VeiligKopen.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over VeiligKopen.be.

VeiligKopen.be stelt zich voor

Veiligkopen.be is de grootste internetwinkel gespecialiseerd op huishoudelijke apparatuur. Omdat veiligkopen.be deel uit maakt van een grote organisatie zijn wij in staat onze artikelen tegen zeer gunstige tarieven aan te bieden, hierdoor is ook continuïteit gegarandeerd. Uniek bij Veiligkopen.be, u kunt ook de door u gekocht inbouwapparatuur tegen een zeer gunstig tarief laten installeren (zie voorwaarden) Heeft u vragen dan willen wij deze graag beantwoorden u kunt ons bereiken onder telefoonnummer +31(0)70-3276808

Deze score is berekend op basis van 1142 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Fam van Sambeek 15-06-2019

Afgelopen maandag op de site van veiligkopen.nu terechtgekomen. We waren op zoek naar een nieuwe combi-magnetron. We kwamen uit bij een Siemens CM676GBS1. Ik kon niet meteen terugvinden of dit model ook een ontdooifunctie had. Hierop contact opgenomen met de helpdesk. De vriendelijke man die mij te woord stond ging het even nakijken en kwam terug met de mededeling dat deze er idd op zat maar dat dit model helaas niet leverbaar was. Hij gaf aan dat we voor het zelfde geld een nieuw type, wat normaal gesproken 100 euro duurder was, toegestuurd zouden krijgen. Hierop nog dezelfde avond deze Combi-magnetron besteld. Via de mail duidelijke berichtgeving ontvangen mbt de levering. Op de dag van levering ‘ s ochtends een mail ontvangen met het tijdsblok van levering. Ongeveer een half uur voor levering een sms bericht ontvangen hoe laat de bezorger er zou zijn. Combi-magnetron conform afspraak ontvangen. Over het product zelf kan ik nog niets zeggen maar de service van veiligkopen.nu is heel goed bevallen.

Henk van den bovenkamp 14-06-2019

Wegens defect van de oude oven op zoek gegaan naar nieuwe oven en combimagnetron. Veilig kopen was de goedkoopste, dus de beslissing was snel gemaakt. Nog even gezocht naar ervaringen. Waren ook goed! De bestelling geplaatst (VK765078). Nog een paar keer gebeld met de service Desk. Keurig en snel geholpen. Inmiddels geïnstalleerd en klaar voor gebruik. Super ervaring, bedankt!

N. Teske 13-06-2019

Gister een nieuwe droger gekocht bij veiligkopen vandaag al mijn eerste wasje erin. Goede service. Ik ben zeer tevreden

Arie 12-06-2019

duidelijke site, na de bestelling werd ik keurig op de hoogte gehouden wanneer en hoe laat de levering zou zijn. netjes geleverd en geplaatst en aangesloten en getest.
de oude machine werd ook netjes meegenomen.

keurig en netjes gedaan.

Ronald Quadackers 12-06-2019

Gisteravond tegen 18:00 bestelling geplaatst, dag erna om 15:00 geleverd! Snelle levering.

Verder heeft de klantenservice me vriendelijk geholpen wanneer ik een foutje in mijn bestelling had geplaatst. Binnen 1 minuut had klantenservice mijn bestelling aangepast en ontving ik een nieuwe orderbevestiging!

Transport ook keurig!

Corine 10-06-2019

Onze wasmachine was per abuis kapot gegaan.. En zijn meteen opzoek gegaan naar een nieuwe. En kwamen uit bij, Veiligkopen! En daar ook met één super prijs.. En op 2de pinksterdag bezorgd, ruim binnen de bezorg tijd. Dus super tevreden!

van Vliet 10-06-2019

Uit eerdere ervaringen van een aantal jaren geleden heb ik wederom gekozen voor veiligkopen.
Komen de afspraken perfect na en word goed op de hoogte gehouden over de levering op de dag zelf ( kan zelfs volgen via google maps ) Service van de bezorg mannen een dikke 10.

