VeiligKopen.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over VeiligKopen.be.

VeiligKopen.be stelt zich voor

Veiligkopen.be is de grootste internetwinkel gespecialiseerd op huishoudelijke apparatuur. Omdat veiligkopen.be deel uit maakt van een grote organisatie zijn wij in staat onze artikelen tegen zeer gunstige tarieven aan te bieden, hierdoor is ook continuïteit gegarandeerd. Uniek bij Veiligkopen.be, u kunt ook de door u gekocht inbouwapparatuur tegen een zeer gunstig tarief laten installeren (zie voorwaarden) Heeft u vragen dan willen wij deze graag beantwoorden u kunt ons bereiken onder telefoonnummer +31(0)70-3276808

Deze score is berekend op basis van 1094 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.2

Jeroen 19-07-2018 Via de website gekocht

Prima winkel met goede service

Goede, snelle reacties per mail, zelfs op zondag. Makkelijk betalen en zelf leverdatum online kiezen.
Levering ging ook vlekkeloos en betalen bij levering was geen probleem.

Ik zou bij de volgende aankoop eerst weer hier kijken.

suyari 19-07-2018 Via de website gekocht

Goeie service, goed produkt, heel tevreden

Het is een goede duidelijke shop, produkt voldoet prima en de service was heel erg goed. We zijn heel erg tevreden met onze aankoop.

Laura 19-07-2018 Via de website gekocht

Goede service, levering volgens afspraak

We hebben voor Veiligkopen gekozen vanwege de concurrerende prijzen en de grote collectie producten. We konden onze bestelling een aantal weken later pas laten leveren zodat het precies op tijd kwam voor de installatie van onze keuken. Dat was ideaal.
We wonen op de eerste verdieping en de producten werden tot in ons appartement gebracht, uistekende service dus wat ons betreft.
Tot slot, de bereikbaarheid (mail/telefoon) van deze shop is erg goed.

hans k 19-07-2018 Via de website gekocht

supersnelle levering

meerder internetwinkels bekeken maar deze was het snelst met leveren.
gekozen voor deze winkel in verband met de scherpe prijs en snelle levering
winkel antwoord snel op email
de koelkast zelf geinstalleerd, is best te doen, gewoon rustig de gebruikshandleiding doornemen.
de koelkast is stil, en heeft veel licht door de ledlamp
jammer is wel dat in vergelijking met onze 20 jaar oude pelgrim we er zo,een 20 liter inhoud op achteruit zijn gegaan
dat zal wel komen doordat deze beter geisoleerd is a+++

Fam dangremond 18-07-2018 Via de website gekocht

Duidelijk service

Duidelijke site. Snel met de verwerking. Duidelijk mail. Heb mijn wasdroger onder anderen bij hun besteld omdat zij de goedkoopste waren

John Bond 18-07-2018 Via de website gekocht

Beste prijs en beste service!

Het product was veel goedkoper dan de concurrentie. Service was top en de bezorging snel en precies volgens de planning. Super!

RS 18-07-2018 Via de website gekocht

Prima

Ik winkel hier al jaren online. Prima service, goede producten en altijd laag geprijsd. Kwaliteit is constant hoog

Staf 18-07-2018 Via de website gekocht

Afhandeling TOP !

Zeer goede web winkel , geen enkel probleem ondervonden bij afhandeling !
Levering dag zelf mogen bepalen.
Dus prima !

H. Hoebink 17-07-2018 Via de website gekocht

goede service

heldere website, vriendelijke benadering van de servicedesk, snelle afhandeling van betaling, snelle bezorging.

Martin 17-07-2018 Via de website gekocht

Alles klopt en zonder inspanning product kopen.

Vanaf de eerste mail vraag , tot bestelling zeer correct en echt duidelijk. Ik kan het niet met een andere firma vergelijken,daar deze er uitspringt,en zeer goed overkomt.

janine 16-07-2018 Via de website gekocht

goede en snelle levering

de website is overzichtelijk en de menu's en rubrieken zijn goed. mooie prijzen.duidelijke omschrijvingen.

