VeiligKopen.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over VeiligKopen.be.

VeiligKopen.be stelt zich voor

Veiligkopen.be is de grootste internetwinkel gespecialiseerd op huishoudelijke apparatuur. Omdat veiligkopen.be deel uit maakt van een grote organisatie zijn wij in staat onze artikelen tegen zeer gunstige tarieven aan te bieden, hierdoor is ook continuïteit gegarandeerd. Uniek bij Veiligkopen.be, u kunt ook de door u gekocht inbouwapparatuur tegen een zeer gunstig tarief laten installeren (zie voorwaarden) Heeft u vragen dan willen wij deze graag beantwoorden u kunt ons bereiken onder telefoonnummer +31(0)70-3276808

Deze score is berekend op basis van 841 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Peter Paas 14-11-2019

Gemaksvriendelijke site. Ook voor mensen van een iet wat hogere leeftijd. Voor mensen uit de peppie en kokkie tijd.
Ook telefonisch snel en vriendelijk. Tijd van uitlevering werd netjes na geleefd. Dus tot nu toe een tevreden klant.

Fam. Litjens 13-11-2019

Een erg snelle levering en de communicatie verliep perfect. Via track & trace op de hoogte gebleven wanneer de bestelling geleverd zou worden. (VK802814)

Alberto 12-11-2019

Goede service, prima prijs, vriendelijke bezorgers, goede uitleg, Goed bedrijf, komt afspraken na !!!

John 11-11-2019

Het is toch geweldig als je op zondagmiddag een diepvries besteld en deze op maandagmiddag netjes wordt bezorgd.
Zeer tevreden over de wijze van bestelling en levering !!!!!
M vr gr John

Willie 11-11-2019

Duidelijke site, makkelijk te bestellen en goed geleverd. Vriendelijke en behulpzame mannen. TOP!!

Bert 11-11-2019

Goede prijs en goede service. Afleveren gaat perfect omdat je het afleveren kunt volgen. VK800652

Erik 11-11-2019

Het is een top afhandeling en ben naar alle tevredenheid geholpen. Product precies wat ik besteld had en super snel geleverd.

Bert 10-11-2019

Henny 07-11-2019

Bestelgemak. Snelle en correcte levering. Hebben de wasdroger goed aangesloten. Veilig kopen is een veilige site waarbij je evt. achteraf kunt betalen. Allemaal zeer vertrouwd.

M.J. 07-11-2019

Makkelijk te bestellen, en snel een antwoord gekregen. Het bestelde product werd geleverd zoals afgesproken.

Marian Hoffmans 07-11-2019

Wasautomaat kapot Ik wilde een goede wasmachine voor een scherpe prijs. Zo kwam ik op deze site terecht. De andere dag had ik mijn wasmachine. Beter als ik had besteld, omdat deze toch bleek uitverkocht. Kortom, goede service. Mijn complimenten. Wasje draait weer!

Jos 06-11-2019

Echte goede Service
Van te voren gebeld over advies koel/Vries combinatie , en deze was ook nog voordeliger dan bij de grote winkels, en ook nog een heel goed aankoop advies gekregen
Zelf afgehaald , ook nog dezelfde dag , was op voorraad namelijk.
Ze helpen je netjes met inladen.
En de koel/Vries combinatie is super Stil , zoals zij mij geadviseerd hebben.
SUPER TOP, volgende keer bestel ik weer bij jullie

M. 05-11-2019

Groot assortiment - snelle bezorging, volgende dag in huis. Nemen oude machine gratis mee. Net iets goedkoper dan andere sites. Top...

theo 04-11-2019

voor de zoveelste keer weer bij veilig kopen gekocht altijd een goede prijs ,goede communicatie en perfecte levering.
maken waar wat ze zeggen.

Eric Ypenburg 04-11-2019

Veiligkopen.nu is een hele goede site. Snel en makkelijk zijn de producten te bestellen en te betalen.
Communicatie via de mail en app is uitstekend. Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer je bestelling aan huis wordt geleverd. Prima service!

Ad 03-11-2019

Nette telefonische hulp door Peter. En goede en adequate info via mail . Veilig kopen is gemakkelijk en ontzorgd en is bovendien qua prijs competitief

Patricia 01-11-2019

Duidelijke webshop en de mogelijkheid om op een door jouw aangegeven dag te laten leveren. Bosch wasmachine gekocht en het door ons uitgezochte model was niet meer leverbaar. Een nieuwer en duurder model gekregen voor dezelfde prijs. Aflevering ook keurig op tijd! Thumbs up!!!

EVAB te Papendrecht 01-11-2019

Perfecte levering en plaatsing van mijn Bosch Vaatwasser.Alles naar tevredenheid...............tot een volgende keer...........

Renahen 01-11-2019

Ik ben zeer tevreden over deze webwinkel. Eerst ben ik online gaan zoeken naar de goedkoopste aanbieder van een type wasdroger. Hierbij kwam ik bij veiligkopen.nu uit. Tevens is de service echt uitmuntend, de levering ging heel soepel met aardige medewerkers. Kortom een aanrader!

