VeiligKopen.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over VeiligKopen.be.

VeiligKopen.be stelt zich voor

Veiligkopen.be is de grootste internetwinkel gespecialiseerd op huishoudelijke apparatuur. Omdat veiligkopen.be deel uit maakt van een grote organisatie zijn wij in staat onze artikelen tegen zeer gunstige tarieven aan te bieden, hierdoor is ook continuïteit gegarandeerd. Uniek bij Veiligkopen.be, u kunt ook de door u gekocht inbouwapparatuur tegen een zeer gunstig tarief laten installeren (zie voorwaarden) Heeft u vragen dan willen wij deze graag beantwoorden u kunt ons bereiken onder telefoonnummer +31(0)70-3276808

Deze score is berekend op basis van 697 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ricardo 31-05-2020

Top service en apparaat keurig geleverd. Oorspronkelijk besteld artikel bleek niet leverbaar te zijn, artikel werd keurig voor een duurder en vaatwasser van betere kwaliteit vervangen. Ik zal dit bedrijf zeker aanbevelen.

Smahane 31-05-2020

Gister avond een wasmachine besteld en werd vandaag al in de middag geleverd! VK862506

Supper service en ook nog ontzettend klantvriendelijk!! Aanrader voor iedereen 😍

Steyn Rijlaarsdam 30-05-2020

Op vrijdag 29 mei 's avonds met schoonzoon overlegd welke nieuwe vaatwasser de kapotte moest gaan vervangen. Veilig kopen was tot 23.00 uur bereikbaar en als ik voor 22.00 uur bestelde, dan zou de vaatwasser nog de volgende dag geleverd worden. En dat in deze periode waarin veel bestellingen minstens 1 of 2 dagen later zijn.
Keurig op de hoogte gehouden van de bezorgtijd werd de vaatwasser op zaterdag 30 mei geleverd. Nog net voor de Pinksteren kon het apparaat ingebouwd worden. Ik had dit nooit zo soepel verwacht en ik ben veilig kopen dankbaar voor de vlotte afwikkeling.

Arjan G 30-05-2020

Bij veilig kopen heb je een goed overzichtelijke webshop met de nodige informatie, de helpdesk is altijd snel bereikbaar en de levering van de wasmachine en droger was precies op tijd. En de chauffeur belt ook altijd een half uur van te voren dat hij er bijna is. Twee keer wat gekocht en zeer tevreden.

A. Hoogendoorn 29-05-2020

Ik had hier nog nooit iets besteld, maar het ging heel soepel. Volgende dag al geleverd en netjes op tijd.

Alex 29-05-2020

Super webwinkel Snelle bezorgen TOPPER SERVICE
Professioneel klantenservice

Adriaan45 29-05-2020

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Overzichtelijke website en een grote keuze in apparatuur. Prettige communicatie zowel telefonisch als per e-mail. De aankondigingen over de bezorging en de bezorgtijden is in een woord geweldig!

Dams 29-05-2020

snelle goede levering en slles correct nar de in. zou dit zeker aanbevelen. goerde service

Leo Kelders 29-05-2020

Duidelijke omschrijving, goede info per mail. Bij info dat artikel binnen was zelf een dag en tijd kunnen afspreken top. Een half uur van tevoren geïnformeerd over de exacte tijd.

Cees 28-05-2020

Doen wat ze beloven, informeren goed en betrouwbaar over levertijden. Vriendelijke en vakkundige bezorgers/installateurs.
Ook aan de telefoon goed te woord gestaan, bovendien prima kwaliteit/prijs verhouding.
Helder Corona protocol.

Henny 28-05-2020

Als met deze zomerse temperaturen de vriezer het voor gezien houdt wil je zo snel mogelijk een nieuwe
Dit was bij veilig kopen geen enkel probleem.Goed telefonisch advies en inderdaad andere dag ruim op tijd geleverd.

Elise 28-05-2020

Ik geef een 10, omdat het voor mij goed te volgen was. Omdat ik zelfs met deze site overweg kom, normaal moeten mijn kinderen mij helpen met online aankopen. Ik heb een vaatwasser aangeschaft, en zelfs een duurder type gekregen omdat het model niet op voorraad was. Ik vind het helemaal top!

Hendrik 28-05-2020

Goede en snelle service, mooi op tijd volgens afspraak. ik kan deze webwinkel van harte aanbevelen ze leveren ook voor een goede prijs.

