VeiligKopen.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over VeiligKopen.be.

VeiligKopen.be stelt zich voor

Veiligkopen.be is de grootste internetwinkel gespecialiseerd op huishoudelijke apparatuur. Omdat veiligkopen.be deel uit maakt van een grote organisatie zijn wij in staat onze artikelen tegen zeer gunstige tarieven aan te bieden, hierdoor is ook continuïteit gegarandeerd. Uniek bij Veiligkopen.be, u kunt ook de door u gekocht inbouwapparatuur tegen een zeer gunstig tarief laten installeren (zie voorwaarden) Heeft u vragen dan willen wij deze graag beantwoorden u kunt ons bereiken onder telefoonnummer +31(0)70-3276808

Deze score is berekend op basis van 728 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Philipoom 20-01-2020

Heb sinds 2 dagen deze shop ontdekt via kieskeurig trouwens en dacht dat is wel echt goedkoop. Had nooit eerder van veiligkopen.nu gehoord, dus ging ik me even inlezen van de reviews. Van daaruit zag ik dat het betrouwbaar bedrijf is (ben nogal kritisch en zeker voorzichtig). Heb zelfs even contact opgenomen met een bepaalde vraag en netjes antwoord erop gekregen. Daarom heb ik daar dus een bestelling geplaatst en alles netjes ontvangen volgens afspraak. Alle kosten zijn overzichtelijk en je kan ook pinnen bij aflevering daar betaal je wel een kleine vergoeding voor. Maar dat vond ik niet erg vind het wel iets positiefs, dan weet je zeker dat het een betrouwbaar bedrijf is. Ben gewoon positief verrast, dus mocht ik weer iets nodig hebben zal ik zeker eerst bij hun kijken. Prijzen zijn goed en hun service ook dus, vandaar mijn hoge cijfer en ook belangrijk is dat je zelf een datum van levering kan maken. Ze maken gebruik van transport bedrijf Dynalogic , daar heb ik ook niets op aan te merken kreeg steeds een update van hoe laat ze zouden komen. Conclusie goede webshop met veel artikelen en zeker goedkoop en de naam Veiligkopen.nu heeft het echt waar gemaakt. Bedankt daarvoor.

Willy 20-01-2020

Bestelling en aflevering heeft correct en op tijd plaatsgevonden. Extra betaald (9,95) voor het plaatsen en aansluiten van de vaatwasser. Dat heeft ook letterlijk plaatsgevonden. Geen uitleg over de meegeleverde spullen, geen advies over het gebruik, geen controle of de vaatwasser wel waterpas is geplaatst, gewoon neerzetten afvoerslang erin -en watervulslang aan de kraan. Als je daar koopt weet je dus, voor de rest geen enkele persoonlijke service bij aflevering.
Best wel heel teleurstellend. Oh ja, de oude machine is meegenomen.

Suzanne van Duivenvoorde 20-01-2020

Bij ons waren gelijktijdig de koelkast en oven (na 21 jaar trouwe dienst) aan vervanging toe. Omdat het inbouwapparaten betreft hebben wij het internet afgespeurd naar kwalitatief goede apparatuur die ook nog in de huidige nismaten van de keuken passen. Veiligkopen.nu bood een AEG oven en een Siemens koelkast tegen de goedkoopste prijs. De website is heel duidelijk en ook zijn ze telefonisch goed bereikbaar voor vragen (tot in de late uren, wat handig is als je overdag werkt). Voor de koelkast hebben wij ook montage (voor extra bijdrage van Euro 95) aangevraagd die keurig werd verzorgd door een monteur. Ook de communicatie over de levering en de afspraak voor de montage verliep uiterst zorgvuldig. Na de aankoop kreeg ik een bevestigingsmail en de dag erop werd ik gebeld om een afspraak voor de levering te maken. Kreeg een dag van tevoren per mail het tijdsbestek door wanneer ze zouden komen (tijdsframe van 3 uur, wat ik heel prettig vind) en 20 minuten voordat de monteur aankwam werd ik gebeld dat hij onderweg was. Oude koelkast werd gedemonteerd en meegenomen en de koelkast is keurig geplaatst. Oven werd bij installatie koelkast meegeleverd. Kortom: Wij zijn heel tevreden met de leverancier Veiligkopen.nu

Leo 20-01-2020

De schop is duidelijk en goedkoop en de bezorging ging ook supersnel zondag besteld en maandag al geleverd en mijn oude magnetron werd netjes meegenomen
De bezorger was netjes en beleefd gewoon super

anoniem 20-01-2020

Zeer tevreden. Bestelling goed afgeleverd. Communicatie verliep goed zowel mail als telefonisch.
vriendelijke bezorgers. We zijn tevreden

A van gelder 18-01-2020

Goed advies, snelle levering, bestelde apparaat was niet meer leverbaar en heb voor hetzelfde bedrag n nieuwer model gekregen . Goede service

Posthuma 18-01-2020

Snelle levering. Vrijdagavond besteld... Dag na de bestelling geleverd. Berichtje half uur voor exacte levering...
Handig dat het oude apparaat retour genomen werd.

