VeiligKopen.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over VeiligKopen.be.

VeiligKopen.be stelt zich voor

Veiligkopen.be is de grootste internetwinkel gespecialiseerd op huishoudelijke apparatuur. Omdat veiligkopen.be deel uit maakt van een grote organisatie zijn wij in staat onze artikelen tegen zeer gunstige tarieven aan te bieden, hierdoor is ook continuïteit gegarandeerd. Uniek bij Veiligkopen.be, u kunt ook de door u gekocht inbouwapparatuur tegen een zeer gunstig tarief laten installeren (zie voorwaarden) Heeft u vragen dan willen wij deze graag beantwoorden u kunt ons bereiken onder telefoonnummer +31(0)70-3276808

Deze score is berekend op basis van 1233 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.2

Jan Beens 21-11-2018 Via de website gekocht

Goed en duidelijke communicatie

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be

Duidelijk en overzichtelijke website bestelling en afhandeling soepel en correct verlopen,snelle levering.

Adriaan73 20-11-2018 Via de website gekocht

Ruime sortering van producten. Als het gaat om vervanging dan krijg heel snel een goed advies met nog een mooie aanbieding. De tijd van de levering is heel snel en ook nog eens meerdere meldingen op het tijdstip dat de levering plaatsvindt. Je kunt de chauffeur bijna opwachten bij de voordeur. Sneller en beter kan het toch niet. In één woord GEWELDIG!

Arjan W 19-11-2018 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen en snel in huis

Prima webshop, overzichtelijk en makkelijk in omgang. Zelf je leverdatum bepalen en keurig op afspraak geleverd.

Kaatje 18-11-2018 Via de website gekocht

veilig kopen.nu maakt beloftes waar

De prijs was het bewijs, andere internet shops konden niet direct leveren (onder voorbehoud of de fabrikant het op voorraad heeft) veiligkopen.nu kon wel leveren.
Totaal bedrag van bestelling was de laagste die ik kon vinden en geen backorder.
Site is duidelijk,
Voor 23.00 uur besteld volgende dag levering, zelf ander dag plannen kan ook , heb dit gedaan(dag later).
Geen bezorg kosten.
Vervoerder Dynalogic leverde volgens afspraak en hield de klant goed op de hoogte

Ronald 17-11-2018 Via de website gekocht

Goede afleverservice

Concurrerende prijzen maar vooral heel goede aflevering: vanaf het moment van bestellen wordt je precies op de hoogte gehouden van het aflevertijdstip. Dat is nogal een verademing tov andere bezorgdiensten.
T.a.v. de prijzen: op de vergelijkingssites wordt vermeld dat er geen afleverkosten zijn. Die zijn er inderdaad niet, maar er is wel een afhaalkorting dus als je in de buurt van Leiden / Alphen a/d Rijn woont kan het nuttig zijn om daar rekening mee te houden.

Keunen 17-11-2018 Via de website gekocht

Prima advies!

Voor een concurrerende prijs leveren ze goederen waarover je bijna direct een antwoord krijgt als je een vraag hebt. Prima geholpen en snelle levering. Ook voor de levering krijgt je een mail met een tijdvak waarbinnen je de chauffeur kunt verwachten. Als ik nog een keer iets nodig heb, dan weet ik waar ik moet zijn.

Tineke 16-11-2018 Via de website gekocht

klantvriendelijk

duidelijke website. hoewel het uitgezochte artikel niet meer leverbaar was, is mij een goed alternatief gedaan. na een goed telefonisch/en mail contact, heb ik gekozen voor het alternatief.

Louay. E. 15-11-2018 Via de website gekocht

De beste prijs voor de beste kwaliteit...

De beste prijs voor de beste kwaliteit...Zeer tevreden, goede service ...
Bosch is een van de beste merken. en met De WAT28320NL ben ik zeer tevreden, na de prijsvergelijker kwam ik bij veiligkopen.nu.
Gebeld en ze hadden 60 stuks in voorraad ...! dus geen kleine zaak . communicatie was snell en keurig. ingeleverd en aangesloten met een professionele manier... Alles gedaan zonder mijn huis te verlaten...beter kun je niet hebben...

Kevin 14-11-2018 Via de website gekocht

Vind het een goeie winkel met veel keus en goeie prijzen. Met track en trace code alles goed te volgen bezorgers top en netjes op tijd afgeleverd.

Nathalie 13-11-2018 Via de website gekocht

Top!