Betty 10-06-2019

De klantvriendelijkheid, wij hebben gezocht op internet, het bleek de voordeligste te zijn, de vriezer was voor op de camping en daar zijn we niet altijd, geen probleem, zelfs op 2e Pinksterdag kwamen zij bezorgen, helemaal keurig volgens afspraak, dus hebben zij wel een pluim verdiend, mijn ordernummer VK763898, moest ik erbij vermelden, dus bij deze, een 10 met een griffel

Nicolas L. 10-06-2019

Ik was op zoek naar enkele huishoudtoestellen en kwam terecht op de VeiligKopen site. In het ruime aanbod vond ik een koelkast en wasmachine die aan mijn hoge eisen van energieklasse en functionaliteit voldeden, en dat aan sterke prijzen. Ik besloot om onmiddellijk te kopen.
De dag na bestelling kreeg ik echter bericht dat zowel de koelkast als de wasmachine niet meer konden geleverd worden. Was het dan toch te mooi om waar te zijn? Ik werd benaderd door de klantendienst die me 2 alternatieve toestellen voorstelde, zonder bijkomende financiële tussenkomst. De wasmachine was een iets duurder model dat minstens evenwaardig was aan mijn initiële keuze. De koelkast daarentegen was van een lagere energieklasse. Ik verklaarde hier niet akkoord mee te zijn, en stelde zelf een gelijkwaardig alternatief voor. De prijs van deze alternatieve koelkast was echter aanzienlijk hoger dan mijn initiële aankoop. De klantendienst stelde voor het verschil in prijs te delen, waarmee ik akkoord ging.
Tot slot was de levering zeer correct en verzorgd.

Hoewel de weg van bestelling tot levering wat voeten in de aarde had, ben ik al bij al zeer tevreden over mijn aankoop bij VeiligKopen. De klantendienst is heel behulpzaam, brengt zelf voorstellen aan, en reageert snel. Ik zou deze winkel aanbevelen aan anderen.

Bazz 10-06-2019

Snelle goede levering. Tevens de goedkoopste Prijs voor een mooi product. Zeker een aanrader deze winkel

Jo 09-06-2019

Zeer fijne online winkel, mooie prijs voor het product. Volgende dag geleverd binnen de vermelde tijd.

Angela 09-06-2019

Snel en goede service en goed koop snelle afhandeling en de juiste informatie via mail sms top site mvg mevr .....

feij 07-06-2019

Een prima telefonische klantenservice die hielp met een foutje van mij bij de betaling, scherp geprijsd, en zoals beloofd werd de vaatwasser (bestelling VK763747 ) snel geleverd en geïnstalleerd!

Randall 07-06-2019

Philips stofzuiger FC 8781/09 aangeschaft via Veiligkopen.nu Order VK763879. Ze hebben de laagste prijs op internet dmv een kassakorting. Order een dag later geleverd en netjes een bericht toen de chauffeur onderweg was. Een half uur voor aankomst nog een bericht via SMS met de exacte tijd! Niets dan lof voor deze webshop.

Emiel Schneider 07-06-2019

Fijne winkel om zaken mee te doen hele scherpe prijzen en top service alsmede de aflevering! Wij zijn blij met onze nieuwe LG koelkast!

Ed Tol 06-06-2019

Bestellen gaat zeer makkelijk via internet of telefoon, je krijg een kopie van je bestelling en daarna word er contact met je opgenomen wanneer je bestelling afgeleverd en evt. ingebouwd wilt hebben. je word ook plus minus 30 minuten van te voren gebeld dat ze er aan komen.
Al met al zeer goed geholpen en mijn inbouw Koelkast en inbouw vriezer zijn zeer zorgvuldig geplaatst en daarna een goede uitleg van de werking van deze apparaten gegeven.

Met een vriendelijke groet,

Fam.IJsselstijn 04-06-2019

Wij hebben gisteravond onze inventum koel/vriescombinatie, Amerikaans model besteld. (VK763152). Super mooie koelkast voor. Ben zeer tevreden over de snelle levering. We konden de hele dag volgen hoe laat de koelkast bezorgd werd, en dat was heel nauwkeurig!!👍

Henk 04-06-2019

Bijna alles was dik in orde. Het enige minipuntje was dat men zonder overleg vooraf het typenummer van de wasmachine heeft aangepast omdat de door mij gekozen machine toch niet meer leverbaar bleek. Ik heb het alternatief geaccepteerd omdat de machine minimaal dezelfde specificaties had als de beoogde en de prijs gelijk bleef. Mijn advies is een dergelijke wijziging even per telefoon met de klant te bespreken. Dat geeft vertrouwen en als webwinkel scoor je direct. Nu wek je bij een nieuwe klant toch wel wat argwaan op. Ik zou zeggen doe iets met dit advies want verder ben ik alleen maar positief!

