VeiligKopen.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over VeiligKopen.be.

VeiligKopen.be stelt zich voor

Veiligkopen.be is de grootste internetwinkel gespecialiseerd op huishoudelijke apparatuur. Omdat veiligkopen.be deel uit maakt van een grote organisatie zijn wij in staat onze artikelen tegen zeer gunstige tarieven aan te bieden, hierdoor is ook continuïteit gegarandeerd. Uniek bij Veiligkopen.be, u kunt ook de door u gekocht inbouwapparatuur tegen een zeer gunstig tarief laten installeren (zie voorwaarden) Heeft u vragen dan willen wij deze graag beantwoorden u kunt ons bereiken onder telefoonnummer +31(0)70-3276808

Deze score is berekend op basis van 937 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Petra Pronk-Roeleveld 08-12-2021

Snelle betrouwbare service.
Vriendelijk, voorkomend attent
Ben er vol lof over, top!!!!

D. W. 08-12-2021

Nu een Siemens wasmachine besteld na al eerder een vaatwasser besteld te hebben via Veilig Kopen Nu.
Ze staan voor een snelle levering tegen scherpe deals!

Arjan 07-12-2021

Mooie AEG warmtepomp wasdroger gekocht voor de laagste prijs met tevens extra kassakorting actie, waardoor het helemaal een Top-aanbieding was. Snelle gratis levering en prima service, dus zeker een goede ervaring met deze webwinkel.

Yvette Verhoeven 06-12-2021

Hele snelle en nette levering! Mooi product en goede prijs/kwaliteit verhoudingen. Zijn erg blij met onze mooie Amerikaanse koelkast! Dank jullie wel!

Pieter Declerck 04-12-2021

Propere site, duidelijk, goedkoopst, super snel geleverd en perfecte dienst na verkoop. Bij vragen of problemen bijna onmiddellijk reactie via mail en perfect opgelost. Mijn volgend witgoed komt sowieso terug van veiligkopen.nu doe zo voort!

Fan W 04-12-2021

Mooie spullen en fijne prijzen. Supergoed geholpen en de aflevering door 2 aardige mannen. Net alles erin gezet superblij met de koelkast en de vriezer.

Tool 04-12-2021

Beetje huiverig voor de naam veiligkopen.nu maar de klantenservice gebeld en snel contact. Daarna bestelling geplaatst en een paar dagen later binnen. Top geregeld!

Tjerk Jongstra 03-12-2021

Ik vind Veilig Kopen.Nu echt een top winkel! De medewerkers zijn super vriendelijk en hebben veel begrip voor de klant. Mijn bestelling (ordernummer VK1000196) ondervond leveringsproblemen (vanwege de wereldwijde problematiek m.b.t. chips en transport) maar de medewerkers werden er niet moe van om mij als klant telkens weer te informeren. Ik weet zeker dat hier zeer veel over wordt gebeld maar dat was aan het humeur en de klantvriendelijkheid niet te merken. Verder vind ik de zeer snelle reacties op mails en de bijzonder lange openingstijden een grote plus. Zo werd ik eens verrast door een onmiddellijke reactie op een mail die ik om 22.30 uur stuurde! Chapeau!

Anna 03-12-2021

veiligkopen.nu is een betrouwbaar bedrijf.
Heb inlichtingen gevraagd over de aanschaf die ik wilde doen. Daardoor kwam ik erachter dat ik bij de verkeerde vaatwassers zocht.
Wanneer je een sl vervangt moet je bij de sx zoeken. Goede keuze gemaakt dankzij goed advies.

Tevreden Klant 02-12-2021

Heb deze shop gekozen voor de Amerikaanse Koelkast van een model wat zij o.a. in huis hadden. De prijs was goed. Was wel bang dat ik een te goedkope site had gekozen. Maar alles was van aankoop tot en met Levering piek fijn georganiseerd. Alles zonder schade en goedwerkend gekregen.

