VeiligKopen.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over VeiligKopen.be.

VeiligKopen.be stelt zich voor

Veiligkopen.be is de grootste internetwinkel gespecialiseerd op huishoudelijke apparatuur. Omdat veiligkopen.be deel uit maakt van een grote organisatie zijn wij in staat onze artikelen tegen zeer gunstige tarieven aan te bieden, hierdoor is ook continuïteit gegarandeerd. Uniek bij Veiligkopen.be, u kunt ook de door u gekocht inbouwapparatuur tegen een zeer gunstig tarief laten installeren (zie voorwaarden) Heeft u vragen dan willen wij deze graag beantwoorden u kunt ons bereiken onder telefoonnummer +31(0)70-3276808

Deze score is berekend op basis van 1049 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

WP 18-08-2019

Fijne webshop met vriendelijke medewerkers en alles volgens afspraak verlopen.Goede service en goede prijzen.Zeker een aanrader.Doet zijn naam eer aan.

Peter de Greef 15-08-2019

Keurig aangegeven wanneer ze kwamen bezorgen, zeer vriendelijk personeel en hele goede service. Top, ga zo door

Peter 15-08-2019

Duidelijke site telefonisch uitstekend bereikbaar en vragen worden goed beantwoord. Levering mogelijk volgens afspraak. Prijs kwaliteit verhouding goed. Gewoon tevreden.

Karl-Heinz 15-08-2019

Bij deze webshop een AEG wasmachine en droger besteld (VK778675). Opvallend is de duidelijkheid van de shop. Overzichtelijke kosten, duidelijke uitleg waarom en hoeveel iets kost. In vergelijking met andere webshops lage prijzen, zeker voor plaatsingskosten. Als je wasmachine twee hoog staat hoef je hier niet na te denken of dat je het zelf wilt doen of door hun bezorgservice.
De samenwerking met Dynalogic die ze hebben voor aflevering blijkt ook een goede combinatie. Klantvriendelijke bezorgers die je netjes uitleg geven als je wat vraagt.
Telefonische klantenservice is ook prima in orde.
Wat mij betreft ga ik in het vervolg eerst bij hen kijken als ik nieuwe apparatuur nodig heb.

Ineke 14-08-2019

Gister een wasmachine besteld, vandaag geleverd door 2 vriendelijke bezorgers! Werd goed op de hoogte gehouden van bezorging. De wasmachine was ook nog goedkoper dan de meeste webshops en werd het snelst geleverd echt top!!
Ordernr VK779198

Andrea 13-08-2019

Prima winkel online. Duidelijke bevestiging en goede bezorging. (mooi op tijd). En vooral netjes afgeleverd.

Marcel 13-08-2019

Goede communicatie. Coulancekorting ontvangen i.v.m. defecte wasmachine van bijna 8 jaar oud. Nette service bij het plaatsen. Al met al een webshop waar je op kunt vertrouwen.

L. Vrancken 10-08-2019

Super snelle levering en een goede service en vriendelijke en kundige medewerkers, zeker aan te bevelen. :)

Dirk Dilissen 08-08-2019

Goede webshop. Goede verhouding Prijs/kwaliteit. Bij de snelle levering is men echter het oude toestel vergeten mee te nemen.

Margaretha Kilian 07-08-2019

Alles wat beloofd wordt, wordt ook gedaan.
Ten eerste kon ik niet met iDEAL betalen, omdat ik in België woon. Na een telefoontje (die je in ruime tijden kan plegen) kreeg ik gelijk een link toegestuurd, zodat het wel kon. En een zeer aardige mevrouw, die me geholpen heeft.
Op de leveringsdag krijg je om 8 uur een email hoe laat ze komen, wat ze ook perfect hebben gedaan. Er werd zelfs een kwartier van te voren nog een bericht gedaan, dat ze er aankwamen. Zo kon ik mooi gerust in de tuin werken.
Volgende keer bestel ik weer bij veilig kopen, want daar word je vrolijk van.

