VeiligKopen.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over VeiligKopen.be.

VeiligKopen.be stelt zich voor

Veiligkopen.be is de grootste internetwinkel gespecialiseerd op huishoudelijke apparatuur. Omdat veiligkopen.be deel uit maakt van een grote organisatie zijn wij in staat onze artikelen tegen zeer gunstige tarieven aan te bieden, hierdoor is ook continuïteit gegarandeerd. Uniek bij Veiligkopen.be, u kunt ook de door u gekocht inbouwapparatuur tegen een zeer gunstig tarief laten installeren (zie voorwaarden) Heeft u vragen dan willen wij deze graag beantwoorden u kunt ons bereiken onder telefoonnummer +31(0)70-3276808

Deze score is berekend op basis van 1238 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.2

sscalix 20-09-2018 Via de website gekocht

Great!

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be

Fast delivery, excellent price for a brand new product in comparison to most webshops. Pleasantly surprised!

Daphne 20-09-2018 Via de website gekocht

Fantastisch bedrijf

Ik heb een wasmachine gekocht van LG. Direct nadat ik de bestelling g had geplaatst kreeg ik een persoonlijke mail waarin stond dat de wasmachine helaas niet meer leverbaar was. Ik kreeg daarom een ander vergelijkbaar toestel van hetzelfde merk die eigenlijk duurder is maar ik hoefde er niks extras voor te betalen.
De mannen die mijn wasmachine kwamen brengen waren uiterst netjes vriendelijk en voorzichtig met de wasmachine. Hij was snel geplaatst en de andere machine namen ze keurig mee terug. Ze hebben gelijk mijn wasmachine aangezet om een test te draaien. Ik zou een volgende keer zeker niet twijfelen of ik bij dit bedrijf weer een product zal kopen. Echt een aanrader.

A. Schuurmans 20-09-2018 Via de website gekocht

Snel, praktisch en netjes geregeld

We hebben een gaskookplaat via Veiligkopen.nl besteld met installatie. Het proces verliep snel en praktisch. We werden telefonisch ook netjes geholpen. De plaat is keurig gemonteerd en gelukkig had de monteur ook nog een nieuwe gasslang, want die bleek aan vervanging toe na 14 jaar. Fijn dat je een half uurtje van te voren een belletje krijgt zodat je niet uren thuis hoeft te zitten wachten. Monteur had alleen even moeten aanvegen in de keuken, dan was het een 10 met de griffel geweest.

Tevreden klant 20-09-2018 Via de website gekocht

Keurige snelle levering! Tevreden!

Ik heb bij veiligkopen.nu gekocht, omdat het product op voorraad was, positieve reviews, verlengde garantie van 2 naar 5 jaar. En inderdaad... levering keurig op tijd, product in perfecte staat. Alleen werd het niet verder dan achter de voordeur gebracht. Maar mogelijk was dit mijn eigen fout, dat ik iets heb vergeten aan te geven .

Adriana Kloos 20-09-2018 Via de website gekocht

Snel, vriendelijk en vakkundig.

Op basis van onze eerdere positieve ervaringen met veiligkopen de was/droogcombinatie.besteld. De volgende ochtend al in huis. Geïnstalleerd door 2 vriendelijke mannen en draaien maar. Nog nooit zo’n snelle levering meegemaakt.

EvdHeuvel 19-09-2018 Via de website gekocht

Top Koelkast/Vriezer voor een geweldige prijs!!

Na een offerte opgevraagd te hebben omdat bij de concurrent het gras toch wat groener was, een geweldige prijs gekregen. En met de mogelijkheid om het de volgende dag te leveren was het een "No Brainer". Gelijk besteld, enige was dat het even fout leek te gaan met het afleveradres, echter vrees was niet nodig en het apparaat is netjes afgeleverd.
En wat een mooi apparaat, onze vorige was ook een LG maar inmiddels 17 Jaar oud en vanwege een lek aan vervanging toe. Het mooie van dit model is dat hij nog meer ruimte heeft en de dispenser in de deur heeft zitten. Ook is het handvat in de deur weggewerkt en dat geeft naar mijn idee een sjieke uitstraling samen met de kleur. De kleur viel wel donkerder uit dan ik op internet heb kunnen zien maar dit is absoluut geen minpunt.

J.G.Voorkamp 19-09-2018 Via de website gekocht

De levering en installatie van 2e app. waren weer geweldig.