Kraai 27-05-2020

Zelf kende ik deze webshop nog niet, echter waren wij opzoek naar een kwalitatief goede vriezer in betaalbare prijsklasse. Deze vonden wij bij veiligkopen.nu! Met name de prijs was voor ons erg positief, door de prijs met een bekende elektronica winkel te vergelijken, kwamen we tot de conclusie dat dit ons wel 100-150 euro zou schelen!

Naast dat de website een ruim assortiment heeft voor elk huishouden is er veel oog voor klanttevredenheid. Gisterenochtend de vriezer besteld en vanmiddag al in huis! Kortom veilige (zoals de naam zegt) en betrouwbare webshop, gaan we zeker vaker gebruik van maken!

Ilona 27-05-2020

Ik had in eerste instantie voor Veiligkopen.nu gekozen omdat daar de prijs het laagst was. Na enige twijfel tussen 2 wasmachines toch gekozen voor de iets voordeligere variant. Vrijwel direct nadat ik besteld had kreeg ik een mail dat deze machine niet meer leverbaar was maar dat ik voor dezelfde prijs de opvolger (en dus duurdere variant) kreeg. Uiteraard had ik hier geen bezwaar tegen.

Verder werd de machine de volgende dag netjes afgeleverd. Via de track en trace in de mail kon ik precies zien hoe laat deze geleverd zou worden en dit klopte ook.

Als ik dan toch een puntje van kritiek moet geven; in de mail stond dat ik een half uur van tevoren gebeld zou worden maar dit is niet gebeurd. Gelukkig had ik via de mail de track en trace in de gaten gehouden en was ik gewoon thuis. Maar als je een telefoontje verwacht, ze bellen niet en vervolgens staan ze voor de deur terwijl jij net even weg bent dan kan ik mij voorstellen dat dit vervelend is.

Luc 27-05-2020

Nadat de de nieuwe vaatwasser was aangeschaft kregen we direct een mailtje ter controle voor de maatvoering. Dat vond ik erg netjes. Helemaal top was het toen we voor hetzelfde geld een duurdere vaatwasser kregen omdat degene die we besteld hadden niet leverbaar was. We hebben de machine laten plaatsen en de oude mee laten nemen. Ook dat was top geregeld.

Peter 26-05-2020

Onze combi-magnetron moest vervangen worden, na lang zoeken kozen we voor een Siemens en bestelde deze op de site van VeiligKopen, direct na het afronden van de bestelling kregen we een mail waarin stond dat het gekozen type niet meer leverbaar was maar dat er een nieuwer en duurder type voor in de plaats word verzonden, zonder te hoeven bij te betalen!
De volgende dag is de combi-magnetron keurig op de afgesproken tijd geleverd.
Over de werking van de oven kunnen we nog niets zeggen, maar wel over de service van VeiligKopen....uitstekend

Riet Clairbois 26-05-2020

Was op internet op zoek naar wasdroger; had mijn keuze gemaakt; veiligkopen was de goedkoopste aanbieder. Naam gaf me echter twijfels.... Ben bij de recensies gaan kijken; die waren allemaal prima (9,2 gemiddeld in beoordeling). Dat gaf mij een gerust gevoel. Bestelling gedaan en bijna vanaf bestellingstijd steeds update van levering (en ook de levering al dag erna!!).

Netjes op gepland tijdstip; goede overdracht, oude wasdroger mee.
Ben super tevreden!!!

Lianne dVC 26-05-2020

Net zoals de aankoop van onze wasmachine in 2013, nu ook weer zeer tevreden met de service van Veiligkopen.nu. Van de vindbaarheid van de site, tot de accurate levering van onze aankoop door vriendelijke vervoerders.

Bij het defect raken van onze vorige wasmachine hadden wij de garantie/aankoopbon nodig. Dit kon ik niet 1,2,3 in onze mailbox terugvinden. Met een laagdrempelig belletje naar de klantenservice van Veiligkopen.nu en een buitengewoon vriendelijk gesprek met een nog vriendelijkere medewerker had ik deze binnen 5 minuten in de mailbox. Dat is even wat anders dan 20+ minuten is de wacht te staan, waarna de verbinding wordt verbroken.

Onze grote, maar ook kleinere aankopen verlopen voortaan via deze aanbieder. Veiligkopen.nu; Goede prijzen en een nog betere service.

Wies Hulsen 25-05-2020

Ik vond deze shop via Kieskeurig. Plaatste mijn bestelling en ik kon eenvoudig de gewenste manier van bezorgen en datum invullen. Mijn vriezer werd keurig volgens afspraak geleverd. De communicatie vanuit Veiligkopen.nl was duidelijk en helder. Prima winkel om je aankopen te doen!