Brenda Ros 06-08-2019

5/8 een inbouwvaatwasser besteld en 6/8 rond 17u thuisbezorgd gekregen. Daar waar alle andere leveranciers voor dit model aangaven dat er 1-3dg levertijd was, kon veiligkopen.nl wel leveren én het scheelde €50,- tov de concurrentie. Win-win situatie dus😉. Duidelijke informatie voorziening vwb de levering en goede service tijdens de levering. Dit was onze eerste keer, maar we gaan veiligkopen.nl zeker vaker gebruiken.

Mariska 06-08-2019

We hebben afgelopen week een vaatwasser van Bosch aangeschaft. In 1e instantie wilde we hem bij ons in de buurt bestellen, maar toen zag ik deze vaatwasser met 30 euro extra korting en ook nog gratis verzenden. De volgende dag kwam hij al binnen. Ik kreeg 's morgens vroeg al een sms van het tijdstip wanneer hij ongeveer geleverd zou worden. Een half uurtje voor aankomst nog eens zodat je zeker weet dat je thuis bent.
De vaatwasser is inmiddels geplaatst en hij doet het super!!

Martin 05-08-2019

Prima webshop ook telefonisch te bereiken.
Goede prijs en zeer goede en eerlijke service.
Ook levering zeer correct uitgevoerd.
Perfect ga zo door.

Berry 04-08-2019

Wij hebben een vaatwasser en een condens droger besteld en ik kreeg snel een keurige mail dat de bestelde apparaten niet voorradig waren maar er waren betere en duurdere opties verstuurd en binnen een dag afgeleverd. Dat noem ik service en ben zeer tevreden over onze nieuwe apparaten. Wij vinden veiligkopen.nu echt een aanrader.

J de boer 04-08-2019

Koelvriescombinatie gekocht ,over goede info en levering geen klachten ,wel over de extra service waaronder het waterpas zetten van de koelkast wat niet nodig was en niet kon omdat de vloer wat af loopt. Staat nu nog niet recht
Winkel goed service slecht

Diana 03-08-2019

Wasmachine nodig.
BCC kon m pas maandag leveren en hier maandag en was ie ook nog goedkoper.
Kreeg n nieuwer model voor dezelfde prijs.
Keurig op de hoogte gehouden wanneer ie bezorgd zou worden.
En hele vriendelijke bezorgers.
Top!!!!
Beveel het van harte aan.

Anja 02-08-2019

Goede service, snel geleverd. Sturen een dag van te voren mail met tijdvak waarin ze levering bezorgen. Op de dag zelf een half uur van te voren dat ze eraan komen!

Peter v. B. 02-08-2019

Vrijdag laat in de middag besteld. Zaterdag levering. Goede infornmatie.
Helemaal TOP.

Monique 01-08-2019

Gisteren een wasmachine besteld en vandaag binnen. Het contact met de klantenservice verdient een dikke pluim omdat het apparaat dat we wilden bestellen niet meer leverbaar was wij een gelijksoortig apparaat dat nog wat meer up to date was voor dezelfde prijs. Goed op de hoogte gehouden op welk tijdstip we de levering konden verwachten. De eerste keer hier besteld en dat is zeker niet de laatste keer. Ben helemaal tevreden :-)

R Olgers 01-08-2019

Super geregeld!
Onze vorige koeler was met 6 jaar kapot.
Service op gehad maar niet te repareren.

Veiligkopen.nu heeft snel en correct gehandeld.
16.00 per telefoon een nieuwe besteld, volgende werkdag 15.05 al de bezorger bij de deur! Oude app netjes meegenomen ook.

Prijs is zelfs voor mij verlaagd ZONDER dat ik daarom vroeg. Als service. Dat vond ik echt super top. 850€ voor dit app wat momenteel bij de meeste 949 kost.

Juud 31-07-2019

Gistermiddag een Koelkast (Siemens KS36VAX3P, ordernummer VK775722) besteld, en die is vandaag al geleverd. En dat tegen de scherpste prijs die op internet te vinden was. Wij zijn super tevreden!