Yvonne 04-06-2019

Ik had nog nooit van deze webwinkel gehoord, maar ben zeer tevreden. Goede prijs, mooi product, duidelijke website. Fijn dat er opties zijn voor de bezorging. Meteen na bestellen een mail met bezorg informatie. Tegen kleine vergoeding werd de wasmachine naar zolder getild en keurig aangesloten en geïnstalleerd. Echt helemaal top!

Fam Steures 04-06-2019

Alles is vanaf het boeken tot de aflevring perfect verlopen.
Had even vanwege de mooie prijs het idee dat ik een niet nieuwe magnetron ging kopen.
Uitleg van een uitstekende medewerker was heel duidelijk alles wat wij verkopen in nieuw.
Zal bij een volgende aankoop eerst bij veilig kopen nu kijken
Fam Steures.

Avcum 03-06-2019

Ik woon 25 jaar op 3e verdieping. Ik heb nog nooit zo'n service gezien. Top service tot in je huis met extra kosten 9.5 eur. Zondag besteld, maandag geleverd. Tijdens transport was er een deukje op Koelkast gebeurd. Na contact is de koelkast dinsdag teruggenomen, nieuwe tegelijk geleverd. Fantastisch. Ik dank hiermee hartelijk aan "veiligkopen.nu" klantenservice.

Ronald 03-06-2019

In verband met een stroomstoring zat er geen leven meet in onze combi-oven en dus heb ik op zaterdag middag een nieuwe besteld welke ik gelijk kon ophalen. Op zondag wilde ik de nieuwe oven installeren en bij het uitbouwen van de oude oven kwam ik erachter dat op onverklaarbare wijze de stekker uit het stopcontact was geraakt. Op zondag middag gebeld om te vragen of de oven teruggebracht kon worden wat geen enkel probleem was. Ik kreeg binnen 5 minuten een credit-factuur en heb de oven op zondag avond weer terug gebracht. Wat een top-service, zowel telefonisch als qua bereikbaarheid en openingstijden! Mijn volgende witgoed aankopen ga ik zeer zeker kopen bij dit bedrijf!

Erik 02-06-2019

Wederom een bestelling bij VeiligKopen geplaatst.
Uitstekende online winkel. Bestellen en levering is uitstekend verzorgt.
Alleen de service van de bezorgers viel wat tegen. Ik had een full service levering maar sommige dingen werden niet uitgevoerd totdat ik er zelf om vroeg. Communicatie en levering is wel uitstekend.

wim crijns 31-05-2019

gewoon de goedkoopste en vandaag bestellen is morgen geleverd.
bezorgers zijn vakmensen.

Giselle van Kessel 31-05-2019

De prijs kwaliteit is super, de service aan de telefoon heel fijn. Ze dachten zelfs mee met een afzuigkap andere uitstraling gaf, dan die ik in 1e instantie uitkoos, dus je voelt je echt begrepen en gehoord. Zojuist is mijn levering met ordernummer VK736843 geleverd, vriendelijke service, netjes binnen gebracht, en helemaal in orde. Ik zal zeker mijn volgende aankoop ook bij veiligKopen.nu doen.

Lia 31-05-2019

Xxx bij een ander bedrijf had ik een week moeten wachten voor de levering, daar had ik geen zin in, dus werd het bij Veilig Kopen, deze kon de andere dag al leveren. snelle service, leuke actie en daardoor mazzel dat ik minder hoefde te betalen.

Van Waeyenberg Anna 31-05-2019

Aanrader.
Uitstekende klantenservice.
Bestelde wasmachine was niet meer te leveren en kreeg een andere voorgesteld aan dezelfde prijs.
Heel tevreden !!!

Kees Breda 30-05-2019

Na internet afgespeurd te hebben naar een droger met een goede prijs/kwaliteit verhouding, kwam ik uit bij veilig kopen.nl die hem voor de laagste prijs aanbood. Werd de eerstvolgende dag geleverd terwijl het Hemelvaart was! Top. Duidelijke site en duidelijke levering. 's Morgens sms met levertijdblok van 3 uur en een half uur voor levering nog een sms met exacte tijd. Super.

