Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 262 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Ruud Mulder 11-05-2021

Snelle service zeer makkelijk en overzichtelijk om het gewenste product te bestellen in een woord prima aanrader voor iedereen

P.J.Lomeijer 11-05-2021

Donderdag om13.00 uur besteld ,de volgende dag in huis ,in een hele leuke verpakking.

Henk 3e 10-05-2021

Zeer uitgebreide aanbiedingen. Bestellen gaat heel simpel. Diverse mogelijkheden tot betaling. Levering super snel. Als u op het gebied van tandverzorging iets wil bestellen is dit bedrijf echt een aanrader. Top.

Kees 09-05-2021

Goede produkten voor een eerlijke prijs. Levering ook perfect is orde. Ga zeker daar weer kopen Ben zeer tevreden

Hennie 09-05-2021

Voor het eerst een bestelling geplaatst .
Keurig bedrijf met zeer vlotte levering !
Ook telefonisch advies gevraagd en je werd zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan .
Bedrijf is echt een aanrader

Karen 09-05-2021

Goed bedrijf, makkelijke en gebruiksvriendelijke site, producten zijn duidelijk en uitgebreid beschreven. Genoeg keus. Goede kwaliteit producten, is de tweede keer, dat we een bestelling gedaan hebben en het zal niet de laatste keer zijn. Zeer snelle levering, ik had de bestelling na 15.00 uur geplaatst en toch de volgende dag in huis. Zeer tevreden en daarom geef ik een dikke 9.

Gerrit 09-05-2021

Voor eerste keer besteld, keurige nette snelle levering, vele betaalmogelijkheden incl afterpay.
Producten goed en netjes verpakt .
Producten zelf ook uitstekende kwaliteit.
Zal zeker niet onze laatste bestelling zijn !

C. Lokerse 09-05-2021

Ik heb al een aantal keer hier besteld en ben super tevreden. Levering is snel en het zit netjes verpakt. Dat het door de brievenbus kan vind ik ook fijn. Je hoeft niet thuis te blijven.

Belder 09-05-2021

Producten snel ontvangen via brievenbuspost ideaal. Producten zijn snel te vinden en voordelig

Menno 09-05-2021

Goeie prijs en snelle levering van opzetboratels. per brivenbus post verstuurd dus hoef je niet thuis voor te zijn.

Julius 08-05-2021

De website is erg duidelijk, de beschrijvingen informatief, het bestelproces eenvoudig, de bezorging snel en alles is perfect ingepakt.

Trickey 07-05-2021

Prima winkel, binnen 2 dagen bestelling binnen.
Vele malen goedkoper dan in normale winkel.

Foxy 07-05-2021

Ragers besteld voor een hele goede prijs .Volgende dag al in huis ,keurig verzorgd .
Dus beter kan niet .

Eede van Beekum-Kroon 07-05-2021

Goede duidelijke website en uitstekende service...
Ik zocht naar een Braun elektrische tandenborstel en kwam als vanzelf hier terecht...onnodig om verder te zoeken..

Marktbieder 07-05-2021

Goede site, snel je artikel te vinden. Na bestelling gelijk een E-mail met de datum en levertijd.
Braun Oral-B Pro 1 790 CrossAction Black + extra body en nergens goedkoper gevonden. En een tubetje tandpasta los erbij.
En steeds op de hoogte gehouden waar het pakket was, en inderdaad op de dag en tijdspanne afgeleverd.

MR 05-05-2021

Moeilijke betaling via Bancontact, met een online overschrijving eenvoudig. Snelle en correcte levering. Zeer interessante promoties

Willeke 04-05-2021

Alles ging perfect. Niets op aan te merken. Aandachtspunt is alleen de verzending. Omdat het een pakje was dat door de brievenbus kon kreeg ik het niet binnen de afgesproken tijd. De post wordt niet elke dag bezorgd. De verwachting iets beter managen.

Aloys Mobiel 03-05-2021

Snelle levering, zeer aantrekkelijke prijzen, prima bezorging door de bezorger!

Marina Londerman 03-05-2021

snelle levering, goede prijs voor een mooi product.
Keurig verpakt.
Aanbeveling waard.

Gerrit Groenendijk 02-05-2021

Goede website, juiste product presentatie, acceptabele prijs, snelle en correcte levering

Mark 02-05-2021

Tandenborstel.com heb ik via Google gevonden. Inmiddels ben ik jaar of 2-3 tevreden klant.Altijd goede service en snelle levering.

Gabriela 02-05-2021

Via Google ging ik op zoek naar een mooie aanbieding van Oral-B en zo bracht deze zoektocht mij bij Tandenborstel.com
Een betrouwbare webshop met een groot assortimenten aan producten én merken.

M.Peeters 02-05-2021

Prima en snelle service !
Aankoop monddouche draadloos/ stevig toestel met als enige minpuntje het lipje om het waterreservoir te ontgrendelen te fragiel ivm dat het sneller zou kunnen afbreken door veelvuldig gebruik. Beter zou een drukknop zijn om te ontgrendelen. Verder even uitzoeken hoe te gebruiken wat wel heel groot gedrukt 😉in gebruiksaanwijzing beschreven staat.
Tevreden van de aankoop.

Sjef van Hese 01-05-2021

Heb al vele malen bij deze webshop gekocht. De producten worden met grote nauwkeurigheid verpakt en direct na aanvraag verzonden. Ook de prijzen zijn aantrekkelijk.

Rob de Bouwer 30-04-2021

De prijzen zijn zéér aantrekkelijk in vergelijking tot andere aanbieders. Duidelijke informatie over het product. Wat je ziet, krijg je.