Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 258 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Jacoba 19-03-2021

Ik heb de Philips sonicare besteld bij deze zaak keurig op tijd bezorgd en ook in een leuke doos afgeleverd.

jolanda 19-03-2021

De artikelen zijn makkelijk te vinden op de site. levering vond plaats op het tijdstip dat men aangegeven heeft.

Ross 18-03-2021

Ordered special brush for Oral B pulsonic., which I could not find in shops. Everything arrived in 1 day, no remarks.

Renee 17-03-2021

Ik heb een Oral-b tandenborstel gekocht. De prijs was een stuk goedkoper dan bij andere webwinkels. De website is erg overzichtelijk en de vermelde (prijs) informatie is duidelijk. Door de aangeboden suggesties kon ik vrij snel de juiste opzetborstels vinden. Na betalong werd ook een duidelijke ontvangstdatum vermeld en kreeg je een keuze of je een ander moment wilde kiezen. Al met al een erg prettige ervaring en ik raad de website absoluut aan!

TeKa 17-03-2021

Artikel niet verkrijgbaar in buurtwinkels vandaar op internet gezocht, vond bij TANDENBORSTEL.COM het juiste item plus een tweede artikel gelijk mee besteld en vlot bezorgd, de site staat nu ook bij m'n favoriten!

Rinie 16-03-2021

Goede prijs en snelle levering, de volgende dag al binnen. Ik kan geen minpunten noemen.

Esther 16-03-2021

Goede producten voor een aantrekkelijke prijs. Alleen een beetje erg jammer dat ze allemaal van 2 verschillende soorten, uit de originele verpakking gehaald waren om ze in een klein plat doosje te versturen, aangezien er 1 set van 10 voor iemand anders was om cadeau te geven.

Billy 16-03-2021

Bestelling borstels de volgende dag ontvangen. Het was tevens een goede aanbieding.

Ina 15-03-2021

Fijne website, veilig betalen, snelle en correcte levering van de beschermkapjes voor de Braun Thermoscan.

Mark Peter 15-03-2021

Snelle en nette aflevering. Deze monddouche is handig en makkelijk in het gebruik. Ik schrik ervan hoeveel er, zelfs na een goede peotsbeurt, nog tussen tanden en kiezen zit......heerlijk om dat allemaal weg te kunnen spuiten!!

servie66 14-03-2021

Weer eens een leuke aanbieding van tandenborstel.com.
De opzet borsteltjes voor de Braun oral-B.
Er is een nieuwe versie uit van de Cross Action de CleanMaximiser, voor nog een beter poets beurt.
Voelt ook lekker fris glad en schoon aan.
Gelijk weer een nieuwe voorraad aangeschaft dan is de prijs ook een stuk voordeliger.
Top actie van TANDENBORSTEL..COM.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jeroen L. 14-03-2021

Duidelijke productomschrijving met reviews waarop je je keuze kunt baseren. Snelle verzending, duidelijke communicatie.

Marianne 14-03-2021

Aantrekkelijke prijs; vlotte en zorgvuldige afhandeling van mijn bestelling.

Wilma 14-03-2021

ik vind het overzichtelijk en ze zijn snel en netjes in alles, in het verleden al vaker gebruik gemaakt van hun diensten en steeds tevreden en met mij ons gezin.

Rema 14-03-2021

Veel keus, en snel en goed verpakt bezorgd.
Fijn dat je de opzetborstels in grote verpakkingen kunt bestellen.

Briccassar 13-03-2021

Groot assortiment met daarin ook de minder makkelijk te vinden apparaten. Vlotte levering van producten volgens afspraak, voor een scherpe prijs.

Wilma 13-03-2021

Leuke kleur tandenborstel.Is cadeautje voor kleindochter.Dus moet nog gebruikt worden. Snelle levering.

B. 13-03-2021

Via tandenborstel.com de ragers gevonden die goedkoper waren dan in de winkel en snelle levering.

Marja 13-03-2021

Snel , product werd volgens afspraak geleverd, niets op aan te merken ...

miel 13-03-2021

duidelijk, veel keus, snelle verzending en goede producten. Beveel dit aan.

Marga 12-03-2021

Héle fijne winkel met een overzichtelijke, klantvriendelijke en simpele website om te bestellen én superlage prijzen (volgens mij zelfs de laagste prijzen)! Ze bieden topservice en fantastische nazorg indien nodig!

Jaap 12-03-2021

Goede site, makkelijk , eenvoudig en snel te bestellen. Bezorging erg snel. Prijs is prima !

hennie 09-03-2021

goede webshop
kan iedereen deze aanraden zeker gezien het product dat in perfecte match is met de prijs
snelle levering goed verpakt

Jeannette 09-03-2021

Snelle levering, netjes verpakt. Goede prijs,kwaliteit verhouding. Tenminste betaalbaar!

Foarnaem 09-03-2021

Ik vond wat ik zocht (extra dikke tandflos), voor een betaalbare (gangbare) prijs, goedkoper dan anderen, en dat inclusief verzendkosten. Het was goed verpakt en netjes op tijd geleverd. De communicatie van bezorgdienst DPD mag wel wat beter, met een hyperlink of zoiets, zodat je snel kunt zien waar het product zich in het proces bevindt. Je kunt dan beter inschatten wanneer je thuis dient te zijn. Het e-mail contact met de mensen van Tandenborstel.com was prima en snel.