VeiligKopen.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over VeiligKopen.be.

VeiligKopen.be stelt zich voor

Veiligkopen.be is de grootste internetwinkel gespecialiseerd op huishoudelijke apparatuur. Omdat veiligkopen.be deel uit maakt van een grote organisatie zijn wij in staat onze artikelen tegen zeer gunstige tarieven aan te bieden, hierdoor is ook continuïteit gegarandeerd. Uniek bij Veiligkopen.be, u kunt ook de door u gekocht inbouwapparatuur tegen een zeer gunstig tarief laten installeren (zie voorwaarden) Heeft u vragen dan willen wij deze graag beantwoorden u kunt ons bereiken onder telefoonnummer +31(0)70-3276808

Deze score is berekend op basis van 1151 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.2

Sam 15-02-2019

Goede slogan voor het bedrijf ; “voor 22.00 besteld, volgende week bij u thuis”. Er wordt extra geld aangerekend om online te betalen, dus kies ik voor een overschrijving. Dit zorgde al voor de nodige vertraging... in de eerste mails werd verkondigd dat het huidige toestel niet meer beschikbaar was en dat we meteen een ander specifiek toestel zou krijgen. Na 4 dagen kreeg ik dan toch nog een bericht dat mijn zending later verstuurd zou worden omdat het toestel bij een ander bedrijf besteld moest worden. Waarom werd dit niet meteen gedaan? Ik had ook de optie “oud toestel meenemen” aangeduid, wat per email bevestigd werd. Na 3 of 4 dagen krijg ik een mail waarin staat dat mijn oude toestel niet wordt meegenomen en moet ik nog een mail sturen opdat ae alsnog mijn oude toestel meenemen. Kortweg: jullie nemen je tijd ( veel langer dan jullie beweren) en jullie communicatie trekt nergens op, alsof er van shift veranderd wordt en niemand is op de hoogte van wat de voorganger gedaan heeft..

Fam. Kroone 15-02-2019

ik heb een wasmachine gekocht. Duidelijke webshop, de wasmachine was na aankoop niet meer op voorraad, maar ontving netjes op de factuur de reden en daarna ook nog per mail uitleg en ze boden een goed alternatief. Goede service. Volgende dag in huis, netjes en snel aangesloten.

Roland 15-02-2019

Op zoek op het Internet naar een Inductiekookplaat kwam ik op vele sites terecht.
Waar ik belang aanhecht is betrouwbare volledige informatie om een aankoop te kunnen doen. De site van veiligkopen.nl gaf mij de meeste informatie en hoewel ik nog nooit via deze site een bestelling heb gedaan kwam de naam mij betrouwbaar over en ook de kosten van de Inductiekookplaat met ordernummer VK741891 beviel mij.
Zogezegd zo gedaan, bestelling geplaatst en afwachten. Al direct na de bestelling ben ik op de hoogte gebracht dat Dynalogic de Inductiekookplaat zou thuisbezorgen. Ik hoefde niet lang te wachten op Dynalogic die vrijwel direct aangaf dat het bestelde product de volgende morgen zou worden gebracht. En wat mij opviel is dat deze vervoerder punctueel is en op tijd en op maat mijn Inductiekookplaat thuisbracht. Petje af voor veiligkopen.nl en Dynalogic.

Robert 15-02-2019

Nadat ik al mijn keukenapparaten had uitgezocht ben ik gaan rondshoppen voor de laagste prijzen. veiligkopen.nu was wat prijzen vergelijkbaar met andere webshops maar boden nog eens extra kassakorting op de meeste apparaten. Gezien de goede reviews overgegaan tot bestelling. En geen spijt gehad. Alles netjes bezorgd. Later heb ik nog een afzuigkap en kraan besteld waarvoor ik een goede deal kreeg. Helaas was ik daarna alsnog vergeten een recirculatieset voor de afzuigkap te kopen, misschien kan de webshop daarop inspelen door de klant hierop te wijzen. Na het internet afgestruind te hebben naar welke set ik nodig had toch maar even de klantenservice gevraagd welk type ik nodig heb (bijna niet te vinden). Daarop kreeg ik netjes een reactie met het juiste type.