Ben 29-05-2019

Afgrijselijke ervaring gehad.Twee dagen geleden is mijn wasdroger bezorgd. Ik had extra betaald voor het aansluiten. Een dag later staat mijn parketvloer in de keuken onder water. Nadat ik de gebruiksaanwijzing heb bekeken, bleek dat de bezorgers de machine verkeerd hadden aangesloten. Op mijn mail krijg ik geen bericht. Bij de tweede keer bellen krijg ik te horen dat men misschien morgen (Hemelvaartsdag) ergens tussen 09.00 en 17.00 uur langs kan komen. Op mijn vraag om vandaag langs te komen om de schade op te nemen en de foutieve aansluiting te herstellen, krijg ik te horen dat men daar "geen tijd voor heeft"...

AB 28-05-2019

goede afspraken en prima prijs-kwaliteit verhouding.
alleen bezorgers zijn wat gehaast.

Ingrid 760306 28-05-2019

Veiligkopen.nu is echt een bedrijf waar ik heel tevreden over ben. Telefonisch contact met de klantenservice gehad om navraag te doen over een afwasmachine. Ze hebben hier echt de tijd voor genomen, daarnaast zijn ze gaan uitzoeken of de nieuwe vaatwasser voldeed aan de maten zoals de oude vaatwasser had.
Apparaat dezelfde avond besteld en de dag erna netjes conform afspraak geleverd. Prijs van het apparaat was ook heel netjes. Mooie aanbieding.
Als het bestelde apparaat niet aanwezig is zorgen ze ook voor een goede vervanging.

Marcel 27-05-2019

Deze site is zeer overzichtelijk en scherp geprijsd,bij nadere informatie krijg snel respons
De keus is ruim ,dus ik zou zeggen maak die keus voor een goede prijs
Deze Smeg afzuiger nergens goedkoper,top

Leah 27-05-2019

VK759820

Ik heb een zanussi inbouw gaststel bij veiligkopen besteld.
Super service, hij bleek niet op voorraad te zijn maar hier werd ik direct per mail van op de hoogte gebracht. Vervolgens was hij er een paar dagen later al.

Het werd bezorgd op een door mij uitgekozen moment.
Ik kreeg van te voren nog een berichtje Hoe Laat ze ongeveer kwamen.

Het scheelde daarnaast ook bijna 100 euro met bol.com vandaar dat ik voor veiligkopen ben gegaan.

Al met al erg tevreden dus.

Marcella 27-05-2019

Goede winkel, komt afspraken na en je word goed op de hoogte gehouden wat betreft de bezorging

J.V.L. 27-05-2019

Aankoop van een vriezer is van begin tot einde correct verlopen door veiligkopen.nu. Enkel bij de levering heeft de chauffeur de betaalde 'Extra service' niet willen uitvoeren. Maar dit is uiteindelijk niet de fout van veiligkopen.nu. Heb hiervan onmiddellijk veiligkopen.nu per e-mail op de hoogte gebracht en zij reageerden binnen het half uur met de melding dat ik deze terug betaald kreeg. Wij zijn een supertevreden klant, zowel over het toestel als de service.

Mark van Loon 27-05-2019

Vaatwasser 's avonds besteld, duidelijke email ontvangen over het verloop. De andere dag een aantal sms-je over wie, wat wanneer komt leveren. Met de track & trace link kan je zien waar de chauffeur is. Een half uur vooraf de levering ontvang je een sms-je. Leveren ging prima, installatie heb ik zelf gedaan (kan je wel laten doen) en de oude machine is afgevoerd. Product is compleet en onbeschadigd geleverd en werkt naar tevredenheid. Chauffeur was een klantvriendelijke man. Ik ben zeer tevreden over het verloop, de snelheid van leveren en de duidelijke communicatie.

M Wapstra 27-05-2019

Goede prijs en snelle levering! Pakket werd snel geleverd en er is een lage prijs garantie. Aanrader!!

Wilma 27-05-2019

Goede service klantvriendelijk aan de telefoon. Ik was helemaal happy toen de chauffeur mij belde voor het bezorgen en ik hoorde de naam Bemmel en Kroon.
Deze winkel staat goed aangeschreven.
Ordernr.VK757796.

Prima shop 24-05-2019

Shop is erg overzichtelijk en duidelijk. Heb daar dinsdag een nieuwe koelkast besteld,was ook goedkoper ten opzichte van andere webshops. Kon netjes zelf bepalen wanneer hij bezorgd werd. Echt een aanrader! Helemaal niks mis mee

Caroline 23-05-2019

Ik bestelde een frigo bestelnummer 362062 en betaalde onmiddellijk. Ik kreeg erna een mail dat de frigo niet in voorraad was. Van zodra deze binnen was werden we verwittigd. Dit verliep correct. De frigo voldoet aan onze verwachtingen. De frigo moest ook geleverd worden op een ander adres en dit verliep ook zonder probleem. We zijn tevreden!!

