Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 267 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Dick 21-11-2023

Mijn tandenborstel ging kapot. Ik wolde snel een nieuwe en dat was bij deze winkel snel gelukt.
Ik had binnen no time de borstel in huis precies in het aangegeven tijdvak. Super

G. Dekker 20-11-2023

Goede omschrijving en goed product. Is goed en op tijd aangekomen. Voldoet aan verwachting.

JohnBoy 19-11-2023

Mesjes waren op dus op zoek naar vervangende mesjes, veel aanbod en de één lijkt goedkoper dan de andere maar even aan het rekenen slaan... dan komt deze als goedkoopste uit de bus. Verzenden was ook zo snel gebeurd dat ik verbaast was dat de mesjes al de volgende dag aanwezig waren... en goed (en niet overdadig) verpakt, complimenten.

Kees 19-11-2023

Goed product. Snelle levering en niet duur.Top bedrijf.Zou iedereen aanraden daar jou aankopen te doen.

AB 19-11-2023

Overzichtelijk mooie aanbiedingen en snelle levering goed contact klantenservice

marijke 18-11-2023

snelle levering andere dag binnen, product wat ik nodig had was een stuk goedkoper dan in de winkel de moeite waard om even prijzen te vergelijken

P. Willeboordse 18-11-2023

Rijk assortiment, snelle levering en aantrekkelijk geprijsd; in mijn woonplaats is niet alles leverbaar.

Oeds 18-11-2023

Snelle levering, en een goed product ontvangen.
Dus kan ik zeker nog een keer iets kopen hier.

jacques vandevelde 18-11-2023

Makkelijke bestelprocedure; prima prijs; prima product. Alles ok dus. De pakjesleverancier (DPD) knoeide wel wat bij het bezorgen maar het kwam tenslotte goed. Dit staat los van de beoordeling van het product en de verkoper.

Marc 15-11-2023

Snel en eenvoudig bestelproces en de bezorging was ook top en snel en een nette verpakking

Ed Hoen 13-11-2023

Groot assortiment. Ik heb hier de TéPé angle 4mm besteld. Met de dunne borsteltjes en het lange handvat kom ik prima tussen mijn tanden en kiezen. Ik doe na iedere maaltijd, omdat mijn tandvlees gauw ontstoken raakt. De bestelling is keurig verpakt binnen twee dagen geleverd. Een klein minpunt is de prijs. Ze zijn relatief duur.

Mieke Hendrikx-Ingenpass 13-11-2023

Groot assortiment, concurrerende prijzen en zeer snelle correcte levering; grote prima!!

Kurt 12-11-2023

Scheermesjes Fusion Pro Glide besteld. Geleverd na 24u, authentieke mesjes en dat aan de laagste prijs. In de winkel zou ik voor 20 mesjes 112 eur betalen. Via tandenborstel.com, minder dan de helft en geen verzendkosten.

baukje 11-11-2023

Besteld en de volgende dag al geleverd via een brievenbus pakket. Ik vind het wel aan de prijs 12 opzetborstels voor 36 euro. Die ik wilde bestellen werden niet meer geleverd en waren de helft goedkoper!!

Marga Reuvers 11-11-2023

Snelle levering! Product zoals beschreven! Super! Ook de voordeligste. Leuk dat je er een cadeautje bij krijgt wat goed van pas komt en gericht op mond en tand reiniging.

Joyce van Ekris 08-11-2023

Gisteren voor 15:00 uur een bestelling geplaatst en vanmiddag al ontvangen. Goede prijs en snelle levering van al mijn artikelen.
Het was een brievenbus pakket dus hoefde ook niet thuis te blijven, ook erg fijn. En geen verzendkosten hoeven betalen. Echt een aanrader wat mij betreft!

Electro world Aarts 07-11-2023

Ruime keuze! Als je weet wat je moet hebben. Snelle en correcte levering.

Gerard 07-11-2023

Goed product, snel geleverd en goed verpakt. Zij waren één van de enigen die dit product nog hadden.

Mieke 07-11-2023

Tandenborsgtel.com was een ontdekking voor mij. Op zoek naar twee soorten interdendale ragers bleek deze firma ze allebei te hebben. Handige website, een groot assortiment redelijk geprijsde artikelen en levering binnen 24 uur.

Jan 07-11-2023

Ik bestel hier regelmatig vanwege de scherpe prijzen, ruime keuze mogelijkheden en goede service. Tevens verkopen ze Reach Dentotape wat in mijn woonplaats echt niet te krijgen is.

Margot Bervoets 01-11-2023

Ik wist welke tandenborstel ik wilde hebben maar er is keuze genoeg. De levering ging perfect! Smiddags besteld en de volgende dag in de brievenbus! Echt top. De volgende keer weer!

Braun Scheerkop 28-10-2023

Waar ik elders lang moest wachten wegens niet op voorraad kreeg ik hier mijn levering al na 2 dagen toegestuurd !

Asc2048 27-10-2023

Waar ik elders niet meer aan opzetstukken kon komen hadden hun ze nog wel. Ene dag besteld andere dag kon ik pakket al ophalen bij postnl afhaalpimunt. Snelke levering

maya 25-10-2023

voldeed geheel aan mijn en de gestelde verwachtingen de site was overzichtelijk en duidelijk

Petra d R 25-10-2023

hele snelle levering vaan de tandenborstels en nergens goedkopere aanbieding kunnen vinden!