Wendy 25-05-2020

Super scherpe prijzen en bezorging precies volgens afspraak. Apparatuur (in mijn geval koelkast) wordt niet uitgepakt of geïnstalleerd maar daarvoor was die dan ook meer dan 10% goedkoper dan bijvoorbeeld CB of Bol. Mijn eerste ervaring met deze club maar ziet er goed uit. Denk dat ik hier nog wel vaker bij terugkom.

Ahdv 25-05-2020

Prima. Vrijdagavond een bestelling geplaatst, op zaterdag geleverd. Vrijdagavond nog even contact gehad i.v.m. betaling. Dan is de zaak nog laat bereikbaar. Erg prettig. Levering voorspoedig. Je wordt d.m.v. mail en sms op de hoogte gehouden over het tijdstip van bezorging.

Mustafa 25-05-2020

Dit bedrijf zou ik nooit aanbevelen, bij het verkopen is service 8.
Eenmaal probleem zijn ze niet thuis.
Een advies aan veiligkopen.nu is blijf je service optimaleren.
Ik wacht al drie weken op een telefoontje wanneer ik mijn geld terug krijg.
Vandaag nogmaals gebeld, weer wachten einde vd dag of ik terug gebeld wordt.

Ruben 25-05-2020

Hadden artikel niet voorradig, bestelling werd niet geannuleerd maar in plaats daarvan kregen wij een duurdere versie. En erg goede service, de leveranciers vonden het geen probleem om het binnen af te leveren en de oude machine uit de tuin weer mee te nemen!

Sponselee 25-05-2020

Heel er jam]mer dat ik zelf achter de levertijd aan moest. Zanussi Gaskookplaat besteld op 4 mei. Op 11 mei gebeld met Marco, die mij vertelde dat de Italiaanse fabriek dicht had gezeten en dat wij de plaat op 29 mei konden verwachten. Vreemd vonden wij het dat wij maandag 18 mei, heel erg laat, een mailtje kregen dat de kookplaat binnen was.
Al vaker bij Veilig Kopen gekocht : geen problemen.

Christa 25-05-2020

Duidelijke productomschrijving, veel foto's, voldoende reviews om na te lezen, laagste prijsgarantie, korting bij afhalen (maar daar heb ik geen gebruik van gemaakt), super snelle levering, zelfs op Hemelvaartsdag en prima klantenservice! Ik dacht dat er iets stuk was aan de steelstofzuiger, maar door de opmerking die de klantenservice gaf, kwam ik op het idee om een schroef anders te plaatsen, waardoor het toch een prima product bleek. Ik ben erg tevreden! Mijn ordernummer was VK858865

Jan v.d. P 24-05-2020

Toen wij besloten om een bepaalde kookplaat van Whirlpool aan te schaffen bleek deze niet overal leverbaar te zijn i.v.m. de coronacrisis. Bij Veiligkopen bleek hij op voorraad te zijn en ook nog eens met een flinke korting !
Besteld en de volgende dag al afgeleverd ! De tijd van de aflevering werd telefonisch doorgegeven ( handig )
Wij hadden nog nooit bij Veiligkopen iets besteld, maar is zeker voor herhaling vatbaar !

Johan 24-05-2020

De winkel heeft een hele goede service en levert snel volgens afspraak. De wasmachine die ik had besteld was niet meer leverbaar. Ze hebben het goed oplost door een duurder alternatief voor dezelfde prijs te leveren.

H.Coenen 23-05-2020

Mooi fornuis alleen jammer dat ik de stekker er apart erbij moest moest kopen bij een andere winkel

Anthony de Wit 23-05-2020

Goede service en snelle bezorging goed op de hoogte gehouden. Blij met de aankoop een goede prijs
in  vergelijk met andere shops met zelfde product. Via internet op deze winkel webshop terrecht gekomen.

Jerome 23-05-2020

Zeer snelle en goede levering.
Geen op en of aanmerkingen, gewoon zoals het hoort.

Tim 23-05-2020

Ik heb een whirlpool oven gekocht via veilig kopen en ben daar zeer tevreden over. Je word goed op de hoogte gehouden van de voortgang van bestelling tot levering. de gebruiksvriendelijkheid van de site is ook er goed. Wat ook fijn is,is dat je kan aangeven welke dag je wilt voor de bezorging. Van mij een dikke 10.

Marc Braam 23-05-2020

De monteur wist waarover hij het had en was vriendelijke en duidelijk in zijn adviezen.
De inductiekookplaat is professsioneel en vakkundig gemonteerd.

