Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 269 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Linda 29-05-2021

Overzichtelijke site, zeker niet duur en supersnelle levering. Weer heel blij mee!

hellen 29-05-2021

super blij mee.
zeer goed verpakt en gunstig in de prijs.
echt aan te bevelen

Co van vuuren 28-05-2021

Is de goedkoopste en netjes volgende dag bezorgd.
Ik wist niet eens dat er een aparte winkel was voor tandenborstels!

M. Marks 25-05-2021

Binnen 24 uur geleverd, zeer voordelig in prijs. Tanden voelen veel schoner aan, ik ben er super blij en tevreden mee.

Will 25-05-2021

Prima prijs kwaliteit verhouding Een aanrader Reden Mooi assortiment en prima service

Michiel 25-05-2021

Uitermate tevreden over de service die ze leveren! Bij de tandenborstel zelf stond een levertijd van +/+ 14 dagen daarop heb ik de klantenservice (Tim) gebeld en gevraagd of het echt zo lang zou duren. Na zijn advies de tandenborstel wel besteld en aangevinkt dat afrekening achteraf zou plaatsvinden zodat ik hem nog kon annuleren als het te lang zou duren. Hij dacht zelf dat de borstel waarschijnlijk wel sneller geleverd zou kunnen worden en werd mij gevraagd om na 3 dagen nog een keer terug te bellen. Na 3 dagen nog niet helemaal duidelijk wanneer de bestelling zou komen maar ben na dag 4 zelf teruggebeld dat hij die week binnen kwam dus uiteindelijk binnen een week toch de tandenborstel keurig thuis afgeleverd. Echt zeer tevreden op de manier waarop ik geholpen ben kan deze webwinkel zeker aanraden!!!

Willeke 24-05-2021

De prijs/kwaliteit is zeer goed. Ruime keuze en veel is voorradig.
De belofte vandaag bestellen morgen in huis klopt. Een snelle levering en netjes verpakt.
Kortom, alles prima in orde!

Jos 24-05-2021

Zeer veel keuze van goede producten en betaalbaar !
Snelle verzending en goede service en ben zeer tevreden .
Zal er zeker weer bestellen !

Monique van der Ham 24-05-2021

Heb er een tandenborstel gevonden die zeer betaalbaar was, goedkoper dan bij de drogist, een zeer ruime keuze, snelle levering van 2 dagen, gewoon klasse!

Ah 24-05-2021

Snelle levering. Je wordt netjes op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Veel goedkoper het product kunnen aanschaffen dan op de site van de officiële dealer.
Assortiment mag van mij nog wat groter.

Astrid 24-05-2021

Super winkel, ik zoek altijd op de site en slaag altijd. De bezorgkosten van 2,95 vind ik zeer aantrekkelijk, bij de meeste shops betaal je gewoon 6,95.

Peter 23-05-2021

We hebben tandenborstel. ervaren als een betrouwbare, deskundige leverancier van tandverzorgingsmiddelen. De bestelling is heel nauwkeurig en snel verzorgd tegen een schappelijke prijs. Deze onderneming bevelen wij van harte bij u aan.

Nel 22-05-2021

Een hele fijne tandenborstel en poetst beter dan mijn vorige. Voelt gelijk veel schoner

Kim 22-05-2021

Deze site kende ik niet, maar werd erop gewezen door een tandartsassistente.
Op maandag twee elektrische tandenborstels en opzetborstels besteld. De volgende dag al binnen. Gratis een mini tube tandpasta erbij en een kortingsbon voor koffie. En zeker niet onbelangrijk: de goede prijs!

Michel 21-05-2021

Prima producten, goede communicatie, vlotte levering; evenals over eerdere ervaringen: zeer tevreden.

Janneman 21-05-2021

Prima shop, leuke aanbiedingen, doen wat ze beloven. Nog geen problemen mee gehad.

Cc 20-05-2021

Snelle levering, mijn opmerking over het adres aan de buitenkant van het pakket en gratis tandpasta erbij. Zeer tevreden 👍🏻👍🏻👍🏻

Marieke 15-05-2021

Snelle verzending. Bovendien goed bereikbaar en adequaat antwoord op vragen.

Nanda W 14-05-2021

Waarom een 2? Er wordt mij een beoordeling gevraagd. Zes dagen geleden besteld, nog steeds niets ontvangen. Ik kan het product dus niet beoordelen. Im ben bang dat post.nl de schuldige is in dit geval.

IV 14-05-2021

De ene dag besteld en de andere dag al in huis.
Super goede en snelle service .

Henk 12-05-2021

Levering van de bestelde goederen was snel en correct, Via de brievenbus bestelling ging het sneller dan verwacht. de prijs van de bestelde goederen is ook goed. ik zou deze site aanbevelen bij vrienden en kennissen.

Anne Sietske Berfelo 12-05-2021

Goede prijsverhouding. Snelle service.
Duidelijke website. Kind ultiem blij met met het pakketje met haar nieuwe tandenborstel.

Richard 11-05-2021

Duidelijke website. Super voordelig en een snelle levering. Ik ga hier vaker bestellen

Jacqueline 11-05-2021

Aantrekkelijke prijzen...overzichtelijke site
Snelle levering ...degelijk verpakt.

Ruud Mulder 11-05-2021

Snelle service zeer makkelijk en overzichtelijk om het gewenste product te bestellen in een woord prima aanrader voor iedereen