samsung.com - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over samsung.com.

samsung.com stelt zich voor

De Samsung Shop is dé officiële online shop voor Samsung producten. Uiteraard koop je hier alleen echte Samsung producten en heb je pre-orders als een van de eersten in huis! Via de Samsung Shop bestel je gemakkelijk jouw Samsung smartphones, tablet, smartwatch, Note PC, televisie, wasmachine, droger etc. De levering is altijd gratis en wanneer je voor 20:30 uur besteld, worden de producten de volgende dag geleverd. Bovendien worden grotere goederen zoals televisies en wasmachines gratis geïnstalleerd. Retourneren kan gratis binnen de 30 dagen.

Deze score is gebaseerd op 146 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Edwina 15-04-2023

We hebben het tzvlet heel snel en veilig ontvangen. Hij is heel goed aangekomen en zijn er heel blij mee.

Fabienne 13-04-2023

Terug een dikke pluim voor mijn favoriete webshop en merk.
Ik heb al tal van artikelen geshopt met telkens dezelfde uitstekende service.
Als Samsung verslaafde 😊 kan ik deze maar ten zeerste aanraden via deze webshop te shoppen.
Uitstekende service , snelle service en belangrijk dienst na verkoop.
We hadden een artikel bij deze deel ik mee dat het geen slecht of beschadigd toestel hadden ontvangen maar het artikel was beschadigd door een ongeval, dankzij hun zeer goede gedekte verzekering die ze aanbieden hebben ze deze zelf opgehaald en zelf terug bezorgd dankzij hun schitterende service na verkoop.
Omdat nogal dringend was was het artikel opgehaald en gerepareerd en bezorgd in 2 dagen .
Topservice.

Marc 12-04-2023

Een overzichtelijke shop waar vooral de uitgebreide beschrijving van de artikelen een voorbeeld mag zijn.
De prijs/kwaliteit is meer dan OK en een cashback wordt onmiddellijk verrekend bij betaling. Geen gedoe met scans en formulieren opsturen.
De shop biedt niet enkel het SAMSUNG topgamma aan maar er is een mooie keuze aan producten per categorie.

cindy 30-03-2023

Deze week een Samsung Portable SSD T7 Shield 4TB gekocht via de website. 1 dag later zou het al geleverd worden daar ik dan niet thuis was een dagje later gevraagd en inderdaad toen ontvangen. Top product en top service. Bijkomend: er was een actie van 50 € korting en op een site dan naar Samsung moeten sturen en hier direct de korting.

Bert 29-03-2023

Levering snel en correct enkel de grootte van de verpakking tot wat er in zit is bedenkelijk. Veel te groot.

Manuel 24-03-2023

zeer vrindelijke persoon op whatsapp, hij bood mij een mooie korting aan voor de galaxy z fold4 , heb hem Donderdag besteld en vrijdag om 11:45 was hij bij mij thuis ben zeer tevreden.

Dennis 24-03-2023

product top, levering top alleen zouden ze mis ineens het toestel voor mis extra geld bescherm op kunnen laten plaatsen.
en hun website misschien iets gebruiksvriendelijker maken. voor de rest nooit problemen met samsung gehad en ze geven goede kwaliteit.

Bigbadwulf 17-03-2023

Een S23 ultra gekocht deze week. Super toestel alsook de levering ging heel vlot. Zeer tevreden van samsung.

Tsopi2 15-03-2023

Definitely better than two years ago but still much space to make it. Customer service Definitely one of them.

Guido 12-03-2023

Heel tevreden met mijn nieuwe S23 ultra. Zowel promotie prijs en super snelle levering. Ik kijk uit naar volgende leuke aankopen 😊😊😊

Ilse 03-03-2023

Hoewel er een probleem was met mijn bestelling op de site kon de klantendienst me vlot helpen met mijn aankoop. Snelle levering en perfect in orde.

sirius 26-07-2022

Samsung webshop belgie. Had ik de reviews op Trustpilot maar gelezen. Daar scoort deze webshop met maar liefst 90 % laagste beoordeling: extreem slecht (bijna 700 beoordelingen). Dan moet je wel iets extreem verkeerd doen.

Mijn ervaring: ik bestel vrijdag een koelkast uit de aanbiedingen van Samsung omdat ik dringend een nieuwe nodig heb, met leverafspraak de volgende ochtend. De volgende ochtend: afspraak geannuleerd per mail. Vervoerder heeft koelkast niet ontvangen. 3 uur en 3 telefoons met Samsung klantenservice verder een nieuwe afspraak voor maandagochtend. Maandagochtend weer geannuleerd per mail om dezelfde reden.
Samsung klantenservice geeft geen enkele uitleg, blijft beweren dat de koelkast voorradig is, niet te weten wanneer deze opgehaald wordt of geleverd wordt. Ik moet maar bericht van de vervoerder afwachten. Dinsdag: Op de webpage met de status van de bestelling staat nog steeds: we hebben de zending niet ontvangen van de opdrachtgever. Geen enkel bericht van vervoerder.
De vervoerder is Dynalogic. Die hebben een telefoonnummer van maar liefst 45 ct per minuut. Modificeren leverafspraken zonder overleg.
De samsung klantenservice verschuilt zich achter de vervoerder, kan niets doen, ook geen nieuwe verzendopdracht aanmaken, of achterhalen wat er verkeerd gaat of bellen met de vervoerder, of zelfs maar nagaan of de koelkast voor vervoer klaarstaat.
Het is een logistieke ramp en wanprestatie van jewelste

update: dinsdag: koelkast is helemaal niet voorradig en men kon ook geen enkel indicatie van de levertijd geven
ik besluit de bestelling te annuleren. ook dit ging niet eenvoudig.
De bestelling kon niet door de klantenservice medewerker zelf geannuleerd worden wegens "geblokkeerd". dat gaat via backoffice, en dan zou ik binnen 1 a 2 dagen bericht moeten krijgen en dan stortten ze binnen 1 a 2 weken geld!
Wat een grofheid. bij elke ander webshop is dat per ommegaande geregeld. Er is immers niets verzonden of geleverd.

Ik bestel al jaren bij vele webwinkels Dit was met afstand de slechtste ervaring ooit.

WTF Samsung managers!!!:
Never ever again.

Blijf vooral weg bij de webshop van Samsung. De klant is daar een kakkerlak.

Ondertussen zonder koeling bij zomerse temperaturen.

Het prijzen circus en het gerommel met eindeloze hoeveelheden jaarlijks veranderende modellen met onleesbare typenamen zegt genoeg over de hele branche. Reparaties zijn gemiddeld extreem duur na verloop van de slechts 2 jaar durende garantie, zodat men eerder een koelkast weggooit en een nieuwe koopt. Het is gigantisch onduurzaam, en de apparaten levensduur ligt inmiddels eerder bij negen dan bij 15 jaar. Een schandalige stand van zaken anno 2022.