Dix Danielle 16-01-2020

hoewel de levering niet zo snel was als in de advertentie stond waren we tevreden over de verdere afhandeling. Berichtgeving over bezorging was goed. Tijdstip werd de dag voor de bezorging doorgegeven. Het tijdstip was aangegeven met een marge van 3 uur. De dag zelf gebeld door de bezorger met de juiste tijd. De installateur was prettig en deed zijn werk goed.

Peter van Binsbergen 15-01-2020

Goede prijs, vlotte afhandeling en levering. Ik had een paar vragen en deze werden per mail vlot beantwoord. Je wordt uitstekend op de hoogte gehouden over het tijdstip van afleveren, ook per sms. Verder kun je de chauffeur op straatniveau volgen waar hij zich op dat moment bevind. Super, daar hoef je niet voor thuis te blijven.

J. Schilders 15-01-2020

Wij hebben deze aankoop als zeer prettig ervaren netjes met de bestelling geholpen via de Telefoon
En een zeer nette chauffeur en correct bezorgd

rozalien 15-01-2020

dit is gewoon een top shop , werd goed op de hoogte gehouden van de levering.
supersnel geleverd .
keurig nette mensen die het kwamen brengen en aansluiten.
en nog eens de goedkoopste ok in Nederland.
wij zullen het iedereen aanraden om hier te kopen van u art.

Marianne Evers 14-01-2020

Komen hun beloftes na. Vandaag, zelfs op zondag dus, besteld en de volgende dag geleverd. Top en mooi apparaat, goed verpakt.

H. van Houten 13-01-2020

Het bedrijf komt de afspraken na en verkoopt/levert wat ze beloofd.
Het gekochte product is een merk artikel dus niets mis mee, maar wel voor een aantrekkelijke prijs die nergens anders te vinden was.

Boudewijn 11-01-2020

Snelle levering tegen de beste prijs. Duidelijk klein tijdslot voor het bezorgen en ook op de juiste tijd geleverd.

Leona 10-01-2020

Voor ons de eerste keer, maar een geweldige ervaring. Ik had nog een vraagje over het meenemen van de oude machine en direct antwoord, zelfs in het weekend. Alles keurig geregeld, de ''standaard snelle'' leverdag kwam ons niet uit, maar geen probleem: op ons verzoek gewoon een dag later. Ook prima geregeld door Dynalogic. Prima prijs, zeker ook in vergelijking tot andere aanbieders. Top.

Koos 10-01-2020

Mooi en duidelijke site, goed overzicht en makkelijk vergelijken. Snelle levering zoals beloofd. Netjes bericht van de chauffeur dat hij bijna voor de deur stond. Kortom, betaalbaar, duidelijk en goed.

Jan 10-01-2020

Uitstekende informatie over het product, de levering en het tijdstip van leveren. Foutloze bestelprocedure met keuzemogelijkheden over het tijdstip van levering. Niets dan lof! Factuurnr xxxx

Antoon Francissen order no. VK821386 07-01-2020

Ik vind de shop zeer goed overzichtelijk en betrouwbaar,en viel mij op en zal er zeker nog enkele keren gebruik van maken.

linda 07-01-2020

Ik heb een wasmachine besteld bij veilig kopen.nu. Hij was 70EURO goedkoper dan bij de grote electronica winkels. De dag erna is hij al bezorgd, je word van te voren op de hoogte gebracht voor de tijd dat ze bezorden. En de tijd dat ze zeggen klopt ook (ik heb het wel eens anders meegemaakt)
Extra services zijn dat hij gebruiksklaar gemaakt word en wat ook heel prettig is dat ze de kapotte wasmachine gelijk mee nemen. Ik ben heeel tevreden. En raad deze winkel zeker aan

Noud 06-01-2020

Prima webshop! Gewoon telefonisch bereikbaar tot 23:00 zelfs! De volgende dag geleverd en dat ook nog voor de laagste prijs die ik kon vinden. Kortom, niets op aan te merken, de lat ligt zo wel hoog voor andere shops...

Marlies 06-01-2020

2e keer dat we hier een aankoop doen ,wederom zeer goed bevallen. De goedkoopste en komen na wat ze zeggen. Donderdag besteld dag erna netjes op de aangegeven tijd bezorgd.

