Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 263 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Freerk 08-03-2021

Overzichtelijke site. Prijs/kwaliteit prima. goede communicatie over de levering.

Hubert De Valck 07-03-2021

Zoals bij elke bestelling : alles tiptop in orde! Op tijd geleverd, goederen zoals verwacht.

J L Wertenbroek 07-03-2021

Supersnelle levering. Prima prijs en een lagere brievenbuspakketje-prijs dan een van de andere aanbieders

Fedor 06-03-2021

Ruime keuze, goede prijs/kwaliteit verhouding, snelle en prettige bezorging.

Lelika 06-03-2021

Een duo electrische tandenborstels gekocht, het product was erg betaalbaar en we ontvangen het pakket ook heel snel, echt heel fijn!

Irma 06-03-2021

Goede aanbieding en een vlotte levering.
Fijn de mogelijkheid voor afterpay.
Belangrijkste natuurlijk, de tandenborstels bevallen ons prima

Jos Bruijstens 06-03-2021

Zeer Interessante prijzen snelle levering en alles perfect van begin tot eind afgewerkt bin een woord meer als top!!!!!

Beppie 05-03-2021

Interessante prijzen. Snelle levering. En goed verpakt zodat het in goede staat.sfgeleverd werd.

Peter 05-03-2021

Zeer grote keus in elektrische tandenborstels met duidelijke uitleg
Redelijke prijzen
Supersnelle levering
Prima tandenborstel in gebruik

hakahe 03-03-2021

Een breed assortiment aan tandenragers. Snelle levering bovendien. Mijn vaste adres.

Hénk Bloemendal 03-03-2021

Erg goede service. Bestelling super snel en goed.
Prijs gaaf die aanbieding.

Munir 03-03-2021

grote assortiment, competitieve prijzen, snelle levering en met veel extra's. Bedankt

Mirjam 02-03-2021

Producten besteld bij tandenborstel.com.
Duidelijke website en na bestelling snelle levering van kwalitatief goede producten.

Marianne 01-03-2021

Ruim assortiment, goede prijzen, snelle levering. Echt een aanrader.

Rita 01-03-2021

Duidelijke website en alles netjes en snel geleverd.
Prima producten voor een voordelige prijs.

Bas 28-02-2021

Uitgebreide keuze met duidelijke toelichting op de producten. Snelle verzending ook

CVDW 28-02-2021

Heb voordeelpack gekocht van elektrische tandenborstels Oral-B Pro 2 2500 black en beautypakket voor mijzelf en partner en dit voor de prijs van 1 tandenborstel. Nog reisetuis bijgekregen. Heel interessante prijs , toffe kleuren nl. zwart en roze en tandplaque wordt heel goed verwijderd dankzij goede borstels en timer. Zeker een heel sterke aanrader!
Op deze website veel keuze en voordelige prijzen

DEHERTOGH EDUARD 28-02-2021

Op het ogenblik van aankoop goedkoopste prijs / levering stipt op tijd / verzending volledig schokvrij ingepakt.
BESLUIT ZEKER AAN TE RADEN

Patrick Kooijman 27-02-2021

Snelle levering. Ik had iets verkeerds besteld en dat moest omgezet worden ging ook zonder problemen. Zeer vriendelijke klantenservice dus hier kom ik zeker nog terug.

Gerda 27-02-2021

Snelle levering, stevige verpakking met extra's erin. Product heeft perfecte kwaliteit. Prijs lager dan bij andere aanbieders van zelfde product.

Kooy 27-02-2021

Zeer snelle levering, uitmuntende communicatie, kwalitatief zeer goed product

marie josé 27-02-2021

Duidelijke website, niet duur, zeer vlotte en correcte levering.
Kortom ik ben zeer tevreden.

George 25-02-2021

Keuze was snel en eenvoudig te maken en de levering was supersnel (binnen 24 uur).

groengras 24-02-2021

Het gewenste artikel is zeer voordelig aan te schaffen t.o.v andere sites . En de levering was zeer vlot

Judy 24-02-2021

Goede kwaliteit en snelle levering.
Zeker aan te bevelen en tegen een redelijke prijs tegenover bij de tandarts zelf.