Gina 22-05-2019

Hele fijne en makkelijke website . Al eerder keukenapparaten gekocht en zeer tevreden , dus nu weer een aankoop gedaan . Veiligkopen.nu doet zijn naam eer aan 1

Kamran Nazmi 21-05-2019

Zondagavond besteld en maandagmiddag geleverd. Mijn bestelling was uitverkocht en ik kreeg binnen 10 miuten durdere model voor de zelfde prijs aangeboden, helemaal top.

Eta 21-05-2019

We vonden bij VeiligKopen de Amerikaanse koelkast die we graag wilden hebben voor een hele goede prijs. Bovendien was het apparaat direct leverbaar. Bestelling, volgen van de order, info over aflevering e.d. was allemaal prima. Op de afgesproken dag werd het gevaarte door 2 jongemannen niet alleen tot voor de voordeur (appartementencomplex), maar ook over de drempel en een stukje de gang in getild, wat ons zelf nooit gelukt zou zijn (koelkast weegt 120 kilo). Met de tip om 'm vervolgens te schuiven op handdoeken, kregen we het ding op z'n plaats. Geweldige service. We zullen voor toekomstige aankopen steeds eerst weer bij VeiligKopen kijken.
Enne... de Amerikaanse koelkast is geweldig!

Hans 19-05-2019

VeiligKopen had een goede aanbieding voor een droger en kon hem binnen 24 uur leveren. Het koopproces liep zeer soepel en ik werd direct goed op de hoogte gehouden van het koop- en afleverproces. Alles werd zoals beloofd correct uitgevoerd en gaf een gevoel van optimale controle. Zeker een shop waar ik nog eens wil bestellen en voor iedereen aan te raden.

Stephen 18-05-2019

Ik heb voor VeiligKopen.nu gekozen niet omdat het alleen "Veilig" is! Maar ook omdat zij een uitstekende service hebben en als kers op de taart. de LG koelkast was de goedkoopste die er op het internet te koop was.

Pascale 17-05-2019

Super! Vaatwasser om 2130u besteld en de volgende ochtend om 0900u in huis. Als dat geen service is... Prima communicatie en mooi op tijd, ondanks de korte tijd tussen bestelling en levering. Echt een aanrader!

M. Muller 15-05-2019

Ik ben zeer tevereden met de service van VeiligKopen! Erg behulpzame klantenservice (op zondagmiddag!) Omdat de wasmachine die ik had besteld tijdelijk niet leverbaar was, kreeg ik zonder meerprijs de duurdere versie van hetzelfde merk aangeboden, waarmee ik uiteraard heel blij ben! Levering verliep eveneens keurig: ik kreeg een mailtje en telefoontje vooraf en dan stonden ze op het afgesproken tijdstip met de machine op de stoep. Aangesloten draaide het proefwasje al voordat ze de deur weer uit waren. Om aan te bevelen!

Dennis 15-05-2019

Top bedrijf, komt afspraak na, nette bezorgers, scherpe prijs, waardoor je in vervolg geen vergelijking hoeft te doen, maar direct naar Veilig kopen.nu gaat

Machteld 14-05-2019

Goede toegankelijke site, artikelen makkelijk te vinden en goed geprijsd. Klantenservice ook erg goed. Had verkeerde bestelling gedaan en werd zonder problemen omgewisseld. Levering is snel en je kan goede afspraken met ze maken

Ruud 13-05-2019

Supergoed geregeld! Op eerder tijdstip een afwasmachine besteld, maar door mijn ontwetenheid verkeerde besteld, was geen probleem werd meteen retour genomen en op een later tijdstip de juiste gebracht. Vandaag 13/05/2019 een siemens wasmachine gebracht. Avond daarvoor besteld en betaald. Meteen mail over wat en hoe. Via track en trace kunnen volgen en warempel om 17:00 uur zoals aangegeven binnen en aangesloten door de mannen van dynalogic. Aardige behulpzame jongens. In de app van dynalogic word ook aangegeven wie er komt! Daarbij is de route helemaal te volgen zodat je weet hoe laat ze er zijn! Samenvattend prima voor mekaar en zeer dik tevreden met levering en de machines!!