Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 262 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

FlorenceN 15-02-2021

Dit is mijn tweede bestelling bij 'tandenborstel.com' geweest. Ze hebben een duidelijke website en een snelle, goed te volgen levering.
De producten zijn zo goed als het beloofd is.
Ik ben heel tevreden!

Xandra Waterland 15-02-2021

Deze maand voor de tweede keer een bestelling gedaan bij Tandenborstel.com. Verschillende soorten Interprox raggers gekocht voor ons beide. Uitstekende prijs, zeker de helft van wat we hiervoor bij de apotheek betaalden. Snelle, goed verpakte levering en altijd een kleinigheid om te proberen. Top!

TED 15-02-2021

snelle levering, prettig telefonisch contact, goede kwaliteit raggertjes, niet duur

Rien 15-02-2021

Was echt een scherpe prijs!
Heel goed verpakt met een paar leuke extra’s.
Ook snel geleverd.
Kortom: gewoon uitstekend.

Gerrit 15-02-2021

Site gevonden via online-prijsvergelijking. Goede sortering, prima prijs van elektrische tandenborstels en toebehoren en zeer snelle afhandeling en levering.

Femma 14-02-2021

Makkelijk te bestellen, super snelle levering ondanks de weersomstandigheden!!

Jacqueline 13-02-2021

Was op zoek naar een goedkope goede elektrische tandenborstel voor mijn zoon.
Bij de Consumentenbond gezocht naar beoordelingen en vond bij Tandenborstel.com de goedkoopste, ook de losse extra tandenborstels zijn prima geprijsd.
Snelle service, zelfde dag nog verzonden, volgende dag ontvangen ondanks drukte bij Post.NL.

Willy 13-02-2021

Van het merk Tepe heb ik , op aanraden van mijn mondhygiënist ragers voor tussen mijn tanden en kiezen besteld. Deze heb ik na 2 dagen per post ontvangen. Tandenborstel.com heeft een snelle bezorging en de prijs van de artikelen is vergeleken met andere verkopers voordelig.

Pendo 13-02-2021

Gewoon een "gezellige" webwinkel - makkeljk te kiezen en bestellen. Bestelling was binnen 24 uur binnen - leuk verpakt "met liefde" - ik kreeg er een grote glimlach van op mijn gezicht.
Origineel - als ik weer wat op tand/mond gebied nodig heb hoef ik niet meer te vergelijken - ik ga direct naar Tandenborstel.com! Van mij een dikke 10 !!!

Yvonne 13-02-2021

Afgelopen week bestelling gedaan, goede prijs, snelle levering. Keurig verpakt.

Karin 12-02-2021

Gisteren een bestelling gedaan en vandaag al geleverd. Keurig verpakt. Heel tevreden.

Petra 12-02-2021

Snelle levering! De zending was in eerste instantie niet compleet maar na melding werd dit vriendelijk en snel rechtgezet.

Esther Winter 12-02-2021

Duidelijke site en heel voordelig. En de levering was ook conform afspraak. Al met al een aanrader.

Marleen 12-02-2021

Levering snel. Raggers goedkoper dan op andere sites. En kreeg een kleine tube tandpasta gratis. Erg leuk.

M.van Liempt 12-02-2021

Op zoek naar tandenragers op de site van tandenborstel.com gekomen.
Prijs aanmerkelijk lager dan bij andere verkopers.
Levering zeer snel. Zeer tevreden

Ad Mouwen 10-02-2021

Ze waren veruit de goedkoopste van alle internetsites.
Na een telefonische vraag lag het antwoord 5 minuten later al in de mailbox.

Yvonne 10-02-2021

Dit was 1 vd eerste sites die ik tegenkwam, op zoek naar medische mondkapjes.
De prijs mag wel lager, zeker met verzend kosten erbij, was het bijna 15 euro, vind ik toch veel geld.
Maar ze waren de volgende dag al geleverd, had ik niet verwacht en zéker in deze tijd niet, waar er meer online besteld wordt.
SUPER!

Petra Koolen 10-02-2021

Was de goedkoopste aanbieder.
Keurig verpakt en snel bezorgd.
Zeker een aanrader .

Disney 09-02-2021

De prijs was het meest voordeligst en het artikel perfekt en snel geleverd.

Ans 09-02-2021

Keurig verzorgd, besteld en volgende dag in al in huis en goed verpakt. Ben zeer tevreden.

Maria 09-02-2021

Prima service, de ene dag besteld, de volgende dag ontvangen. Als brievenbuspakket, gelukkig geen grote doos met veel lucht erin die ik weer aan de andere kant van de stad op kan gaan halen.
Dat zouden meer bedrijven moeten doen!

Greetje 08-02-2021

Snelle levering, prima en leuk verpakt én óók niet onbelangrijk: prima kwaliteit en prijs. Top!

Frana 08-02-2021

Altijd snelle en complete levering. Goed en zorgvuldig verpakt in een gezellige doos.

Paul van de Groep 08-02-2021

Snelle levering en keurig verpakt.
Jammer, dat er geen Nederlandse handleiding bij zit.

Maaike 07-02-2021

Fijne site waarop hetgeen je zoekt makkelijk te vinden is. Ze hanteren goede prijzen en de artikelen worden snel geleverd.