Voor de tweede keer een apparaat besteld en laten installeren. De levering en service ware zeer goed, ook de installatie via AJ Tec B.V. Heb nu een derde apparaat besteld en verwacht de zelfde afwikkeling. Goede informatie over leverdatum en tijd, vriendelijk personeel en goede prijs.

Joop Adema 19-09-2018 Via de website gekocht

Prima winkel

Goede site, prima alles te vinden en je krijgt als je een verouderd model invoert automatisch het nieuwste model vaatwasser.

Laura de Haard 19-09-2018 Via de website gekocht

service prijs en levering TOP VK703946

We zijn zeer tevreden over de snelle levering scherpe prijzen en uitgebreide productinformatie. Goede communicatie, kortom prettig winkelen zo!

janet 19-09-2018 Via de website gekocht

Snelle en goed service

Een goede overzichtelijke webshop, waar men artikelen kan kopen die toch goedkoper zijn dan andere aanbieders. Binnen 24 uur geleverd en goed te volgen via track en trach hoelaat het geleverd word.

Annelies 18-09-2018 Via de website gekocht

Duidelijke site

Voor de 1e keer gekocht bij veiligkopen.nu Duidelijke site, correcte en snelle levering en een scherpe prijs. Bezorger (Dynalogic) was zeer behulpzaam. Top!!

Karin 18-09-2018 Via de website gekocht

Telefonisch wat inlichtingen gevraagd. Keurig te woord gestaan. Afspraken nagekomen. Snel en keurig bezorgd.

G 18-09-2018 Via de website gekocht

Prachtige afzuigkap

Wij hebben een hele mooie afzuigkap gekocht. We werden alleen niet op de hoogte gehouden wanneer de afzuigkap bij hen binnen was (hij was niet op voorraad)

Martine Buit 17-09-2018 Via de website gekocht

Goede service, prettig contact

Zeer prettige Winkelwebshop, alvorens de daadwerkelijke bestelling nog telefonisch contact gehad, word tijd genomen voor evt vragen. Vriendelijke personeel

W.M.C. Gasse 17-09-2018 Via de website gekocht

Uitstekende voorlichting over hoe en welk product.

Zoals reeds gemeld een uitstekende en vriendelijke voorlichting en een perfecte levering
Met een prima t.en track informatie.

Ineke 15-09-2018 Via de website gekocht

Meedenkende verkoper

De verkoper dacht mee en raadde ons een nieuwer type aan. Andere bedrijven zeiden dat het type dat we wilden een onbekende levertijd had

Henk 15-09-2018 Via de website gekocht

Prima service, aflevering en duidelijke uitleg

Dze week 's avonds laat nog een koel/vriescombinatie besteld bij veiligkopen.nu. Het bestellen ging zeer eenvoudig en vrijwel tegelijkertijd informatie ontvangen over de levering. De combinatie van veiligkopen.nu en de afleverservice hebben we als prima ervaren. Voor ons voldoende reden om voor een volgende aankoop zeer zeker weer bij veiligkopen.nu rond te neuzen.

Marc Van Staeyen 15-09-2018 Via de website gekocht

Komt afspraken correct na

Deze shop is een echte aanrader, het is ondertussen mijn derde aankoop in deze shop.
Prijsbewust ga ik altijd op zoek naar de voordeligste winkel voor een bepaald artikel en kom steeds weer terecht bij deze shop.
Ook wat levertermijn en service betreft kan ik mij enkel positief uitlaten over deze shop.
Kortom, een topper op alle gebied.

Jacob 14-09-2018 Via de website gekocht

Goede service, zeer scherpe prijs

Duidelijke website, scherpe prijs stelling, nette correcte levering met uitleg over het installeren van de wasmachine

Wilpri 14-09-2018 Via de website gekocht

Prima levering, 17.00 besteld en 11.00 geleverd

Mooie site, zeer duidelijk met een prima beschrijving van de artikelen en de gebruiksaanwijzing is gemakkelijk te vinden. De levering is op de voet te volgen en 30 minuten voor aankomst wordt je gebeld.

Y.Huissen 14-09-2018 Via de website gekocht

Veiligkopen.nu is snel met leveren en hebben uitstekende service. Heel fijn dat jezelf de bezorgdsten kunt uitkiezen en nog makkelijker, je krijgt een half uur van te voren te horen wanneer je product wordt geleverd. Helaas moest ik iets omruilen, maar ook dit is bij veiligkopen.nu geen probleem. Ben uitstekend telefonisch te woord gestaan en alles werd direct geregeld. Nieuw product wordt bezorgd en tegelijkertijd omgeruild. Geen gedoe! En lekker snel.

