VeiligKopen.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over VeiligKopen.be.

VeiligKopen.be stelt zich voor

Veiligkopen.be is de grootste internetwinkel gespecialiseerd op huishoudelijke apparatuur. Omdat veiligkopen.be deel uit maakt van een grote organisatie zijn wij in staat onze artikelen tegen zeer gunstige tarieven aan te bieden, hierdoor is ook continuïteit gegarandeerd. Uniek bij Veiligkopen.be, u kunt ook de door u gekocht inbouwapparatuur tegen een zeer gunstig tarief laten installeren (zie voorwaarden) Heeft u vragen dan willen wij deze graag beantwoorden u kunt ons bereiken onder telefoonnummer +31(0)70-3276808

Deze score is berekend op basis van 1031 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Sandra 30-07-2021

Erg vriendelijke bezorgers. Goeie uitleg over de diepvries. Zeer te vreden.

Lizanne 30-07-2021

Vandaag is de nieuwe wasmachine binnen gekomen. Precies op tijd geleverd!
Eerder had ik een e-mail terug gestuurd als antwoord op de order bevestiging. Met de vraag of de machine een dag eerder kon komen. De volgende ochtend gelijk reactie met een aangepaste order bevestiging. Echt top service! Zeker aan te raden

wim blom 30-07-2021

direct na online bestelling van nieuwe vrieskast kreeg ik het bestelnr. 391635 met de mededeling dat deze de volgende dag wordt geleverd. Ik heb een paar dagen later opgegeven omdat het mij beter uitkwam. De bewuste dag kreeg ik een email dat de bezorger binnen een periode van 3 uur op deze dag kwam afleveren. Precies binnen deze tijd werd mijn vrieskast afgeleverd. Ik heb diverse keren bij veiligkopen.nu gekocht en zelfs 1 keer zelf afgehaald waarbij ook nog 35 euro korting is verkregen wat altijjd bij bestelling wordt aangeboden. Een uitermaat veilig bedrijf om te kopen tegen zeer concurerende prizen.

Jellie van de Wetering 29-07-2021

Zowel het product dat ik had besteld, als je op de hoogte houden van de tijdstip van levering en de betaling, beoordeel ik met een 10.
Ik ben 100% tevreden met mijn aankoop en de manier van levering tot het plaatsen van het product aan toe.

Corrie Hiwat 29-07-2021

Ik heb een hoog cijfer gegeven omdat ik ervaren heb dat ik terecht kon bij de winkel en dat er heel serieus werd ingegaan op mijn vraag en "probleem". Er werd van alles gedaan om mee te denken en een oplossing te vinden. Die oplossing is dan ook gevonden naar mijn tevredenheid. Sterker nog - waar ik problemen verwachtte, werd het tegendeel bewezen. Geen problemen, goede hulp, goede service en meedenken. Kom daar maar eens om!! Ik kan deze winkel dan ook van harte aanbevelen.

Diny en Wim 28-07-2021

VeiligKopen krijgt van ons een 10. Onze diepvriekast overleed daags voor onze vakantie. Via internet kwamen we met diverse vergelijkingen bij VeiligKopen terecht. Onze vragen werden telefonisch uiterst correct beantwoord en bestelden we om 21.45 uur een. nieuwe Siemens diepvrieskast. Deze werd de volgende dag geleverd en geïnstalleerd om 18.00 uur door uiterst behulpzame transport medewerkers. Onze complimenten.

Susan 28-07-2021

Via de aannemer van een huurstichting kwam ik bij jullie site. Jullie reageerde snel en kwamen met een mooie offerte.
En ook op vragen reageerde jullie snel. Het was duidelijk en jullie konden mij overtuigen ook qua klantenservice en garantie.
Dus nu hoop ik dat dit ook uit komt. Morgen wordt de keuken geplaatst en ben reuze benieuwd naar jullie apparaten.
De jongens die bezorgden waren heel vriendelijk, legde zaken uit en namen de tijd voor mij.
Dus tot nu toe voelt het voor mij goed, en ja als gevoelsmens is dit belangrijk!!!

Harry 28-07-2021

Een duidelijke en eerlijke website. De productinformatie (VK1001107) is goed en volledig. Bij een volgende internetaankoop kijk ik in het vervolg eerst op veiligkopen.nu!

H.Bommeljé 27-07-2021

Snelle levering van de AEG L6FBJEANS wasmachine, staat na bestelling binnen 24 uur alweer te draaien.