Kortom, een tevreden klant

Peter 14-02-2019

Kopen bij veiligkopen.nu is super, duidelijke product info en super vriendelijk en
gemotiveerde personeel die je te woord staan.. Factuur overzicht is duidelijk en de afspraken voor de bezorgingen gaan keurig op de aangegeven tijdzones.
Koop al jaren bij dit bedrijf en wil dit zeker blijven doen.... aanrader......

Arjan Buikema 14-02-2019

Ik zocht een AEG T7DBN400 Warmtepompdroger - 7 kg, A++ via Google. Dit bedrijf popte op en had een nette Prijs. Ik kon zelf het bezorgmoment kiezen. En dit werd netjes bezorgd door Dynalogic deze hield mij super op de hoogte van bezorgen! Zo mis je de bezorger niet.
Het apparaat aangesloten en werkt naar verwachting. Kortom duidelijke en nette service!
Tot de volgende aankoop!

Pieter 14-02-2019

Zojuist me nieuwe vaatwasser binnen alles volgens afgesproken tijd.Duidelijke uitleg over het product en veilig betalen ik za hier zeker meer bestelen.

dineke zegers 13-02-2019

2e produkt besteld (na koelkast nu wasdroger )
duidelijk omschreven, zeer gunstig geprijsd en snel geleverd. snelle reactie op de order qua aflevering en goed contact met koerier.
netjes afgeleverd, goede uitleg en alles netjes achtergelaten, oude toestel direct mee retour.
2x goede ervaring. top

Patrick 13-02-2019

Duidelijke makkelijke webshop, snelle levering de volgende dag al.! Niet de voordeligste maar onze vaste webshop voor witgoed ed.!

Eli 13-02-2019

Combi oven met grote ruimte en vooral een mogelijkheid om ook een bakplaat te gebruiken!!
Beste combinatie voor product/prijs.

Ted 13-02-2019

Prima shop, met vooral prima prijzen, de laagste prijs die ik kon vinden ! Een aanbevelendige shop !

H.G.J. Beket-Brouwer 13-02-2019

Goede communicatie, snelle levering en vakkundige plaatsing van onze vaatwasser heeft ons tot een tevreden klant gemaakt. Een prima samenwerking tussen het verkopende bedrijf VEILIGKOPEN.NU, als de vakkundige plaatsing door AJTEC.NL was perfect. Menig bedrijf kan hier een voorbeeld aannemen !!!

Jolanda 13-02-2019

Hele fijne webshop/winkel. Klantenservice 7 dagen per week bereikbaar. Levering is snel
en op tijd en eventueel zelf af te halen. Zeer goede/voordelige prijs en verschillende betaalmogelijkheden!

Sjaars 12-02-2019

Deze winkel heeft een snelle reactie op de bestelling via een duidelijke website.
Ook de prijs was concurrerend. De volgende middag stond de wasmachine met medeneming van de oude al bij ons op de tweede etage. Over de levertijd ontvang je tijdig bericht. De transporteurs zijn vriendelijke servicegerichte sterke jongemannen. Het resultaat was dat we heel snel de was weer konden draaien met een goed functionerende wasmachine.

Gees 12-02-2019

Goede communicatie, heel snel terug reageren, snelle bezorging en een scherpe prijs, top!

A. Martens 12-02-2019

Ongelooflijk, vandaag om 17.00 een bestelling plaatsen en volgende dag om 10.30 stond de bezorging al met bestelde product aan de voordeur.
Fantastische service, gelijk onze oude product mee terug genomen.
Heel erg tevreden over de hele gang van zaken.
Zeer prettig ook om track en tracé te kunnen volgen, waar en wanneer je bestelling aankomt.
Wij raden het zeker aan, en zeggen het voort aan familie en vrienden.

Ruud 11-02-2019

Zondagmiddag Wasmachine begeeft het na 15 jaar dat is balen. Maar even zoeken bij Veiligkopen.nl en er een gevonden voor een super prijs gelijk bestellen 14.00 een nette bevestiging van mijn aankoop de volgende dag al om 13.00 keurig netjes geleverd.
Ga hier zeker meer kopen.

Y. Hulleman-Outhuijse 11-02-2019

Op zondag besteld en voor 11:00 uur de volgende dag in huis.
Via de mail bericht wie er langs komt inclusief een foto. 1/2 uur van te voren een sms met de tijd waarop geleverd gaat worden klopte perfect.
Enigste minpuntje de kosten voor pinnen van maar liefst € 4,95.