Hans 01-11-2019

Shop was overzichtelijk, goede prijs, bestelproces ging makkelijk, goed op de hoogte gehouden van tijdstip levering. Avond daarvoor besteld, dag daarna om 10:00 uur al geleverd. Top!

Jackie 31-10-2019

De levering van het product verliep naar wens. Via de app werd je voortdurend op de hoogte gehouden van het tijdstip van levering. De chauffeur was erg vriendelijk. Hij was wel 1,5 uur later dan het oorspronkelijk aangeven tijdstip. Dit was echter het gevolg van files.

K.Bouman 31-10-2019

Hallo,
Ben zeer tevreden met mijn aankoop (een Bosch inductie kookplaat) bij veilig kopen.
Na slechte ervaringen met andere webwinkels heb ik nu een goed bedrijf gevonden die zijn afspraken tenminstens na komt.
Scherpe prijs en snelle levering. Ben zeer tevreden.

Familie Kwakman 30-10-2019

De levering was in orde en we werden goed op de hoogte gehouden van de bezorgtijden. De 2 jongemannen die het kwamen leveren pakten het buiten uit en brachten de zware grote koelkast op zijn plek. Ze wilden het ook nog aansluiten en waren heel vriendelijk. Topbedrijf met topmensen!

E uit Purmerend 29-10-2019

Heel veel keuze. Snelle levering door aardige en meedenkende bezorgers. Bovendien kon ik deze koel/vries combinatie nergens goedkoper vinden. In ben uitermate tevreden.

Erwin-V 27-10-2019

Bosch wasdroger via Veiligkopen.nu besteld welke niet op voorraad was.
Na enkele dagen de bestelling ontvangen welke keurig, volgens gemaakte afspraak door de bezorgers op de tweede verdieping werd geplaatst en geinstalleerd ( waterafvoer leiding geplaatst) zodat de wasdroger direct gebruiksklaar was.
Het verpakkingsmateriaal werd keurig door de bezorgers meegenomen.

Ben 26-10-2019

Snelle levertijd, na 20.00 uur besteld volgende dag al om 15.00 uur geleverd. Het betreft een koelkast die overal hetzelfde geprijsd is,maar bij veiligkopen.nu geleverd wordt met 5 i.p.v. 2 jaar garantie. Alle afspraken zijn duidelijk en snel.

A.P. 25-10-2019

Supersnelle reactie op mijn mail mbt een prijsaanpassing. Tot mijn verbazing offreerden ze binnen 5 minuten zelfs een scherpere prijs! Per mail de bestelling geplaatst en het was geregeld. Binnen een dag was het bestelde product ook geleverd. Ik zou veiligkopen.nu iedereen aanraden.

De Musicman 25-10-2019

binnen 1 dag keurig geleverd, 2 sms en over de precieze tijd, zeer aardige bezorgers

Albert Smits 23-10-2019

Site Veilig kopen helder. Goede waardering door consumentenbond. Prijs kwaliteit prima. Heldere communicatie over snelle levering. Apparaat werkt naar volle tevredenheid.

Danielle 23-10-2019

Prima service en snelle levering. Een goede bereikbaarheid per telefoon en goed geholpen. Toen ik online niet kon bestellen met levering volgende dag heeft de klantenservice dit prima opgelost en de volgende dag is mijn nieuwe vriezer bezorgd.
Vriezer werkt perfect en voldoet aan alle verwachtingen. Volgende keer bestel ik hier weer.

Gerard 22-10-2019

Prima droger, voor een hele goede prijs.
energiezuinig en snel.
Snelle levering.

Con 21-10-2019

Zeer tevreden met mijn afgeleverde combi magnetron van Siemens . IK had een ouder type besteld maar deze was niet meer op voorraad. Ik kreeg een nieuwer type aangeboden voor dezelfde prijs. Terwijl deze nieuwe type een stuk duurder is. Ook het bestellen, afrekenen en de aflevering binnen een werkdag is allemaal prima verlopen.

Arthur 21-10-2019

Ik heb de shop veilingkosten.nu gekozen vanwege. De goede prijs voor mijn nieuwe AEG bovenlader.
Afleveren was ontzettend goed en vriendelijk personeel.
De tijd van afleveren was precies zo als beloofd.

Marja Kleemans 21-10-2019

Gisteren een comby magnetron oven bij jullie besteld,zeer tevreden over de afhandeling,zeker als je te horen krijgt als je een duurder type krijgt voor de zelfde prijs,doordat het bestelde type niet meer te leveren was,geweldig wat een service.
Ik hoop nog jaren plezier te hebben met mijn CM 656 GBS1 inbouw magnetron oven

Thijs Kroezen 21-10-2019

Had de CM636gns01 besteld via Veiligkopen.nl. Kreeg gelijk een mail dat het product niet meer voorradig was, maar dat ze de opvolger en duurder exemplaar zouden toesturen. Nu heb ik de CM656gbs1 ontvangen. Op de site van Kieskeurig zag ik dat dat juiste een oudere versie was. In hun reactie geeft men aan dat een opvolgend type niet altijd een nieuwer type hoeft te zijn, maar een type die nog geleverd kan worden door de fabrikant. Wel zullen de specificaties minimaal gelijkwaardig zijn aan het origineel product. Zit toch 100 Watt verschil in magnetron functie. Voor mijn gevoel ben ik dus misleid.