Annoeska Szabo 26-07-2021

wat een geweldige service. zelfs op zondag avond laat nog telefonisch bereikbaar. Ik heb mijn bestelling geplaatst op zondagavond na 10 uur. de volgende dag is het apparaat bij mij thuis in de ochtend al afgeleverd. Super vriendelijke bezorgers die alle tijd hebben genomen om het apparaat op de juiste wijze te plaatsen.
veel terugkerende updates over de bestelling en het te leveren tijdstip.
In 1 woord: grote klasse

ordernummer VK1001474

Ingrid 26-07-2021

Betaalbaar product en een goede levering met goede bezorgers en hele mooie koelkast

shaya 26-07-2021

Veiligkopen.nu is mijn favoriete site om al mijn apparatuur te bestellen. Mijn Amerikaanse koelkast met ordernummer VK1000839 is gisteren geleverd, op een zondag! Wat een service zeg. De bestelling op de site gaat vlot en ik kan zelfs een korting krijgen als ik ervoor zou kiezen om het af te halen. De vele foto`s van een product en de reviews maken het ernaar dat een keuze van een product makkelijk te maken is.

George 26-07-2021

Goede service en vriendelijke medewerkers. Het product is zo als was verwacht.

Marion 26-07-2021

Snel geleverd en netjes bezorgd. Zonder problemen geplaatst. Dank jullie wel.

vrieskastje tafelmodel INVENTUM 26-07-2021

duidelijk met bestellen vooral ouderen .en de verzending keurig en op tijd bezorgt en in de keuken gezet zonder kommentaar

Isa 25-07-2021

Na goed zoeken op internet bij veiligkopen de beste prijs gevonden voor een Bosch inductie kookplaat. Nadat ik deze had gekocht, ging een andere aanbieder op dezelfde avond nog met hun prijs naar beneden. Om 22:35 uur veiligkopen een mail hierover gestuurd en werkelijk binnen 5 minuten (!) kreeg ik een mail terug met een aangepaste factuur en de mededeling dat ik het verschil terug gestort zou krijgen op mijn rekening. De volgende ochtend werd en de kookplaat keurig geleverd en stond het bedrag al op mijn rekening! Het proces van bestellen, perfecte communicatie over de levering met hun vervoerder Dynalogic en de service is echt top. Ik had hier nooit wat besteld, maar mijn volgende aankoop van een oven ga ik ook zeker hier doen. Wat me ook opvalt is dat de prijzen constant (laag) blijven waarbij gezegd moet worden dat het bij andere aanbieders telkens omhoog en omlaag gaat, lijkt wel de AEX-index... De prijs van de andere aanbieder was letterlijk een dag later namelijk weer ruim EUR 50,00 duurder. Kan veiligkopen zeker aanraden!

Corine 25-07-2021

Jeetje, wat een topbedrijf! Onze koelkast had het begeven, alles bevroor waar je bijstond, echt heel vervelend. Aangezien er medicijnen in bewaard worden, zochten we een koelkast met een snelle levering. Nou dat is gelukt! Wat een fantastische snelheid. S' avonds om 20.00 besteld en de volgende ochtend om half elf bezorgd. Wij zijn ontzettend blij, de medicijnen weer veilig gekoeld! Hartelijk dank en wij raden een ieder aan om bij dit bedrijf iets te bestellen.

Cher 24-07-2021

Dit is mij goed bevallen. Vriendelijke en beleefde bezorgers. Jammer dat er nooit rekening mee gehouden wordt dat de aansluiting van oude en nieuwe apparatuur niet hetzelfde is en dat het dan niet wordt opgelost. Geef die bezorgers wat universele onderdelen mee en wat gereedschap!! Nu betaal je €20.- voor installeren, maar heb het zelf moeten oplossen. Nog een tip en dat bedoel ik echt niet verkeerd,maar mensen die zwaar werk moeten leveren ,die transpireren, geef ze wat mee!!

Foktje 24-07-2021

Offerte aangevraagd via de shop. Snel reactie ontvangen, scherpe prijs. Product besteld en per omgaande ontvangen. Informatie via de webshop verder duidelijk en snelle levering.

Rita 24-07-2021

Goede service, vandaag besteld morgen in huis.
Je kunt per uur volgen hoe laat het product komt.

wagemans 24-07-2021

Omdat een afzuigkap moest worden vervangen, moest ook gezocht worden op de maten, zodat hij geplaatst kon worden onder het keukenkastje.
Na telefonisch contact met een medewerker, werd onze keuze bevestigd en hij adviseerde ons ook om de desbetreffende afzuiging en beugels te bestellen.

