Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 267 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Joke v.d. Driesche 01-03-2024

Prima site , ik heb deze shop gekozen vanwege de prijs . Snelle levering !!! Wat mij wel heeft gestoord is dat na de bestelling werd vermeld dat binnen enkele minuten een bevestiging gestuurd zou worden ( nooit gebeurd ) ook geen vermelding wanneer het pakket geleverd zou worden . Was toevallig wel thuis toen het afgeleverd werd .

NZPeter 24-02-2024

Voordelig geprijsde artikelen voor tandverzorging. Correcte en snelle afhandeling van bestellingen.

Oxyjet 24-02-2024

Het is een goed product, op tijd geleverd. Prijs is correct. Beslist aan te bevelen.

Marjo 18-02-2024

Al meerdere keren tandenstokers bij dit bedrijf besteld. De bestelling is altijd compleet en wordt snel geleverd.

Manazie 16-02-2024

Deze shop gekozen omdat de aanbieding voor de elektrische tandenborstels het beste was. Duidelijke website, verzending verliep zonder problemen. Super!

Ton de Waal 12-02-2024

We hebben nu voor de 2e keer bij dit bedrijf besteld afhandeling en levering is naar volle tevredenheid.

Ad 12-02-2024

Tandenborstel.com doet wat zij zeggen. Duidelijke site, snel en alles conform bestelling.

Els 11-02-2024

Aantal keren besteld! Duidelijke site, snel en netjes alles in huis! Al de volgende dag!

M.L 11-02-2024

Pakketje word beschreven op de website als word bezorgd aan huis waarvoor je betaald maar werkelijkheid is dat het leveringsbedrijf dit gewoon aflevert in een post punt in de buurt en niet moeite doet dit aan huis te leveren. Daarnaast snelle reactie over het leveringspunt maar als je om een compensatie vraagt is er complete stilte.

Bertus 09-02-2024

Snelle levering en niet duur. Overzichtelijke site. Snek te vinden wat je zoekt

Eric 04-02-2024

Overzichtelijke website, supersnelle levering en fantastisch goede aanbieding.

Tevreden klant 30-01-2024

Snelle levering en goede service. Inmiddels bestel ik nu altijd bij Tandenborstel.com. Groot assortiment en voordelig.

D. Overbeek 29-01-2024

Snel geleverd. Makkelijk door de brievenbus. Goedkoper dan bij de meeste websites. Groot aanbod.

eric 29-01-2024

Goedkoop, Prima levering en netjes ingepakt kwam het aan. Volgende keer bestel ik er weer

Jeanne 22-01-2024

tandenborstel.com vind ik een prima site. gezien de prijzen en het aanbod. Ik beveel zeker deze site aan voor mondverzorgingsproducten. Per product een flinke korting t.a.v. de winkelprijzen. En ook nog eens gratis versturen als je boven een bepaald bedrag uitkomt. Top!

ragertjes 22-01-2024

eenvoudige te bestellen, snelle levering en het pakket was bij levering niet beschadigd, kortom top !

Hakvoort 19-01-2024

Prima levering en netjes ingepakt kwam het aan. Volgende keer bestel ik er weer

Adrie 17-01-2024

Alles prima geregeld toen er iets fout ging met mijn bestelling werd alles snel en keurig opgelost.
Vriendelijke behandeling aan de telefoon en alles snel opgelost.
Nieuwe tanden borstel prima.

Peter 14-01-2024

Webshop is gebruikersvriendelijk en snelle levering tegen goede prijs
Zeer tevreden!

E. Schur 14-01-2024

Zeer snelle en complete levering van het gevraagde artikel !
Het is mijn tweede bestelling bij deze zaak, en opnieuw is het goed uitgevoerd.

Wilma Westra 14-01-2024

Ik ben heel erg tevreden over deze webshop. De bestelling werd snel geleverd en de artikelen zijn hier nog betaalbaar!

Nikki 13-01-2024

Snelle en goede levering. Tandenborstel.com heeft ook veel producten van alle grote merken maar ook minder grote merken zijn te vinden. Heel erg fijn als je iets zoekt wat in vrijwel geen enkele fysieke winkel is te vinden.

Eugenie Dammer 09-01-2024

Levering was in orde. Per abuis echter een oplader besteld terwijl deze al in de tandenborstel aanwezig was. Opnieuw verpakt en
teruggezonden. Kosten 7,95 euro. De verzendkosten krijg ik niet vergoed omdat ik maar een gedeelte terugzend.
Slechte service! Nu afwachten of ik het bedrag van de oplader terugontvang, Ik zou deze winkel niet aanbevelen.
info-2379 30-01-2024

Beste Eugenie Dammer,

Hartelijk bedankt voor de moeite die u neemt een review achter te laten. Vervelend te horen dat u niet tevreden bent over onze service. Graag wil ik u als tip meegeven om de artikelomschrijving te lezen. Hier beschrijven wij altijd de inhoud van de verpakking. Zo ook bij de door u aangeschafte tandenborstel. Jammer dat nu een onnodige retourzending richting ons moest worden gestuurd. Zowel voor de portemonnee als voor het milieu.

Met vriendelijke groet,

Het Tandenborstel.com Team

Anja 09-01-2024

prima geregeld snel geleverd en aantrekkelijke prijzen voor de producten die wij gekocht hebben

Ria v. V 08-01-2024

Voor het eerst bestelling gedaan, super tevreden, snelle levering, voor nu en nog eens