Gijs 02-12-2021

Pakket is heel aangekomen. Vriendelijk service. En het pakket is op de goede plaats neergezet

MRK74 02-12-2021

Alles werd goed gecommuniceerd en de site was overzichtelijk. Daarnaast kwamen zij als goedkoopste uit de bus dus ook niet geheel onbelangrijk vandaar de keuze voor hun

beter kan het niet 02-12-2021

prima shop, snelle behandeling van de bestelling
excellente prijs/kwaliteit verhouding zeer concurrerende prijsstelling
adequate opvolging van handelen
perfecte timing wat betreft de aflevering
oude machine meegenomen
de verpakking van de nieuwe machine eveneens meegenomen
apparaat ter plaatse geplaatst en geïnstalleerd
uitleg gegeven over de bediening
prima medewerkers van de bezorging

Benno 01-12-2021

Goede prijs. Snelle en duidelijke afhandeling. De levering verliep vlot en de communicatie via mail was duidelijk.

Stephanie 01-12-2021

Telefonisch snel en goed geholpen. Gelijk de volgende dag werd de wasmachine geleverd, geplaatst en geinstalleerd. Mannen werkten netjes, rommel opgeruimd, plaatsen in overleg met ons en waren vriendelijk en efficient. Enige aanmerking is dat de track en trace in ons geval niet goed werkte.

Ordernr 1041381-1

Aiboer 01-12-2021

Bestellen ging heel makkelijk, en het afleveren was zo als afgesproken, gewoon keurig

F.de V. 01-12-2021

Wij hebben de Samsung warmtepomp droger met order VK1042246.
Nette en overzichtelijke site om iets voor 22:00 besteld en vroeg me af of er een waterafvoer bij zat ???
Ik kon tot 23:00 bellen met mijn vraag en werd super geholpen.
Volgende dag om 11:30 wat netjes gecommuniceerd werd onze droger geleverd de jongens hebben deze op de aangewezen plek neergezet en aangesloten 👍
Een dikke 10 voor Veiligkopen.nu

G.Prins 01-12-2021

VeiligKopen.nu is een prettige webwinkel.Wij hebben hier al diverse huishoudelijke apparaten besteld.Vandaag dus een wasmachine.Fijne duidelijke website met goede informatie.Scherpe prijzen,snelle levering en nette installatie.Klantenservice vriendelijk en vraag via de mail wordt zelfs op zondag razendsnel geregeld.Kortom:wij raden VeiligKopen.nu aan.

Marc 30-11-2021

Eenvoudig besteld en snelle levering, kreeg een sms van bezorgdienst half uurtje voor bezorging, handig om er rekening mee te kunnen houden. Aan de telefoon voor info over het product erg vriendelijk geholpen.

Marloes 29-11-2021

Gebruiksvriendelijke site, goede aanbiedingen. Snelle levering, goede communicatie over het tijdsvak en vriendelijke bezorgers.

Johan van hest 29-11-2021

Zeer vriendelijke medewerkers. Met zeer snelle reactie op vragen en oplossingen . Zeer tevreden. Gr Johan

Starsky 28-11-2021

Al twee keer bestellingen gedaan - 1e product (amerikaanse ijskast) met krassen, werd zonder probleem weer opgehaald en geld retour, want niet meer op voorraad - 2e product (afzuigkap), zeer tevreden mee - veiligkopen is betrouwbaar - laagste prijs garantie klopt - reageert snel en correct - top service, vriendelijk en pro-actief - aflevering verloopt zeer soepel met zeer goede track en trace. Ben absoluut tevreden.

Wim 28-11-2021

Siemens inductieplaat gekocht en voor de laagste prijs. De levering was zeer vlot en we kregen bericht op welk tijdstip. De dag erna werd hij al geleverd. Prima!

Jon 27-11-2021

Afgelopen woensdag, 25 november in een prettig gesprek een bosch onderbouw koelkast besteld
zou de volgende dag geleverd worden, de volgende dag helaas.....om 8.00 uur een mail
gaat toch niet lukken, wel netjes te woord gestaan, zaterdag afgesproken, ook goed
gezien zwarte vrijdag, druk begrijpelijk, worden we om 21.30!! gebeld, helaas we zijn de pinautomaat
vergeten, we komen niet.....cash geen mogelijkheid, overboeking van uit laptop laten zien
geen mogelijkheid, direct de overeenkomst gecanceld, advies bij een ander bedrijf
dit soort producten bestellen, verkoop gaat ze goed af, maar de levering komt niet goed
dit soort producten, dus zoals wij gedaan hebben NOOIT, NOOIT vooruit betalen, want dan
ben je daar van afhankelijk, ik ben direct over gestapt naar een ander bedrijf.