Gerard H. Hoving 29-07-2019

Onze koelkast had het met het warme weer begeven en kwamen vrijdagmiddag net van vakantie. Dus meteen zoeken voor een nieuwe. Eerst bij Coolblue gekeken maar was niet in de gelegenheid zaterdag of zondag de volgende dag te leveren. Kwam uit bij veiligkopen.nu en werd vriendelijk geholpen welke koelkast de volgende dag bezorgd kon worden. Klasse en was nog een stuk goedkoper. De bezorging liep keurig per track & trace en per e-mail en een half uur voor bezorging per sms wanneer ze voor de deur zouden staan. Echt alles top verlopen.

Roos 28-07-2019

Veilig kopen is echt een hele betrouwbare shop met veel aanbod. Bij het zoeken van mijn oven VK757145 ik op deze site terecht, Na een korte onderhandeling bleek dat zij de beste prijs gaven, Dus de beslissing was snel gemaakt.
De bevestiging kwam gelijk en ook de levering is gegaan zoals zij hadden afgesproken. Zij namen de moeite om even te wachten omdat ik op dat moment niet thuis was,
De oven zijn we superblij mee. eenvoudig in gebruik maar heerlijk eten.

Veilig kopen staat voor mij echt als betrouwbaar, eerlijk, klantvriendelijk en veel en mooie apparatuur in alle prijsklassen. Wat wil je nog meer?
Veilig kopen bedankt:)

C van der Wal 26-07-2019

Met warme weer .Dat ze een koelkast leverden vandaag besteldt morgen in huis
Ik had bij verschillende Internet bedrijven gekeken .Levertijd was langer.
Dus top bedrijf. Veiligkopen .nu Ook bij warm weer

LP Brands 26-07-2019

Kan niet anders zeggen dat ik meer dan tevreden ben over de manier van werken bij Veilig kopen.nu. snelle levering na bestelling en een correcte bezorging. Kortom.....ze doen wat ze zeggen!!

P Schenk 25-07-2019

Helemaal top geregeld, zeer klant vriendelijk. Mooi een mail van tevoren over de bezorg tijd en vriendelijke en behulpzame bezorgers. Echt top

Bernard 25-07-2019

Ik hen al meerdere malen een product bij deze winkel gekocht. Redenen: goede prijs-kwaliteitverhouding, snelle en correcte afhandeling, goede en snelle telefonische bereikbaarheid en snelle levering eventueel met een montageservice.jammer dat bij de inductiekookplaat niet goed gemeld staat dat met meegeverde perilexsnoer geen stekker heeft en dat je deze apart moet bestellen. Ook bij de montagedienst is hier niet op geattendeerd

Gerjo 25-07-2019

Via veiligkopen een warmtepompdroger gekocht. De droger die we besteld hadden, bleek echter niet meer leverbaar. Er werd ons een goed/beter alternatief geboden zonder bijbetaling. Levering is via track&trace te volgen en je ontvangt twintig minuten voordat ze arriveren een sms zodat je niet de drie uur thuis hoeft te wachten die vooraf is doorgegeven. Ideaal! De droger werd vrij van verpakkingsmateriaal binnen gebracht en de oude werd gelijk meegenomen. Perfecte service en zeer zeker aan te bevelen.

Anthony 23-07-2019

We hebben een inbouw vaatwasser met de inbouw service besteld bij veiligkopen. Na veel mislukte bezorg pogingen bij de concurrent zijn we hier terecht gekomen. Service van veiligkopen en van ajtec (voor inbouwen) was PERFECT. Prima bereikbaar, prima terug koppeling via email en telefoon. Inbouw service was super top. Ik ga hier zeker weer bij kopen.

Isja Bonne 22-07-2019

Kwamen op de site door de goede prijs van de koelkast. Snel besteld, volgende dag in huis. Heel tevreden over alles. We konden de zending goed volgen dus wisten we precies hoe laat het werd.
En nu staat er een mooi Bosch koelkast te glimmen in huis. Heel blij mee.