Mooie Zanussi wasmachine uitgekozen op maandag en dinsdag netjes geleverd. Ik werd een half uur voor de levering gebeld om mij te vertellen dat ze onderweg waren. Eenmaal hier is de wasmachine netjes in de huiskamer gezet (drempelservice) zonder enige beschadiging. Dit was mijn tweede bestelling via VeiligKopen. Zeker een aanrader!

Henry 13-11-2018 Via de website gekocht

bestelling makkelijk en aflevering precies wat ze beloven

het belangrijkste ze waren het goedkoopst en afhandeling prima zo als je mag verwachten website ook zeer overzichtelijk

Ludo Nulens 12-11-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service!

Zondag besteld, maandag thuis geleverd op de plaats waar het moest zijn!
toestel wat ik had besteld was niet voorradig, maar ik kreeg een duurder toestel voor de zelfde prijs, geweldig toch!
Ik werd perfect geïnformeerd over de levertijd.
De was machine doet het trouwens ook zeer goed, een verder review over de machine kan ik nog niet geven, kan pas na een maand gebruik.

Robert 12-11-2018 Via de website gekocht

Niet voor niets terugkerende klant

Vorig jaar mijn hele keuken gevuld met A-merk apparatuur. Nu dit maal de keuken van mijn schoonzus. Wederom erg goede service. In beide gevallen niet hoeven 'leuren' om korting maar ongevraagd gekregen. En dit terwijl de winkel ook het goedkoopst uitkwam op deze site. Knap staaltje klantbinding!

Bosma 12-11-2018 Via de website gekocht

Aankoop wasmachine

Wij hebben een wasmachine gekocht bij Veiligkopen. De communicatie met dit bedrijf verliep heel goed en de levering was precies volgend afspraak . Wij konden de wasmachine bij dit bedrijf voor de laagste prijs kopen en hebben afspraken, afhandeling en levering als zeer betrouwbaar ervaren.

Franke 12-11-2018 Via de website gekocht

helemaal top

even bellen voor goed advies en de volgende dag in huis gebracht tot in de keuken
voor een mes scherpe prijs
En nu een geweldige stoom oven

Gerard 11-11-2018 Via de website gekocht

Perfect geleverd conform afspraak,scherpe prijs!

Goede website met veel info, ook aan de telefoon vriendelijke behulpzame mensen
Zeer scherpe prijs , speciale prijs bij extra veel kopen in een keer!

Lydia 11-11-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd en super service

Overzichtelijke shop. Goedkoper dan andere winkels. Verzendkosten zijn wat prijzig waardoor het product in mijn geval uiteindelijk evenveel koste als in een andere winkel. Verschil was dat zij het de volgende dag konden leveren en ik bij andere winkels twee tot vier weken moest wachten.

rc.regout 11-11-2018 Via de website gekocht

geweldige service

mooie site en geweldige service apparatuur zonder schade afgeleverd en de koerierdienst
was erg vriendelijk hij kon oude apparatuur niet mee nemen omdat hij overvol zat in de vrachtauto liet hij mij ook zien nou belde gelijk veiligkopen op en werd op advies van de koerier een andere dag ingeplant zonder problemen om op te halen had wel verteld dat de oude apparatuur dan buiten staat en dan zijk nat zou zijn werd aantekening van gemaakt door veiligkopen en ook niet moeilijk overgedaan dat noem ik nou service harstikke tevreden als nieuwe klant met mooie hooge korting op apparatuur van mij een dikke 10

Mgv 10-11-2018 Via de website gekocht

Erg goed geholpen

Ik had last minute een inbouw koel/vries combinatie nodig. Deze moet dus ook ingebouwd worden. Communicatie erg goed en levering snel. Inbouw gaat ook heel snel plaatsvinden, waar ik erg blij mee ben. Tot nu toe echt super en raad ik iedereen aan.

Anita 10-11-2018 Via de website gekocht

Hele goede service

Deze week een vaatwasser besteld bij veilig kopen.nu.
Na lang zoeken op het web een machine gevonden die ik graag zou willen en ook bestelde en betaalde.
Bij de bevestigingsmail met factuur kreeg ik het bericht dat mijn keus niet meer leverbaar was en kreeg ik een "gratis upgrade'' naar een duurdere machine van hetzelfde merk met nog meer mogelijkheden!
Mijn complimenten voor de snelle levering en goede mail/telefoon contacten!
VK720007

Elize paauw 09-11-2018 Via de website gekocht

Zeer tevrede service

In tegenstelling tot sommige andere bedrijven komt dit bedrijf wel zijn belofte na. De belofte van voor 22.00 besteld de volgende dag in huis. Daar kunnen andere bedrijven nog wat van leren! Goed geregeld.