Frank 05-01-2020

alles zoals beloofd, geen verassing. Ik had een extra dienst afgenomen die uiteindelijk niet kon worden uitgevoerd (volgens de vervoerder) en heb het geld direct terug gekregen. Dit is zoals het hoort te zijn.

Simon Helder 05-01-2020

ik was een wasdroger aan het zoeken van Bosch heb ook een wasmachine van Bosch
toen kwam ik jullie site tegen dezelfde wasdroger bij verschillende site 70 euro duurder gezien
dan is de keus erg makkelijk
deze week besteld en betaald kon zelf kiezen wanneer hij geleverd kon worden heel prettig

kunstsmederij luijten 04-01-2020

Gewoon super. Alles perfect. Aan te bevelen. graag opnieuw.Aanrader.Goede service

Marianne 04-01-2020

Tussen Kerst en Oud en Nieuw op een vrijdagmiddag contact gehad met medewerker van Veilig Kopen, goed advies gekregen. Nieuwe vaatwasser besteld en deze werd binnen 24 uur op zaterdagmiddag al bezorgd op precies het tijdstip dat werd aangegeven....Top service!!!

Sander 04-01-2020

Gewoon alles volgens afspraak order 820134
Droger werkt perfect
Hier zullen we voorlopig veel plezier van hebben

M. Veen 04-01-2020

Service, klantvriendelijkheid en bereikbaarheid zijn top.
De prijs/kwaliteit verhouding is prima

Lucien 04-01-2020

vriendelijke bezorgers, levering volgens afspraak. gaan secuur met de spullen om

een klant 04-01-2020

Deze winkel is nieuw voor ons. De bestelling wordt geplaatst en betaald op 27 december. De communicatie met online winkel verloopte goed. Op 3 januari was de levering dag. Daar waren we blij mee. De levering was onvriendelijk. Ze weigeren het verpakking mee te nemen. En ze laten het afval op de straat voor ons huis.
Een slechte service bij de levering maakt de algemene indruk van de verkoopbedrijf niet positief.

Evert 03-01-2020

Door de oudejaarskorting de goedkoopste firma voor een prachtige Bosch wasmachine.
Prima website en eenvoudig te bestellen.
Super snelle levering en plaatsing, maar het aansluiten (à 10 euro) stelde weinig voor. Zeer summiere uitleg, afdekplaatjes niet gemonteerd, niet gecontroleerd op waterpas en stuk piepschuim op straat achter gelaten. Kortom een prachtige machine maar de bezorgservice onvoldoende!

john 03-01-2020

Hele duidelijke site, absoluut de goedkoopste, bij telefonisch contact netjes en duidelijk te woord gestaan en verder na het bestellen via de mail goed op de hoogte gehouden van het verdere verloop.
Echte aanrader, hier kun je met een vertrouwd gevoel iets kopen.
Heb er zelf een combimagnetron gekocht, deze is netjes afgeleverd tot in de keuken.

Dirk van der Veer 03-01-2020

Ik heb eerst een grondige vergelijking gemaakt welke koelvriescombinatie het beste geschikt was om mijn 30 jaren oude Whirlpool te vervangen, die overigens nog steeds goed werkte , maar niet echt zuinig was met energie en ook wat irritant geluid maakte in onze open keuken.
Uiteindelijk voor een Zanusi gekozen, welke bij deze shop direct voorradig was voor de laagste prijs , en alles hierna verliep perfect vanaf de order tot de stipte aflevering en zelf de oude koelkast uitgebouwd , de nieuwe ook zelf ingebouwd en de oude werd ook gelijk terug mee genomen.
Alles paste precies en de nieuwe Zanusi is met 36 db heel stil te noemen , bevalt prima.

willy 02-01-2020

Absoluut de voordeligste prijs voor mijn gezochte wasmachine en droger. Super, die bijgekochte service voor het plaatsen en aansluiten door hun sterke bezorgers.

Jim 02-01-2020

Het was goedkoper dan bol.com en de bezorgservice ook prima, aanrader dus! Het product (een wasmachine) doet het prima en de bezorgers brachten hem zelfs kostenloos de trap op.