Sjoerd 14-07-2018 Via de website gekocht

No nonsense; doen wat ze beloven

No nonsense; doen wat ze beloven. Track and trace is goed (evt. Beter live volgen op de route). Scherpe korting t.o.v. CoolBlue.

Kees 14-07-2018 Via de website gekocht

Uitstekende website en bezorging conform afspraak

Vrijdag besteld en zaterdag conform belofte de vaatwasser in huis. Zeer vriendelijke bezorgdienst. Niet de allergoedkoopste maar bezorgen daarentegen wel de volgende dag wat niemand anders lukte. Top!!!

Amine 13-07-2018 Via de website gekocht

Gasfornuis

Het is veilig om te bestellen, is wat goedkoper dan andere winkels voor de zelfde kwaliteit.
Levering was perfect goed geholpen met het tillen.
Positief zeker als je veilig voor de zelfde kwaliteit besteld.
Ben zeer tevreden met mijn nieuwe gasfornuis.
Ordernummer:VK694398
“Actie”

Esther Schipper 13-07-2018 Via de website gekocht

Goede prijs/kwalteit verhouding. Snelle levering.

Fijn dat het mogelijk is om de bestelling te volgen en van de vervoerder Dynalogic op de hoogte te worden gehouden van aflevertijd.

Frans 13-07-2018 Via de website gekocht

Niks op aan te merken!

Alles volgens afspraak ! En zoals besproken in mail ! Geen op of aanmerkingen . Levering op tijd en vlot.

Marjolein 13-07-2018 Via de website gekocht

Ondanks dat het apparaat niet op voorraad was, toch een snelle levering! Ook de goedkoopste onder de aanbieders van het apparaat.

Sylvie 12-07-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Dit bedrijf speelt kort op de bal. Je wordt prima op de hoogte gehouden en het zegt wat het belooft. Betrouwbaar dus, ook al koop je 'slechts' via de website.

Iwan 12-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering. Netjes naar 1e verdieping gebracht. Top!!!!

Top service. Goed rekening gehouden met de extra wensen die wij hadden. Goedkoop en ook nog eens snel. Nette en bezorgers. Goede keuze geweest om hier de aankoop te doen.

peter 12-07-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Een dag na aanschaf gelijk netjes bezorgt vooraf duidelijke instructie hoelaat de bezorging plaats zou vinden.

Agnes 12-07-2018 Via de website gekocht

Prima Service

ik vind het een goeie winkel en zou het zeker aanbevelen. Snelle service en correcte levering. Bedankt!!!

Christina 10-07-2018 Via de website gekocht

bijna te mooi om waar te zijn!

Prima service. Was verbaasd over de scherpe aanbieding voor mijn nieuwe BBQ inclusief hoes t.o.v. andere aanbieders.

Eefje 10-07-2018 Via de website gekocht

Supersnel bezorgd en aangesloten

Binnen een dag mijn wasmachine binnen. Vriendelijke bezorgers die de nieuwe wasmachine voor me aansloten en de oude moeiteloos meenamen. Ook het eerste testprogramma werd meteen aangezet. Over de machine zelf kan ik nog niets zinnigs zeggen. Eerste wasje zit erin en de indruk is goed (fijn stil!)

Jim 09-07-2018 Via de website gekocht

Snel en goed

Bestelde vaatwasser was niet meer leverbaar. Vervangend exemplaar was een duurder type met betere specificaties dan besteld. Voor dezelfde prijs en binnen 24 uur geleverd. Mijn complimenten!

F van Luijtelaar 07-07-2018 Via de website gekocht

Een goede prijs èn snelle levering!

De keuze viel op deze shop omdat zij de gunstigste prijs vroegen. Ook de snelle service sprak aan.
Het artikel is keurig volgens afspraak thuisbezorgd.

Henri Geerts 07-07-2018 Via de website gekocht

Perfecte service!