Frank Thijssen 09-11-2018 Via de website gekocht

Perfecte service, én doen wat ze beloven!

Ik vindt jullie een hele duidelijk website hebben, en vooral heel scherpe prijzen.
Voor 20:00 uur besteld morgen in huis, en het klopt ook nog. Ik had mijn product (inductiekookplaat) 20 uur later al gemonteerd in mijn keuken. Toppie!

P. Koopmans 09-11-2018 Via de website gekocht

Helemaal volgens verwachting!

Veilig kopen.nu heeft een website met duidelijke productinformatie. Bij vragen krijg je snel een adequate reactie. De service is dik in orde. Bovendien voldoen de twee gekochte magnetrons helemaal aan de verwachtingen.
Kortom, veilig kopen maakt waar wat er beloofd wordt.

Henk 09-11-2018 Via de website gekocht

Snel en correct

De overzichtelijke site van veiligkopen.nu maakt het zoeken, vergelijken en bestellen wel heel makkelijk . De bestelde combioven werd de volgende dag correct en binnen het vooraf besproken tijdvenster afgeleverd .

Nergens goedkoper is geen loze kreet, kortom : een shop ervaring zoals internet winkelen bedoeld is .

Blom 09-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige Service

Super geholpen aan de telefoon. De vaatwasser die we wilde was er niet meer waardoor we een betere kregen.

Alex 08-11-2018 Via de website gekocht

Prima communicatie en bezorging (via Dynalogic).

Prima communicatie en bezorging (via Dynalogic). Ook aparte mail wordt snel beantwoord. Mijn magnetron was niet direct leverbaar. Ik werd keurig ook de hoogte gesteld. Bovendien duurde het wachten slechts een paar dagen.

Hans 07-11-2018 Via de website gekocht

Prima service, snelle levering

We hebben onze nieuwe vaatwasser bij veiligkopen.nu besteld vanwege de lage prijs en de goede service. We kregen de opvolger van het door ons bestelde type vaatwasser geleverd omdat het door ons bestelde type niet meer leverbaar was, zonder meerprijs. Ook de € 50,00 cashback die voor het nieuwe type niet gold, hebben ze keurig op de prijs in mindering gebracht. Top!

Ingrid 07-11-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service!

Zeer tevreden over onze aankoop van de AEG wasdroger type T7DBN400. Bij veilig kopen.nu was deze wasdroger het goedkooptst. Dus vandaar onze keuze keuze voor veilig kopen.nu. De wasdroger werd de volgende dag keurig bezorgd en voor een kleine meerprijs is deze op de 2e verdieping geplaatst. Over de werking van de wasdroger kan ik helaas nog niks zeggen. Maar hoop dat we met deze wasdroger meer geluk hebben als met onze vorige wasdroger van Samsung die het helaas na 4 jaar al begaf.

Henk 07-11-2018 Via de website gekocht

Er wordt meegedacht bij een probleem

Zoals veel kopers, koop ik ook niet zonder eerst de reviews gelezen te hebben.
Na alle maten goed te hebben gemeten voor een inbouw oven, bleek onze oude iets minder diep te zijn waardoor deze niet helemaal erin paste, dat is een probleem.
Na hierover gemaild te hebben en gebeld, zijn er vervolgens ideeen aangedragen , waar we wat mee konden. Het probleem werd opgelost met de hulp van de verhuurder van het huis en wij zijn zeer tevreden.

mevr m de blok 07-11-2018 Via de website gekocht

goede service

deze shop kwam uit met de goedkoopste prijs voor mijn afzuigkap goede snelle service per telefoon goed bereikbaar en behulpzaam

John 07-11-2018 Via de website gekocht

Super blij met de service van Veilig kopen. nl

Allereerst de goedkoopste afzuigkap dan dezelfde bij andere leveranciers. Snelle service. Heel goede informatie via de mail overdekt levering. Zelfs de chauffeur heeft een naam met foto. Veilig gevoel. En als klap opdracht vuurpijl: De oude afzuigkap werd naardeze site.meegenomen. De volgende keer ga ik rechtstreeks