Ger Van De Belt 24-07-2021

Prijsstelling goed. Goed meedenken en servicegericht handelen van de medewerkers

José Bol-Strijbos 23-07-2021

gisteren een nieuwe vriezer besteld nadat onze oude het na 16 jaar opgegeven had. Vandaag netjes volgens afspraak en binnen het aangegeven tijdvak bezorgd door vakkundige vriendelijke bezorgers. Vriezer fijn binnen neergezet zodat we zelf niet met die kast een drempel over hoefden. Zeer tevreden over zowel de webwinkel als de bezorging

Elsje 23-07-2021

Site gevonden via internet na het bestellen van een koelkast toch nog even gebeld of het wel zou gaan zo als het geadverteerd werd namelijk oude koelkast mee terug plus verpakking. Hád namelijk een zelfde koelkast besteld bij een grote bekende firma maar van de service was geen sprake dus die heb ik terug gestuurd. Bij deze winkel was wel service met een glimlach.

De jong 23-07-2021

Overzichtelijk en perfecte prijzen . Tevens zeer goede uitleg op de site van u . Na telefonisch contact gehad te hebben vanwege voorraad en levering . Top antwoorden gekregen en volgende dag geleverd . Top bedrijf en zeer vriendelijk geholpen.

Daniël Stolwijk. 22-07-2021

Keurig en netjes geregeld en bestelling op tijd binnen zoals beloofd.
Bezorgers ook zeer vriendelijk.

J.Marinus 22-07-2021

Buiten gewone goede service, ook in het weekend. Alle gemaakte afspraken zijn nagekomen en op de afgesproken tijd!!!!Waar vindt je dat nog. Zeer vlotte afhandeling en bezorging. In een woord GEWELDIG.

Lei 22-07-2021

Bij andere webshops problemen gehad met het aanschaffen van deze koelkast. Deze webshop gebeld of deze snel geleverd kon worden en dat was geen probleem. Meteen besteld en de ochtend erna meteen geleverd. Heel fijn contact en leuke bezorgers! Alles netjes uitgepakt en rotzooi weer meegenomen. En dat voor een lage prijs. Ik vertrouw niet snel webshops die ik niet ken, maar dit is een goeie!

MarkvdH 21-07-2021

Duidelijke overzichtelijke site, met voldoende info, en prijs van product wasmachine is ook zeker goed andere sites zijn duurder, gisteren besteld en gewoon de volgende dag in huis zoals de site beloofd, zeer tevreden ook over de mail waar je op de hoogte word gehouden dmv track and trace smorgens om 08.00uur op dag van bezorging gelijk een sms dat ze onderweg zijn en tussendoor goed te volgen hoe laat de bezorger er ongeveer is, zodat je niet de hele dag thuis hoeft te wachten, afhandeling ging ook prima, belden netjes 5 min van te voren dat ze er bijna waren, wasmachine naar zolder gebracht geïnstalleerd en de verpakking etc weer netjes meegenomen, vriendelijk personeel ook, heb ze als dank een paar flessen water meegeven omdat t zo warm was en heel hartelijk bedankt voor de service.

Jaap Meijvogel 21-07-2021

Ik vindt het een hele goede shop de site is heel overzichtelijk goeie en eerlijke prijzen en de service en de bezorging zijn altijd top niks over aan te merken ik heb mijn al keuken apparatuur er ook vandaan gewoon toppie zou iedereen aanraden om hier te kopen

G. Carras 21-07-2021

Snel antwoord op vragen vooraf, makkelijk bestellen, automatische mails snel, duidelijk en volledig - en de volgende dag in huis. Ook de levering door Dynalogic was duidelijk (livestatus te volgen) en het meenemen van het oude apparaat verliep vlekkeloos. Deze koopbeleving verwacht je van "premium spelers", maar de bestelde vaatwasser was ook nog eens de goedkoopste op het internet. Echt helemaal top!

Hans en Rita 21-07-2021

Prettige klantenservice. Makkelijk bestellen, zonder account te hoeven aanmaken. Snelle levering. Erg prettige, kundige en snelwerkende chauffeurs die de machine hebben aangesloten.

veilig kopen [internet winkel] 21-07-2021

Geweldige shop. Ook telefonisch goed advies. Droger Bosch WTN 83202NL niet al te duur. Veel keus .bestel nr 391459

K. Moed 20-07-2021

Uitstekende productinformatie en correcte afhandeling van het gewenste produkt

Koos 19-07-2021

Ik had een foutje gemaakt in de bestelling. Werd keurig gebeld, klopt het? Nee bedankt voor de correctie. Daarna keurig op tijd geleverd door vriendelijk personeel.

duidelijke afspraken, check vanuit planning of alles wel goed ingevuld was (foutje van mij) . Lebering op tijd met vriendlijk en behulpzaam personeel. Meer mag je niet verwachten.

Duidelijke afspraken. Betaalbaar. Levering op tijd met vriendelijk en behulpzaam personeel.