Marian 11-02-2019

Prima website en service.
Er is een ruim assortiment beschikbaar.
Goede prijs/kwaliteit.

Vaatwasser 11-02-2019

Heb een Siemens inbouw vaatwasser besteld bij veiligkopen.nu. Kreeg een mail terug dat het model niet meer leverbaar was maar wel de duurdere opvolger, die ik voor dezelfde prijs kon krijgen. Werd keurig de volgende dag geleverd en door bekwame mannen naar binnen gebracht. Compliment!!!

Tobi 10-02-2019

Voor de aankoop van een koelkast kwam ik uit bij Veiligkopen.nu, voor veruit de scherpste prijs voor dat merk en type. Snelle levering en goede communicatie qua levering, op de dag van levering wordt de tijd van aankomst binnen enkele uren nauwkeurig aangegeven. Online is precies te volgen waar de bezorger op dat moment is en wanneer jouw bezorging aan de beurt is. Indien gewenst wordt het oude apparaat meegenomen.

veilig aan kopen. eu 09-02-2019

Fijne was machine je hoort de was machine bijna niet kort om ben er erg blij mee😃👆

SJAN VAN FESSEM 09-02-2019

Ik ben zeer tevreden over de bestelling en het bezorgen van mijn bestelling ik zal het ook iedereen aanbevelen het is super geregeld top.

Walter van den Oever 09-02-2019

Ik heb voor deze shop en de uiteindelijke aankoop gekozen omdat ik op zoek ging naar een geschikte Siemens koelkast die ik probleemloos zou kunnen plaatsen in de ruimte waar de huidige Siemens koelkast inbouw stond. Ik werd via de mail uitermate correct en vakkundig geholpen en de prijs was daarnaast ook nog de scherpste in Nederland. Plaatsing was top. Dus ik beveel deze winkel ten zeerste aan!

Beerlage 09-02-2019

Wasmachine besteld voor scherpe (lees laagste) prijs.
Aflevering volgens afspraak en keurig naar 2de verdieping getild door twee sterke mannen. Apparaat aangesloten en spoelprogramma gestart.
Oude wasmachine meegenomen.
Mogelijkheid tot pinnen gebruikt.
Als het aan ons ligt, bestellen wij hier volgende keer weer.🐻

Jan 08-02-2019

Prijs zeer aantrekkelijk en vlotte levering .Site is zeer overzichtelijk en duidelijk.

E. Schout 08-02-2019

Snelle aflevering en op de afgesproken tijd.
Nette bezorgers..er werd gewezen op het verwijderen van een soort beveiliging in de trommel..

Fred 08-02-2019

Prima shop.
Alles is perfect verlopen vanaf bestelling tot aflevering.
Lreeg een dag van tevoren een email met track en trace link.En op de dag zelf nog een half uur voor levering exact de tijd door top.
Na diverse shops benaderd te hebben bij velig kopen de beste prijs ontvangen.Alleen in Duitsland is het nog iets goedkoper scheelt daar nog eens € 50.

Dennis 08-02-2019

Goeie prijs kwaliteit verhouding. De bestelde vaatwasser bleek niet meer voorradig. Hierop Gerben we de vervolgserie ontvangen. Aflevering was perfect. TrackTrace liet precies weten waar de chauffeur zich bevindt. Helemaal top en netjes.

dilek 08-02-2019

goeei service en goedkoop dan elders. op afgesproken tijd ingeleverd. wat mooie is dat je ook aan deur kan betalen.

Rene Smit 08-02-2019

ik vind het contact prima. maar als het artikel uitverkocht is mogen ze daar wel een duidelijk bij gaan zeggen wanneer het wel binnen komt.

Rina 07-02-2019

Prima en alles in orde. op tijd geregeld en goed afgehandeld. voor herhaling vatbaar.

Batpower65 07-02-2019

De bestelde warmtepomp droger, was niet leverbaar meer. Kreeg direct een duurder type voor het zelfde bedrag geleverd.
Top service en tevens oude droger gratis retour.

Anja Brugman 07-02-2019

De website is makkelijk in het gebruik.
De prijzen zijn prima (werd aanbevolen met de laagste prijs voor de door mij gewenste wasmachine) en de levering was super snel!