Elyon Zwarthoed 20-07-2019

Een goede webwinkel met aantrakelijke prijzen van witgoed. Ik heb hier een amerikaanse koelkast gekocht. Snel geleverd en zonder problemen. Bedankt!

Y.argun 20-07-2019

Telefonisch benaderd in de avond, service was goed. Product afgeleverd op gewenste dag door extern partij Dynalogic. Zoals op de hoogte gesteld via mail waren ze op aangegeven tijdstip. Witgoed retour meegenomen en verpakking van nieuwe witgoed is ook meegenomen na aansluiten.

Maddy 19-07-2019

Met vergelijkingssites kwam ik uit bij VeiligKopen.nu. Ondanks ik niet zo snel via een site bestel beveel ik hun zeker aan. Allereerst omdat zij goedkoper waren dan bij een ander. Vragen die ik stelde werden meteen beantwoord. Super deze klantvriendelijkheid. Daarnaast kon ik mijn bestelling goed volgen en gaf hierdoor hoefde ik niet thuis te wachten. Chauffeur was heel vriendelijk. Een dikke 10!

E de Vries 19-07-2019

Na wat gesurft te hebben kwam ik op veiligkopen.nu uit als goedkoopste voor het bestellen van onze inbouw vaatwasser. Ik ben erg tevreden over de communicatie vooraf, waarbij nog per mail en telefonisch contact is geweest over mijn vragen m.b.t. de leidingen. Hierna was er goede communicatie over het tijdstip waarop de monteur zou komen met een richttijd de middag ervoor per mail en de ochtend zelf nog een telefoontje van de monteur dat hij er met 15 min zou zijn. Installatie van de vaatwasser en het aanpassen van de afvoer, waardoor deze nooit meer zal lekken, zijn goed uitgevoerd. Kortom erg tevreden over zowel veiligkopen als het installatiebedrijf waar ze mee samenwerken.

E de Vries

geert 18-07-2019

Na wat gesurft te hebben op internet kwam ik op de site van veilig kopen.nl

Nu ik van België ben was dit de goedkoopste winkel voor mijn product .

De levering was perfect en de informatie die ik regelmatig kreeg via email was top

Ik raad deze winkel aan iedereen aan.

Steurbaut 18-07-2019

Zeer goede site als ook service zijn steeds vriendelijk en zeer behulpzaam ook online
Top gewoon Heb er veel gekocht en steeds tevreden

Pieter Jan 18-07-2019

Na een tijdje speuren op internet bij deze goede winkel uitgekomen, na navraag bij collega die een goede impressie had van deze winkel, ook een artikel bij deze winkel bestelt, in 1 woord: fantastisch!!
We bestellen al meer als 10 jaar via het net, maar we moeten toegeven dat deze winkel eruit springt qua aanbod,contact,gemak,afhandeling en nazorg, een dikke duim omhoog.
Als aan ons gevraagd word om het aan te bevelen, zullen we dat zeker doen, ga zo door!!

cowboyspeedy 17-07-2019

ik raad deze web winkel wel aan hoor ze hebben mij goed geholpen met afleveren en instaleren van mijn kookplaatje in mijn aanrechtblad

Stephan 17-07-2019

levering op de aangegeven tijd, communicatie over levertijd was helder. Product afgeleverd op aangegeven plek, vriendelijke bezorgers

Jeannet 16-07-2019

Gisteren rond 18.00 gebeld met de vraag om contant te kunnen betalen en dat was mogenkijk. Meteen een amerikaanse koelkast besteld via internet en half 12 volgende dag na een bevestiging per mail en een telefoontje 20 minuutjes van te voren kwamen ze hem brengen. 2 hele vriendelijke jongens die voorzichtig mijn oude hebben weggehaald en de nieuwe Amerikaanse in mijn hele kleine huisje geplaatst.
Het ging allemaal maar net aan door de gang maar super geregeld. Heel erg blij met de aankoop en levering. Kan het iedereen aanbevelen.

