VeiligKopen.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over VeiligKopen.be.

VeiligKopen.be stelt zich voor

Veiligkopen.be is de grootste internetwinkel gespecialiseerd op huishoudelijke apparatuur. Omdat veiligkopen.be deel uit maakt van een grote organisatie zijn wij in staat onze artikelen tegen zeer gunstige tarieven aan te bieden, hierdoor is ook continuïteit gegarandeerd. Uniek bij Veiligkopen.be, u kunt ook de door u gekocht inbouwapparatuur tegen een zeer gunstig tarief laten installeren (zie voorwaarden) Heeft u vragen dan willen wij deze graag beantwoorden u kunt ons bereiken onder telefoonnummer +31(0)70-3276808

Schrijf een review voor deze winkel

Heidi 06-05-2019

Wegens een defect voorgekomen op een zaterdagmiddag was ik dringend op zoek naar een nieuwe Amerikaanse koelkast. In amper enkele klikken vond ik in jullie shop het geschikte vervangtoestel en dat aan de beste prijs ! De telefonische adviesverlening was bovendien uiterst efficiënt, duidelijk en vriendelijk. Een pluim voor jullie klantendienst ! Op maandag werd mijn nieuwe koelkast al aan huis in Brussel afgeleverd, met tijdige melding van het leveringstijdstip. Kortom : TOP ! Wel bedankt.

LV 04-11-2017

slechte service na verkoop

Bij vroegere leveringen was ik zeer tevreden. Nu helemaal niet meer. In augustus hebben wij alle keukentoestellen aangekocht. Toen ik de vraag stelde of de syphon e.a. bij de dubbele spoelbak van franke werden bijgeleverd, kreeg ik een positief antwoord. Nu zijn we begin november, en na verkeerde verbindingsstukken te hebben gekregen en na 2 mislukte leveringspogingen van de koerierdienst, hebben we vandaag de bestelling binnengekregen. Wat blijkt nu ?? We hebben 1 crepine gekregen zonder de aansluitingsstukken. En dan krijg ik nog van de juffrouw een opmerking omdat ik mij begin boos te maken ???? Nooit meer ....

PVS 09-06-2017

Levertermijn

Deze winkel is totaal onbetrouwbaar wat levertermijn betreft. Bestelling dinsdag geplaats met de melding binnen twee dagen leveren. Vrijdag gebeld nog minsten 2 weken (!) wachten. Wat blijkt, op de website blijven ze doodleuk twee dagen aangeven. Boerenbedrog noemen wij dit.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

odette 13-05-2017

uitstekende service

Deze shop is een sterke aanrader, gisteren toestel bestelt en vandaag op een correcte en vriendelijke manier geleverd door de bezorgers.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

katrien 16-11-2016

ontevreden

Bij bestelling van een afwasmachine ontvingen we de orderbevestiging met vermelding: 'Uw bestelling is bij ons in voorraad en zodra uw betaling bij ons is bijgeschreven, ontvang u per e-mail een uitnodiging van de transporteur om een bezorgdatum te plannen'.
We stortten onmiddellijk het bedrag, maar 24 uur later geen spoor van levering of van een mail van de transporteur.
Als antwoord op mijn mailtje om dit even na te kijken: "De vaatwasser was ook ten tijde van bestelling niet op voorraad."
Zeer ontevreden want de korte levertijd was de reden om bij Veiligkopen te bestellen. We moeten nu minstens 10 dagen wachten op levering.
En dan reclame maken dat toestellen binnen de 24 uur geleverd worden. Hoezo de vaatwasser was ten tijde van bestelling niet op voorraad??? De wegpagina en de de orderbevestiging vertelden ons dat dit wel zo was.
Ik vind dit moeilijk. Het is oneerlijke, foutieve communicatie.

Minpunten

• orderbevestiging klopt niet
  • levertijd klopt niet