Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 267 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

José 17-03-2023

Heldere website, concurrerende prijzen en vlotte levering volgens afspraak.

Henriette 15-03-2023

Prima producten goede informatie en tijdige levering. ik ben erg tevreden met de nieuwe tandenborstel met drukpoetssensor

Danny 14-03-2023

Zéér ruime keuze van diverse artikelen, zéér snelle levering maar vooral scherpe prijzen.

Kemperman 13-03-2023

Bij het bestellen krijg je meteen netjes bericht van je order. Snelle levering en goede prijs

Hannie 12-03-2023

Ik heb een nieuwe elektrische tandenborstel en een extra set borstels besteld. Alles was keurig verpakt en snel en volgens afspraak geleverd.

Theo 12-03-2023

De nieuwe scheerkop voor mijn Braun series 9, uitstekend geprijsd en supersnel geleverd, top 👍

Andre 12-03-2023

Het bestellen is heel simpel en je wordt keurig op de hoogte gehouden van de voortgang. Bestelling is geleverd conform de afspraak. Snel geleverd. Echt een aanrader.

R.van wanrooij 11-03-2023

Snel besteld en ook snel de juiste geleverd. Zeer tevreden. Duidelijke site waar je nauwelijks mis kunt bestellen.

Yvonne 11-03-2023

Zeer prettige online winkel.
Snelle levering. En via de email zeer goed geïnformeerd.

Henk 11-03-2023

Tandenborstel.com is een correct bedrijf.
Prijs en kwaliteit is goed.
Snelle levering, goed verpakt.
Zeker aan te bevelen.

John 11-03-2023

een prettige onlineshop makkelijk overzicht en snelle respons.
houd je via mail goed op de hoogte.
aflevering volgens afspraak

Matthijs 10-03-2023

Op Internet gezocht naar een scheerkop voor een Braun scheer apparaat , en dit gevonden op Tandenborstel.com
en die kon het snel en goed leveren.

Gerard H. 10-03-2023

Duidelijke website, vlotte afhandeling en snelle levering.
Eerste bestelling en als zeer positief ervaren.

Jack A 08-03-2023

Perfecte bezorging van mijn Oral B 6 binnen 2 dagen. Goed verpakt, duidelijke instructie. Wekt uitstekend.

Osvaldo 07-03-2023

Was op zoek naar nieuwe tandenborstel en mijn model snel gevonden. Tandenborstel.nl was de goedkoopste en er werd de volgende dag al bezorgd. Ik blij en hopelijk straks de tandarts ook.

Anne 07-03-2023

Goede artikelen en snelle levering,ga in de toekomst als ik iets nodig heb weer bij hun bestelllen.

Hans 06-03-2023

Snel gewenste produkt gevonden, acceptabele prijs, volgende dag al in huis.

D 06-03-2023

Prima shop, even gebeld of ze hem meteen konden versturen ivm Kadotje meteen geregeld

Marianne Meyer 05-03-2023

Op advies van mobdhygieniste deze keus gemaakt en ba rondkijken bij jullie uitgekomen. Zeer blij met vlotte levering, zeer correct

Geert 05-03-2023

Zeer vlotte levering en gunstige prijs, bestel hier de volgende keer weer opzetborsteltjes

JZ 05-03-2023

Genoeg keuze en snelle levering!
Je kan zelf aangeven op welke dag je de levering wilt ontvangen. Super handig dus.

Albert 04-03-2023

Ze hebben een supersnelle levering, en de prijs is prima.
Ik bestel al een paar jaar zeven tubes tandpasta per keer voor mijn vrouw.
En als ik 7 tubes bestel hoef ik geen verzendkosten te betalen.

Barber 04-03-2023

Ik had tandenstokers en een nieuwe electrische tandenborstel nodig. Doordat ik de tandenstokers in het ´groot´ kan inkopen zonder daar de hoofdprijs voor te betalen. Is via de site voor mij bestellen ideaal. En ik had op een zondag besteld en dinsdag kon ik het pakketje ophalen bij het servicepunt. Doordat ik het bij het servicepunt kan ophalen/selecteren is dit voor mij de ideale manier van bestellen.

MB 03-03-2023

Prima. Goede prijzen. Voor één produkt werd een levertijd van 10 dagen aangegeven, toch was het er na 2 dagen.

Geertje Peggeman 03-03-2023

Goede levering. Prima prijzen en fijne website. Ben er blij mee!! Volgende keer weer van deze website gebruik maken.