Eenvoudig en overzichtelijk! Mooie vergelijking mogelijk. Alles makkelijk te vinden. Grote variatie van prducten

Annemieke 06-07-2018 Via de website gekocht

Duidelijke website met concurrerende prijzen.
‘s Avonds om acht uur wasmachine besteld, volgende dag keurig op tijd geleverd, op de plaats gezet en aangesloten.
Zeer tevreden!

Jacco 04-07-2018 Via de website gekocht

Een aanrader.

Perfecte prijs en dito service. De wasmachine gaf de geest en moest snel worden vervangen. Zoeken naar de beste prijs en ook nog eens een snelle levering brachten ons bij veiligkopen.nu
De door ons bestelde machine was niet meer leverbaar en is keurig vervangen door een duurder exemplaar.

De bestelling verliep probleemloos en ook de levering was perfect op tijd en in orde.

Jacqueline 04-07-2018 Via de website gekocht

Super service, geen verassingen!

Na de bestelling, keurig afgeleverd. Je wordt helder en duidelijk op de hoogte gehouden van het leveringsproces. Zeker een aanrader.

Jan 04-07-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

De vaatwasser die ik bestelde was niet meer leverbaar. Direct na mijn aankoop werd ik per mail geïnformeerd dat ik een duurder type van het ze.fde merk kreeg tegen dezelfde prijs, dit terwijl hij zeker €100 duurder was op diverse websites.

Margo 02-07-2018 Via de website gekocht

Prima service

Gebruiksvriendelijke shop, prima aanbieding zelfs een duurder apparaat voor dezelfde prijs omdat het bestelde apparaat niet meer voorradig was. Duidelijke afspraak over tijd van aflevering. Mail en sms voor aankomst bezorgdienst. Oude apparaat meegenomen.

Anny Nelemans 28-06-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden met de service

We hebben voor deze shop gekozen omdat het een Goede prijs was en gemakkelijk te bestellen en de aflevering is naar te vredenheid afgehadeld

MBB 28-06-2018 Via de website gekocht

Het gemak dient de mens

Gevonden op google, duidelijke site "NO NONSENSE" , ruim voldoende aanbod en duidelijke omschrijvingen.
Waarborgfonds aangesloten, en tijdens plaatsing van de bestelling je voorkeur voor afleveren geregeld.
In mijn geval de volgende dag bezorgt, en werd op de hoogte gebracht van te verwachten tijd.

Therese 27-06-2018 Via de website gekocht

Prima communicatie.

Duidelijke website. Ruime keuze. Hele goede klantenservice. Goede prijzen. Kortom: TOP! 5 keukenapparaten besteld en keurig op de dag naar keuze bezorgd door vriendelijke bezorgdienst.

Christophe van beeck 26-06-2018 Via de website gekocht

Levering en opvolging kan beter!

Wij hebben op een zaterdag onze nieuwe wasmachine betaald, speciaal op het belgische rekeningnummer. Dit moet normaal op maandag op de rekening staan en dan zou je zoals verwacht de wasmachine op dinsdag aankrijgen. Men heeft pas op donderdag kunnen nakijken of het geld op de rekeing stond. Dit vinden wij niet ok en druist in tegen de leveringsbeloften van de winkel.

Jan Willem 26-06-2018 Via de website gekocht

Snelle service en reacties

We hadden een andere vriezer besteld, deze was niet meer voorradig. Krijgen erg goede alternatieven aangeboden. Door de snelle reacties en het aangesloten zijn bij de waarborg besteld via veilingkosten.nu

Daniel 25-06-2018 Via de website gekocht

Aankoop inbouwoven

Scherpe prijs, levert exact volgens afspraak. Tracking van zending en een sms met timeslot levering. Klasse.

Cor 25-06-2018 Via de website gekocht

Een perfecte afhandeling en levering van de aankoop

De shop is goed georganiseerd. We hebben de opdracht geplaatst , betaald en de gemaakte afspraken zijn keurig nagekomen.