Interieurprofessional 16-07-2019

Gewoon top! Alle afspraken nagekomen. En de bezorger gaf ongevraagd goed advies.

Top service. 14-07-2019

Al in 2007 heb ik een vaatwasser gekocht via veiligkopen.nu. Tussendoor via de site in 2013 een magnetron aangeschaft. In alle gevallen keurig en snel geleverd. De vaatwasser was inmiddels aan vervanging toe; dus ligt het voor de hand weer te gaan zoeken op veiligkopen.nu. Een nieuwe snel gevonden. Dit type bleek echter niet meer op voorraad en leverbaar; de opvolger werd voor dezelfde prijs geleverd (VK771458). Top Service! Ik behoor dus inmiddels tot de vaste klanten groep. Prima kwaliteit voor een goede prijs. Voor iedereen aan te bevelen.

B. Verbiest 14-07-2019

De shop geeft duidelijke informatie. Door de vele types van een enkel merk is het soms lastig een goed overzicht te krijgen van de verschillen tussen deze apparaten.
Per mail werd echter zeer snel op mijn aanvullende vragen gereageerd. Bovendien zijn de apparaten gunstig geprijsd en worden prima bezorgd en geinstalleerd.

Carola 09-07-2019

Mooie site met duidelijke info over de producten. Zeker een stuk goedkoper dan andere site's. Makkelijk te bestellen en een prima communicatie per mail. Levering is helemaal goed. Op de dag een mail met een tijdbestek. Bij bijna levering een berichtje dat ze eraan komen. Aflevering klantvriendelijk.

Mijn volgende bestelling zal weer bij veilingkopen zijn !!!!!

Marijn Bosch 08-07-2019

Duidelijke omschrijving, scherpe prijs en een snelle en goede bezorging van het apparaat!

Gerrit 06-07-2019

Produkt voldeed volledig aan de beschrijving. Aantrekkelijke prijsstelling en bovendien - hoewel het niet op voorraad was - op de afgesproken tijd bezorgd.

Veenstra 06-07-2019

Wij zijn tevreden met de snelle levering, onze droger was hier op dat moment het goedkoopst en de mogelijkheid om te laten plaatsen op zolder voor 9,95 extra is ook erg aantrekkelijk, werd zeer snel geplaatst en oude apparaat en verpakkingen weer mee terug genomen.
Direct nadat de order geplaatst was werd er al contact met ons opgenomen omdat ik het huisnummer niet goed vermeld had, heel attent en snel dus, s avonds besteld en volgende middag al gebruiksklaar in huis.

H.Koetsier 05-07-2019

Vaker een product bij veiligkopen.nu aangeschaft. Prima en snelle levering. Bij de laaste aankoop van een wasmachine bleek dat bij het centrifugeren iets niet lekker liep. Gebeld met veiligkopen.nu, zij besloten direct om het produkt om te ruilen voor een nieuw apparaat. de volgende dag had ik al een nieuwe in huis , welke prima voldoet.

Leo Lende 05-07-2019

Nooit eerder van gehoord maar door het zoeken naar een vaatwasser die op voorraad was gevonden en na eerst gebeld te hebben om zedkerheid te hebben dat die op voorraad was en direct kon worden geleverd direct bestelt en de volgende dag keurig afgeleverd.
( ordernr staat nergens dus zal wel bestelnr.worden bedoeld )

Celine 02-07-2019

Droger stuk en wasmachine te klein na komst derde kindje. Internet afgezocht en een keuze gemaakt. Niet alle prijzen stonden op de website, daarom een offerte aangevraagd; VK768268. Zeker weten de laagste prijs (zelfs met een iets duurdere droger voor dezelfde prijs!) en de mogelijkheid zelf te kiezen wanneer er geleverd werd. Vandaag, met een heel goede communicatie vanuit het transportbedrijf, beide apparaten naar zolder gebracht en de oude droger meegenomen. Gewoon mogen pinnen bij de bezorger, zonder meerprijs. Ik ben zeer tevreden, al moet ik de apparaten nog wel testen etc. Echt een aanrader!!!