Mario 14-09-2018 Via de website gekocht

Alles volgens planning. Aanrader!

bestelling geplaatst bijna 10d op voorhand en netjes afgeleverd op de door mij gekozen dag, je wordt de dag zelf 2x herinnerd, 1 maal 's morgens met een schatting en dan 45' op voorhand met het precieze tijdstip.

Verweij 14-09-2018 Via de website gekocht

Nette service, zeer vriendelijk en beleeft personeel.

Eigenlijk al gemeld bij de titel.Goede bezorging met 1 dag van tevoren bericht welk dagdeel wordt geleverd.Half uur van tevoren telefoon met aankondiging levering...echt super.Aardig personeel begrip voor voorzichtigheid m.b.t. evt beschadigen tijdens plaatsen.Ben dik tervreden.

M.Bregman-Woering 14-09-2018 Via de website gekocht

Snelle en duidelijke levering en service

Ene dag besteld volgende dag in huis. Duidelijke informatie over aflevermoment. Prima service en vriendelijke klantgericht personeel. Welke je vriendelijke te woord staat. Oude apparatuur wordt meegenomen.

Nick en Romy 14-09-2018 Via de website gekocht

NIET geweldig MAAAAR FANTASTISCH

echt echt echt een aanrader. bij het shoppen op veiligkopen.NU krijg je wellicht een idee van misschien klopt er iets niet, vooral door het .NU. echter het tegenovergestelde is waar.
Pinnen bij levering heeft mij over de streep getrokken, veiliger kan namelijk niet.
zelfs bij het bestellen van de verkeerde kleur (door mijn fout) blijft de service en klantvriendelijkheid voorop staan! zonder problemen is het fornuis omgewisseld.

perfecte service!
perfecte bereikbaarheid!
eerlijke prijzen!
perfecte communicatie!
strakke planning!
uitstekende bezorging.

100% aanrader!

Meint 14-09-2018 Via de website gekocht

Goedkoper en Service PLUS(!)

Helaas voor alle andere webaanbieders was VeiligKopen de voordeligste! Scheelde toch weer €20. Bovendien geen bezorgkosten. We hadden nog niet eerder bij deze zaak gekocht, maar gaan dat zeker in het vervolg opnieuw doen. Doorslaggevend vond ik de service bij levering; we hadden "extra service" besteld (€9,95), hetgeen betekende: de nieuwe uitpakken, transportbeveiliging verwijderen, de machine op de bestemde locatie plaatsen en de verpakking meenemen. Standaard wordt dan nog de oude machine vervolgens ook mee teruggenomen. Wat schetst mijn verbazing: de alleraardigste monteur monteert ook de drie aansluitingen, controleert even de stabiliteit en start alvast een kort spoelprogramma wat vooraf aan de eerste keer wassen nodig was! Service PLUS!

Joop Rosebom 13-09-2018 Via de website gekocht

Prima webshop

Op zoek naar een nieuwe inbouwoven kwam ik deze website tegen bij een Google zoekopdracht. De naam deed wat raar aan maar de shop zelf zag er goed en vertrouwd uit (mede door het thuiswinkel waarborg). De bestelling was snel geplaatst en omdat we gekozen hadden voor de inbouwservice werden we niet kort er na gebeld door het installatiebedrijf wat voor hun werkte. Afspraak was snel gemaakt en een week later hadden we een perfect werkende nieuwe inbouw oven. Het hele proces van bestelling tot aflevering en betaling verliep vlekkeloos. Daar ben ik dan ook erg tevreden mee. Dit is zeker een webshop waar ik vaker terug ga komen.

Erik 13-09-2018 Via de website gekocht

Prima koop,goede service tot in huis. Topsite VeiligKopen.nu

In het woud van aanbieders was dit een goede en overzichtelijke site.
We konden snel een keuze maken. De AEG droger draait al weer op volle toeren.(ordernummer;354644) Ook was de aflevering tot in de puntjes verzorgd.
Zeker een aanrader!! Mocht ik weer een aankoop gaan doen, dan via deze site.

K.M. Nieuwenhuis 13-09-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service en vriendelijk.