Teleurgesteld 06-11-2018 Via de website gekocht

Verkeerde type geleverd

Na lang oriënteren op een nieuwe wasmachine uiteindelijk gekozen voor een als uitstekend beoordeeld, maar niet meer zo gangbaar type: de nieuwste types zijn me te langzaam. Gelukkig bood veiligkopen.nu deze wasmachine nog aan, en vandaag werd hij geleverd. Maar het was de juiste wasmachine helemaal niet!
Gebeld naar veiligkopen.nu. Hoewel ze mijn uitverkoren wasmachine niet meer in voorraad hebben, bieden ze deze nog wel aan omdat die zulke goede reviews heeft gekregen. En als een klant dan zo naïef is om die inderdaad te bestellen, leveren ze zonder overleg een nieuwer, vergelijkbaar type, dat helaas wel veel langzamer werkt. Veiligkopen.nu betitelt deze gang van zaken als 'heel normaal'. Maar ik voel me bedrogen. En ik weet niet wat ik nu moet doen. Mijn oude wasmachine hebben ze meegenomen, en ik kan niet nog een dag verlof nemen van mijn werk om deze langzame machine te laten ophalen en (beslist door een ander bedrijf dan veiligkopen.nu!) een andere te laten leveren.
De levertijd zou eerst aangegeven worden in een tijdvenster van twee uur; dat werd in een volgend mailtje vier uur, en uiteindelijk 'ergens tussen 13.00 en 18.00 uur'.
Ook maakten de mensen die de wasmachine kwamen installeren een paar slordige fouten (optillen aan de voorkant, snoer onder de machine).
Bedrog en onzorgvuldigheid: slechte beurt van veiligkopen.nu.

Hendrikje 06-11-2018 Via de website gekocht

Bijzonder goede service

Vandaag de magnetron ontvangen. Zowel de bestelling als de bezorging waren perfect. Meteen een bevestigingsemail en bij de bezorging een half uur van te voren een SMS. Dat werkt ook perfect. Heel tevreden met dit bedrijf. Top

Ruud 06-11-2018 Via de website gekocht

Snelle service!

Gisteren 20:30 besteld VK719543 en nu is de droger al binnen, super fijn en snel.
Ook nog eens de goedkoopste!

zwolsman 05-11-2018 Via de website gekocht

goede service

thuis de juiste kookplaat uitzoeken
keurig een mail ontvangen dat de levering wat later werd i v m niet op voorraad zijn
zodra artikel op voorraad was, weer een mail gehad, waarop ik door kon geven welkedag de voorkeur had om te leveren

John van der Coelen 05-11-2018 Via de website gekocht

Zeer aangename, perfecte en snelle service !!!

Wij hebben sinds kort een nieuwe inductieplaat gekocht. Deze werd 2 werkdagen later op zeer nette manier geïnstalleerd. Na de installatie werd de werking uitgebreid getest en uitgelegd. Kortom, zeer nette en perfecte service.

Menno 05-11-2018 Via de website gekocht

Zeer prettig zaken doen!

Op zondag gebeld voor een omruiling van een afgeleverde combi oven. Gelijk adekwaat afgehandeld en omgeruild voor een nieuwe. Meteen ook maar een stoomoven besteld aan de telefoon, deze is ook net geleverd. Lage prijzen en zeer service gericht personeel.

Urbain en Brigitte Goossens -Croegaert 04-11-2018 Via de website gekocht

Superveilig kopen

Reeds geruime tijd hadden we het plan om een Boretti Robusto met hoes te bestellen. We hebben wat afgewacht, misschien was het voordeliger om een BBQ aan te schaffen in de herfst of de winter. Toen de prijzen aantrekkelijker werden en we online wilden bestellen, zag mijn echtgenoot een extra voordelige aanbieding op veilig kopen.nu, wat voor ons onbekend was. Mijn echtgenoot was direct overtuigd door de thuiswinkelwaarborg en het shopskeurmerk.
maar de naam van de leverancier gaf mij een onveilig gevoel.
Ik ben dan de reviews gaan lezen en deze hebben mij over de streep getrokken.
We hebben dinsdag 30 oktober rond 22 uur besteld en kregen enkele minuten later een orderbevestiging met bestelnummer en de faktuur, die eveneens zal dienen als garantiebewijs. Onmiddellijk kregen we ook een afspraakbevestiging van My Dynalogic ( vervoersmaatschappij) met de vermelding van levering op woensdag. Bijna onvoorstelbaar dat het zo vlug ging.
Woensdagmorgen 8u. kregen wij het bericht dat we onze levering mochten verwachten tussen 11u15 en 14u15. We kregen ons pakket om13u15, geleverd met een opvallend propere bestelwagen. Vriendelijke mannen brachten de BBQ naar de juiste plaats met de vermelding wat we konden doen indien het ons niet beviel of indien er een probleem zou zijn. Ook het pinnen verliep vlot. Het is heel duidelijk een geoliede gang van zaken.
Gezien deze supervlotte en correcte afhandeling van onze aankoop, zijn we overtuigd in de toekomst eerst te kijken bij "veilig kopen.nu" .

ordernummer VK718193

Mira Van Rumpt 04-11-2018 Via de website gekocht

Goede klantenservice.

