Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 262 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Arie 07-02-2023

Al meerdere keren bij Tandenborstel.com artikelen gekocht. Ook bij deze aankoop was de prijs weer gunstig. Ik wist van een tweetal artikelen dat de levertijd 10 dagen was, dus ik was verbaasd dat ik de spullen al met 1 week binnen had. Goed geregeld!

Dolfy 06-02-2023

Geweldige service, het bestèlde artikel was niet voorradig, sturen is een uitgebreid pakket van dezelfde type O ral B tandenborstel.

N. de Jong 06-02-2023

De verzending en de informatieverstrekking ging goed.
Het product was niet ok. Het flosdraad blijft steeds vastzitten in het kunststof doosje.
Dit is dus de eerste en laatste opdracht aan tandenborstel.com.

majob 05-02-2023

goede kwaliteit van product, koolstof tandenborstel voor Oral-B en snel in huis !

behoud van gebit 04-02-2023

Duidelijke informatie en goede aanbiedingen van de producten. Besparing voor de portomonaie

Franklin 04-02-2023

Duidelijke website !! Bestelling was netjes verpakt. Duidelijke omschrijving per afzonderlijk product. Binnen 2 dagen binnen ( brievenbuspakket.)

Marjo 03-02-2023

Supervriendelijk , behulpzaam en snelle levering.
Ik ben heel tevreden.
Bestel zeker wanneer nodig weer bij tandenborstel.

Els 03-02-2023

Mijn bestelling werd snel en naar tevredenheid geleverd. Producten zijn makkelijk te vinden via de website.

H. 01-02-2023

Zeker aan te bevelen. Goede en snelle verzending, klantenservice ook heel goed. In verband met vakantie gevraagd of het pakketje snel verzonden kon worden en dat hebben ze zonder problemen gedaan. Prijzen zijn ook gunstig!

Paula 01-02-2023

Aanbevolen door mondhygiëniste, ivm voordeel bij grootverpakking. Prijs was heel gunstig. Levering zoals beloofd en artikelen van uitstekende kwaliteit.

Jeroen 31-01-2023

Was op zoek naar een specifiek product, die ze bleken te hebben. Prijs is is uitstekend en zelfs aan de lage kant. De bezorging gebeurde zeer snel en ook belangrijk, dat er een brievenbuspost van is gemaakt en niet een extra verpakkingsdoos aan is besteed. Bij een andere site wordt er een hele pakketdoos om twee platte doosjes van 5 cm gevouwen en dat vind ik eigenlijk wel zonde.

Christa 31-01-2023

Bestelling was snel geplaatst en snel geleverd ..
Ik was echter wel verbaasd toen ik het doosje open deed ..
.18 opzet tandenborstels los verpakt ..!
Zag er nou niet professioneel uit ..
Alsof ze uit een bestaande verpakking zijn gehaald en voor deze bestelling samen gevoegd waren ..

Jac 31-01-2023

Veel producten, goede prijs en snelle levering. Fijn dat ik werd gewezen op de winkel terwijl ik op zoek was naar een tandenborstel.

Mark 30-01-2023

Prima winkel met een groot assortiment. Goede prijs en snelle levering. Een absolute aanrader.

Happy 29-01-2023

Voor het eerst hier besteld. Wat een goede website, goede producten, aantrekkelijke prijzen en snelle en mooie levering.
Happy met mijn nieuwe tandenporstel duo set!
Jullie zien mij zeker weer terug!

Toos 27-01-2023

Ze reageren snel en versturen het ook snel. Verder valt er op de producten ook niets aan te merken behalve dat die goed zijn.

Patries 27-01-2023

Makkelijke site, Snelle levering en vooral hoe. Nog nooit zo’n vriendelijke verpakking gezien waar je zo vrolijk van werd!
Complimenten!!!

Paul 27-01-2023

Goed overzicht en aanbod van producten, aantrekkelijke prijzen en snelle levering.

Lidia 27-01-2023

Ik heb deze shop gekozen omdat het de goedkoopste is van wat ik zocht. Het was snel in huis en goed verpakt. Kortom niks op aan te merken. Zeker doen als u hier iets van wilt aanschaffen.

Tim 25-01-2023

Ik ben heel tevredenheid makkelijk om te betellen op de website
En snel levering

Ineke 24-01-2023

Ik had even wat moeite met de bestelling via de website, maar na een telefoontje was alles snel geregeld en had ik mijn bestelling de volgende dag in huis.

Henk v. M 24-01-2023

Geweldig snelle levering. Mede door de adequate verpakking de tandenborstel in goede orde ontvangen.

Goed en snel.. 23-01-2023

Duidelijke site, gemakkelijk besteld, Snelle aflevering, 1 dag. Product, was ons bekend, voldoet 100 %.

Ed 23-01-2023

Duidelijke website, makkelijke procedure, acceptabele prijs en vlot afgeleverd, heel tevreden.

Els 22-01-2023

Snelle levering en prima service. Binnen één dag. We hadden een verkeerde levering, maar werd via de klantenservice opgelost en de volgende dag het goede geleverd. Geweldige service.
Volgende keer bestellen we er weer