Duidelijk, overzichtelijk en goede informatieve website over de verkoopapparatuur.
Afgelopen zondag oven stuk en kon direct telefonisch informatie inwinnen over de aankoop. Vriendelijk en duidelijk en heb direct de oven besteld en ik kan de levertijd bepalen wanneer. Verleden jaar een afzuigkap gekocht ook bij deze winkel/website. Daarom deze aankoop en zal in de toekomst verdere aankopen doen omdat het een uitstekende service geeft. Goed en punctueel. Bedankt.

roland 13-09-2018 Via de website gekocht

super service

Het artikel was hier het goedkoopste in vergelijking met andere grote groothandels zoals mediamark, bol.com en coolblue

JvO 13-09-2018 Via de website gekocht

Super snelle service

Nieuwe wasmachine gezocht. Kwam via internet uit bij veiligkopen. Zij waren de goedkoopste. Wasmachine s'avonds besteld en de volgende dag s'middags al in huis. Super snelle service. Alles prima geregeld. Half uur na levering de eerste test al gedraaid. Super.

R de Vries 12-09-2018 Via de website gekocht

Fantastische Service tegen een top prijs

Op zondagavond een Bosch vaatwasser (ordernummer VK708141) besteld en maandagochtend voor 12:00 uur geleverd. Het volgen van de bestelling gaat volledig online en de bezorging is "live" te volgen, dus je weet precies wanneer het product wordt geleverd. En dit alles tegen een top prijs. Bedankt!

Paul 12-09-2018 Via de website gekocht

Snel, adequaat

Gekozen model was niet meer verkrijgbaar, alternatief werd aangeboden/geleverd tegen zelde prijs ( ondanks iets duurder model ). Snelle , adequate levering.

Mark 12-09-2018 Via de website gekocht

Nieuwe winkel ervaring die als zeer prettig ervaren is !

We hebben een nieuwe vaatwasser besteld, via de site eentje uitgekozen nadat deze door KIESKEURIG was aangemerkt als een topper. Na het bestellen kregen we een Email met de melding dat deze niet meer leverbaar was maar we kregen een vervagend model met minimaal dezelfde of betere eigenschappen, nou dat hebben ze waar gemaakt !!

Dinie Koopman 12-09-2018 Via de website gekocht

geweldige service en vooral afhandeling

Ik heb een inductiekookplaat besteld. Deze was niet meer voorradig en ik heb een gelijkwaardige kookplaat ontvangen. Prima. 3 dagen later is deze kookplaat in de aanbieding en is ruim € 65.00 goedkoper. Hierover contact gehad en zonder problemen ook de € 65.00 korting gekregen. Prima service

MK 12-09-2018 Via de website gekocht

Koelkast bestelt, snelle levering en nette service.

Na de bestelling was er al even contact met de winkel. Er werd keurig gemeld dat het gekozen product vervangen was door een ander product (de opvolger) van minimaal gelijkwaardige kwaliteit. Doordat het gekozen product niet meer leverbaar was. Vervolgens is er nog correspondentie geweest over een aantal vragen die ik had. Alles snel en naar tevredenheid afgehandeld. Dik tevreden dus

maliru 11-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige snelle service

De prijs is mede bepalend en de reviews. 's avonds besteld en de volgende dag geleverd. Voor de aankoop van een wasmachine erg prettig!

Engel Roemeling 11-09-2018 Via de website gekocht

Super

Bij aflevering van een bestelde vaatwasmachine constateerde ik een gebrek aan de machine. Een gebrek die bij de fabricage al moet zijn ontstaan en dus totaal niet te verwijten valt aan Veiligkopen. Even gebeld en zonder enig probleem wordt de volgende dag wordt er een nieuwe machine geleverd. Super service.

G.Goossens 11-09-2018 Via de website gekocht

Eindelijk een winkel die staat voor zekerheid

Wij hebben een inbouw combimagnetron AEG KME761000M gekocht bij veiligkopen.nl.
Op zondag besteld en een dag later draaide hij al thuis.
De prijs was ook zeer aantrekkelijk, namelijk de goedkoopste!
We werden steeds op de hoogte gehouden wanneer de combi geleverd werd.
Ook konden we bij houden waar de bezorger was en hoeveel bestelling hij nog moest doen voordat hij bij ons kwam.
Zeer tevreden en geen op of aanmerkingen.

Jan Oudman 11-09-2018 Via de website gekocht

Goede prijs, kwaliteit verhouding (levering duurde langer)!

Heb bij Veilig kopen een koel-vries combinatie gekocht welke als beste getest is bij de consumentenbond. Keuze is hierop gevallen mede vanwege de prijs.
Prijs kwaliteit verhouding is top. De levering duurde wel 3,5 weken ivm moeilijke uitlevering van LG wat mijnsinziens niet aan de webshop ligt.
Veilig kopen kan ik U aanbevelen!