Marc 22-05-2020

Zeer snel reactie op mail, goede prijs en snelle levering met heel goede communicatie

AdV 22-05-2020

Snelle goede prijzen en service, volgende keer als ik iets nodig heb ga ik als eerste naar VeiligKopen.nu

Rocco 20-05-2020

Zojuist is mijn wasdroger afgeleverd. Maar wat een slechte service. Wasdroger wordt voor de deur afgezet, je tekent voor ontvangst en weg zijn ze. Wordt niet uitgepakt om te zien of er mogelijk schade is

Renate 20-05-2020

Prima service! Telefonisch besteld om 21.30 en de volgende dag al keurig geleverd! Marco van de klantenservice had zelfs tijd voor een grapje.... Nou, Marco....de wijn ligt intussen koud! Volgende keer kies ik weer voor Bemnel en Kroon!

Renate 20-05-2020

Gerda 20-05-2020

Van familie kreeg ik de tip om te bestellen bij Veilig kopen. Nadat de bestelling was geplaatst, inbouw vaatwasser, kreeg ik al een bericht of ik wilde doorgeven het merk/type van de oude vaatwasser. Dit om te checken of de maatvoering klopte. Dat is service. En de monteur die de vaatwasser kwam inbouwen was ook top. Ik adviseer "koop bij veilig kopen". Zij doen hun naam eer aan.

Job 19-05-2020

Alles volgens afspraak verlopen en snelle levering .
Website is duidelijk en compleet

Somai 19-05-2020

We hebben zoveel websites bekeken voor onze kookplaat en niet alleen veiligkopen.nu had wat wij nodig hadden, ze zijn zelfs goedkoper! We zijn zeer tevreden met de website en onze kookplaat. De bezorger belde ons ook netjes op en vertelde hoe laat hij er ongeveer zou zijn, hij was stip op tijd! In deze moeilijke tijden is het fijn als alles toch nog netjes verloopt. Blijf zo doorgaan!

Pim 18-05-2020

Alles was keurig geregeld! Het artikel dat ik kocht had een aanbieding maar was op dat moment niet leverbaar. De korting werd keurig over de datum heen getild en toen het artikel weer leverbaar was kon ik zelf een datum kiezen.

J 17-05-2020

Zeer content met zowel communicatie als ook levering. Daarnaast nette prijs voor diverse (witgoed)artikelen.

Patrick 17-05-2020

Tijdens onze zoektocht naar een Amerikaanse koelkast, kwamen we uit op de Veiligkopen.nu website. Hier gaven ze op dat moment een korting van €100,-, hierdoor konden we een extra 3 jaar garantie bijkopen voor niks.
Wetende dat dit product niet op voorraad was, kregen we direct een nette mail dat hij binnenkort weer snel op voorraad kwam en ze het ons dan meteen zouden laten weten.
En inderdaad wederom een nette mail over de binnenkomst van ons product. Meteen daarbij een mail over het maken van een passende afspraak voor het leveren. Inmiddels is onze Amerikaanse koelkast netjes geleverd en zijn we zeer tevreden over de transparante communicatie wijze van deze webshop! Een echte aanbeveling! Order nr. VK853941

Hans 17-05-2020

Uitstekende zaak, telefonisch goed bereikbaar met een deskundige en vriendelijke klantenservice, Bij een uitgebreid onderzoek bleken ze de beste prijs te vragen dus heb ik een vaatwasser gekocht die binnen 24 uur geleverd werd. Thuis uitgepakt en nog even gebeld omdat ik een vraagje had over de installatie. Wederom prima geholpen met goed advies.

Dieke 16-05-2020

snelle levering, vriendelijke bezorger, service dat het oude apparaat retour kan worden meegenomen

Adri 15-05-2020

Ten eerste de prijs is geweldig in vergelijking met andere zaken,en de levering ook want precies zoals afgesproken.
De hele bestelciclus is zeer eenvoudig en heel begrijpelijk

MARC 14-05-2020

Topwinkel. Zondag besteld op moederdag en maandag geleverd. Wilde een bepaald type combimagnetron hebben maar die was niet leverbaar. Kreeg daarom een nieuwer model uit dezelfde serie voor dezelfde prijs. Dat is nog eens leuk!!

Ad 14-05-2020

Zeer snelle en goede levering. En goedkoper dan andere web winkels. Vriendelijke bezorgers vooral in deze moeilijke tijd.

Caspar M 14-05-2020

Precies waarvoor ze staan, veilig ook in coronatijd. Snelle levering en goede informatie over tijdstip van bezorging