Justyna Czujko 27-11-2021

Ik had mijn product op de tweede dag van bestelling in huis. Ik ben heel blij want alles is goed verlopen

P.Schattevoet 27-11-2021

Super makkelijk en snelle levering Keurig in orde.
Prijs laagste voor wat betreft kookplaat

Sjoerd 27-11-2021

Zeer snelle en uiterst correcte service.
Gratis binnen 20 uur bezorgd tot achter de voordeur

Marjolein Biesen 26-11-2021

Snelle, goede service! Bezorging en plaatsen van het bestelde item is proffessioneel en nauwkeurig.

Deleu 26-11-2021

Zeer goede communicatie, kwaliteit van service en prijs .Website zeer goed gedaan, goede uitleg van de producten en heel gemakkelijk om de reservering en betaling te maken

John 26-11-2021

Prima webshop en gunstige prijzen. De koel/vriescombinatie die ik gekocht heb voldoet prima en de oude is keurig meegenomen door de bezorger.

Nicole van Hattum 25-11-2021

Gister om 21:00 uur besteld vandaag om 11:00 uur geleverd. Nog nooit zo een snelle service gezien. Top!

V.g, Nicole

Laura van Golen 25-11-2021

Veiligkopen.nl, nog nooit van gehoord tot voorkort. Moest een nieuwe inductiekookplaat . Wist niet of deze 5 kookzone AEG bij mij gemonteerd kon worden. Ik werd doorverbonden met AJ Tec bv . Ik moest foto's sturen van de plaats en meterkast. Ik had 2 smalle lades en die wilde ik opofferen voor een grotere kookplaat. Ik werd teruggemaild dat het gemonteerd kom worden maar ze konden niet garanderen dat ik de lades kon houden. Vandaag is de monteur geweest. Mijn kookplaat perfect geplaatst. Hij is lang bezig geweest maar wat een nette werkwijze van deze monteur. Zaagsel opvangen in de kastjes met theedoeken. Er werd naderhand zelfs gezogen. Al het afval heeft hij meegenomen. En het aller mooiste ik heb mijn lades behouden. Dus echt TOP in communicatie en installatie. En zij hadden het goedkoopste pakket met garantie voor 5 jaar met installatie.

Arie Buijs 24-11-2021

Na bestelling een supersnelle levering door 2 enthousiaste medewerkers netjes in de keuken neergezet en de oude machine weer meegekomen. En nogmaals, afgeleverd door twee zeer opgewekte en vriendelijke mannen. En de machine werkt fantastisch. Dik voor elkaar!

Kay 24-11-2021

Alles duidelijk en overzichtelijk.
Bezorging perfect te volgen en precies op tijd.

Peter d.O. 24-11-2021

Product netjes en correct ontvangen. Vandaag besteld morgen in huis! Waar andere partijen een aantal dagen nodig hebben om witgoed te leveren.

Yvonne van der Krogt 23-11-2021

Vandaag voor de 7e keer een apparaat laten plaatsen door dit bedrijf.
Alle keren naar volle tevredenheid.

Fons 23-11-2021

Van K*oop tot L*evering KL*asse
Uitstekende duidelijke website. Sterk concurrerende prijs. Levering snel op afspraak. Zeer vriendelijke bezorger van dynalogic. Kortom van A tot Z KL*asse

Sjef melis 23-11-2021

Altijd correct behandeld als men vragen heeft altijd staan medewerkers je vriendelijk te woord.als gezegd wordt wij bellen u direct terug. Is dat ook zo.

David 23-11-2021

Na een paar dagen research besloten om bij veiligkopen.nu mijn nieuwe vaatwasser te bestellen, voor mij was belangrijk dat ik zelf een bezorg dag kon uitkiezen en een mooie prijs was uiteraard ook niet geheel onbelangrijk, de bestelling ging vlot en de daarop volgende e-mail correspondenties over afspraken bezorging gingen subliem
Op de dag van de bezorging keurig e-mails en text messages over de exacte tijd van levering zodat je niet de hele dag thuis hoeft zitten te wachten, het product werd keurig op de tweede verdieping afgeleverd (extra betaalde service) en mijn ouwe vaatwasser mee terug genomen (deze kon door verkeerde logistiek niet mee in de vrachtwagen en werd twee dagen later op de zelfde als hier hier boven beschreven manier opgehaald, deze kon gelukkig wel beneden in de hal staan)
Eind resultaat: end good all good

HmH 22-11-2021

Zelfs op zaterdagavond klantenservice bereikbaar, meedenken, betaling gaat goed en supersnelle levering (next day). Hopelijk ook goede service indoen mocht blijken dat er iets mis is maar voor nu gewoon goede wasmachine en droger.