Wilma 18-07-2021

Juiste prijs met uitstekende service incl snelle en goede levering voor ons, dit is voor onze warmtepompdroger van AEG

D v Dam 18-07-2021

Wij hadden al eens gekocht bij veilig kopen, was heel goed bevallen. Chauffeur was niet te volgen qau tijd van bezorgen Wasmachine goed op plaats gezet,vriendelijk,maar gehaast, wasmaschinene stond niet goed recht was met blote oog te zien.Stond echt niet waterpas, mijn man aan het tobben geweest om hem waterpas te krijgen,is gelukt.

C. Knook 18-07-2021

Betreft ordernummer VK997492 Bestellen ging heel erg gemakkelijk, kon alle info over het product goed vinden. En je kan aangeven op welke dag je het bezorgd wilt hebben. Helemaal Top !!!
Maar dan jullie bezorg partner Dynalogic Die bij ons voor de 2e keer iets heeft bezorgd, en 2 keer is het zodanig mis gegaan dat wij zeggen .. Als we iets kopen en het word bezorgd door Dynalogic. Dan zien we van de koop af. In eerste instantie een nette mail gekregen smorgens en een sms met een indicatie over de bezorgtijd. Tussen 14.30u en 17.30 u zouden ze er zijn. Toen nog een half uur van te voren een sms met de precieze tijd. Ze zouden er om 16.20 zijn. Daarna niks meer laten weten tot we rond 19.00u zelf contact hebben opgenomen. Er waren problemen met het vervoersmiddel. Dat was dus niet gecommuniceerd. Uiteindelijk rond 21.30u bezorgd. Ik heb gekozen voor vrijdag omdat dit de dag was waarop ik het gemakkelijkst vrij kon vragen op mijn werk. (Het weekend kwam niet uit) Dus dit heeft me ook nog onnodig een snipperdag gekost. Omdat ze niet overdag kwamen opdagen. Bij de vorige bezorging door Dynalogic ook iets dergelijks meegemaakt. Vandaar voor ons geen Dynalogic meer.

Rugers 16-07-2021

Zoals altijd een super service. Vandaag besteld morgen netjes thuis geleverd en altijd goed geinformeerd

Groningen 16-07-2021

Voor de zoveelste keer hier een witgoed product gekocht. Door verhuizing mochten we weer nieuw apparatuur voor de keuken kopen. Ook nu weer heel tevreden over de service en de prijs.

Carla 16-07-2021

Voordelige prijs voor wasmachine. Levering volgens juiste tijdsindicatie, netjes geïnstalleerd, alles top. Nu de wasmachine gaan uitproberen.

J.W. van der Harst 15-07-2021

Veiligkopen.nu is voor mij al jaren het bedrijf voor keuken-/witgoed apparatuur!
De goede service en communicatie staat hoog in het vaandel, en niet geheel onbelangrijk......
A merken voor B prijzen!

ML. 15-07-2021

Alles goed verlopen. Prima medewerking, telefonisch goed advies gekregen van de medewerker. Daardoor is bestelling prima verlopen. Tevreden met de aankoop.

Jan W. 15-07-2021

Nieuwe wasmachine gekocht, eerder al iets bij veilig kopen gekocht.
Dat is toen goed gegaan, daarom weer voor veilig kopen gekozen.

gonne kok de bruijn 14-07-2021

ik kwam uw shop bij toeval tegen gisteren, vandaag al in huis lieve en rustige chauffeur. Chapeau

Dirk 13-07-2021

Ik heb gezocht en dit hier in deze winkel gevonden voor en goede prijs, ook de levering was dik in orde, werd zoals beloofd de volgende dag bezorgt.

Ben 13-07-2021

Super tevreden. Snelle reactie. Snelle levering en goede service. Ze denken in mogelijkheden en oplossingen.

Wouter 13-07-2021

Duidelijke site en de producten zijn makkelijk te vinden. Even goedkoop als anderen. Alleen jammer dat er niet duidelijk op de site staat dat het product momenteel niet leverbaar is. Daarna vriendelijk personeel met duidelijke afspraken.

Tjeerd 13-07-2021

Na plaatsen bestelling direct reactie wanneer koelkast word geleverd. Supersnelle levering. Zaterdag besteld dinsdag binnen. Via track en trace en berichten duidelijk hoe laat de levering wordt gebracht.

Edwin 12-07-2021

Op zondag rond gekeken op internet uiteindelijk na bol.com. BVa veilingen kwam ik op veiligkopen een goede site met mooie prijzen
Door bij veiligkopen te kopen heb je hem ook direct de volgende dag in huis dat is mee een kapotte koelkast wel fijn
Website goed
Bereikbaar goed
Aflevering goed
Ik ga hier vaker bestellen
Ik vind alleen de naam niet goed je weer niet met de naam wat ze verkopen ik dacht eerst van een vergelijk bare site als kassa en dat soort site