Joia 06-02-2019

Om 21.55 uur mijn bestelling geplaatst, om 11.50 uur de volgende dag al geleverd. Keurig op de hoogte gehouden met een tijdvak (10.15-13.15 uur) en half uur van tevoren een sms met exacte tijdstip. Vriendelijke koerier, super snel wasdroger naar de zolder gebracht. Binnen 3 minuten waren ze weer weg.

Willem 06-02-2019

Bestellen ging perfect net als de aflevering. Ik kreeg zelfs voor dezelfde prijs een duurder product omdat het bestelde niet meer geleverd werd

Fam. Bootsman 06-02-2019

Bij Veilgkopen.nl, is veel keuze en zijn veel producten met elkaar te vergelijken. Hierdoor een goede en weloverwogen keuze kunnen maken. Via online aankoop makkelijk te betalen en afleverdatum kunnen aangeven. (Handig voor werkende klanten).
Keurig op tijd geleverd.
Prima service en kwaliteit!
TOP !

Ilse 06-02-2019

Goede prijs, snelle levering (binnen 24u), vriendelijke chauffeur, gemakkelijk betalen bij levering (met pinpas). Correcte afspraken ivm levertijdstip.

Eduard 06-02-2019

Prima winkel heel fijn telefonisch geholpen lekker snel al enkele machines bij hun gekocht zeer tevreden

Avinash 05-02-2019

De shop is overzichtelijk je ziet de onderwerpen over wat je nodig hebt. Prijs is ook zeer voordelig. Kortom je ziet precies wat je nodig hebt en is het gemakkelijk om te zoeken wat je nodig hebt. Van bestelling op de website tot levering aan huis is alles perfect verlopen. Ik kreeg nog 15 min van te voren een sms als ze eraan kwamen om het af te leveren en ze hebben alles netjes gemonteerd! Super allemaal!

M de Visser 05-02-2019

Wasmachine besteld en supersnel geleverd. Nette bezorgers. Je krijgt 15 minuten vooraf een berichtje dat ze eraan komen. Goede service, mooie prijs.

Vermeulen 04-02-2019

Duidelijke site, simpel om bestelling te plaatsen en levering perfect op tijd.

Paul 04-02-2019

Goede duidelijke omschrijving, levering keurig op de afgesproken dag.tijd. Levering was ook écht mogelijk binnen 24 uur.
Prima prijs, netjes geleverd.

Monaa Sekeris 03-02-2019

Aardige bezorgers, hele mooie zuinige koelkast van beko gekocht voor een mooie prijs.

John Lukassen 02-02-2019

Na betaling Siemens combi magnetron/oven, binnen 5 minuten reactie van VEILIG KOPEN.NU.
Model helaas niet meer leverbaar, maar opvolger en veel duurder model wordt voor dezelfde prijs geleverd.
Dag erna, mooi model in ontvangst genomen. Snelle levering en super service !

Karin 02-02-2019

Bij veiligkopen een vaatwasser besteld. Deze bleek niet meer voorradig en ook niet meer leverbaar. Veiligkopen bood ons gelijk een vergelijkbare/duurder alternatief aan uit de studioline lijn van Siemens voor dezelfde prijs als de vaatwasser die we uitgezocht hadden. Top service dus en snelle levering.

Olga 01-02-2019

Snelle duidelijke service. Bezorging op de volgende dag. En uiteraard een hele goede prijs! Mijn nieuwe favoriet 🤗

Theo 01-02-2019

Goede en duidelijke benadering via de website.
Bestellen zeer eenvoudig.
Na bestelling gedaan te hebben goede mails om de bestelling te volgen t/m de levering.
Levering accuraat en op tijd.

Nettie 01-02-2019

Wij hebben voor VeiligKopen.Nu gekozen omdat zij het artikel wat wij zochten het meest voordelig aanboden. We vonden het best spannend, je hoort zoveel vervelende verhalen en we hadden nog nooit van dit bedrijf gehoord. Inmiddels weten wij dat we geen enkel punt van kritiek hebben, alles is keurig verzorgd.

Piet Baijens 01-02-2019

S avonds 21.55 besteld vlgde dag rond 15.30 bezorgd vlgs afspraak.
vriendelijke medewerkers die de wasdroger keurig op zijn plaats hebben gezet.
Oude droger en verpakkingsmateriaal netjes meegenomen.
Prima geregeld :):):)
Wasdroger Bosch WTH83000NL