Desiree van der Leeden 02-01-2020

Afgelopen dinsdag de levering van order VK818341 via deze webshop gekregen.
Op zondag heb ik de bestelling geplaatst en ondanks de drukte van de feestdagen kon deze eigenlijk ook gewoon nog maandag geleverd worden.
Ik heb zelf voor de dinsdag gekozen.
De bestelling werd vrijwel direct bevestigd, en helaas had ik in eerste instantie de pech dat de wasmachine toch niet op voorraad was.
Maar daar kwam al snel een mail achteraan, dat ik een vergelijkbare wasmachine geleverd zou krijgen, deze was iets duurder maar ik hoefde dat niet bij te leggen.
Gewoon echt een super service!
De dag dat de machine geleverd zou worden, kwam er netjes om 8:00 een mail met daarin een tijdsvak.
Naarmate de dag vorderde werd dat tijdsvak steeds korter, tot er nog maar 15 mijn overbleef.
De bezorgers waren keurig op tijd en erg vriendelijk!
Kortom zeker een aanrader om bij deze webshop te bestellen

Dieter 02-01-2020

Zeer scherpe prijzen in vergelijking met online dealers in België.
Zeer snelle communicatie (zelfs feedback op zondag) met directe aflevering van orderbevestiging en factuur.
Wij krijgen zelfs een betere toestel aan dezelfde prijs nadat de stock was uitgeput.
Levering exact op het aangegeven uur. Vlotte levering en track en trace gemakkelijk te volgen via email.
5 jaar garantie bijgenomen op de vaatwasser tegen een correcte prijs.
Geen negatieve bemerkingen.

Jan 02-01-2020

Heel duidelijke website. Goede prijzen en snel leverbaar. Ondanks de feestdagen perfect op tijd geleverd. Siemens vaatwasser heeft al goed zijn werk gedaan.

Joop 01-01-2020

Snelle levering, scherpe prijzen en goede mogelijkheden van betalen, levering door deskundige vervoerder.

Michel 01-01-2020

Ik koos voor veiligkopen.nu omdat zij de vaatwasser op voorraad hadden. De vaatwasser stond ook 24 uur later in mijn woning (zoals beloofd). De informatievoorziening betreffende het levermoment was erg goed. Over mijn vaatwasser kan ik nog niets zeggen, die zal ik eerst goed moeten gebruiken.

A.J. Wessel 31-12-2019

Bij veiligkopen.nl was de aankoop het voordeligste! Verder de gebruiksvriendelijke site en de afwikkeling van de aankoop!
Perfecte bezorging van het product en op de door mij bestemde plaats neergezet. Oude product meegenomen. GEWOON ALLES PERFEKT!!!

Ronald 31-12-2019

Snelle levering op de dag die op de site beloofd wordt en precies op tijd. Het type vaatwasser dat ik besteld had was uitverkocht en dus kreeg het opvolgende model voor dezelfde prijs. Prima bezorgers!

HS 30-12-2019

Goedkoop
Duidelijk en makkelijk te bestellen
Snelle bevestiging en factuur via mail
Overzichtelijk ook de gegevens van levering
Mbt de tijd van levering is het zeer goed te volgen

H van Thuijl 30-12-2019

Hebben zojuist de droger geleverd,
Stipt op tijd, en zeer vriendelijk personeel
Ben er erg over te spreken
Heel goede service,
En een aanrader voor iedereen

A.Snaphaan 30-12-2019

Duidelijke informatie op de website over ons product, de klantenservice was bereikbaar en ook snel in staat om onze vragen te beantwoorden. De levering was ook prima: goed te volgen via de per sms verstuurde informatie - eerst over het tijdsvak, en vlak voor levering nog een tweede sms-je.

Marianne 29-12-2019

Tussen Kerst en Oud en Nieuw contact gehad met Veilig Kopen: goed advies. Nieuwe vaatwasser besteld en deze werd volgende dag al bezorgd op precies het tijdstip dat werd aangegeven....Top service!!!

Countdown 29-12-2019

Reeds mijn 2 aankoop via VeiligKopen.nu.
Tot nu,, toe goede ervaring .
ja zelfs Dynalogic (vervoerder) was tot nu toe een goede ervaring.
en ook de prijs is zeer aantrekkelijk .
Garantie via de merk dealer.
Zeker een aanrader.

De Wollies 28-12-2019

Prima site en bestelling verliep probleemloos. Kortom goede aankoop gedaan.

Sjaak 28-12-2019

Ik koos voor veiligkopen.nu vanwege een goede prijs en snelle levering (de volgende dag) van een inbouw-oven.
Vervolgens bleek de levering (door Dynalogic) niet alleen snel maar ook op de minuut nauwkeurig met de afgestemde tijd.
Al met al een zeer fijne ervaring met veiligkopen waar ik zeker vaker ga kopen!

Vin 27-12-2019

op zondagmiddag besteld, maandag al geleverd erg tevreden over de oven. Prima service!

Carine Van De Keere 27-12-2019

Zeer tevreden over de hele lijn. Ik woon in Belgie en ook hier werd geleverd. Netjes zoals het afgesproken tijdstip. Prima ...volgende keer geen twijfel. Ik koop volgende keer zeker opnieuw bij jullie. Prettige feestdagen.