Derk Jan 23-06-2018 Via de website gekocht

Goeie site, met track en tracé en binnen 24 uur geleverd

Inductiekookplaat ging stuk, veiligkopen.nu was de goedkoopste, na checken van deze site vond ik alleen maar lovende berichtjes, dus toen maar besteld om 19.30 en volgende dag om 14.00 geleverd door Dynalogic die je keurig op de hoogte houdt, werkelijk een 10, dat kan gewoon niet beter

Linda 22-06-2018 Via de website gekocht

Heel snelle service

Wij hebben voor kieskeurig.nl gekozen, omdat we er de toestellen die we gekozen hadden, voor een voordeligere prijs vonden.
En heeeel snel bediend werden.

Lisa 21-06-2018 Via de website gekocht

Fantastische service!

Heldere communicatie, snelle levering met precieze tijdsaangave van het levermoment en fantastische services in ons geval was onze bestelling op eens niet meer voorradig en ons is meteen een veel beter product voor dezelfde prijs aangeboden

René 21-06-2018 Via de website gekocht

Super service en turbo levering !

Vaatwasser besteld voor volgende dag levering. Was ook heel scherp geprijsd. Bleek deze uitverkocht te zijn maar kregen tegen dezelfde prijs de nieuwere en duurdere uitvoering de volgende dag geleverd. Top !

Miek 21-06-2018 Via de website gekocht

Uitstekende verwachtingsmanagement

Ik heb bij deze zaak een bbq gekocht. Een prettige site om doorheen te gaan. Het bestellen een feestje. Waarom? Je krijgt de kans om aan te geven wanneer je je bestelling wilt ontvangen. Aangezien mijn bestelling niet volledig geleverd kon worden ( wat al duidelijk op de site vermeld stond) werd ik zekerheidshalve gebeld voor verdere afstemming. Na 2 x bellen en geen beantwoording van mijn kant stuurde ze mij een mail met verzoek om contact op te nemen. Dit vervolgens gedaan en afspraken gemaakt. Deze werden keurig via de mail bevestigt. Bestelling prima op tijd geleverd.

Rik 21-06-2018 Via de website gekocht

Voorbeeld van levering en communicatie!

Heb snoerloze stofzuiger besteld. Zeer snelle bevestiging, factuur en info over de levering. Ook een pluim voor de levering!

Kub 20-06-2018 Via de website gekocht

ik heb een inventum oven besteld, deze heb ik zondag avond besteld, levering stond op dinsdag, ze hebben het dinsdag ook bezorgd. Site vind ik ook heel gebruiksvriendelijk je kan makkelijk bestellen.

Hilly Lucassen 19-06-2018 Via de website gekocht

Goeie Service en snelle levering

Goeie website je kunt er makkelijk bestellen, goed overzichtig en je wordt goed op de hoogte gehouden het is echt een aanrader

arnoenilse 19-06-2018 Via de website gekocht

zeer snelle levering en goed verpakt.

eerst maar even op deze webshop gegoogled, kende het niet.
Deze webshop kan zich gewoon meten aan Coolblue mbt service.
Zeer snel en netjes in de de keuken afgeleverd. En waren de goedkoopste ( ook niet onbelangrijk)

Evelien 16-06-2018 Via de website gekocht

Stipt klantvriendelijk

Ik heb voor deze shop gekozen vanwege de prijs , zelfde product was hier het goedkoopst. Daarnaast een korte levertijd.

T vriens 15-06-2018 Via de website gekocht

Echt grandioos alles volgens afspraak perfecte service

Echt geweldig zou iedereen aanbevelen super echt vriendelijk geholpen echt kwaliteit goede advies Alles netjes meegenomen

Tryntsje Veenstra 14-06-2018 Via de website gekocht

Super snel , Super Service

De website is duidelijk en gebruiksvriendelijk, de producten duidelijk omschreven en onze bestelling was snel geplaatst,we kregen direct een orderbevestiging en een bericht wanneer product werd geleverd, op de geleverde dag kregen we een up date hoe laat het product werd geleverd en deze tijd klopte, koerier was vriendelijk en behulpzaam.
Alles was top, zeer tevreden.