Goede service alleen jammer dat de levering langer duurde dan beloofd.
Zou volgende dag geleverd worden. Hele dag thuis itten wachten en krijg je einde van de dag bericht dat ze niet kunnen leveren. Gelukkig de dag erna wel geleverd.

B Bakker 04-11-2018 Via de website gekocht

Perfekt! Plus gratis upgrade??

Na een keuze te hebben gemaakt welke wasdroger het ging worden, was veilig.nu zeer scherp geprijsd.
Na de bestelling te hebben geplaatst bleek het gewenste type niet op voorraad en werd voor dezelfde prijs een duurder type geleverd. Super netjes en ben erg blij met mijn wasdroger.

B.Bollen 04-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en snelle levering.

Heb gekozen voor deze schop om de prijs en de kwaliteit en de snelle levering.een 10 voor deze webschop.

Jan 03-11-2018 Via de website gekocht

Goede website en prima service

Informatieve site, goedkoopste aanbieding. Het bestelde type was niet meer leverbaar, duurdere type geleverd zonder extra kosten.

Wim Peitsman 03-11-2018 Via de website gekocht

Perfecte machine Samsung WW70J5426 Dw

Veiligkopen .nl maakt wederom waar wat ze aanbieden.
Nu was het een Samsung wasmachinne
Een mooi uitelijk van de machinne
Energie zuinig, geluid arm met wassen en centrivugeren
Makkelijke en vlot leesbare handleiding.

GLIN 03-11-2018 Via de website gekocht

Net dat tikkeltje meer als service

Ze proberen je steeds bij te staan. Dat tikkeltje extra aan service is dat ze heel makkelijk bereikbaar zijn, je kan je namelijk kosteloos laten terugbellen. Ook bij levering door hun partner kan er in real time gevolgd worden wanneer deze geleverd worden.

De gemaakte afspraken worden nagekomen, echt top

Rutger 03-11-2018 Via de website gekocht

Super service bij beschadiging door vervoer

In eerste instantie gekozen voor de site door de aantrekkelijke prijs.
Toen de afzuigkap bij bezorging beschadigd bleek, gebeld. Zonder dat ik iets hoefde te bewijzen, werd de omruil-actie in werking gezet (beschadigde ophalen, nieuwe leveren). Het regelen ging allemaal op basis van mijn telefoonnummer, aan de hand waarvan de medewerker al mijn gegevens direct paraat had.
2 Dagen later was de nieuwe afzuigkap in huis.
Kortom: Top service!

Yvette 03-11-2018 Via de website gekocht

Echte aanrader!

Je ontvangt direct een duidelijke bevestiging van je bestelling. Het pakket is via track en trace goed te volgen. Aardige bezorger is stipt op tijd!

Leny 03-11-2018 Via de website gekocht

Tevreden!

We zijn blij met onze Amerikaanse koelkast die keurig afgeleverd is. Ook de prijs was bij veilig kopen nu het scherpst! Normaal ben ik niet zo van hoge cijfers geven maar ik heb geen aanmerkingen..

Koopveilig nl 02-11-2018 Via de website gekocht

Snel weer schoon en fris

Lekker om s avonds een nieuwe wAs😀machine te bestellen en de volgende dag gewoon te kunnen draaien keurig geplaatst en geen rommel achtergelaten top👍🏻

Sanno 02-11-2018 Via de website gekocht

Prima, vlotte service!

Mijn nieuwe wasmachine was hier € 50,- goedkoper dan bij BCC. Was vergeten bij het bestelproces aan te vinken dat mijn oude meegenomen moest worden, maar kon dit simpel alsnog telefonisch regelen. Donderdag besteld, vrijdag geleverd door twee sympathieke jongens!

Krisken 01-11-2018 Via de website gekocht

Heel goede service

Heel goede levering op tijd . Contact met verantwoordelijke van de winkel ook prima . Scherpe prijs van het product en goed verpakt . Oude frigo recupel meegenomen . Enkel 1 minpuntje was dat het toestel om te pinnen geen verbinding maakte waardoor ik niet kon betalen aan huis,maar dit is waarschijnlijk de fout extern . Opgelost door geld te gaan pinnen aan kastje . Mensen hebben 10 min gewacht .