
Het geluid van de Trust Portable Boombox is zeer goed en toch zeker wel verrassend te noemen.
het geluid wordt prima vormgegeven.

Daarnaast kan de speaker ook vrij hard. Zeker voor in de kamer of badkamer is het geluid echt keihard. Wanneer ik achter mijn pc deze review aan het typen ben heb ik speaker op ongeveer 70% staan. Daarnaast heeft de Bass die uit z’n klein formaat speaker komt mij aangenaam verrast.
Al met al is het geluid dik in orde, zeker gezien het formaat en de prijs!
Conclusie:
Ik ben zeer tevreden met deze aankoop, Trust heeft een prima product gemaakt.
Ik zou deze speaker zeker aan mijn vrienden aanraden & gaat ook zeker heel vaak gebruikt worden.
Een hele leuke speaker voor weinig geld, je zal er geen spijt van krijgen!
Ik geef de geluidservaring een 8.