Kumru 22-11-2021

Ik was op zoek naar kwaliteit en goedkoop koelkast en elektrische oven. Die vond ik bij veilig kopen. De website is heel duidelijk en overzichtelijk. Heel snelle levering .

WFO 20-11-2021

De bestelling was niet helemaal vlekkeloos verlopen. De vaatwasser op de site was nog voldoende op voorraad, echter was dit in praktijk niet het geval. Na netjes telefonisch contact hebben we een dag later voor hetzelfde geld een beter model ontvangen en is die netjes geïnstalleerd.
Dus ondanks een foutje toch netjes opgelost en tevreden.

Martijn 19-11-2021

Veiligkopen.nu is een erg fijn bedrijf om zaken mee te doen. De laagste prijs garantie houden ze zich aan en de mogelijkheid om extra garantie bij te kopen is van toegevoegde waarde. De klantenservice staat je altijd vriendelijk te woord en (lever)afspraken worden goed nagekomen. Ik heb hier al meerdere keren als tevreden klant een bestelling gedaan voor mijn witgoed producten.

S.Aydin 19-11-2021

Dit is mijn derde aankoop bij veiligkopen.nu prijzen zijn goed en levering is altijd top goede communicatie

A. 18-11-2021

Zoek niet verder! Een heel overzichtelijke site snel een keuze kunnen maken.
Ik ben oprecht positief verrast over het bestel en aflevermoment van mijn wasmachine echt top! Ze maken waar wat ze beloven mijn avond bestelling stond de volgende morgen al in huis aangesloten en wel alles werd keurig meegenomen (inclusief de defecte wasmachine)

Johan 17-11-2021

Ik had gekozen voor Veiligkopen.nu omdat zij opdat moment de goedkoopste prijs hadden de koelkast was op voorraad.

De vervoerder die zij inschakelen DynaLogic kwam niet opdagen op de afgesproken dag. Op dag van de levering kreeg ik maar geen update van het tijds blok van levering via de Track en Trace. Ben gaan bellen (45 cent per min.) bleek het transport te zijn omgezet van 1-mans naar 2-mans rit. Hier van krijg je geen mail van de vervoerder. De 2de afspraak om te komen leveren zijn ze netjes nagekomen.

Dick van Bloois 16-11-2021

Goedkoopste Amerikaanse koelkast, diegene die we wilde hebben, perfect en de volgende dag al geleverd!

Lynn 13-11-2021

Goede levering. Fijn dat je aan de hand van de tijdsindicatie kan zien hoelaat de berzorger komt

VK 103375 13-11-2021

prachtige site en vooral erg duidelijk, binnen 1 dag geleverd door prima mensen erg behulpzaam en vriendelijk.

Machine draait al op opgespaarde vaat , zijn we erg gelukkig mee.

H. Benedickis 12-11-2021

Een bestelde wasmachine was er de volgende dag. Alles lampjes brandden netjes, maar drukte je op START, dan gebeurde er niks. Ook niet na telefonische hulp van Bosch service desk en onze wasmachinereparateur. Een teleurstelling. Klantenservice Veilgkopen gebeld. Heel prettig dat ze ook na 19.00 uur nog bereikbaar waren. De heer aan de lijn dacht prettig mee, toonde begrip voor de tegenvaller en gaf vrij snel de keus om de wasmachine om te ruilen. Daarbij waren we vrij om ook een ander type te kiezen. Na enig zoeken en vergelijken gekozen voor een goedkopere Siemens. Voor 22.00 uur besteld en de dag erna werd de nieuwe machine al gebracht en de niet werkende machine weer meegenomen. Na een week stond het verschil (110 euro) netjes op onze rekening. Prima service derhalve. (Enige puntje van kritiek is dat beide keren de bezorgers met vrachtwagens kwamen zonder klep die kan zakken. Moesten ze die zware machines op eigen kracht van anderhalve meter naar beneden en omhoog tillen. Beide keren stonden de vrachtwagens vol met koelkasten en wasmachines. Ongezonde situatie)