Claassew 11-09-2018 Via de website gekocht

Zeer goede ervaring, zoals je mag verwachten.

Op zoek naar een nieuwe vaatwasser had ik wat vragen over een Siemens machine die door de consumentenbond als ' Beste getest' beoordeeld is. Ik kreeg vlot een medewerker aan de telefoon die onmiddelijk aangaf dat de door mij gezochte vaatwasser niet meer door VeiligKopen.nu kon worden geleverd. Hij had wel een alternatief voor dezelfde prijs. Een iets duurder type met nijna dezelfde eigenschappen, maar net iets uitgebreider. Ik hoefde niet gelijk op het aanbod in te gaan, en ben dan ook verder gaan shoppen en vergelijken. Nadat ik bij een aantal andere internetbedrijven en bij Siemens gecheckt had, kwam ik tot de conclusie dat ik zeker op het aanbod van VeiligKopen.nu in moest gaan. Zo gecheckt, zo gedaan. Een prima keuze, voor een zeer goede lage prijs. De machine werd de volgende dag tot in de keuken afgeleverd door een bezorgdienst. De bezorgdienst had zeer vriendelijke en fatsoenlijke medewerkers. Door een prima track&trace systeem kon ik op ongeveer 15 minuten inschatten wanneer ze zouden arriveren.
Kortom, een goede deal, levering en prijs bij VeiligKopen.nu.

Hans Dijk 11-09-2018 Via de website gekocht

Ik heb een Amerikaanse koelkast gekocht, veilig kopen had een mooie actie met 150 euro korting. Zondagavond om half 10 besteld, had mijn e-mail adres niet juist opgeschreven binnen 10 minuten werd ik gebeld, heb telefonisch het juiste adres doorgegeven. De volgende dag rond de middag werd de koelkast afgeleverd.

BCC1974 10-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

Wij kochten een nieuwe stofzuiger via veiligkopen.nu. Het was klokslag 22.00 uur op zondagavond toen ik de order bevestigde en betaalde. Ik had erg mijn twijfels of de stofzuiger inderdaad maandag geleverd zou worden. Tot mijn verrassing was dit wel het geval. Het pakket werd keurig op de aangegeven tijd (half uur vooraf via SMS) afgeleverd. Overdag was de chauffeur handig te volgen via de link die in de mail zat. Top!!

Thomasnus 10-09-2018 Via de website gekocht

Snelle Perfecte Levering

Snelle levering, scherpe prijs en zeer goede snelle service. Ik kan deze webwinkel iedereen aanraden!

C.E. Bierenbroodspot 10-09-2018 Via de website gekocht

Hele goede service

Hele duidelijke site en goede uitleg over het artikel.
Zaterdag besteld en maandag om half twee in huis
Goede bezorgservice. Ben zeer tevreden

A.T.D.D 09-09-2018 Via de website gekocht

Prima droogresultaat voor een redelijke prijs

Goeie webshop, overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik, Deze webwinkel bood het gewenste artikel aan voor de laagste prijs.

n_k_bird 09-09-2018 Via de website gekocht

Een perfecte dienstverlening voor een concurrentiële prijs.

Ik kocht een inbouwkoelkast met installatieservice. Zowel de service door de webwinkel - informatie, bereikbaarheid enz. - als de dienstverlening door het installatiebedrijf waren perfect.
Het toestel is perfect ingebouwd binnen de afgesproken tijd door het installatiebedrijf Ajtec en werkt vlekkeloos. Het oude toestel werd afgevoerd en de verpakking meegenomen.
Mocht ik enige bedenking hebben, dan zou ik zeggen dat de mogelijke betaalwijzen voor België enigszins beperkt zijn.

niiky13 09-09-2018 Via de website gekocht

Stille wasmachine, die super wast

Ze hadden voor dit type wasmachine de laagste prijs, de oude werd meegenomen en hij is keurig aangesloten.

G 09-09-2018 Via de website gekocht

Super service!

Droger gekocht; volgende dag in huis!
Heb je vragen; wordt je vriendelijk en correct geholpen. Goed advies! Heb al diverse apparaten gekocht.

Peter V. 09-09-2018 Via de website gekocht

Super en eerlijke service

Hier vind je goede producten aan een eerlijke prijs.
En de service en communicatie is heel goed en vlot.
Echt een aanrader.