Sjoerd 19-10-2019

Uitstekende zeer snelle levering, ‘s avonds besteld, volgende ochtend in huis! Goede informatie over bestel- en leveringsproces. VK796557.

ottenborgh 19-10-2019

Supervlotte en heldere communicatie. Correcte, vriendelijke bezorging en scherpe prijs bovendien.

Piet 19-10-2019

Goede webshop, prijs product is goed, betalen bij levering mogelijk. Dat laatste geeft een beter gevoel bij een bestelling van een product met een hoog bedrag.
Enige kanttekening: de leverdatum in de webshop wordt niet gehaald als VeiligKopen het product niet zelf op voorraad heeft maar bij de leverancier moet bestellen. Hierdoor verschoof de leverdatum een drietal dagen in ons geval.

G. Nauta 18-10-2019

hebben een wasmachine gekocht maar die wij wilden en betaald hadden was niet meer voorradig en ook niet meer leverbaar ,kreeg een mail dat ik een opvolger van de wasmachine kreeg was wel een duurder maar kreeg het voor dezelfde prijs ,,nou dat is toch een geweldige service.

J. van Weeren 18-10-2019

Gunstig geprijsd, overzichtelijke website, vlotte afhandeling vragen en deskundige en vriendelijke monteur. Kortom wat wil je nog meer!

Annemarie 16-10-2019

Fijn bedrijf. Ruime keuze in merken en prijzen. Bestellingen keurig bezorgd en goed verpakt.
Ook via telefonisch contact goede uitleg gehad. En bij meerdere producten een offerte ontvangen met nog wat korting.
Ik heb in het verleden al meerdere apparatuur via Veiligkopen.nu besteld.

Maarten 16-10-2019

Bosch wasmachine besteld voor zeer scherpe prijs. Fijne, overzichtelijke communicatie, ook qua levering. Je hoeft niet de hele dag te wachten maar je kunt je product live volgen via track & trace. Je krijgt zelfs een half uur voor levering nog netjes een sms’je dat ze eraan komen. (En perfect op tijd!) Vervolgens hebben twee vriendelijke jongens mijn oude wasmachine (gratis) afgevoerd en de nieuwe netjes geïnstalleerd. Alle verpakkingsmaterialen nemen ze ook keurig weer mee, dus geen troep. Ik ben super tevreden over dit bedrijf, van bestellen tot leveren.

Mark 15-10-2019

Directe communicatie d.m.v. een telefoontje nadat een apparaat niet meer leverbaar was en daar voor in de plaats kosteloos de opvolger mogen ontvangen.

Sandor 14-10-2019

Prima site, duidelijk en helder. Beste prijs die ik kon vinden. bestelling was in een minuutje geplaatst en werd meteen geinformeerd over de levering.

Ruud van Tol 14-10-2019

Bosch vrieskast (GSN51AW45) gekocht bij Veiligkopen.Nu. Direct na plaatsen van de bestelling gebeld door klantenservice met vraag over ontbrekende adres informatie in de bestelling: erg attent! Gekozen voor Veiligkopen.Nu vanwege laagste prijs (garantie), en het op voorraad hebben van de vrieskast. Die de volgende dag, zoals beloofd, keurig netjes en op tijd werd bezorgd door Dynalogic. De oude vriezer werd door de besteldienst zonder extra kosten meegenomen: prima service! Zijn erg tevreden over de nieuwe vriezer, die inmiddels 5 dagen dienst doet.

Bart 14-10-2019

Gisteren (zondag) een Bosch vaatwasser besteld. Vandaag al geleverd. (maandag)
Vlotte afhandeling en machine dan ook nog aan de scherpste prijs!

Agnes 14-10-2019

Levering snel en vriendelijke chauffeur !!
Dag van bezorging kun je zelf aangeven.

ad van kraaij 13-10-2019

2..00 uur bestelt de dag erna geleverd top service voor een goede prijs bravo

albert 13-10-2019

Zeer goede prijs/kwaliteits verhouding. Zeer goede service. Direct antwoord op vragen en snelle levering. Van te voren zeer goed geinformeerd wanneer en hoe laat de levering plaatsvindt. Top!

de Wit 12-10-2019

Telefonisch contact gehad met VeiligKopen over een nieuwe vaatwasser met ordernummer VK794348. Deze was niet meer leverbaar en kwam ook niet meer terug. Wel werd een nieuwer type van 2020 aangeboden met extra voorzieningen, voor de zelfde prijs. Wij hebben dit aanbod geaccepteerd en de volgende dag is de Vaatwasser al geleverd. Wij stonden versteld van de uitstekende communicatie, het schitterende aanbod en service. Wat een super bedrijf. Van harte aanbevolen !!!